Пошуковий запит: <.>II=ПШ-2/2019/6<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15 |
>1.
| 378:373.3.091.12.011.3-051](477) Р 71
Рондяк, Л. Технології формування партнерської взаємодії учнів у практичній підготовці майбутніх учителів початкових класів / Леся Рондяк> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 6. - С. 1–6. - Бібліогр.: 12 назв.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів--вчителі початкової школи--партнерська взаємодія учнів Вчителі початкової школи--підготовка Кл.слова (ненормовані): підготовка майбутніх вчителів -- вчителі початкової школи -- партнерська взаємодія -- учні початкової школи -- дитяче самоврядування -- проектно-ігрові технології -- семінари-практикуми Анотація: Мета статті – висвітлити процес оволодіння майбутніми вчителями початкових класів технологіями формування партнерської взаємодії учнів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2.
| 373.3.016:821.161.2](477) З-11
Зілінська, Н. Використання лепбуку на уроці літературного читання / Наталія Зілінська> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 6. - С. 6–11. - Бібліогр.: 6 назв.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки літературного читання--нестандартні форми Кл.слова (ненормовані): літературне читання -- інноваційні технології -- лепбук -- організація навчальної діяльності -- творчість учнів -- творчі завдання -- казки -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про використання лепбуку на уроці літературного читання – як зручного способу повторення та узагальнення вивченого, коли школяр вчиться самостійно обирати і впорядковувати інформацію, аналізувати та робити висновки з теми. Висвітлено виготовлення навчального лепбуку до теми: "Узагальнення та систематизація знань учнів за розділом "Казка вчить, як на світі жить" до підручника "Літературне читання", 2 клас (автр – Савченко О. Я.).
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3.
| 373.3.016:62/64](477) К 71
Космовський, Б. Конструювання і моделювання в Новій українській школі / Богдан Космовський> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 6. - С. 11–16. - Бібліогр.: 12 назв.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--навчання--технічна творчість Кл.слова (ненормовані): технологічна освіта -- Нова українська школа -- конструювання -- технічне моделювання -- технічна творчість -- технологічні процеси -- проектна діяльність -- конструкторсько-технологічна діяльність -- технічні ігри -- конструкція моделей -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про технологічну освіту в початковій школі. Змістова лінія "Технічна творчість і техніка" спрямована на залучення учнів до творчої діяльності у процесі конструювання та моделювання під час самостійної або колективної роботи з конструктором. Висвітлено конструкторсько-технологічну діяльність молодших школярів на уроках трудового навчання і позаурочних заняттях.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4.
| 373.3.015.3:159.942](477) К 73
Котяхова, Н. Розвиток емоційного інтелекту молодших школярів у контексті Нової української школи / Наталія Котяхова> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 6. - С. 17–21. - Бібліогр.: 8 назв.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--виховання--розвиток емоційного інтелекту Кл.слова (ненормовані): емоційний інтелект -- Нова українська школа -- особисті якості -- компетентнісний підхід -- емоційна складова особистості -- емоційна сфера -- вправи -- ігри -- молодші школярі Анотація: У статті розповідається про розвиток емоційного інтелекту в учнів початкової школи. Представлено вправи та ігри на розвиток емоційного інтелекту молодших школярів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5.
| 373.3.016:51](477) С 20
Сарієнко, В. Величини у початковій школі в контексті їх фундаментального змісту / Владислав Сарієнко, Валентина Чайченко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 6. - С. 22–26. - Бібліогр.: 15 назв.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--навчання математики Кл.слова (ненормовані): викладання математики -- величини -- математична компетентність -- вимірювання -- одиниці вимірювання -- початкова школа Анотація: Мета дослідження полягає у встановленні відповідності між фундаментальним змістом поняття величини та методичною об’єктивацією її представлення на етапі пропедевтики у початковій школі.
Дод.точки доступу: Чайченко, В. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6.
| 373.3.016:51](477) К 11
Кіщук, Н. Формування усних прийомів обчислень на образно-графічному пізнавальному рівні / Наталія Кіщук> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 6. - С. 27–30.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--навчання математики Кл.слова (ненормовані): викладання математики -- обчислювальні прийоми -- конструктивні вміння -- сенсорний рівень -- віднімання -- додавання -- арифметичні дії -- двоцифрові числа -- початкова школа -- 1–2 класи Анотація: У статті продемонстровано способи розробки навчально-освітнього середовища, яке забезпечує формування конструктивних умінь учнів у процесі оволодіння обчислювальними прийомами на першому циклі початкової школи (1–2 класи).
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7.
| 373.3.016:51](477) Г 81
Гречук, В. Компетентнісний підхід до ознайомлення із геометричними фігурами / Василь Гречук> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 6. - С. 31–35. - Бібліогр.: 4 назви.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--навчання математики Кл.слова (ненормовані): викладання математики -- геометричні фігури -- компетентнісний підхід -- паралелепіпед -- розпізнавання фігур -- графічні образи -- абстракція -- початкова школа Анотація: Мета статті – на прикладі ознайомлення із геометричними фігурами проілюструвати різницю між знаннєвою і компетентнісною моделями навчання та можливості реалізації останньої на практиці.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8.
| 373.3.091.33-027.22:792.026](477) Б 91
Бурлака, С. Діти об’єднують Україну : (сценарій свята до Дня захисту дітей, 1 клас) / Світлана Бурлака> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 6. - С. 36–39.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--сценарії свят Кл.слова (ненормовані): інсценування -- свято -- сценарій свята -- День захисту дітей -- людяність -- початкова школа Анотація: У статті подано сценарій проведення свята до Дня захисту дітей в початковій школі. Мета: закріплювати та поглиблювати знання учнів про свято – День захисту дітей, розширювати їхню пізнавальну діяльність, формувати інтерес до навколишнього світу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9.
| 373.3.016:811.161.2](477) П 30
Петрик, О. Реалізація комунікативно-діяльнісного підходу у мовно-мовленнєвій освіті молодших школярів / Ольга Петрик> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 6. - С. 39–43. - Бібліогр.: 6 назв.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки української мови Кл.слова (ненормовані): навчання української мови -- комунікативно-діяльнісний підхід -- мовна освіта -- комунікативні ситуації -- комунікативна компетентність -- мовленнєва діяльність -- мовленнєві вміння -- мовленнєвий розвиток -- компетентнісний підхід -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про комунікативно-діяльнісний підхід – засвоєння мови безпосередньо в процесі комунікативної діяльності. Розглянуто поєднання реалізації компетентнісного підходу із формуванням мовної особистості молодшого школяра. Засвоєння особливостей української мовної системи та мовленнєвих умінь у процесі мовленнєвої діяльності передбачає застосування комунікативно-діяльнісного підходу, що, очевидно відповідає психологічним особливостям учнів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10.
| 373.3.016:821.161.2](477) Г 67
Горбунова, Л. Урок літературного читання, 2 клас / Леся Горбунова> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 6. - С. 43–47. - Бібліогр.: 7 назв.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки літературного читання у 2-му класі Кл.слова (ненормовані): уроки літературного читання -- комбіновані уроки -- український письменник -- творчість письменника -- казки -- початкова школа Анотація: У статті представлено розробку комбінованого уроку з літературного читання за творчістю В. О. Сухомлинського на тему: "Хитрощі не люблять совісті. Василь Сухомлинський "Як Наталя в Лисиці хитринку купила" для учнів початкової школи.
Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \про нього\ Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>11.
| 373.3.015.31:17.022.1](477) Д 74
Дризлова, В. Вчимося бути толерантними : година спілкування з елементами казкотерапії (4 клас) / Вікторія Дризлова> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 6. - С. 48–51.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--виховання--моральне виховання Кл.слова (ненормовані): моральне виховання -- година спілкування -- сценарій заходу -- моральні цінності -- загальнолюдські цінності -- добро -- добрі вчинки -- толерантне спілкування -- ставлення до людей -- початкова школа Анотація: У статті представлено сценарій проведення години спілкування морального спрямування на тему: "Вчимося бути толерантними" в початковій школі. Мета якого: ознайомити учнів із загальнолюдськими цінностями; формувати поняття про добро; викликати бажання робити добрі вчинки; формувати навички толерантнотого спілкування.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>12.
| 373.3.091.321-028.76](477) Д 75
Дробчак, Я. Урок-мандрівка як засіб формування в учнів початкової школи ключових компетентностей / Ярослава Дробчак, Іван Кутняк> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 6. - С. 51–53.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки математики--нестандартні уроки Кл.слова (ненормовані): нестандартні уроки -- математика -- урок-мандрівка -- міжпредметні зв’язки -- геометричні фігури -- склад числа -- початкова школа Анотація: У статті представлено розробку уроку-мандрівки з математики на тему: "Урок-мандрівка "Я пізнаю світ" для учнів 1 класу. Мета: закріпити знання про геометричні фігури, про їх поділ на окремі частини; узагальнити знання про склад числа, про рослинний і тваринний світ.
Дод.точки доступу: Кутняк, І. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>13.
| 373.3.016:502/504](477) Б 91
Бурлака, С. "Що ж ти нам, весно, нині принесла..." / Світлана Бурлака> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 6. - С. 54–59. - Бібліогр.: 5 назв.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--метод проектів--природознавство Кл.слова (ненормовані): викладання природознавства -- творчий проект -- жива природа -- нежива природа -- ознаки весни -- українські народні обряди -- весняні свята -- початкова школа Анотація: У статті представлено екологічний творчий проект на тему: "Що ж ти нам, весно, нині принесла..." для учнів початкових класів. Мета: розширити знання в учнів про зміни в живій та неживій природі навесні, про найхарактерніші ознаки весни, про українські народні обряди та звичаї.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>14.
| 159.923.2 Z99
Ґолибарт, Є. Пізнай себе і допоможи дітям пізнавати себе / Євген Ґолибарт> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 6. - С. 61–62.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Особистість--розвиток особистості--становлення Кл.слова (ненормовані): становлення особистості -- пізнання себе -- робота над собою -- моральні цінності -- відповідальність -- мораль -- духовність -- самоусвідомлення особистості Анотація: у статті розповідається про формування та розвиток особистості, зокрема пізнання людиною самого себе. Очевидним і найбільш позитивним результатом праці над собою є усвідомлення відповідальності за себе і за свої близьких. Висвітлено питання щодо формування моральних цінностей у дітей.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>15.
| 373.3.015.31:17](477) К 64
Конкурс "Розповідь про добрі справи"> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 6. - С. 63–64.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--виховання--моральне виховання Кл.слова (ненормовані): моральне виховання -- конкурси -- добрі вчинки -- доброта -- доброчинність -- допомога -- початкова школа Анотація: У рамках конкурсу "Розповіді про добрі вчинки" презентовано розповіді учнів початкових класів про добрі вчинки.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|