Пошуковий запит: <.>II=ПШ-2/2009/10<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9 |
>1.
| Митник О. Технологія побудови уроку як цілісного творчого процесу/О. Митник // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2009,N N 10.-С.53-57
|
>2.
| Тарасенко С. Відкритий урок з математики, 2 клас/С. Тарасенко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2009,N N 10.-С.47-50
|
>3.
| Мартиненко С. Педагогічна адаптація першокласників до навчання в школі : поради для батьків/С. Мартиненко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2009,N N 10.-С.59-61
|
>4.
| Гордіюк Н. Урок логіки у шкільному розкладі : екзотика чи необхідність?/Н. Гордіюк // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2009,N N 10.-С.57-58
|
>5.
| Грона Н. Використання різних видів списування для вироблення стійкої орфографічної навички у другокласників/Н. Грона // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2009,N N 10.-С.39-43
|
>6.
| Мовчун А. Найдивніше з див - Людина/А. Мовчун // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2009,N N 10.-С.26-27
|
>7.
| Педагогічному факультету Дрогобицького державного педагогічного університету ім. Івана Франка - 30 років // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2009,N N 10.-С.2-25
|
>8.
| Пономарьова К. Компетентнісний підхід до перевірки усних видів мовленнєвої діяльності молодших школярів/К. Пономарьова // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2009,N N 10.-С.34-38
|
>9.
| Плукар Г. Учитель не урокодавець, а вихователь і наставник/Г. Плукар // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2009,N N 10.-С.29
|
|