Пошуковий запит: <.>II=ПП1/2018/1<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9 |
>1.
| Луговий В. І. Ціннісно-орієнтаційні компетентності як невід’ємна складова кваліфікацій/В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -Київ:Пед. преса, 2018,N N 1.-С.5-19
|
>2.
| Тименко В. П. Методологічні засади розвитку практичного інтелекту студентів у закладах вищої мистецької і технічної освіти/В. П. Тименко // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -Київ:Пед. преса, 2018,N N 1.-С.20-30
|
>3.
| Овчарук О. В. Рамка цифрової компетентності для громадян: європейська стратегія визначення рівня компетентності у галузі цифрових технологій/О. В. Овчарук // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -Київ:Пед. преса, 2018,N N 1.-С.31-37
|
>4.
| Іванюк І. В. Етапи розвитку комп’ютерно орієнтованого навчального середовища в умовах полікультурної освіти в країнах Європейського Союзу/І. В. Іванюк // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -Київ:Пед. преса, 2018,N N 1.-С.38-44
|
>5.
| Tymkiv N. M. Interdisciplinarity in the professional training of future engineers for petroleum industry/N. M. Tymkiv // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -Київ:Пед. преса, 2018,N N 1.-С.45-52
|
>6.
| Приходько Ю. І. Теорія трансформації систем як засіб дослідження військової освіти/Ю. І. Приходько // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -Київ:Пед. преса, 2018,N N 1.-С.53-61
|
>7.
| Горбань Л. В. Профорієнтована освіта як засіб запобігання маргіналізації населення/Л. В. Горбань // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -Київ:Пед. преса, 2018,N N 1.-С.62-70
|
>8.
| Чепелева Н. В. Психологічна характеристика особистості, здатної до самопроектування/Н. В. Чепелева, С. Ю. Рудницька // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -Київ:Пед. преса, 2018,N N 1.-С.71-77
|
>9.
| Селецький А. В. Наукова діяльність педагогічної бібліотеки з інформаційно-аналітичного супроводу освітянської галузі/А. В. Селецький // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -Київ:Пед. преса, 2018,N N 1.-С.78-87
|
|