Пошуковий запит: <.>II=ПШ-2/2010/9<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12 |
>1.
| Воронцова Е. Психологічна адаптація першокласників - основа успішного навчання/Е. Воронцова // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2010,N N 9.-С.5-7.
|
>2.
| Назаренко Т. Нестандартний урок-віночок з української мови/Т. Назаренко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2010,N N 9.-С.14-16.
|
>3.
| Зарічна В. Урок-презентація з української мови (3 клас)/В. Зарічна // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2010,N N 9.-С.17-19.
|
>4.
| Григорчук А. Виразне читання як засіб розвитку емоційно-чуттєвої сфери молодших школярів/А. Григорчук, І. Мельник // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2010,N N 9.-С.19-23.
|
>5.
| Логачевська С. Творче використання спадщини В. О. Сухомлинського/С. Логачевська // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2010,N N 9.-С.24-29.
|
>6.
| Балютіна К. Здоров’я дитини - національна проблема/К. Балютіна // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2010,N N 9.-С.29-32.
|
>7.
| Гуцалюк Т. Подорож країною Геометрією: (Розробка занять з розвитку просторової уяви)/Т. Гуцалюк // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2010,N N 9.-С.36-40.
|
>8.
| Коваль Н. Контроль і оцінювання навчальних досягнень учнів з основ здоров’я/Н. Коваль // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2010,N N 9.-С.47-51.
|
>9.
| Ярмоленко Л. рОганізація методичної роботи в початковій школі/Л. Ярмоленко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2010,N N 9.-С.51-52.
|
>10.
| Мамчур Л. Погляди Сухомлинського В. на розвиток комунікативної здатності та зв’язного мовлення молодших школярів/Л. Мамчур // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2010,N N 9.-С.53-55.
|
>11.
| Литвин Л. Проблема вільного розвитку особистості у теоріях Р. Штайнера і В. О. Сухомлинського/Л. Литвин // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2010,N N 9.-С.55-58.
|
>12.
| Зенченко Т. Позакласні заняття з філософії для дітей за творами Сухомлинського В. О./Т. зенченко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2010,N N 9.-С.59-63.
|
|