Пошуковий запит: <.>II=П1/2012/7<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15 |
>1.
| 74в5 Б 81
Бондаревская, Е. В. Гуманитарная методология науки о воспитании / Е. В. Бондаревская> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 7. - С. 3-13. - Библиогр.: 5 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74в5 Рубрики: Педагогіка--методологія--гуманітарна методологія--розробка теорії виховання Кл.слова (ненормовані): методологія педагогіки -- гуманітарна методологія -- педагогічна антропологія -- розробка теорії виховання -- онтологічний підхід до виховання -- гуманістична філософія -- філософська антропологія Анотація: У статті розкриваються особливості гуманітарної методології при розробці теорії виховання. В статье раскрываются особенности гуманитарной методологии при разработке теории воспитания.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>2.
| 74в4 К 26
Карпов, А. О. Метод научных иследований vs метод проектов / А. О. Карпов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 7. - С. 14-25. - Библиогр.: 14 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74в4 Рубрики: Педагогіка--методологія--науково-дослідний процес у педагогіці навчання--метод проектів Навчання--метод наукових досліджень Кл.слова (ненормовані): методологія педагогіки -- науково-дослідний процес у педагогіці -- метод наукових досліджень -- метод проектів -- пошукове пізнання -- пізнавальна діяльність -- дослідницьке навчання Анотація: У статті дається стисле поняття про метод наукових досліджень, який становить інноваційний інструмент сучасної "педагогіки знань". В статье даётся краткое понятие о методе научных исследований, который составляет инновационный инструмент современной "педагогики знаний".
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>3.
| 87.7 П 32
Пидкасистый, П. И. Духовность в системе смысложизненных координат / П. И. Пидкасистый, В. Д. Иванов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 7. - С. 25-35. - Библиогр.: 5 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 87.7 + 74.200.5 + 88.840.1 Рубрики: Виховання--духовно-моральне виховання Психологія виховання Кл.слова (ненормовані): нормативна етика -- нормативна поведінка -- ненормативна поведінка -- девіантна поведінка -- сенсожиттєві координати -- духовно-моральне виховання -- виховання особистості -- виховання дітей та молоді -- психологія виховання дітей Анотація: Обговорюється проблема зв'язку сенсу життя і духовності. Обсуждается проблема связи смысла жизни и духовности.
Дод.точки доступу: Иванов, В. Д. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>4.
| 87.7 Д 43
Дзуцев, Э. С. О принципе природосообразности в педагогике / Э. С. Дзуцев> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 7. - С. 35-40. - Библиогр.: 3 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 87.7 + 74в55 Рубрики: Освіта--філософія освіти--принцип природовідповідності у педагогіці Педагогіка--методологія--принцип природовідповідності у педагогіці Кл.слова (ненормовані): філософія освіти -- методологія педагогіки -- онтологія педагогіки -- принцип природовідповідності у педагогіці -- соціальне замовлення -- педагогічна психологія -- розвиток особистості Анотація: У статті аналізується розвиток російської системи освіти і педагогічної науки. В статье анализируется развитие российской системы образования и педагогической науки.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>5.
| 22.1г К 72
Костенко, И. П. Кризис отечественного математического образования / И. П. Костенко> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 7. - С. 41-49. - Библиогр.: 17 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 22.1г + 74.262.21 Рубрики: Викладання математики в школі--історія методики викладання Кафедра вищої математики Кл.слова (ненормовані): історія математики -- математична освіта -- реформи в освіті -- російська школа -- методика викладання математики -- викладання математики в школі -- якість знань -- зростання якості знань -- падіння якості знань -- підручники з математики Анотація: Простежено динаміку зміни якості шкільної математичної освіти в Росії. Прослежена динамика изменения качества школьного математического образования в России.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>6.
| 87.7 А 80
Арефьев, И. П. Духовно-нравственное воспитание: нерешённые вопросы / И. П. Арефьев> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 7. - С. 49-54. - Библиогр.: 15 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 87.7 + 74.268.77 Рубрики: Етика--духовно-моральне виховання Виховання--духовно-моральне виховання Росія--виховання--духовно-моральне виховання Кл.слова (ненормовані): етика -- стандарти освіти -- методика викладання етики -- викладання етики в школі -- нові навчальні курси -- духовно-моральне-виховання -- трудове виховання -- виховання особистості -- світське виховання -- релігійне виховання -- толерантність -- технологічна підготовка Анотація: У статті обгрунтовується критичне ставлення до введення в школи нового навчального курсу "Основи духовно-моральної культури народів Росії". В статье обосновывается критическое отношение к введению в школы нового учебного курса "Основы духовно-нравственной культуры народов России".
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>7.
| 63.5 Г 22
Гасанов, М. М. Культурно-историческая и этнопедагогическая среда формирования личности горца Дагестана / М. М. Гасанов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 7. - С. 54-60. - Библиогр.: 8 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 63.5 + 74.65 Рубрики: Етнографія зарубіжних країн--етнічна культура Педагогіка--етнопедагогіка Росія--Дагестан Кл.слова (ненормовані): етнічна культура -- народи Дагестану -- горці Дагестану -- особистисть горця Дагестану -- розвиток особистості горця -- виховання патриотизму Анотація: Стаття присвячена актуальним проблемам використання традиційних форм виховання та соціалізації молоді в поліетнічному регіоні Північного Кавказу. Статья посвящена актуальным проблемам использования традиционных форм воспитания и социализации молодёжи в полиэтническом регионе Северного Кавказа.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>8.
|
Собкин, В. С. Отношение учащихся основной школы к художественной литературе / В. С. Собкин> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 7. - С. 61-71. - Библиогр.: 9 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 83.09 + 88.844 + 74.268.3 Рубрики: Літературознавство--література і читач Дитяча психологія--психологія дитячого читання Виховання--позакласне читання--художня література Кл.слова (ненормовані): література і читач -- дитяча психологія -- психологія дитячого читання -- основна школа -- виховання школярів -- дозвілля -- позакласне читання -- художня література -- читання художньої літератури -- літературна творчість -- авторська позиція -- ведення особистого щоденника Анотація: В основу статті покладено матеріали соціологічних опитувань учнів шкіл Москви на предмет їхнього ставлення до художньої літератури. В основу статьи положены материалы социологических опросов учащихся школ Москвы на предмет их отношения к художественной литературе.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>9.
| 74.580.285 З-38
Захожая, Т. М. Система зачётных единиц в образовательном процессе вуза / Т. М. Захожая> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 7. - С. 72-79. - Библиогр.: 12 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74.580.285 Рубрики: Вища освіта--перевірка і оцінювання знань--заліки Росія--вища освіта Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- перевірка і оцінювання знань -- заліки -- залікові одиниці -- залікова система -- кредитно-рейтингова система -- навантаження викладачів -- самостійна робота студентів -- безперервна атестація -- рейтинговий контроль Анотація: У статті описується досвід використання системи залікових одиниць для структурування навчального навантаження викладачів. В статье описывается опыт использования системы зачётных единиц для структурирования учебной нагрузки преподавателей.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>10.
| 74.204.21 И 46
Ильина, Н. Ф. Критерии готовности педагога к инновационной деятельности / Н. Ф. Ильина> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 7. - С. 80-86. - Библиогр.: 9 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74.204.21 + 88.40 Рубрики: Педагоги--готовність до інноваційної діяльності Педагогічна психологія--професійно-особистісний розвиток педагогів Вчителі--готовність до інноваційної діяльності Росія--освіта Кл.слова (ненормовані): школознавство -- педагоги -- інновації в освіті -- інноваційна діяльність педагогів -- готовність до інноваційної діяльності -- критерії підготовки педагогів -- рівні підготовки педагогів -- професійне становлення -- компетентність педагогів -- розвиток особистості -- професійно-особистісний розвиток педагогів Анотація: У статті аналізуються підходи до визначення критеріїв готовності педагогів до інноваційної діяльності. В статье анализируются подходы к определению критериев готовности педагогов к инновационной деятельности.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>11.
| 74.31(2Рос)11 А 94
Афанасьев, В. В. Цель современного университета - человек культуры / В. В. Афанасьев> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 7. - С. 87-93
. - ISSN 0869-561XББК 74.31(2Рос)11 Рубрики: Вища освіта--педагогічні університети--наукова і культурно-просвітницька діяльність Росія--вища освіта Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- університети -- педагогічні університети -- наукова діяльність університетів -- культурно-просвітницька діяльність університетів -- профорієнтаційна робота вузів Анотація: У статті розглядається модель функціонування сучасного педагогічного університету як наукового та культурного центру в контексті діяльності Ярославського державного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. В статье рассматривается модель функционирования современного педагогического университета как научного и культурного центра в контексте деятельности Ярославского государственного педагогического университета им. К. Д. Ушинского.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>12.
| 74.03(2Рос) С 53
Снатковская, С. В. Модели национального образования в конце ХІХ - начале ХХ вв. : на общероссийском и белорусском материале / С. В. Снатковская> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 7. - С. 94-102. - Библиогр.: 7 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74.03(2Рос) + 74.03(4Беа) Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах--історія освіти, кінець 19-початок 20 ст. Росія--освіта--історія освіти, кінець 19-початок 20 ст. Білорусь--освіта--історія освіти, кінець 19-початок 20 ст. Кл.слова (ненормовані): історія освіти Росії -- історія освіти Білорусі -- національна освіта -- моделі національної освіти -- прогностична модель -- фреймова структура -- аксіологічні підстави -- освітні технології -- ієрархія освітніх технологій Анотація: У статті розглядаються ключові моменти процесу формування російської та білоруської національних моделей освіти. В статье рассматриваются ключевые моменты процесса формирования российской и белорусской национальных моделей образования.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>13.
| 81.2РОС-8 С 30
Семячко, Л. Н. Вклад И. И. Срезневского в развитие школьного образования / Л. Н. Семячко> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 7. - С. 102-108. - Библиогр.: 16 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 81.2РОС-8 + 81.2Укр-8 + 82.3(2Рос) + 82.3(4Укр) Рубрики: Українська мова--персоналії мовознавців Російська мова--персоналії мовознавців Фольклор український--персоналії Фольклор російський--персоналії Кл.слова (ненормовані): мовознавці -- фольклористи -- наукові дослідження -- славістика -- шкільні програми -- програми з російської мови -- програми з російської словесності -- підручники з російської мови Анотація: Стаття присвячена педагогічній діяльності першого доктора слов'яно-російської філології в Росії академіка І. І. Срезневського, величезною заслугою якого є складання першої програми з російської мови та словесності для російської школи і розробка перспективних напрямків розвитку російської мови. Статья посвящена педагогической деятельности первого доктора славяно-русской филологии в России академика И. И. Срезневского, огромной заслугой которого является составление первой программы по русскому языку и словесности для русской школы и разработка перспективных направлений развития русского языка.
Дод.точки доступу: Срезнєвський, Ізмаїл Іванович (російський і український філолог-славіст, фольклорист, етнограф, педагог ; 1812-1880) \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>14.
| 74.57(5Кит) Б 82
Боревская, Н. Е. Обеспечение доступности и привлекательности среднего профессионального образования в КНР / Н. Е. Боревская> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 7. - С. 109-119. - Библиогр.: 15 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74.57(5Кит) Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах--середня професійна освіта Педагогіка--порівняльна педагогіка Китай--освіта--середня професійна освіта Кл.слова (ненормовані): середня професійна освіта -- середня профосвіта в Китаї -- управління профосвітою -- фінансування профосвіти -- порівняльна педагогіка Анотація: Про державну політику модернизації системи професійної освіти в Китаї. О государственной политике модернизации системы профессионального образования в Китае.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>15.
| 74.58 Н 39
Неборский, Е. В.. Интеграция образования, науки и производства в зарубежных университетах: история, формы, перспективы / Е. В. Неборский> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 7. - С. 119-126. - Библиогр.: 10 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74.58 Рубрики: Вища освіта в зарубіжних країнах--університети Кл.слова (ненормовані): вища освіта за рубежем -- університети -- дослідницькі університети -- конкурентоспроможність -- інтеграція освіти і науки -- інтеграція освіти і виробництва -- інтеграція науки і виробництва -- технопарки -- технополіси Анотація: Про інтеграцію освіти науки і виробництва в зарубіжних університетах. Об интеграции образования науки и производства в зарубежных университетах.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
|