Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=ПШ-2/2019/6<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15
1.
378:373.3.091.12.011.3-051](477)
Р 71


    Рондяк, Л.
    Технології формування партнерської взаємодії учнів у практичній підготовці майбутніх учителів початкових класів / Леся Рондяк // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 6. - С. 1–6. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів--вчителі початкової школи--партнерська взаємодія учнів
   Вчителі початкової школи--підготовка

Кл.слова (ненормовані):
підготовка майбутніх вчителів -- вчителі початкової школи -- партнерська взаємодія -- учні початкової школи -- дитяче самоврядування -- проектно-ігрові технології -- семінари-практикуми
Анотація: Мета статті – висвітлити процес оволодіння майбутніми вчителями початкових класів технологіями формування партнерської взаємодії учнів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
373.3.016:821.161.2](477)
З-11


    Зілінська, Н.
    Використання лепбуку на уроці літературного читання / Наталія Зілінська // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 6. - С. 6–11. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки літературного читання--нестандартні форми
Кл.слова (ненормовані):
літературне читання -- інноваційні технології -- лепбук -- організація навчальної діяльності -- творчість учнів -- творчі завдання -- казки -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про використання лепбуку на уроці літературного читання – як зручного способу повторення та узагальнення вивченого, коли школяр вчиться самостійно обирати і впорядковувати інформацію, аналізувати та робити висновки з теми. Висвітлено виготовлення навчального лепбуку до теми: "Узагальнення та систематизація знань учнів за розділом "Казка вчить, як на світі жить" до підручника "Літературне читання", 2 клас (автр – Савченко О. Я.).


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
373.3.016:62/64](477)
К 71


    Космовський, Б.
    Конструювання і моделювання в Новій українській школі / Богдан Космовський // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 6. - С. 11–16. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--навчання--технічна творчість
Кл.слова (ненормовані):
технологічна освіта -- Нова українська школа -- конструювання -- технічне моделювання -- технічна творчість -- технологічні процеси -- проектна діяльність -- конструкторсько-технологічна діяльність -- технічні ігри -- конструкція моделей -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про технологічну освіту в початковій школі. Змістова лінія "Технічна творчість і техніка" спрямована на залучення учнів до творчої діяльності у процесі конструювання та моделювання під час самостійної або колективної роботи з конструктором. Висвітлено конструкторсько-технологічну діяльність молодших школярів на уроках трудового навчання і позаурочних заняттях.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
373.3.015.3:159.942](477)
К 73


    Котяхова, Н.
    Розвиток емоційного інтелекту молодших школярів у контексті Нової української школи / Наталія Котяхова // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 6. - С. 17–21. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--виховання--розвиток емоційного інтелекту
Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- Нова українська школа -- особисті якості -- компетентнісний підхід -- емоційна складова особистості -- емоційна сфера -- вправи -- ігри -- молодші школярі
Анотація: У статті розповідається про розвиток емоційного інтелекту в учнів початкової школи. Представлено вправи та ігри на розвиток емоційного інтелекту молодших школярів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
373.3.016:51](477)
С 20


    Сарієнко, В.
    Величини у початковій школі в контексті їх фундаментального змісту / Владислав Сарієнко, Валентина Чайченко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 6. - С. 22–26. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--навчання математики
Кл.слова (ненормовані):
викладання математики -- величини -- математична компетентність -- вимірювання -- одиниці вимірювання -- початкова школа
Анотація: Мета дослідження полягає у встановленні відповідності між фундаментальним змістом поняття величини та методичною об’єктивацією її представлення на етапі пропедевтики у початковій школі.


Дод.точки доступу:
Чайченко, В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
373.3.016:51](477)
К 11


    Кіщук, Н.
    Формування усних прийомів обчислень на образно-графічному пізнавальному рівні / Наталія Кіщук // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 6. - С. 27–30. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--навчання математики
Кл.слова (ненормовані):
викладання математики -- обчислювальні прийоми -- конструктивні вміння -- сенсорний рівень -- віднімання -- додавання -- арифметичні дії -- двоцифрові числа -- початкова школа -- 1–2 класи
Анотація: У статті продемонстровано способи розробки навчально-освітнього середовища, яке забезпечує формування конструктивних умінь учнів у процесі оволодіння обчислювальними прийомами на першому циклі початкової школи (1–2 класи).


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
373.3.016:51](477)
Г 81


    Гречук, В.
    Компетентнісний підхід до ознайомлення із геометричними фігурами / Василь Гречук // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 6. - С. 31–35. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--навчання математики
Кл.слова (ненормовані):
викладання математики -- геометричні фігури -- компетентнісний підхід -- паралелепіпед -- розпізнавання фігур -- графічні образи -- абстракція -- початкова школа
Анотація: Мета статті – на прикладі ознайомлення із геометричними фігурами проілюструвати різницю між знаннєвою і компетентнісною моделями навчання та можливості реалізації останньої на практиці.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
373.3.091.33-027.22:792.026](477)
Б 91


    Бурлака, С.
    Діти об’єднують Україну : (сценарій свята до Дня захисту дітей, 1 клас) / Світлана Бурлака // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 6. - С. 36–39. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--сценарії свят
Кл.слова (ненормовані):
інсценування -- свято -- сценарій свята -- День захисту дітей -- людяність -- початкова школа
Анотація: У статті подано сценарій проведення свята до Дня захисту дітей в початковій школі. Мета: закріплювати та поглиблювати знання учнів про свято – День захисту дітей, розширювати їхню пізнавальну діяльність, формувати інтерес до навколишнього світу.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
373.3.016:811.161.2](477)
П 30


    Петрик, О.
    Реалізація комунікативно-діяльнісного підходу у мовно-мовленнєвій освіті молодших школярів / Ольга Петрик // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 6. - С. 39–43. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки української мови
Кл.слова (ненормовані):
навчання української мови -- комунікативно-діяльнісний підхід -- мовна освіта -- комунікативні ситуації -- комунікативна компетентність -- мовленнєва діяльність -- мовленнєві вміння -- мовленнєвий розвиток -- компетентнісний підхід -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про комунікативно-діяльнісний підхід – засвоєння мови безпосередньо в процесі комунікативної діяльності. Розглянуто поєднання реалізації компетентнісного підходу із формуванням мовної особистості молодшого школяра. Засвоєння особливостей української мовної системи та мовленнєвих умінь у процесі мовленнєвої діяльності передбачає застосування комунікативно-діяльнісного підходу, що, очевидно відповідає психологічним особливостям учнів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
373.3.016:821.161.2](477)
Г 67


    Горбунова, Л.
    Урок літературного читання, 2 клас / Леся Горбунова // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 6. - С. 43–47. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки літературного читання у 2-му класі
Кл.слова (ненормовані):
уроки літературного читання -- комбіновані уроки -- український письменник -- творчість письменника -- казки -- початкова школа
Анотація: У статті представлено розробку комбінованого уроку з літературного читання за творчістю В. О. Сухомлинського на тему: "Хитрощі не люблять совісті. Василь Сухомлинський "Як Наталя в Лисиці хитринку купила" для учнів початкової школи.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

11.
373.3.015.31:17.022.1](477)
Д 74


    Дризлова, В.
    Вчимося бути толерантними : година спілкування з елементами казкотерапії (4 клас) / Вікторія Дризлова // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 6. - С. 48–51. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--виховання--моральне виховання
Кл.слова (ненормовані):
моральне виховання -- година спілкування -- сценарій заходу -- моральні цінності -- загальнолюдські цінності -- добро -- добрі вчинки -- толерантне спілкування -- ставлення до людей -- початкова школа
Анотація: У статті представлено сценарій проведення години спілкування морального спрямування на тему: "Вчимося бути толерантними" в початковій школі. Мета якого: ознайомити учнів із загальнолюдськими цінностями; формувати поняття про добро; викликати бажання робити добрі вчинки; формувати навички толерантнотого спілкування.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

12.
373.3.091.321-028.76](477)
Д 75


    Дробчак, Я.
    Урок-мандрівка як засіб формування в учнів початкової школи ключових компетентностей / Ярослава Дробчак, Іван Кутняк // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 6. - С. 51–53. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки математики--нестандартні уроки
Кл.слова (ненормовані):
нестандартні уроки -- математика -- урок-мандрівка -- міжпредметні зв’язки -- геометричні фігури -- склад числа -- початкова школа
Анотація: У статті представлено розробку уроку-мандрівки з математики на тему: "Урок-мандрівка "Я пізнаю світ" для учнів 1 класу. Мета: закріпити знання про геометричні фігури, про їх поділ на окремі частини; узагальнити знання про склад числа, про рослинний і тваринний світ.


Дод.точки доступу:
Кутняк, І.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

13.
373.3.016:502/504](477)
Б 91


    Бурлака, С.
    "Що ж ти нам, весно, нині принесла..." / Світлана Бурлака // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 6. - С. 54–59. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--метод проектів--природознавство
Кл.слова (ненормовані):
викладання природознавства -- творчий проект -- жива природа -- нежива природа -- ознаки весни -- українські народні обряди -- весняні свята -- початкова школа
Анотація: У статті представлено екологічний творчий проект на тему: "Що ж ти нам, весно, нині принесла..." для учнів початкових класів. Мета: розширити знання в учнів про зміни в живій та неживій природі навесні, про найхарактерніші ознаки весни, про українські народні обряди та звичаї.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

14.
159.923.2
Z99


    Ґолибарт, Є.
    Пізнай себе і допоможи дітям пізнавати себе / Євген Ґолибарт // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 6. - С. 61–62. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Особистість--розвиток особистості--становлення
Кл.слова (ненормовані):
становлення особистості -- пізнання себе -- робота над собою -- моральні цінності -- відповідальність -- мораль -- духовність -- самоусвідомлення особистості
Анотація: у статті розповідається про формування та розвиток особистості, зокрема пізнання людиною самого себе. Очевидним і найбільш позитивним результатом праці над собою є усвідомлення відповідальності за себе і за свої близьких. Висвітлено питання щодо формування моральних цінностей у дітей.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

15.
373.3.015.31:17](477)
К 64


   
    Конкурс "Розповідь про добрі справи" // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 6. - С. 63–64. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--виховання--моральне виховання
Кл.слова (ненормовані):
моральне виховання -- конкурси -- добрі вчинки -- доброта -- доброчинність -- допомога -- початкова школа
Анотація: У рамках конкурсу "Розповіді про добрі вчинки" презентовано розповіді учнів початкових класів про добрі вчинки.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 27.09.2024
Кількість запитів 48759
Кількість відвідувачів 1964
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя