Пошуковий запит: <.>II=ПШ-2/2016/12<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Васильєва О. Зростання юних громадян/О. Васильєва // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2016,N N 12.-С.1-2.
|
>2.
| Попова Л. Ювілей сільської вчительки/Л. Попова // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2016,N N 12.-С.2-3.
|
>3.
| Савченко О. Методика роботи з ілюстративним матеріалом на уроках літературного читання/О. Савченко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2016,N N 12.-С.4-10.
|
>4.
| Вашуленко О. Варіативність уроків компетентнісно орієнтованого навчання грамоти (читання) першокласників/О. Вашуленко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2016,N N 12.-С.10-14.
|
>5.
| Митник О. Розвиток пізнавальної сфери особистості молодшого школяра на уроках літературного читання/О. Митник, С. Швець, Г. Буряк // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2016,N N 12.-С.15-19.
|
>6.
| Логачевська С. Тестові завдання з математики для 4 класу/С. Логачевська, Т. Логачевська // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2016,N N 12.-С.20-24.
|
>7.
| Завдання для перевірки навчальних досягнень учнів 4 класу "Основи здоров’я // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2016,N N 12.-С.24-28.
|
>8.
| Коряченко Л. Гра-подорож "Правила дорожні знай - випадків нещасних уникай”/Л. Коряченко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2016,N N 12.-С.28-33.
|
>9.
| Вінніченко О. Творчість дітей у позакласній роботі/О. Вінніченко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2016,N N 12.-С.33.
|
>10.
| Фаніна М. Критичне мислення як засіб формування та розвитку творчих здібностей молодших школярів/М. Фаніна // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2016,N N 12.-С.34-36.
|
>11.
| Калмикова Л. Феномени "компетенція” і "компетентність” у психолого-педагогічній науці і вищій педагогічній освіті/Л. Калмикова, Г. Калмиков, Н. Харченко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2016,N N 12.-С.37-41.
|
>12.
| Хороленко Г. Мої друзі - батьки, наші порадники - діти/Г. Хороленко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2016,N N 12.-С.42-43.
|
>13.
| Петрик О. Проблемна ситуація як фактор мотивації вивчення української мови молодшими школярами/О. Петрик // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2016,N N 12.-С.44-46.
|
>14.
| Карапузова Н. Педагогічна спадщина В. А. Євтушевського (1836-1888 рр.) - скарбничка ідей сучасного вчителя/Н. Карапузова, Л. Процай // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2016,N N 12.-С.47-49.
|
>15.
| Глушко О. Педагогічна технологія "Росток” - компетентнісно орієнтована технологія навчання/О. Глушко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2016,N N 12.-С.50-51.
|
>16.
| Лопатньова Т. Як виховувати творчу особистість/Т. Лопатньова // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2016,N N 12.-С.51-52.
|
>17.
| Плечій І. Урок математики в 1 класі/І. Плечій // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2016,N N 12.-С.52-53.
|
>18.
| Ісаєва Л. Інтегрований урок у 4 класі/Л. Ісаєва // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2016,N N 12.-С.53-54.
|
>19.
| Скворцова С. Оновлена програма "Математика. 1-4 класи” (2016 р.): реалізація принципів наступності між дошкіллям і початковою школою/С. Скворцова // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2016,N N 12.-С.55-56.
|
>20.
| Онопрієнко О. Функції контролю й оцінювання навчальних досягнень молодших школярів у системі уроків/О. Онопрієнко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2016,N N 12.-С.56-57.
|
|
|