Пошуковий запит: <.>II=ПП1/2018/1<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9 |
>1.
|
Горбань, Л. В. Профорієнтована освіта як засіб запобігання маргіналізації населення [Текст] / Л. В. Горбань> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2018. - N 1. - С. 62-70. - Бібліогр.: с. 69-70 (18 назв)
. - ISSN 2304-0629 Рубрики: Освіта--профілізація освіти Кл.слова (ненормовані): державна профорієнтація -- маргіналізація -- соціалізація -- самореалізація -- соціальна політика -- виховання -- профорієнтована освіта -- розвиток Анотація: Висвітлено особливості дефініції "профорієнтована освіта", що слугує параметром теоретичного аналізу його використання в дослідженні явища маргінальності.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2.
| 355.233:140 П 77
Приходько, Ю. І. Теорія трансформації систем як засіб дослідження військової освіти [Текст] / Ю. І. Приходько> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2018. - N 1. - С. 53-61. - Бібліогр.: с. 60-61 (15 назв)
. - ISSN 2304-0629 Рубрики: Освіта--трансформація освіти Кл.слова (ненормовані): система -- модель -- військова освіта -- теорія самоорганізації -- зовнішні чинники -- внутрішні чинники -- закон трансформації -- рушійні механізми -- стійкість -- суперечності Анотація: Сформульовано загальний закон трансформації систем. Запропановано підхід до моделювання систем на основі комплексного застосування зовнішніх та внутрішніх чинників.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3.
| 027.54.08137 С 29
Селецький, А. В. Наукова діяльність педагогічної бібліотеки з інформаційно-аналітичного супроводу освітянської галузі [Текст] / А. В. Селецький> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2018. - N 1. - С. 78-87. - Бібліогр.: с. 85-87 (21 назва)
. - ISSN 2304-0629 Рубрики: Освіта в Україні--науково-інформаційний супровід Бібліотеки України--освітянські бібліотеки--науково-інформаційний супровід освіти Бібліотеки України--освітянські бібліотеки--інформаційно-аналітична діяльність Кл.слова (ненормовані): науково-інформаційний супровід освіти -- інформаційно-аналітична діяльність -- науково-педагогічна бібліотека -- бібліотечна інформаційна аналітика -- педагогічні бібліотеки Анотація: Розглянуто теоретичні та практичні питання бібліотечної науково-дослідної діяльності з інформаційно-аналітичного супроводу освітянської галузі. Схарактерізовано здобутки цієї наукової установи та запропоновано певні напрями перспективних завдань бібліотечної інформаційної аналітики.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4.
| 159.923.2 Ч-44
Чепелева, Н. В. Психологічна характеристика особистості, здатної до самопроектування [Текст] / Н. В. Чепелева, С. Ю. Рудницька> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2018. - N 1. - С. 71-77. - Бібліогр.: с. 77 (7 назв)
. - ISSN 2304-0629 Рубрики: Особистість--здатність до самопроектування Кл.слова (ненормовані): особистість -- самопроектування -- рівні самопроектування -- способи організації досвіду -- стратегії смислотворення -- процедури текстотворення Анотація: Наведено психологічну характеристику особистості, здатної до самопроектування як процесу видобування власної ідентичності, реалізації здатності діяти, виходячи з власного задуму, проекту відносно свого майбутнього (життєвий проект) та власної особистості (особистісний проект).
Дод.точки доступу: Рудницька, С. Ю. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5.
| 378:[622.276+622.279]:62-051].091.313 T99
Tymkiv, N. M. Interdisciplinarity in the professional training of future engineers for petroleum industry [Текст] / N. M. Tymkiv> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2018. - N 1. - С. 45-52. - Bibliogr.: p. 51-52
. - ISSN 2304-0629 Рубрики: Освіта--міждисциплінарні освітні технології Освіта--видання іноземними мовами Кл.слова (ненормовані): міждисциплінарність -- interdisciplinarity -- міждисциплінарний процес -- interdisciplinary process -- методологія -- metodology -- мережа -- network -- міждисциплінарні освітні технології -- intrerdisciplinary educational technologies
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6.
| 378:37.091.12.015.311:7.012 Т 41
Тименко, В. П. Методологічні засади розвитку практичного інтелекту студентів у закладах вищої мистецької і технічної освіти [Текст] / В. П. Тименко> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2018. - N 1. - С. 20-30. - Бібліогр.: с. 29-30 (11 назв)
. - ISSN 2304-0629 Рубрики: Підготовка майбутніх педагогів-дизайнерів Кл.слова (ненормовані): педагогічне проектування -- педагог-дизайнер -- дизайн-середовище -- дизайн-простір -- мистецька освіта -- технічна освіта -- педагогічна освіта Анотація: Сформульовано проблему збереження національної самобутності педагогічної освіти і культури в умовах глобалізації.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7.
| 378.017 Л 83
Луговий, В. І. Ціннісно-орієнтаційні компетентності як невід’ємна складова кваліфікацій [Текст] / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2018. - N 1. - С. 5-19 : табл. - Бібліогр.: с. 17-19 (24 назви)
. - ISSN 2304-0629 Рубрики: Вища освіта в Україні--ціннісно-орієнтаційні компетентності Вища освіта в Україні--Національна рамка кваліфікацій Освіта в Україні--правові джерела--Закон “Про освіту”--ціннісний потенціал Кл.слова (ненормовані): цінності -- ціннісні орієнтації -- ціннісно-орієнтаційні компетентності -- ціннісний потенціал закону про освіту -- результати навчання -- компетентності -- кваліфікації -- стандарти освіти -- національна і галузеві рамки кваліфікацій Анотація: Зроблено висновок, що найбільш грунтовно згадані аспекти відображено для повної загальної середньої (початкової, базової середньої та профільної середньої) освіти, що корелює з віком інтенсивного формування цінностей (ціннічних орієнтацій) особи.
Дод.точки доступу: Слюсаренко, О. М.; Таланова, Ж. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8.
| 373.5(4):008 Z99
Іванюк, І. В. Етапи розвитку комп’ютерно орієнтованого навчального середовища в умовах полікультурної освіти в країнах Європейського Союзу [Текст] / І. В. Іванюк> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2018. - N 1. - С. 38-44 : табл. - Бібліогр.: с. 42-44 (19 назв)
. - ISSN 2304-0629 Рубрики: Освіта--інформаційно-комп’ютерні технології--комп’ютерно орієнтоване навчальне середовище Європа--освіта--комп’ютерно орієнтоване навчальне середовище Кл.слова (ненормовані): комп’ютерно орієнтоване навчальне середовище -- полікультурна освіта -- полікультурна компетентність Анотація: Розглянуто трактування понять "полікультурна компетентність учня" і "компьютерно орієнтоване навчальне середовище в умовах полікультурної освіти" зарубіжнимий вітчизняними науковцями та наведено авторське визначення цих понять.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9.
| 37.016:004 О-35
Овчарук, О. В. Рамка цифрової компетентності для громадян: європейська стратегія визначення рівня компетентності у галузі цифрових технологій [Текст] / О. В. Овчарук> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2018. - N 1. - С. 31-37. - Бібліогр.: с. 36-37 (11 назв)
. - ISSN 2304-0629 Рубрики: Освіта--інформаційно-комп’ютерні технології--цифрова компетентність Європа--освіта--цифрова компетентність Кл.слова (ненормовані): цифрова компетентність -- рамка цифрової компетентності -- інформаційно-комунікаційні технології -- освітні стандарти -- стандартизація Анотація: Описано дескриптори навчальних результатів у сфері цифрової компетентності.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|