Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=ПП1/2013/3<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16
1.
74.03(4Укр),218
Б 48


    Березівська, Л. Д.
    Антропоцентризм - провідна ідея творчості основоположника наукової вітчизняної педагогіки К. Д. Ушинського / Л. Д. Березівська // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 3. - С. 5-9. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 2304-0629
ББК 74.03(4Укр),218
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Педагогіка України--персоналії педагогів

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна антропологія -- наукова педагогіка -- педагогічна концепція К. Д. Ушинського -- людина як предмет виховання -- українські педагоги -- філософія освіти
Анотація: У статті аргументовано, що ідея антропоцентризму стала провідною в педагогічній концепції видатного вітчизняного педагога-філософа, гуманіста К. Д. Ушинського, яку він найповніше обгрунтував у праці "Людина як предмет виховання. Спроба педагогічної антропології" (1867-1869).


Дод.точки доступу:
Ушинський К. Д., Костянтин Дмитрович (російський педагог ; 1824-1871) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

2.
74.03(4Укр),218
Н 84


    Носко, М. О.
    Розвиток педагогічної науки на Чернігівщині в руслі ідей К. Д. Ушинського / М. О. Носко // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 3. - С. 10-14. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 2304-0629
ББК 74.03(4Укр),218 + 74.03(4Укр-4Чер)
Рубрики: Педагогіка України--історія, 19 ст.
   Педагогіка України--персоналії педагогів

   Педагогіка України--педагогічна думка

   Чернігівщина--освіта, 19 ст.
Кл.слова (ненормовані):
педагоги-послідовники -- видатні педагоги України -- новаторство -- подвижництво -- педагогічна праця -- українські педагоги
Анотація: У статті відзначено колосальну роль К. Д. Ушинського в розвитку педагогічної думки. Розглянуто науково-педагогічну творчість і діяльність педагогів-послідовників К. Д. Ушинського другої половини ХІХ - початку ХХ ст.: П. О. Куліша, Т. Ф. Лубенця, С. Ф. Русової, С. О. Сірополка, Б. Д. Грінченка та ін.


Дод.точки доступу:
Ушинський К. Д., Костянтин Дмитрович (російський педагог ; 1824-1871) \о нем\; Куліш, Пантелеймон Олександрович (укр. письменник ; 1819-1897) \о нем\; Лубенець, Тимофій Григорович (видатний педагог, фахівець з теорії та методики початкового навчання, дошкільного виховання та освіти дорослих, автор 30 підручників та методичних посібників. Послідовник К. Г. Ушинського. Герой Праці (1924) ; 1855-1936) \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Сірополко, Степан Онисимович (видатний український вчений, бібліотекознавець, предагог ; 1872-1959) \о нем\; Грінченко, Борис Дмитрович (укр. письменник ; 1863-1910) \о нем\; Алчевська, Христина Данилівна (український педагог, організаторка народної освіти і керівник недільних шкіл ; 1841-1920) \о ней\; Глібов, Леонід Іванович (укр. поет-байкар ; 1827-1893) \о нем\; Кониський, Олександр Якович (укр. перекладач, письменник ; 1836-1900) \о нем\; Коцюбинський, Михайло Михайлович (укр. письменник ; 1864-1913) \о нем\; Ващенко, Григорій Григорович (український педагог ; 23.04.1878-02.05.1967) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.
74.04(4Укр-4Чер)
З-22


    Заліський, А. А.
    Модернізація системи середньої освіти на Чернігівщині / А. А. Заліський // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 3. - С. 14-16. . - ISSN 2304-0629
ББК 74.04(4Укр-4Чер)
Рубрики: Освіта в Україні--модернізація освіти
   Чернігівщина--освіта--модернізація
Кл.слова (ненормовані):
філософська антропологія -- сучасна освіта -- якість освіти -- розвиток особистості -- середня освіта -- шкільництво -- українські педагоги
Анотація: У статті наголошено: на силі теоретичного мислення й педагогічного переконання К. Д. Ушинського, на тому, що він зумів ще сторіччя тому обгрунтувати проблему, яка сучасна наука вважає найфундаментальнішою проблемою філософії, природознавства, психології та педагогіки; на його величезному вкладі в педагогіку (яку, власне, він започаткував), в українську та російську історико-філософську думку, яка містить ідеї й підходи, що конституювалися в новий напрям сучасної філософії - філософську антропологію. Педагог розробляв зміст освіти, принципи навчального процесу, розкрив величезну суспільну роль учителя.


Дод.точки доступу:
Ушинський К. Д., Костянтин Дмитрович (російський педагог ; 1824-1871) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

4.
74.200
Б 55


    Бех, І. Д.
    Рефлексивно-експліцитний метод у вихованні особистості / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 3. - С. 17-23. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2304-0629
ББК 74.200
Рубрики: Виховання особистості--розвивальний метод
Кл.слова (ненормовані):
моральна структура -- довіра -- самоповага -- індивідуальне життя -- Я-ідеальне -- виховання особистості
Анотація: У статті розкрито розвивальний виховний метод, що грунтується на позитивному поведінковому досвіді підростаючої особистості як змістовій основі розгортання рефлексивно-експліцитного процесу породження духовних цінностей, а також операційну структуру реалізації пропонованого методу.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

5.
74.202
Г 95


    Гуржій, А. М.
    Дизайн-проектування статичних аудіовізуальних електронних засобів умовнографічної наочності / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 3. - С. 24-31. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 2304-0629
ББК 74.202
Рубрики: Навчання--засоби навчання
Кл.слова (ненормовані):
кадри-таблиці -- кадри-плакати -- кадри-карти -- кадри-графіки -- діаграми -- аудіовізуальні засоби навчання -- дизайн-проектування -- автономні мультимедійні засоби навчання -- статичні аудівізуальні електронні засоби навчання
Анотація: Описано технологію дизайн-проектування статичних аудіовізуальних електронних засобів умовнографічної наочності як автономних мультимедійних засобів навчання. Подано рекомендації їх змістовного наповнення й структуризації.


Дод.точки доступу:
Волинський, В. П.; Ткачова, Л. П.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

6.
74.04(4Укр)
К 89


    Кузь, В. Г.
    Плекаймо сучасну інтелектуальну еліту / В. Г. Кузь // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 3. - С. 31-36. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 2304-0629
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта--елітна освіта
Кл.слова (ненормовані):
елітна освіта -- елітарна освіта -- егалітарна освіта -- відкрита система -- закрита система
Анотація: Проведено порівняння елітної освіти з елітарною і егалітарною. Доцільним, на думку автора, є розширення елітної освіти, яка посідає важливу роль у формуванні інтелектуальної, культурної та політичної еліти.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

7.
74.04(4УКР)
В 21


    Ватковська, М. Г.
    Особливості впровадження медіаосвіти в навчальних закладах Дніпропетровщини: досягнення, проблеми та перспективи / М. Г. Ватковська // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 3. - С. 37-43. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 2304-0629
ББК 74.04(4УКР)
Рубрики: Освіта в Україні--медіаосвіта
   Дніпропетровська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
інформаційні технології -- інформаційно-освітні проекти -- медіаосвіта -- навчально-виховний портал -- діти з особливими потребами -- електронна школа
Анотація: У статті представлено досвід Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти зі створення регіональної системи медіаосвіти та загалом роботу в Дніпропетровській області зі створення єдиного освітньо-інформаційного простору. Наголошено на значенні організації наукового супроводу діяльності експериментальних навчальних закладів та на співпраці з науковими установами України.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

8.
74.59(4УКР)
С 13


    Савчин, М. М.
    Творчість як педагогічна проблема: тренінг творчості / М. М. Савчин, О. І. Гірний // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 3. - С. 43-51. - Бібліогр.: 23 назви. . - ISSN 2304-0629
ББК 74.59(4УКР)
Рубрики: Вчителі хімії--підвищення кваліфікації
   Тренінги--вчителі хімії--підвищення кваліфікації

   Вчителі--підвищення кваліфікації--тренінги

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
тренінг творчості -- дивергенція -- конвергенція -- мислення -- воля -- вчителі хімії
Анотація: Розглянуто застосування тренінгів творчості з групами вчителів хімії на курсах підвищення кваліфікації у Львівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти з метою подальшого перенесення таких тренінгів у шкільний навчальний процес.


Дод.точки доступу:
Гірний, О. І.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

9.
83.3(4УКР)р
Я 92


    Яценко, Т. О.
    Культурологічний контекст розвитку методики навчання літератури / Т. О. Яценко // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 3. - С. 51-56. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2304-0629
ББК 83.3(4УКР)р
Рубрики: Викладання української літератури в школі
   Кафедра української літератури

Кл.слова (ненормовані):
виховний ідеал -- методика викладання -- шкільний курс -- методика навчання літератури -- методична думка -- культурологічний контекст -- періодизація методики викладання -- українська література
Анотація: Автор статті розглядає національне культурне середовище як джерельну базу розвитку освіти, що зумовлює відповідний етапний характер її загалом та предметних методик зокрема. Запропоновано варіант періодизації методики навчання літератури як науки, що перебачає шість етапних відрізків історії розвитку методичної думки, кожен з яких пов'язаний із відповідним періодом суспільно-культурного розвитку.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

10.
74.04(4УКР)
М 21


    Малюга, В. М.
    Шляхи оновлення просвітницької діяльності Педагогічного музею України / В. М. Малюга // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 3. - С. 57-62. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 2304-0629
ББК 74.04(4УКР)
Рубрики: Педагогічні музеї--просвітницька діяльність
   музеї України--педагогічні

Кл.слова (ненормовані):
просвітницька діяльність -- педагогічні музеї -- сучасна педагогічна наука -- сучасна педагогічна практика -- вітчизняна педагогічна спадщина
Анотація: У статті проаналізовано шляхи оновлення просвітницької діяльності Педагогічного музею України на початку ХХІ століття.


Дод.точки доступу:
Педагогічний музей України (Київ) \про нього\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

11.
74.200
С 50


    Сметанський, М. І.
    Вплив чи сприяння? / М. І. Сметанський // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 3. - С. 63-68. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 2304-0629
ББК 74.200
Рубрики: Виховання--теорії виховання
Кл.слова (ненормовані):
розвиток особистості -- організований вплив -- прямий вплив -- авторитарна педагогіка -- педагогіка керування -- прихований вплив -- маніпулятивна педагогіка -- педагогіка спрямування -- вільне виховання -- педагогіка сприяння
Анотація: Статтю написано як відгук на доводи окремих науковців, що виховання не можна розглядати як спрямований, спеціально організований вплив на розвиток особистості, а тільки як сприяння, що зумовлено прагненням гуманізувати виховний процес. На думку автора, в основі такого твердження є значно вагоміші підстави: методологічні розбіжності в трактуванні значущості різних чинників у розвитку особистості.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

12.
74.584(4УКР)
Р 83


    Рудишин, С. Д.
    Системний підхід до вищої освіти в Україні: освіченість, компетентність, національні цінності / С. Д. Рудишин // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 3. - С. 69-75. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 2304-0629
ББК 74.584(4УКР)
Рубрики: Вища освіта в Україні--компетентнісний підхід
Кл.слова (ненормовані):
синергетика -- система освіти України -- системний підхід -- Болонський процес -- життєві навички -- національні цінності
Анотація: Орієнтована на компетентність освіта в Україні - неодмінна, але не достатня умова для забезпечення освіченості населення, збереження й розвитку культурного фундаменту народу. Болонський процес не слід розуміти як створення повністю ідентичних систем освіти в різних країнах: він призначений для зміцнення взаємозв'язків і поліпшення взаєморозуміння між різними освітніми системами.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

13.
74.202.242(4УКР)
Б 81


    Бондар, Л. С.
    Відображення ідей про диференційований підхід до навчання у змісті початкової освіти (40 - 80-ті рр. ХХ ст.) / Л. С. Бондар // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 3. - С. 76-84. - Бібліогр.: 19 назв. . - ISSN 2304-0629
ББК 74.202.242(4УКР)
Рубрики: Початкова освіта в Україні--історія, 20 ст. 40-80 рр.
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- зміст початкової освіти -- навчальні плани -- програми -- навчальні предмети
Анотація: У статті проаналізовано диференційований підхід до навчання у змісті початкової освіти (40 - 80-ті рр. ХХ ст.). З'ясовано державну освітню політику, зміни в структурі та змісті початкової освіти, що залежали від шкільних реформ, упроваджуваних у контексті суспільно-політичних, соціально-економічних та культурних змін.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

14.
78.34(4УКР)
Ш 26


    Шарошкіна, Н. Г.
    Культурно-освітня роботи бібліотеки як соціального інституту / Н. Г. Шарошкіна // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 3. - С. 85-90. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 2304-0629
ББК 78.34(4УКР)
Рубрики: Бібліотеки--культурно-освітня робота
   Бібліотеки--педагогічна діяльність

Кл.слова (ненормовані):
просвіта -- виховна робота -- керівництво читанням -- педагогічний вплив -- педагогічні методи бібліотеки
Анотація: У статті розглянуто питання культурно-просвітницької діяльності бібліотеки як соціального інституту. Закцентовано увагу на принципах виховної роботи бібліотеки та методах педагогічного впливу на читача.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

15.
74.584(4)
К 26


    Карпенко, О. В.
    Упровадження Болонських принципів у контексті реформування системи освітніх послуг країн Балтії - Латвії, Литви та Естонії / О. В. Карпенко, Л. І. Самчук, О. В. Кривоносова // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 3. - С. 91-98. - Бібліогр.: 16 назв. . - ISSN 2304-0629
ББК 74.584(4)
Рубрики: Вища освіта в зарубіжних країнах--Болонський процес
   Країни Балтії--Болонський процес
Кл.слова (ненормовані):
реформування освіти -- Болонський процес -- освітні послуги -- державна політика -- державне управління -- державний контроль -- національні системи освіти
Анотація: На основі наявної джерельної бази проаналізовано особливості реалізації національних систем надання освітніх послуг у Латвії, Литві та Естонії, а також реформування цих послуг через здійснення виваженої державної політики в контексті європейської інтеграції. Узагальнено окремі негативні наслідки впровадження принципів Болонського процесу в цих країнах.


Дод.точки доступу:
Самчук, Л. І.; Кривоносова, О. В.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

16.
73.43(4Укр)
З-78


    Зозуля, С. М.
    Вихід у світ термінологічного словника / С. М. Зозуля // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 3. - С. 99-100.
Рец. на кн. : Інформаційні ресурси : словник законодавчої та стандартизованої термінології / НАПН України ; Держ. наук.-пед. б-ка України ім. В. О. Сухомлинського ; [уклад.: П. І. Рогова, Я. О. Чепуренко, С. М. Зозуля, І. Г. Лобановська]. - К. : Нілан-ЛТД, 2012. - 283 с.
. - ISSN 2304-0629
ББК 73.43(4Укр)
Рубрики: Інформаційні ресурси--термінологічні словники
   Українська мова--лексикографія--словники термінологічні

Кл.слова (ненормовані):
інформаційні ресурси -- термінологічні словники -- науково-інформаційна діяльність -- професійна мова


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 
Статистика
за 30.05.2024
Кількість запитів 87129
Кількість відвідувачів 1736
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя