Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=ПП1/2014/4<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.

Жданова-Неділько О. Г. Феномен успішної педагогічної взаємодії у творчому спадку А. С. Макаренка/О. Г. Жданова-Неділько // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -Київ:Пед. преса, 2014,N N 4.-С.63-70
2.

Гриньова М. В. Система студентського самоврядування в контексті макаренківської спадщини/М. В. Гриньова, Ю. П. Кращенко // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -Київ:Пед. преса, 2014,N N 4.-С.57-63
3.

Ткаченко А. В. Трудова комуна ім. Ф. Е. Дзержинського: декотрі несприятливі чинники формування інноваційного досвіду/А. В. Ткаченко // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -Київ:Пед. преса, 2014,N N 4.-С.50-57
4.

Карпенко О. В. Тенденції надання освітніх послуг у контексті реформування вищої школи республіки Білорусь поза Болонським процесом/О. В. Карпенко, Л. І. Самчук, Е. Є. Бжеська // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -Київ:Пед. преса, 2014,N N 4.-С.88-100
5.

Дічек Н. П. Дослідження українських психологів у галузі індивідуалізації шкільного навчально-виховного процесу (60-70-ті рр. XX ст.)/Н. П. Дічек // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -Київ:Пед. преса, 2014,N N 4.-С.76-87
6.

Шеверун Н. В. Особливості оцінювання якості загальної середньої освіти в Німеччині/Н. В. Шеверун // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -Київ:Пед. преса, 2014,N N 4.-С.71-75
7.

Панок В. Г. Теоретико-методологічні проблеми застосування виховних технологій з погляду прикладної психології/В. Г. Панок // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -Київ:Пед. преса, 2014,N N 4.-С.21-29
8.

Луговий В. І. Професійна освіта і підготовка в концепції МСКО, проекту НСКО та вітчизняної практики/В. І. Луговий, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -Київ:Пед. преса, 2014,N N 4.-С.11-20
9.

Кремень В. Г. Проблеми якості української освіти в контексті сучасних цивілізаційних змін/В. Г. Кремень // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -Київ:Пед. преса, 2014,N N 4.-С.5-10
10.

Гаврилюк С. М. Упровадження компетентністного підходу до педагогічної творчості в професійній підготовці майбутніх вихователів/С. М. Гаврилюк // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -Київ:Пед. преса, 2014,N N 4.-С.44-49
11.

Телелим В. М. Реформування системи військової освіти як пошук раціональних підходів і рішень/В. М. Телелим, Ю. І. Приходько // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -Київ:Пед. преса, 2014,N N 4.-С.36-43
12.

Ляшенко О. І. Профільне навчання: концептуальні підходи до реалізації в українській школі/О. І. Ляшенко, Ю. І. Мальований // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -Київ:Пед. преса, 2014,N N 4.-С.30-35
 
Статистика
за 11.07.2024
Кількість запитів 158426
Кількість відвідувачів 1357
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя