Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=ПП1/2013/1<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15
1.


    Кремень, В. Г.
    Концептуальні засади підвищення економічної ефективності освіти України в сучасних умовах / В. Г. Кремень // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 1. - С. 5-14.
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта в Україні--Міжнародна стандартна класифікація освіти
Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- економічне забезпечення -- суперечності -- вітчизняна освіта -- вітчизняна освітня система -- Національна стандартна класифікація освіти
Анотація: Президент академії В. Г. Кремень у доповіді, виголошеній на загальних зборах НАПН України 8 листопада 2012р., визначив: виклики до українського суспільства, національної освіти, а отже, і до НАПН України; гострі суперечності, що перешкоджають підвищенню ефективності вітчизняної освіти і висвічують центральну проблему - проблеми якості в освіті та економічного забезпечення цієї якості; завдання й способи розв'язання проблем у вітчизняній освітній системі.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

2.


    Луговий, В. І.
    Міжнародна й національні стандартні класифікації освіти: концепція і реалізація / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 1. - С. 15-25 : табл. - Бібліогр.: 21 назв.
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта--Міжнародна стандартна класифікація освіти
Кл.слова (ненормовані):
Міжнародна стандартна класифікація освіти -- національні стандартні класифікації освіти -- концептуальні засади
Анотація: Проаналізовано Міжнародну стандартну класифікацію освіти (МСКО) версії 2011 р. з огляду на її розвиток і креативну роль щодо розуміння та модернізації світової і національних освітніх систем. Аргументовано доцільність використання концепції МСКО 2011 р. для розроблення концептуальних засад Національної стандартної класифікації освіти України.


Дод.точки доступу:
Таланова, Ж. В.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.


    Ляшенко, О. І.
    Середня освіта у вимірі європейського освітнього простору / О. І. Ляшенко // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 1. - С. 25-28 : рис. - Бібліогр.: 4 назви.
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Середня освіта--європейський освітній простір
Кл.слова (ненормовані):
середня освіта -- рівні освіти -- початкова освіта -- базова освіта -- повна середня освіта -- обов’язкова освіта -- тривалість навчання
Анотація: Подано узагальнений аналіз структури й тривалості загальної середньої освіти в країнах Європейського Союзу відповідно до Міжнародної стандартної класифікації освіти, ухваленої Генеральною Асамблеєю ЮНЕСКО у 2011 р.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

4.


    Загірняк, М. В.
    До питання реформування вищої освіти України у світлі положень МСКО / М. В. Загірняк, В. В. Костін // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 1. - С. 28-36 : табл., рис. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Вища освіта в Україні--реформування освіти
   Освіта--Міжнародна стандартна класифікація освіти

Кл.слова (ненормовані):
Міжнародна стандартна класифікація освіти -- освітня програма -- підсумкова кваліфікація -- компетентнісний підхід -- третинна освіта
Анотація: Розглянуто Міжнародну стандартну класифікацію освіти (версії 1997 та 2011 рр.) - основу для класифікації освітньої діяльності, визначеної в освітніх програмах і підсумкових кваліфікаціях, і зіставлення національних показників з погодженим на міжнародному рівні комплексом загальних визначень та понять.


Дод.точки доступу:
Костін, В. В.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

5.


    Рашкевич, Ю. М.
    Класифікація освіти в контексті запровадження національної рамки кваліфікацій і 3-го циклу навчання / Ю. М. Рашкевич, С. К. Андрейчук // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 1. - С. 36-42 : табл. - Бібліогр.: 4 назви.
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта в Україні--Міжнародна стандартна класифікація освіти
Кл.слова (ненормовані):
галузь знань -- галузь освіти -- галузь науки -- Міжнародна стандартна класифікація освіти -- рівні навчання
Анотація: На основі аналізу існуючих класифікацій освіти і науки України, а також нової редакції Міжнародної стандартної класифікації освіти запропоновано підходи до побудови нової класифікації освіти України з урахуванням запровадження 3-го циклу навчання та Національної рамки кваліфікацій. Сформульовано рекомендації з реалізації системи класифікації освітянських і наукових спеціальностей на основі галузей освіти.


Дод.точки доступу:
Андрейчук, С. К.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

6.


    Чорноморець, І. М.
    Система вищої педагогічної освіти України в контексті впровадження МСКО / І. М. Чорноморець // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 1. - С. 42-49 : рис. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Вища освіта в Україні--педагогічна освіта
   Освіта--Міжнародна стандартна класифікація освіти

Кл.слова (ненормовані):
вища педагогічна освіта України -- Міжнародна стандартна класифікація освіти -- професійні стандарти -- кваліфікації
Анотація: Досліджено систему вищої педагогічної освіти України в контексті запровадження Міжнародної стандартної класифікації освіти та Національної рамки кваліфікацій, проаналізовано стан сучасної системи вищої педагогічної освіти та спрогнозовано перспективи вдосконалення структури, кваліфікацій і змісту вищої педагогічної освіти в Україні.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

7.


    Лук’яненко, Г. І.
    Сучасна професійно-технічна освіта в контексті МСКО / Г. І. Лук’яненко // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 1. - С. 49-53 : рис.
ББК 74.5
Рубрики: Професійно-технічна освіта--державні стандарти
Кл.слова (ненормовані):
Міжнародна стандартна класифікація освіти -- державні стандарти -- професійно-технічна освіта -- компетентнісний підхід
Анотація: Розкрито сутність Міжнародної стандартної класифікації освіти як інструмента для порівняльного аналізу освітніх програм на різних рівнях. Проаналізовано впроваджені моделі державних стандартів професійно-технічної освіти для підготовки кваліфікованих робітників з конкретних професій та модель стандартів, які розроблятимуть на засадах компетентнісного підходу.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

8.


    Штомпель, Г. О.
    Концептуалізація постдипломних кваліфікацій у новій редакції МСКО / Г. О. Штомпель // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 1. - С. 54-60. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.59
Рубрики: Післядипломна освіта--концептуалізація кваліфікацій
Кл.слова (ненормовані):
Міжнародна стандартна класифікація освіти -- концептуалізація -- післядипломна освіта -- професійні кваліфікації -- рамковий стандарт
Анотація: За результатами концептуалізації післядипломних професійних кваліфікацій у новій редакції Міжнародної стандартної класифікації освіти висвітлено онтологічне бачення об'єкта теорії післядипломної освіти як розвитку професіоналізму магістрів, докторів філософії і наук для модернізації терціарної практики на інноваційному шляху до суспільства знань.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

9.


   
    Рекомендації методологічного семінару // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 1. - С. 60-62.
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта--Міжнародна стандартна класифікація освіти
Кл.слова (ненормовані):
методологічний семінар -- Міжнародна стандартна класифікація освіти -- рівні освіти -- освітні програми


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

10.


    Бех, І. Д.
    Духовно-ціннісне переживання навчального матеріалу: сутність та виховна роль / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 1. - С. 63-66. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.200.5
Рубрики: виховання духовне
Кл.слова (ненормовані):
виховні методи -- духовно-ціннісне виховання -- буттєва сфера -- соціальні мотиви -- духовна цінність -- моральне насичення -- навчальний зміст -- етичне одухотворення
Анотація: Ідеться про етичне одухотворення навчального (гуманітарного й природничо-наукового) матеріалу як установлення учнем зв'язку між окремим знанням чи способом дії з вищою духовною цінністю. Цим самим відбувається процес надання особистісної значущості навчальним надбанням.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

11.


    Третяк, О. П.
    Виховання в дітей ціннісного ставлення до людини як психолого-педагогічна проблема / О. П. Третяк // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 1. - С. 67-73. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74.200.5
Рубрики: Виховання--ціннісне виховання
Кл.слова (ненормовані):
ціннісне ставлення -- почуття гідності -- Я-концепція -- гуманістична етика -- виховання ціннісного ставлення до людей
Анотація: Розкрито основні підходи та тенденції у вихованні в дітей ціннісного ставлення до людини у психологічній та педагогічній науці і практиці.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

12.


    Мартинюк, М. Т.
    Інтегративний функціонально-галузевий підхід до підготовки вчителів освітньої галузі "Природознавство" як відповідь на виклик ринку праці / М. Т. Мартинюк, М. В. Декарчук, В. І. Хитрук // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 1. - С. 74-81 : табл. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Підготовка вчителів природознавства
Кл.слова (ненормовані):
інтегративний функціонально-галузевий підхід -- монопредметні концепції -- поліпредметні концепції -- підготовка вчителів -- демократичність -- мобільність -- педагогічна освіта -- прогностичні педагогічні моделі -- природничо-наукові дисципліни
Анотація: Обгрунтовано ідею вдосконалення існуючої системи підготовки вчителів-предметників природничого профілю засобами нової організаційно-педагогічної моделі, побудованої на єдності та взаємозв'язку моно- й поліпредметних концепцій. Докладно представлено зміст фахової підготовки бакалаврів освітньої галузі "Природознавство" як першого (базового) рівня природничо-педагогічної освіти.


Дод.точки доступу:
Декарчук, М. В.; Хитрук, В. І.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

13.


    Гуржій, А. М.
    Дослідження ефективності використання динамічних аудіовізуальних електронних засобів / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 1. - С. 82-87 : табл. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.2
Рубрики: Технічні засоби навчання
Кл.слова (ненормовані):
динамічні аудіовізуальні електронні засоби -- технічні засоби навчання -- технологія
Анотація: Подано результати проведених експериментально-емпіричних досліджень про змістове наповнення, структуризацію навчального матеріалу динамічних аудіовізуальних електронних засобів та технологію їх використання для повнішої реалізації наочності навчання, його інтенсифікації та раціоналізації.


Дод.точки доступу:
Волинський, В. П.; Ткачова, Л. П.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

14.


    Потапчук, Т. В.
    Дослідження процесу ідентифікації особистості / Т. В. Потапчук // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 1. - С. 87-91. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 88
Рубрики: Особистість--ідентифікація особистості--дослідження
Кл.слова (ненормовані):
ідентичність -- ідентифікація -- ідентифікаційні процеси -- молодіжне середовище -- самокатегоризація -- взаємозалежність людей
Анотація: Розкрито проблеми ідентифікації в молодіжному середовищі, де кожна людина протягом життя входить до багатьох груп, усвідомлюючи себе представником різних спільнот. Результатом ідентифікації особистості з різними групами стають численні ідентичності, сукупність яких становить цілісну ідентичність.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

15.


    Карпенко, О. В.
    Децентралізаційні процеси у сфері надання освітніх послуг в Ізраїлі / О. В. Карпенко, Є. Ф. Демида // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 1. - С. 92-96. - Бібліогр.: 22 назв.
ББК 74.04(3)
Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах--реформування освіти
   Освіта--реформування освіти

   Ізраїль--освіта
Кл.слова (ненормовані):
реформування освіти -- система освітніх послуг -- децентралізація управління -- автономія середніх шкіл
Анотація: На основі наявної джерельної бази проаналізовано сучасну систему освіти Ізраїлю. Розглянуто децентралізаційні процеси управління системою освітніх послуг муніципальною владою. Узагальнено позитивний досвід реформування ізраїльських загальноосвітніх навчальних закладів через надання їм автономії.


Дод.точки доступу:
Демида, Є. Ф.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 
Статистика
за 09.08.2024
Кількість запитів 40394
Кількість відвідувачів 854
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя