Пошуковий запит: <.>II=ПП1/2012/4<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14 |
>1.
| 74 Л 99
Ляшенко, І. П. Методи творчого підходу і стратегічні тенденції в процесі розв’язування задач / І. П. Ляшенко, Р. І. Швай> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 4. - С. 5-10 : рис. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74 Рубрики: Задачі--розв’язування--творчий підхід Творча діяльність--активізація--розв’язування задач Кл.слова (ненормовані): методи -- творчий підхід -- стратегічні тенденції -- алгоритм -- евристичні методи Анотація: Запропоновано методи творчого підходу до роз’язування задач. Досліджено сутність стратегічних тенденцій розв'язування задач як вияв інтегральної якості особистості.
Дод.точки доступу: Швай, Р. І. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>2.
| 74.58.0 К 77
Кравченко, Т. В. Формування батьківської компетентності як засобу підвищення ефективності професійного самовизначення дітей старшого шкільного віку / Т. В. Кравченко> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 4. - С. 11-16. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.58.0 Рубрики: Професійне самовизначення--вплив батьків виховання сімейне Кл.слова (ненормовані): батьківська компетентність -- професійне самовизначення -- психолого-педагогічний супровід Анотація: Розглянуто проблему професійного самовизначення старшокласників та особливості впливу батьків на цей процес. Розкрито сутність батьківської компетентності; показано можливості психолого-педагогічного супроводу для її формування і розвитку як засобу підвищення ефективності професійного самовизначення дітей старшого шкільного віку.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>3.
| 74.58 Д 57
Добрянський, І. А. Адаптація першокурсників у приватному ВНЗ: складові психолого-педагогічного супроводу : (з досвіду роботи Кіровоградського інституту регіонального управління та економіки) / І. А. Добрянський, І. В. Кузнецова> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 4. - С. 17-23. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 74.58 Рубрики: Адаптація студентів до ВНЗ Студенти--адаптація до навчання Кл.слова (ненормовані): педагогічний процес -- гуманістичні стосунки -- суб’єкти -- навчальний процес -- життєва позиція Анотація: На прикладі Кіровоградського інституту регіонального управління та економіки досліджено проблему адаптації першокурсників в контексті стратегічних завдань, передбачених концепцією розвитку вишу. Представлено складові психолого-педагогічного супроводу адаптації першокурсників.
Дод.точки доступу: Кузнецова, І. В.; \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>4.
| 74.58 Л 38
Левченко, О. О. Абнотивність як складова комплексу професійних компетентностей викладача в процесі формування студента-гуманітарія / О. О. Левченко> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 4. - С. 23-30. - Бібліогр.: 17 назв.
ББК 74.58 Рубрики: вчитель--професійна компетентність Кл.слова (ненормовані): абнотивність -- інтерактивні технології -- професійна підготовка -- гуманітарна сфера Анотація: Подано перелік ключових компетентностей майбутнього вчителя. Визначено основні технології формування творчого потенціалу. Розкрито окремі методи активної професійно-педагогічної підготовки й "технологічності" педагогічних технологій.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>5.
| 74.58 А 94
Афанасенко, Л. А. Проблема активізації професійної самоідентифікації студентів аграрного профілю в умовах професійної підготовки / Л. А. Афанасенко> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 4. - С. 30-35. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.58 Рубрики: Аграрна галузь--підготовка фахівців--професійна самоідентифікація Кл.слова (ненормовані): професійна самоідентифікація -- Я-концепція особистості -- самооцінка особистості -- рефлексія Анотація: Розглянуто основні складові проблеми активізації професійної самоідентифікації майбутніх фахівців аграрного профілю. Процес активізації професійної самоідентифікації студентів-аграріїв автор убачає у психологічному забезпеченні навчального процесу в освітньому просторі.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>6.
| 87 О-57
Омельчук, С. А. Методологічна сутність категорії дослідження із філософсько-гносеологічного погляду / С. А. Омельчук> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 4. - С. 36-42. - Бібліогр.: 14 назв.
ББК 87 Рубрики: Гносеологія Кл.слова (ненормовані): дослідження -- рівні пізнання -- мислення -- істина -- істинне знання -- аспекти Анотація: Визначено філософсько-теоретичні основи категорії дослідження з погляду теорії пізнання; сформульовано сутність цієї категорії у взаємозв'язку з іншими науковими поняттями; виділено інформативний, вольовий і смисловий аспекти навчального дослідження.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>7.
| 88.37 П 64
Потапчук, Т. В. Теоретичний аналіз поняття "ідентифікація" в науковій царині / Т. В. Потапчук> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 4. - С. 42-47. - Бібліогр.: 19 назв.
ББК 88.37 Рубрики: Ідентифікація--теоретичний аналіз Ідентичність--психологія Кл.слова (ненормовані): біхевіоризм -- рефлексія Анотація: Досліджено трактування в наукових джерелах поняття "ідентифікація". Визначено, що завдяки ідентифікації в дитини формуються поведінкові стереотипи, що утворюють риси особистості, визначають ціннісні орієнтації.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>8.
| 74.200.5 Я 92
Яценко, Л. В. Формування екологічної культури школярів у процесі позаурочної роботи / Л. В. Яценко> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 4. - С. 48-52. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74.200.5 Рубрики: виховання екологічне Кл.слова (ненормовані): екологічна культура -- позаурочна робота -- екологічний тренінг Анотація: Розкрито важливість екологічного виховання в сучасних умовах для формування в учнів екологічної культури, показано роль позаурочної роботи в цьому процесі.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>9.
| 74.202 Р 59
Роговець, О. В. Структура громадянськості молодших школярів / О. В. Роговець> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 4. - С. 53-59. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 74.202 Рубрики: Виховання громадянське Кл.слова (ненормовані): громадянськість -- когнітивна складова -- емоційно-ціннісна складова -- поведінкова складова Анотація: Розкрито структуру громадянськості молодшого школяра як особистісного утворення; обгрунтовано важливість когнітивної, емоційно-ціннісної та поведінкової складових громадянськості, розглянуто внутрішній зміст кожної з виокремлених складових, показано їхній взаємозв'язок.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>10.
| 74.58 К 74
Кофанова, О. В. Дослідно-експериментальна перевірка ефективності методичної системи хімічної підготовки майбутніх фахівців-екологів / О. В. Кофанова> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 4. - С. 59-69. - Бібліогр.: 18 назв.
ББК 74.58 Рубрики: Екологи--підготовка--хімічна підготовка Викладання хімії Кл.слова (ненормовані): інженери-екологи -- бакалавр наук -- природокористування -- екологічна освіта Анотація: Експериментально-дослідним методом обгрунтовано ефективність функціонування авторської методичної системи хімічної підготовки майбутніх інженерів-екологів та доцільність її впровадження в навчальний процес їхньої професійної підготовки.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>11.
| 74.58 Л 97
Лякішева, А. В. Психологічні та соціально-педагогічні особливості функціонування студентської групи / А. В. Лякішева> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 4. - С. 69-74. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74.58 Рубрики: Психологія вищої школи Кл.слова (ненормовані): соціальна група -- студентська група -- внутрішньогрупові стосунки -- педагогічне управління Анотація: Розкрито сутність малої соціальної групи, схарактеризовано різновиди таких груп як суб'єктів життєдіяльності. Розглянуто особливості функціонування студентської групи як колективу; визначено рівні, суб'єкти та складові педагогічного управління колективотворенням студентської групи.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>12.
| 88 О-82
Отич, Д. Д. Динаміка змін змісту Я-концепції майбутніх психологів у процесі професійної підготовки / Д. Д. Отич> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 4. - С. 75-79. - Бібліогр.: 3 назв.
ББК 88 Рубрики: педагогічна психологія Кл.слова (ненормовані): Я-концепція -- образ Я -- самооцінка -- самоставлення -- мотивація Анотація: Викладено результати дослідження динаміки змін змісту Я-концепції майбутніх психологів. Виявлено тенденції до зростання реальної оцінки, особистісної самооцінки, аутосимпатії й навчально-пізнавальних мотивів у процесі професійної підготовки.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>13.
| 74.04 Н 14
Набок, М. В. Якість загальної середньої освіти як засіб оцінювання ефективності управління освітою регіону / М. В. Набок> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 4. - С. 80-87. - Бібліогр.: 16 назв.
ББК 74.04 Рубрики: Освіта в Україні--середня освіта--управління Управління освітою Кл.слова (ненормовані): загальна середня освіта -- ефективність -- управління Анотація: Проаналізовано поняття якості загальної середньої освіти як одного із засобів оцінювання ефективності управління освітою регіону.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>14.
| 74.04(3) К 26
Карпенко, О. В. Суперечливість трактування категорій освітніх послуг у сучасній педагогічній науці Російської Федерації / О. В. Карпенко, В. В. Вербова, Є. Ф. Демида> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 4. - С. 88-93. - Бібліогр.: 30 назв.
ББК 74.04(3) Рубрики: Освіта в Росії Кл.слова (ненормовані): освітні послуги -- сервісна держава -- суспільний договір -- управлінські послуги Анотація: Проаналізовано суперечливість наукових підходів до трактування дефініції "освітні послуги" в джерельній базі Російської Федерації. Обгрунтовано потребу практичного застосування в Україні категорій освітніх послуг у процесі розбудови сервісної держави.
Дод.точки доступу: Вербова, В. В.; Демида, Є. Ф. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
|