Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=ПП1/2010/4<.>
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 18
1.
371.27(477)
Л 99


    Ляшенко, О. І.
    Про концепцію тесту для виявлення здібностей абітурієнтів / О. І. Ляшенко // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2010. - № 4. - С. 5-10
УДК
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО), тестування
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
освіта -- інновації в освіті -- тести -- здібності -- виявлення здібностей -- абітурієнти -- тести для виявлення здібностей -- відбір абітурієнтів -- зовнішнє незалежне оцінювання -- загальна навчальна компетентність
Анотація: Розглянуто п'ять видів систем прийому в вузи, прийняті у правовій практиці відбору абітурієнтів. З урахуванням найбільш слабких елементів в українському варіанті ЗНО запропонований як додаток до діючої системи відбору майбутніх студентів на основі діючого ЗНО спеціальний тест загальної навчальної компетентності (ТЗНК), в основу якого покладені ідеї компетентісного підходу до освіти, досягнення сучасної експериментальної і когнітивної психології і світовий досвід.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

2.
37.01:001.895(477)
Ч-72


    Чичановський, А. А.
    Методологічний аспект аналізу інновацій у системі освіти / А. А. Чичановський // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2010. - № 4. - С. 11-15
УДК
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта--інновації
Кл.слова (ненормовані):
аналіз освітніх інновацій -- педінновації -- вимірювання педінновацій -- захист національних цінностей
Анотація: Запропоновано: розглядати інновації у системі освіти в контексті системи вищого порядку з урахуванням оточуючого середовища, тобто соціума, а освітній простір - на глобальному, регіональному і національному рівнях, враховуючи параметри і характер їх взаємодії; чітко розмежувати інновації, враховуючи їх техніко-технологічний і гуманітарний виміри, і більш раціонально відноситись до запровадження зарубіжних цінностей.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.


    Химинець, В. В.
    Інноваційно-гуманістичне спрямування сучасної освіти / В. В. Химинець // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2010. - № 4. - С. 15-24. - Бібліогр.: 12 назв.
УДК
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта--сучасний стан
   Освіта--інновації

   післядипломна педагогічна освіта

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
розвиток освіти -- система освіти -- інтеграційні процеси -- завдання освіти -- трансформаційні процеси
Анотація: Розглянуті впливи трансформаційних і інтеграційних процесів на стан і розвиток освіти. Показано, що сучасна освіта насамперед повинна навчити особистість вчитись жити, тобто виробити свою позиції в житті, своє світосприйняття, вимогливе ставлення до себе і толерантне до інших, навчити вмінню діяти згідно поставленої перед собою задачі.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

4.
37.01:001.895(476)
М 77


    Монастирський, А. П.
    Інформаційні технології підтримки педагогічних інновацій у системі освіти республіки Білорусь / А. П. Монастирський, І. А. Дзюба // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2010. - № 4. - С. 25-30
УДК
ББК 74.04(3)
Рубрики: Освіта--інновації
   Освіта в зарубіжних країнах

   Інформаційні технології в освіті

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Білорусь--освіта
Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-аналітичні системи інновацій -- педагогічні інновації -- педагогічний досвід -- інформаційні бази для екпертиз
Анотація: Розглянуто: створення в Академії післядипломної освіти Республіки Білорусь загальнодоступного науково-педагогічного інформаційного систематично поповнюваного ресурсу - Республіканської інформаційно-аналітичної системи педагогічних інновацій і ефективного педагогічного досвіду (далі - РІАС ПІЕПД), що є інформаційною базою для експертизи педагогічних інновацій, розробки єдиних підходів до опису інновацій і оцінювання результатів їх запровадження; задачі РІАС ПІЕПД, її складові і етапи запровадження.


Дод.точки доступу:
Дзюба, І. А.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

5.
37.032(091)(477)
Т 48


    Ткаченко, Л. І.
    Г. С. Сковорода про особистість і розвиток особистості : педагогічний підхід / Л. І. Ткаченко // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2010. - № 4. - С. 31-40. - Бібліогр.: 16 назв.
УДК
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: історія педагогіки України до 1917 р.
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- розвиток особистості -- історія філософії


Дод.точки доступу:
Сковорода, Григорій Савич (український просвітитель-гуманіст, філософ, поет, педагог ; 1722-1794) \про нього\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

6.
37(091)(477)-051Макаренко
Г 15


    Галів, М. Д.
    "Актуальність-неактуальність" вивчення творчості А. С. Макаренка / М. Д. Галів // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2010. - № 4. - С. 40-51. - Бібліогр.: 12 назв.
УДК
ББК 74.03(2)
Рубрики: історія педагогіки Росії(1917-
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
виховний ідеал -- педагогічний інструментарій -- залучення дітей до виробництва
Анотація: На основі герменевтичного підходу розглянуті дві основні частини творчості педагога: 1) ідеологічну, що представляє його виховний ідеал, його бачення людини такою, яким вона має бути, тобто мету навчання, і 2) прикладну, у якій педагог розглядає і обгрунтовує практично системні механізми досягнення навчальної мети, тобто весь педагогічний інструментарій.


Дод.точки доступу:
Макаренко, Антон Семенович (педагог-новатор, письменник, творець нової методики виховної роботи з дитячим колективом ; 1888–1939) \про нього\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

7.
37(091)(477)-051Анохін
З-91


    Зубалій, М. Д.
    О. К. Анохін - розробник ранкової зарядки / М. Д. Зубалій // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2010. - № 4. - С. 51-56. - Бібліогр.: 13 назв.
УДК
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Педагогіка України--історія(1917-
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
фізичне виховання -- ранкова гігієнічна гімнастика -- ранкова зарядка
Анотація: Розгялянуте життя та діяльність першого голови Київського Олімпійського комітету, автора вітчизняної системи фізичного виховання і книги про ранкову гігієнічнну гімнастику "Нова система. Психофізіологічні рухи" лікаря А. К. Анохіна.


Дод.точки доступу:
Анохін, Олександр Костянтинович (російський атлет, доктор ; 1898-1974) \про нього\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

8.
371.13(477)
Л 79


    Лосєва, Н. М.
    Роль навчальної лабораторії в методичному забезпеченні професійного зростання викладачів і студенів вишу / Н. М. Лосєва, Д. О. Бовт // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2010. - № 4. - С. 57-65. - Бібліогр.: 7 назв.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Професійна освіта
   вища освіта--ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
навчальні лабораторії вузів -- оцінювання лабораторій -- професійна майстерність викладачів -- професійна майстерність студентів -- професійна майстерність вчителів
Анотація: Розглянуті принципи роботи навчальної лабораторії вузу, задача якої - підвищення професійної майстерності викладачів, вчителів та студентів (майбутніх викладачів). Визначені функції навчальної лабораторії, індикатори оцінювання її роботи.


Дод.точки доступу:
Бовт, Д. О.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

9.
377.015.325(477)
Z99


    Єгорова, Є.
    Феномен емоційного вигоряння та його прояви в професійній діяльності педагогічних працівників закладів профтехосвіти / Є. Єгорова // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2010. - № 4. - С. 66-74. - Бібліогр.: 7 назв.
УДК
ББК 74.6
Рубрики: Професійно-технічна освіта
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
синдром емоційного вигоряння -- професійна діяльність -- педагогічні робітники -- професійна мотивація -- психологія -- педагогічна психологія -- емоційне вигоряння
Анотація: Представлені результати експериментального вивчення синдрому емоційного вигоряння (СЕВ) у педагогічних робітників системи профтехосвіти. Наведені як узагальнені дані, так і проаналізовані дані, так і проаналізовані показники за окремими фазами: виявлені найбільш суттєві симптоми у формуванні СЕВ, його специфіка у досліджуваній професійній групі. Також встановлено, що СЕВ тісно взаємопов'язаний з процесами самоактуалізації особистості, її смисложиттєвими орієнтаціями, професійною мотивацією, особливостями професійної адаптації.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

10.
331.543:62(477)
Д 56


    Добровська, Л. М.
    Сутність професійної інформаційно-комп’ютерної діяльності сучасних фахівців інженерного профілю / Л. М. Добровська // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2010. - № 4. - С. 74-86. - Бібліогр.: 8 назв.
УДК
ББК 74.6
Рубрики: Професійна освіта
   професійна компетентність

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
професійна діяльність -- інженери -- інформаційно-комп’ютерна діяльність -- спеціалісти інженерного профілю -- професійна інформаційно-комп’ютерна діяльність
Анотація: Проаналізована сутність професійної інформаційно-комп’ютерної діяльності сучасних спеціалістів інженерного (в тому числі, і медико-інженерного) профілю. Виявлені специфічні особливості даної діяльності, пов'язані з її багатофункціональністю у межах таких базових функціональних складових, як організаційно-управлінська, проектно-конструкторська, технологічна, інформаційна і мовна.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

11.
331.543(477)
В 14


    Вайнтрауб, М.
    Дидактичні засади формування змісту інтегрованих професій / М. Вайнтрауб // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2010. - № 4. - С. 86-91. - Бібліогр.: 6 назв.
УДК
ББК 74.6
Рубрики: Професійна освіта
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
інтегрована професія -- навчання -- формування навчання -- принципи формування навчання -- зміст освіти -- професії -- зміст професій -- зміст інтегрованих професій
Анотація: Обгрунтована необхідність появи нових, інтегрованих професій, при формуванні яких необхідно дотримуватись принципів: фундаментальності, науковості, об'єктивності, гуманізації, технологічності, економічності.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

12.
070(477)
П 15


   
    Пам’ятка авторові // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2010. - № 4. - С. 92
УДК
ББК 74
Рубрики: Періодичні видання України--педагогічні видання
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
преса -- педагогічна преса -- пам’ятка авторові
Анотація: Вимоги до статті.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

13.
37.01:004(477)
М 11


    Мітрясова, О. П.
    Проблеми комп’ютеризації навчання / О. П. Мітрясова // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2010. - № 4. - С. 93-99. - Бібліогр.: 9 назв.
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Комп’ютеризація навчального процесу
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
навчання -- комп’ютеризація навчання -- проблеми комп’ютеризації навчання -- проблеми комп’ютеризації освіти
Анотація: Проаналізовані основні переваги і недоліки сучасної тендеції розвитку освіти - комп’ютеризації навчання. Показано, що означена тенденція повинна оптимально об'єднуватись з аудиторними заняттями.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

14.
316.361(477)
П 63


    Постовий, В. Г.
    Теоретико-методологічна детермінація конвергенції етногенезу української сім’ї / В. Г. Постовий // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2010. - № 4. - С. 99-110. - Бібліогр.: 17 назв.
УДК
ББК 60.5
Рубрики: соціологія сім’ї,шлюбу
   етногенез

   Етнографія України--етнокультура

Кл.слова (ненормовані):
етногенеза -- репродуктивна функція сім’ї -- етнозберігаюча функція сім’ї -- автохтонність -- автохтонність українців -- конвергенція української сімї
Анотація: Усвідомлення молодими поколіннями своєї автохтонності на українській землі зміцнює національну основу сімейного виховання дітей і молоді в нових соціально-економічних і політичних умовах України і буде суттєво впливати на духовні, фізичні і фізіологічні якості та властивості української сімейної культури, враховуючи її конвергенцію, розглянуті питання історії українців, їх культури, етногенези, державності.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

15.
378.015.62(477)
К 93


    Курбатов, С. В.
    Університетські рейтинги та проблема конкуренції елітних навчальних закладів у глобальному освітньому полі / С. В. Курбатов // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2010. - № 4. - С. 111-121. - Бібліогр.: 21 назв.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта--якість вищої освіти
   Вищі навчальні заклади

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
університетські рейтинги -- елітні навчальні заклади -- індикатори -- конкуренція університетів -- глобальне освітнє поле -- вища освіта -- якість вищої освіти -- університети -- рейтинги університетів
Анотація: Проаналізовані університетські рейтинги у якості глобального механізму, який забезпечує конкуренцію елітних університетів в публічній сфері.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

16.
37.014.52(73)
Л 73


    Локшина, О. І.
    До питання про релігійне визнання в змісті освіти державних шкіл США / О. І. Локшина // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2010. - № 4. - С. 123-129. - Бібліогр.: 12 назв.
УДК
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: освіта в зарубіжних країнах
   релігія і освіта

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   США--освіта та педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
школи -- державні школи -- релігійне виховання -- зміст освіти -- національні стандарти -- освіта -- зміст освіти -- зміст освіти у школах
Анотація: Охарактеризовано статус релігії в шкільній освіті США, проаналізовані особливості структурування знань з релігії в національних освітніх стандартах для державних шкіл.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

17.
373.54(091)(477)
Б 81


    Бондар, Л. С.
    Особливості організації навчального процесу в державних гімназіях і реальних училищах (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / Л. С. Бондар // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2010. - № 4. - С. 130-142. - Бібліогр.: 16 назв.
УДК
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: історія педагогіки України до 1917 р.
   Навчальний процес

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
державні гімназії -- навчальний процес -- навчальні плани -- реформа освітньої системи
Анотація: Розкрито диференційований підхід до педагогічного процесу у різних типах чоловічих і жіночих середніх навчальних закладах Міністерства народної просвіти Росії кінця ХІХ ст. до 1917 року.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

18.
37:001.31(477)
П 12


    Павленко, Тетяна Степанівна.
    Вивчення інформаційних потреб освітян як чинник удосканалення формування фонду Державної науково-педагогічної бібліотеки України ім. В. О. Сухомлинського / Т. С. Павленко // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2010. - № 4. - С. 143-147. - Бібліогр.: 4 назв.
УДК
ББК 78
Рубрики: Бібліотеки України
   Бібліотечні фонди

Кл.слова (ненормовані):
інформаційні потреби -- інформаційні ресурси -- інформаційне забезпечення -- анкетування -- бібліотека ім. В. О. Сухомлинського
Анотація: Висвітлені попередні підсумки аналізу і наукової обробки результатів дослідження інформаційних потреб користувачів ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського, науково обгрунтовані напрями подальшого формування інформаційного ресурсу бібліотеки.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 
Статистика
за 06.06.2024
Кількість запитів 52397
Кількість відвідувачів 1919
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя