Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=ПП1/2012/2<.>
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 17
1.
76.1(4Укр)
П 15


   
    Пам’ятка авторові // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 4
ББК 76.1(4Укр)
Рубрики: Преса--педагогічна преса
Кл.слова (ненормовані):
преса -- педагогічна преса -- автори -- автори педагогічної преси


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

2.
74
К 79


    Кремень, В. Г.
    Освіта і суспільство в парадигмі синергетичного мислення / В. Г. Кремень // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 5-11. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74 + 60
Рубрики: Філософія освіти--синергетичне мислення--парадигма синергетичного мислення
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
синергетика -- мислення -- інновації -- мислення -- лінійне мислення -- освіта -- творчість -- освіта -- філософія освіти -- синергетичне мислення -- парадигми синергетичного мислення
Анотація: Досліджено проблему синергетичного мислення як адекватного сучасності способу її пізнання й розуміння. Показано його переваги над традиційним, "лінійним" мисленням у контекстах вироблення стратегій розвитку як для суспільного поступу, так і для освітнього процесу, опредметнено в концепт суспільства знань.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.
88
Т 23


    Татенко, В. О.
    Методологічні проблеми сучасної психології / В. О. Татенко // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 11-18. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 88
Рубрики: Психологія--методологія психології
   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
методи психології -- методологія психології -- проекти -- методологічні проекти
Анотація: Порушено питання потреби та можливості формуванняй розвитку цілісного уявлення про метод психології. Зауважено, що синтез методологічних підходів і методичних моделей, використовуваних у дослідженні світу психіки, є лише одним з варіантів та однією з умов розроблення нових методологічних проектів. Відкрита для змін і розвитку методологічна цілісність має задаватися погодженим уявленням психологів про психічну реальність як цілісний об'єкт, інтегрований на основі її сутнісного визначення, а також цілісним уявленням про значущість, цінність і смисл такого пізнання, що знімається у визначенні предмета психології як самостійної науки.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

4.
74.5
Л 84


    Лукашова, Н. І.
    Підготовка майбутнього вчителя хімії до реалізації диференціації як основоположного принципу навчання / Н. І. Лукашова // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 19-26. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.5
Рубрики: Вчителі хімії--підготовка в закладах вищої освіти
   Професійна освіта

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
історико-дидактичні аспекти -- диференціація -- навчання -- особистісне орієнтоване навчання -- методична підготовка -- професійна діяльність -- вчителі хімії -- підготовка вчителів хімії
Анотація: Проаналізовао еволюцію використання диференційованого підзоду в навчанні хімії в радянський та сучасний періоди розвитку вітчизняної методики хімії; визначено методи засвоєння цього історичного досвіду студентами - майбутніми вчителями хімії - у контексті кардинального оновлення й розвитку дидактичного принципу диференціації навчання в умовах реалізації особистісно орієнтованої освіти.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

5.


    Ляшенко, О. І.
    Тест загальної навчальної компетентності : основні засади і результати пілотування / О. І. Ляшенко, С. А. Раков // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 27-35. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Студенти--відбір студентів
   Тести--тести навчальної компетентності

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
тести -- компетентність -- загальна компетентність -- загальна навчальна компетентність -- пілотування тестів -- результати пілотування тестів -- відбір студентів -- завдання відбору студентів
Анотація: Обговорено: питання тесту нового типу в системі вступу до вишів в Україні - Тесту загальної навчальної компетентності (ТЗНК), використання якого забезпечить виші більш ефективними засобами відбору студентів, тобто з вищим рівнем прогностичної валідності і більш справедливими до соціально груп вступників, а також сприятиме становленню в Україні компетентнісної парадигми освіти; принципи й структуру загальної навчальної компетентності, а також резільтати пілотування ТЗНК у 2010 і 2011 рр.


Дод.точки доступу:
Раков, С. А.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

6.
74.04(3)
В 14


    Вакуленко, Т. С.
    Використання тесту здатностей до навчання у національних системах вступних випробувань : світовий досвід / Т. С. Вакуленко // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 36-40. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74.04(3)
Рубрики: Студенти--відбір студентів
   Тести--тести навчальної компетентності

   освіта в зарубіжних країнах

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
тести -- тести здатностей -- компетентність -- освітні вимірювання -- відбір студентів -- завдання відбору студентів -- вступні випробування -- системи вступних випробувань
Анотація: Представлено результати аналізу тестів здатностей до навчання у національних системах вступних випробувань Великої Британії, Ізраїлю, США, Швеції, з'ясовано мету і специфіку цих тестів.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

7.
74
Л 74


    Ломакович, С. В.
    Вербально-комунікативна складова загальної навчальної компетентності та її вимірювання / С. В. Ломакович, В. М. Терещенко // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 40-48. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 74
Рубрики: Оцінювання--незалежне оцінювання--зовнішнє незалежне оцінювання
   Навчальна компетентність

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
вербально-комунікативна компетенція -- навчальна компетентність -- компетентність -- загальна навчальна компетентність -- тести -- структура -- педагогічне вимірювання -- інструменти педагогічного вимірювання -- оцінювання -- незалежне оцінювання -- зовнішнє незалежне оцінювання
Анотація: Визначено сутність вербально-комунікативної складової загальної навчальної компетентності, проаналізовано її структуру як тривимірного особистісного утворення. Схарактеризовано специфіку тесту загальної навчальної компетентності як інструмента вимірювання вербально-комунікативної спроможності особистості.


Дод.точки доступу:
Терещенко, В. М.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

8.
74.58
Г 70


    Горох, В. П.
    Логіко-математична складова тесту загальної навчальної компетентності / В. П. Горох // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 48-52
ББК 74.58
Рубрики: Студенти--відбір студентів
   Навчальна компетентність

   Тести--тести навчальної компетентності

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
тести -- тести здібностей -- тести навчальної компетентності -- загальна навчальна компетентність -- логіко-математична компетентість -- структура логіко-математичної коспетентності
Анотація: Розглянуто структуру логіко-математичної складової тесту загальної навчальної компетентності.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

9.
74.04(3)
З-42


    Зварич, І. М.
    Стандарти педагогічної компетентності викладачів США / І. М. Зварич // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 53-59. - Бібліогр.: 4 назв.
ББК 74.04(3) + 74.58
Рубрики: Викладачі вищих навчальних закладів--педагогічна компетентність
   Освіта в зарубіжних країнах

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   США--освіта вища
Кл.слова (ненормовані):
стандарти -- оцінювання -- магістри -- ступені магістрів -- підтвердження ступенів магістрів -- якість освіти -- вищі навчальні заклади -- педагогічна діяльність -- педагогічна компетентність -- викладання навчальної дисципліни -- педагогічна компетентність -- стандарти педагогічної компетентності -- викладачі зарубіжних країн
Анотація: Розглянуто стандарти INTASC, NCATE і NBPTS педагогічної компетентності викладачів США; проаналізовано вимоги підтвердження ступеня магістра для викладачів вишів; сформульовано пропозиції, спрямовані на підвищення педагогічної компетентності педагогів. Розкрито сутність п'яти основних пропозицій отримання ступеня магістра, що дають право викладати навчальну дисципліну у виші, спрямовані на підвищення педагогічної компетентності: викладачі зобов'язані добре навчати студентів; мати грунтовні знання з навчальної дисципліни і знати, як її викладати; систематично аналізувати педагогічну діяльність і вивчати передовий досвід колег; постійно вдосконалювати свої знання й підвищувати компетентність; бути відповідальним за організацію та оцінювання якісного рівня своїх вихованців. Запропоновано визначення стандартів оцінювання педагогічної діяльності вітчизняних викладачів, які характеризують роботу науково-педагогічного складу: стандарти викладання навчальної дисципліни, стандарти науково-дослідної роботи, стандарти громадської діяльності, стандарти трудової дисципліни.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

10.
74.04(3)
Т 50


    Товканець, Г. В.
    Фінансово-економічна освіта як чинник подолання економічної кризи в Чеській Республіці / Г. В. Товканець // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 59-64. - Бібліогр.: 18 назв.
ББК 74.04(3) + 74.58
Рубрики: Освіта дорослих--фінансово-економічна освіта
   Освіта в зарубіжних країнах

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Чехія--освіта
Кл.слова (ненормовані):
фінансова освіта -- економічна освіта -- фінансова грамотність -- грошова грамотність -- освіта дорослих -- фінансово-економічна освіта
Анотація: Розглянуто проблему економічної освіти, зокрема забезпечення фінансової грамотності та її роль у подоланні економічної кризи. Проаналізовано Національну стратегію фінансової освіти в Чеській Республіці. Схарактеризовано різні форми забезпечення ефективної співпраці в контексті фінансової освіти, зокрема навчально-методичний проект. Визначено грошову, цінову й бюджетну грамотність як частину фінансово-економічної освіти. Окреслено завдання й принципи розвитку фінансової освіти як одного з чинників подолання економічної кризи, а також узагальнено пріоритетні напрямки розвитку фінансової освіти в країні. Серед заходів забезпечення належного рівня фінансово-економічної грамотності виділено ефективну співпрацю між державними органами, професійними асоціаціями фінансових установ і асоціаціями споживачів, формування стандартів фінансової грамотності дорослих.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

11.
74.03(2)
Б 74


    Богуш, А. М.
    Лінгводидактична концепція І. І. Срезневського / А. М. Богуш // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 65-69. - Бібліогр.: 2 назв.
ББК 74.03(2)
Рубрики: історія педагогіки Росії до 1917 р.
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
лінгводидактика -- концепції -- лінгводидактичні концепції -- лінгводидактика -- мовлення -- розвиток мовлення -- навчання дітей -- навчання дітей мови -- навчання рідної мови
Анотація: Викладено лінгводидактичні погляди І. І. Срезневського на навчання дітей дошкільного віку рідної та іноземної мов; правила навчання рідної мови, адресовані батькам; дано оцінку актуальності працям педагога й ученого на сучасному етапі. Запропоновано дискусію фахівців з основних поглядів ученого.


Дод.точки доступу:
Срезнєвський, Ізмаїл Іванович (філолог-славіст, фольклорист, етнограф, видавець, один з засновників харківського гуртка українських поетів-романтиків ; 1812-1880) \про нього\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

12.
74.03(2)
М 11


    Місечко, О. Є.
    Розвиток шкільної практики раннього навчання іноземних мов у царській Росії, СРСР та в сучасній Україні (ХVІІІ-ХХІ) / О. Є. Місечко // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 70-77. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.03(2) + 74.04(4Укр)
Рубрики: історія педагогіки Росії до 1917 р.
   історія педагогіки України до 1917 р.

   історія педагогіки України(1917-

   Дошкільна освіта в Україні--історія

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
навчання іноземної мови -- західноєвропейські мови -- класичні мови -- гімназії -- початкові школи -- школи-інтернати -- дитячий садок -- іноземні мови -- методика викладання
Анотація: На основі наукових праць розглянуто історичний розвиток раннього навчання іноземних мов у царській Росії й у сучасній Україні. Виявлено тенденції: 1) початковий вік вивчення іноземних мов визначається соціальним замовленням, суспільно-економічними потребами, наявністю навчально-методичного забезпечення; 2) суспільний інтерес до раннього навчання дітей іноземних мов мав хвилеподібний характер; 3) прагнення погоджувати менут навчання іноземних мов і вікові особливості дітей; 4) у сучасній Україні - намагання корелювати мету навчання іноземних мов і набуті вміння з рідної мови.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

13.
74.03(4УКР)
Т 48


    Ткаченко, Л. І.
    Г. С. Сковорода і В. О. Сухомлинський про розвиток особистості : традиція гуманістичної педагогічної думки / Л. І. Ткаченко // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 77-83. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: історія педагогіки України до 1917 р.
   історія педагогіки України(1917-

   Розвиток особистості

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- розвиток особистості -- гуманізм -- гуманістична педагогічна думка
Анотація: Зіставлено погляди видатних українських педагогів Г. С. Сковороди та В. О. Сухомлинського на особистість та розвиток особистості. Зроблено висновок про гуманістичну педагогічну традицію розвитку особистості. Зроблено висновок про гуманістичну педгогічну традицію розвитку особистості в українській освітньо-педагогічній думці.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\; Сковорода, Григорій Савич (український просвітитель-гуманіст, філософ, поет, педагог. ; 1722-1794) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

14.
74.03(4/8)
Г 74


    Гоштанар, І. В.
    Й. Ф. Гербарт про виховання як естетичне відображення світу / І. В. Гоштанар // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 83-87
ББК 74.03(4/8)
Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Німеччина--освіта--історія
Кл.слова (ненормовані):
мораль -- моральність -- виховуюче навчання -- розум -- багатосторонність -- багатосторонність інтересу -- самостійність -- естетичні судження -- педагогіка -- історія педагогіки -- персоналії
Анотація: Для об'єктивного висвітлення педагогічних ідей одного з найвидатніших представників німецької класичної педагогіки Й. Ф. Гербарта подано переклад листів-звітів ученого про результати його практичної виховної діяльності в сім'ї відомого швейцарця фон Штейгера. На підставі аналізу листів-звітів Й. Ф. Гербарта розкрито головну особливість його теорії виховання: формування естетичного сприйняття навколишнього світу.


Дод.точки доступу:
Гербарт, Йоган Фрідріх (один з найвидатніших представників німецького освітнього руху, послідовник Песталоцці ; 1776-1841) \про нього\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

15.
74.04(3)
К 26


    Карпенко, О. В.
    Сучасне реформування системи державних освітніх послуг у Туреччині / О. В. Карпенко, О. В. Литовченко, В. Ю. Ткаченко // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 88-93. - Бібліогр.: 18 назв.
ББК 74.04(3)
Рубрики: Реформування освіти--освітні послуги--система освітніх послуг
   освіта в зарубіжних країнах

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Туреччина--освіта
Кл.слова (ненормовані):
державна система освіти -- ліцеї -- жіночі ліцеї -- чоловічі ліцеї -- професійно-технічні ліцеї -- якість освіти -- підвищення якості освіти -- теологічні ліцеї -- реформування освіти -- освітні послуги -- система освітніх послуг
Анотація: Зроблено аналітичний огляд іноземних та вітчизняних джерел з питань реформування органами державного управління сфери освітніх послуг Туреччини протягом 2001-2011 рр. Запропоновано впровадити в Україні турецький досвід підвищення якості їхнього надання різними навчальними закладами.


Дод.точки доступу:
Литовченко, О. В.; Ткаченко, В. Ю.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

16.
74.04(4Укр)
О-82


    Отич, О. М.
    На здобуття державної премії України в галузі освіти 2012 р. / О. М. Отич // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 94-95
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Педагогічна майстерність--теорія педагогічної майстерності
   Премії--премії в освіті

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна майстерність -- теорія педагогічної майстерності -- премії -- державні премії -- премії в освіті
Анотація: Стаття присвячена діяльності науковців Полтавської школи академіка І. А. Зязюна.


Дод.точки доступу:
Зязюн І. А., Іван Андрійович (1938) \про нього\; \про неї\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

17.
76.1(4Укр)
С 60


    Соломаха, С. О.
    Для тих, хто впроваджує в освіту загальнолюдські й національні етико-естетичні цінності / С. О. Соломаха // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 95-96
ББК 76.1(4Укр)
Рубрики: Преса--педагогічна преса--часописи
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
преса -- педагогічна преса -- часописи
Анотація: Стаття присвячена меті і функціям часопису "Естетика і етика педагогічної дії".


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 
Статистика
за 29.08.2024
Кількість запитів 21990
Кількість відвідувачів 635
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя