Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=ПП1/2011/2<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16
1.
37.014.3(477)
К 79


    Кремень, В. Г.
    Структурна модернізація освіти в контексті цивілізаційних змін / В. Г. Кремень // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 4-13
УДК
ББК 74
Рубрики: Модернізація освіти
   Зміст освіти

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
конкуренція -- конкурентоспроможність -- функції освіти -- завдання освіти -- загальноосвітні школи -- суб’єкт-суб’єктні відносини -- навчання протягом життя
Анотація: На основі проблем сучасної освіти в країні, завдань і функцій освіти з погляду затребуваності людини знання, конкурентоспроможності вітчизняної освіти в європейському і світовому просторі розглянуто завдання освіти: 1) по-новому сформувати мету навчання й функції навчального процесу, роль індивідуальної й самостійної роботи; 2) роз'єднати початкову й базову школи, наблизивши до першої дошкільні заклади, перейти до профільної старшої школи; 3) на базі існуючої професійно-технічної освіти і вищих навчальних закладів І й ІІ р.а. створити окрему освітню ланку - середню професійну освіту, вивести технікуми й коледжі, які не готують бакалаврів, з ланки вищої освіти, укрупнути професійно-технічні заклади, а, де доцільно, об'єднати їх із технікумами; 4) відмовитися від дворівневої акредитації вищих навчальних закладів ІІІ й ІV р.а, підвищити потужність університетів; 5) узгодити з новим законодавством усю систему нормативних документів, перепідпорядковуючи заклади вищої освіти МОН України, розробити нову мережу навчальних закладів вищої й середньої професійної освіти та ін.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

2.
74
Л 83


    Луговий, В. І.
    Інформація як чинник організації людини : теоретико-методологічний аспект / В. І. Луговий // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 14-21. - Бібліогр.: 23 назв.
ББК 74
Рубрики: Інформаційні технології навчання
   Інформація

Кл.слова (ненормовані):
соціально-культурна інформація -- види соціально-культурної інформації -- інформаційно-комунікаційні технології -- високі педагогічні технології -- навчальні парадигми
Анотація: Проаналізовано сутність інформації, її організуючий, розвивальний вплив на людину. Показано, що соціально-культурна інформація за критерієм співвідношення об'єктивного й суб'єктивного в ній розкладається на п'ять видів: знання, цінності, проекти, консенсуси, художні образи, які детермінують відповідні педагогічні технології її опанування. Аргументовано, що розвиток інформаційно-комунікаційних технологій зумовлює зміну навчальної парадигми.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.
74
Л 11


    Лігум, Ю. С.
    Якість освіти і новітні технології навчання в контексті інтеграції в європейський освітній простір / Ю. С. Лігум // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 22-27
ББК 74
Рубрики: Якість освіти
   Технології навчання

   Освітній простір

Кл.слова (ненормовані):
інформаційні системи -- інформаційні технології -- інформаційні бази знань
Анотація: Розглянуто питання застосування інформаційних систем і технологій для забезпечення якості освіти. Одним з напрямків виконання поставлених завдань є впровадження інформаційних систем підтримки ухвалення рішень у різних ВНЗ, що дасть змогу обмінюватися інформаційними базами знань між їхніми (ВНЗ) серверами.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

4.


    Кузь, В. Г.
    Нова освітня парадигма - нові освітні технології / В. Г. Кузь // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 28-35. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74
Рубрики: Освіта--інновації
   нові педагогічні технології

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
освітня парадигма -- суспільство знань -- інформаційне суспільство -- випускники шкіл ХХІ ст. -- інноваційна діяльність -- інновації в освіті
Анотація: Сучасна освітня концепція спирається на такі новітні ідеї: 1) учитель - це не джерело знання, а посередник між учнем і знанням, тому теж потребує постійного навчання; 2) взаємний інформаційний обмін між учителями і учнями має відбуватися в процесі спільної освітньої, дослідницької та практичної діяльності на основі новітніх інформаційних комунікаційних технологій; 3) розроблення принципово нових технологій, що грунтуються на єдності освіти, науки та інноваційної діяльності.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

5.
88
Б 55


    Бех, І. Д.
    Психологічні механізми сходження особистості духовних цінностей / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 37-44. - Бібліогр.: 4 назв.
ББК 88
Рубрики: Свідомість
   Виховання особистості

   Духовні цінності

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
Я-духовне -- рефлексія -- рефлексивно-довільна спрямованість -- Я-Ти-детермінація -- емоції -- емоційне самопідкріплення -- самосвідомість -- цінності людини
Анотація: Розкрито сутність психологічних механізмів свідомості та самосвідомості, на основі яких формують духовні цінності особистості. Виділено типи особистісної рефлексії: регулятивна, визначальна, синтезуюча, створювальна.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

6.
88
З-17


    Зайцева, Л. І.
    Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі / Л. І. Зайцева // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 45-54. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 88
Рубрики: Навчання
   Навчальний процес

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
стратегії навчання -- пояснювально-перетворювальна стратегія навчання -- діяльнісний підхід -- компетентісний підіхід -- інтегрований підхід -- розвиток особистості
Анотація: Представлено нову стратегію навчання - пояснювально-перетворювальну, яка грунтується на синтезі трьох підходів: діяльнісного, компетентісного, інтегрованого. Синтез цих підходів забезпечить повноцінний розвиток особистості.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

7.
74.2
Ш 37


    Шевчук, Л. М.
    Форми й види групової роботи учнів / Л. М. Шевчук // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 54-62. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74.2
Рубрики: групова робота на уроці
   Навчання--групове навчання

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
кооперативно-групова навчальна діяльність -- індивідуально-групова навчальна діяльність -- спільно-навчаюча навчальна діяльність -- спільно-контролююча навчальна діяльність -- спільно-рівноправна навчальна діяльність -- спільно-індивідуальна навчальна діяльність
Анотація: Розглянуто сутність групової роботи учнів, описано її форми й види залежно від різних критеріїв.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

8.
74.58
П 77


    Приходченко, К. І.
    Навчання студентів України за Болонською системою як умова підвищення якості освіти / К. І. Приходченко // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 63-70. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта--якість вищої освіти
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Болонський процес

   Якість освіти

   Навчання студентів

Кл.слова (ненормовані):
системи навчання -- європейський освітній простір -- інтеграція -- інтеграційні процеси -- соціальні перетворення -- партнерство -- інноваційно-технологічний розвиток -- культурний розвиток -- реформування вищої освіти
Анотація: Розглянуто Болонську систему навчання, яка відкриває студентові великі можливості для розширення обміну інформацією та взаємодії в гуманітарній сфері, в духовному збагаченні.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

9.
74.58
Н 53


    Непомняща, Т. В.
    Спеціальні комунікативні конструкції у вивченні математичних дисциплін як засіб розвитку особистості студента технічного вишу / Т. В. Непомняща // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 70-79. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.58
Рубрики: студенти ВНЗ
   розвиток особистості студента

   Професійна освіта

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
комунікативна компетентність -- спеціальні комунікативні конструкції -- математичні дисципліни -- вивчення математики в вузі -- комунікативні конструкції -- математичні дисципліни
Анотація: Проаналізовано різні підходи до визначення комунікативних конструкцій; у курсі вивчення математичних дисциплін запропоновано спеціальні комунікативні конструкції для студентів вищих технічних навчальних закладів; описано етапи розробки таких спеціальних комунікативних закладів; описано етапи розробки таких спеціальних комунікативних конструкцій, наведено приклади їхнього використання.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

10.
74
Г 85


    Гриневич, Л. М.
    Основи побудови національних систем моніторингу якості освіти / Л. М. Гриневич // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 80-89. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74
Рубрики: Якість освіти
   моніторинг в освіті

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
моніторинг якості освіти -- форми моніторингу освіти -- система моніторингу освіти -- система управління освітою -- додана освітня вартість
Анотація: Виокремлено спільні основи побудови національних систем моніторингу якості освіти зарубіжних країн, а саме: встановлення державних стандартів; вироблення системи освітніх показників; збір інформації з різних джерел даних за допомогою відповідних форм проведення моніторингу; багаторівнева структура; збереження та інтеграція даних в інформаційній системі управління освітою; відповідне інституційне забезпечення. Виявлено відмінності в підходах до національного оцінювання навчальних досягнень. Розглянуто застосування державних іспитів для моніторингу. Підкреслено, що створення й розвиток національної системи моніторингу якості освіти на перелічених засадах в Україні дає змогу сповна використати існуючі форми моніторингу; активно запроваджувати нові, поєднувати і аналізувати інформацію з різних джерел для відстеження стану системи середньої освіти і ухвалення управлінських рішень про її розвиток.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

11.
74
М 54


   
    Методологічні основи визначення педагогічних можливостей і технології проектування й створення аудіовізуальних електронних засобів / Красовський О. С., Чорноус О. В., Якушина Т. В., Волинський В. П. // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 90-97. - Бібліогр.: 3 назв.
ББК 74
Рубрики: Засоби навчання--аудіовізуальні
   Електронні засоби навчання

   Інформатизація освіти

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
електронні засоби -- аудіовізуальні електронні засоби -- інформатизація освіти -- засоби навчання -- педагогічні можливості -- інформаційні функції -- дидактична роль -- дидактичне призначення -- аудіовізуальні засоби навчання
Анотація: Проаналізовано наукові пошуки й перспективи в галузі проектування і створення аудіовізуальних електронних засобів. Наголошено на важливості визначення методологічних основ з'ясування педагогічнизх можливостей.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

12.
74.58
З-42


    Зварич, І. М.
    Теоретичні й практичні дослідження проблеми педагогічної компетентності викладачів у науково-педагогічній літературі США / І. М. Зварич // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 98-104. - Бібліогр.: 3 назв.
ББК 74.58
Рубрики: вища освіта в зарубіжних країнах
   Викладачі вищих навчальних закладів

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   США--освіта вища
Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- педагогічна компетентність -- експерти -- випускники -- навчальні дисципліни -- діагностування
Анотація: Розглянуто педагогічну компетентність викладачів у науково-педагогічній літературі США, проаналізовано дослідження науковців з удосконалення системи визначення педагогічної компетентності викладачів у вишах цієї країни.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

13.
74.03(4УКР)
К 59


    Козак, І. В.
    Формування гуманістичного світогляду учнів у творчій спадщині В. О. Сухомлинського / І. В. Козак // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 105-115. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: історія педагогіки України(1917-
   педагоги України

   Гуманістичне виховання

Кл.слова (ненормовані):
світогляди -- гуманістичний світогляд -- формування гуманістичного світогляду -- гуманізм -- персоналії
Анотація: На основі праць відомих учених розкрито сутнісну характеристику поняття "гуманістичний світогляд", представлено його структуру й чинники, під впливом яких учителі Павлиської школи формували в учнів цей світогляд. Акцентовано увагу на формуванні духовного світу особистості, потребі тонкого проникнення в цей світ. Представлено механізми вироблення переконаності й гуманістичного світогляду, які застосовував у педагогічній практиці В. О. Сухомлинський.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

14.
74.04(3)
Г 74


    Гоштанар, І. В.
    Й. Ф. Гербарт про виховання як естетичне зображення світу / І. В. Гоштанар // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 115-125. - Бібліогр.: 1 назв.
ББК 74.04(3)
Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах
   Виховання--естетичне виховання

   педагоги зарубіжних країн

   Німеччина--освіта
Кл.слова (ненормовані):
моральність -- виховуюче навчання -- багатосторонність інтересу -- самостійність -- естетичні судження -- персоналії
Анотація: Для подолання у вітчизняній педагогічній науці негативного образу одного з найвидатніших представників німецької класичної педагогіки Й. Ф. Гербарта, запропоновано переклад його педагогічних публікаці - листів-звітів про результати практичної виховної діяльності, які він під час свого переюування у Швейцарії мав надсилати щодва місяці губернаторові Штейгеру. Ці листи-звіти розкривають головну особливість гербатівської теорії виховання - формування естетичного уявлення про світ як головної мети виховання. У цьому номері подано перший такий лист, датований листопадом 1797 р.


Дод.точки доступу:
Гербарт, Йоган Фрідріх (один з найвидатніших представників німецького освітнього руху, послідовник Песталоцці ; 1776-1841) \про нього\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

15.


    Карпенко, О. В.
    Реформування освітніх послуг органами місцевої влади (на прикладі шкіл Берліна) / О. В. Карпенко, Т. О. Петі // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 126-134. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74.04(3)
Рубрики: Реформування освіти
   освіта в зарубіжних країнах

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
інтегрована середня школа -- районні шкільні відомства -- дуальне навчання -- освітні послуги -- реформування освітніх послуг
Анотація: Проаналізовано німецькомовні джерела інформації з питань організаційно-структурного реформування шкільної освіти на місцевому рівні (на прикладі Берліну).


Дод.точки доступу:
Петі, Т. О.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

16.
88
М 93


    М’ясоїд, П. А.
    Підручник із психології і психологічне пізнання / П. А. М’ясоїд // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 135-143. - Бібліогр.: 26 назв.
ББК 88
Рубрики: підручники для ВНЗ
   підручники з психології

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
підручники -- емпіричні підручники -- теоретичні підручники -- психологічне пізнання
Анотація: Визначено два типи підручників із психології - емпіричний (найпоширеніший) і теоретичний. На основі аналізу двох підручників, якими користуються сучасні українські студенти, - підручника С. Л. Рубінштейна "Основы общей психологии" (В 2 т. / С. Л. Рубинштейн. - М.: Педагогика, 1989. - Т.1. - 320 с.; Т.2. - 3328 с.) та підручника українських учених "Основи психології" (6-те стереотип. вид. / За заг. ред. О. В. Киричука, В. А. Роменця. - К.: Либідь, 2006. - 632 с.) розглянуто підручник П. А. М'ясоїда "Курс загальної психології" (У 2 т. - К.: Алерта, 2011), автор якого прагнув щоб його праця не поступалася добротним американським зразкам з погляду викладу емпіричного матеріалу психології, гідно представляла утворений рухом психологічної думки теоретичний матеріал і водночас висвітлювала магістральний шлях психологічного пізнання.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 
Статистика
за 17.06.2024
Кількість запитів 69715
Кількість відвідувачів 1231
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя