Пошуковий запит: <.>II=П1/2013/2<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16 |
>1.
|
Фролов, А. А. Идея свободы и целесообразности в теории педагогики А. С. Макаренко / А. А. Фролов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 2. - С. 87-96. - Библиогр.: 3 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74.03(4Укр)-8 Рубрики: історія педагогіки України(1917- Кл.слова (ненормовані): історія педагогіки -- методологія педагогіки -- педагогічні системи -- педагоги-новатори -- макаренкознавство -- принципи свободи у вихованні Анотація: Педагогіка А. С. Макаренка та її методологія характеризуються в контексті ідей свободи та доцільності у порівнянні з іншими концепціями педагогіки. Педагогика А. С. Макаренко и её методология характеризуются в контексте идей свободы и целесообразности в сравнении с другими концепциями педагогики.
Дод.точки доступу: Макаренко, Антон Семенович (педагог-новатор, письменник, творець нової методики виховної роботи з дитячим колективом ; 1888–1939) \про нього\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>2.
| 74.03(4Укр)-8 Г 85
Гриценко, Л. И. Социальное воспитание и свобода личности в педагогике А. С. Макаренко / Л. И. Гриценко> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 2. - С. 97-102. - Библиогр.: 9 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74.03(4Укр)-8 + 60.5 + 74.6 Рубрики: історія педагогіки України(1917- Кл.слова (ненормовані): історія педагогіки -- соціологія -- соціальна педагогіка -- виховання особистості -- соціалізація -- демократичне управління -- співуправління -- колектив Анотація: У статті дається характеристика позиції видатного педагога-новатора ХХ ст. А. С. Макаренка з питання свободи особистості, показано шляхи вирішення ним проблеми зв'язку особистості і суспільства. В статье даётся характеристика позиции выдающегося педагога-новатора ХХ ст. А. С. Макаренко по вопросу свободы личности, показаны пути решения им проблемы связи личности и общества.
Дод.точки доступу: Макаренко, Антон Семенович (педагог-новатор, письменник, творець нової методики виховної роботи з дитячим колективом ; 1888–1939) \про нього\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>3.
| 74.204.2 Л 87
Лучкина, Т. В. Пути становления профессионализма молодого учителя / Т. В. Лучкина> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 2. - С. 74-79. - Библиогр.: 15 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74.204.2 + 74.04(4/8) Рубрики: Професійна освіта Вчитель--молодий вчитель--педагогічна майстерність Кл.слова (ненормовані): освіта зарубіжних країн -- організація освіти -- школознавство -- професійне становлення вчителів Анотація: У статті розглядаються шляхи становлення професіоналізму молодих вчителів. В статье рассматриваются пути становления профессионализма молодих учителей.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>4.
| 81.2 Л 73
Локтюшина, Е. А. Цели и содержание современного языкового образования / Е. А. Локтюшина> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 2. - С. 80-86. - Библиогр.: 11 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 81.2 + 74.58 Рубрики: Мовна освіта Вища освіта Кл.слова (ненормовані): іноземні мови -- вивчення іноземних мов -- вивчення мов у вузах Анотація: Стаття присвячена актуальним питанням мовної освіти у вищій школі. Статья посвящена актуальным вопросам языкового образования в высшей школе.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>5.
|
Нурутдинова, А. Р. Государственная политика поддержки инноваций / А. Р. Нурутдинова> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 2. - С. 118-123
. - ISSN 0869-561XББК 74.04(2Рос) Рубрики: Вища освіта--інновації Освіта--інновації Кл.слова (ненормовані): інновації у вищій освіті -- освітня державна політика -- економічна державна політика -- інноваційна політика -- інноваційна освіта -- науки -- наукові дослідження -- НДДКР -- технополіси -- технопарки -- університети -- наукове партнерство -- партнерство університетів з технопарками -- розробки інноваційних проектів -- впровадження інновацій у виробництво Анотація: Про державну інноваційну політику в галузі вищої освіти у зарубіжних країнах та створення умов для співпраці вузів з технопарками. О государственной инновационной политике в области высшего образования в зарубежных странах и создании условий для сотрудничества вузов с технопарками.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>6.
| 74.03(2Рос)-8 П 15
Памяти В. О. Кутьева> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 2. - С. 124-125
. - ISSN 0869-561XББК 74.03(2Рос)-8 + 76.01(2Рос)-8 Рубрики: Історія педагогіки України, 20 ст. Кл.слова (ненормовані): педагоги-дослідники -- експериментальна педагогіка -- експериментальні майданчики -- школи майбутнього -- позаурочна діяльність школярів -- ЗМІ -- історія ЗМІ Анотація: Про В. О. Кут'єва (1933-2013) - російського педагога-дослідника, заст. головного редактора журналу "Педагогика", що пішов з життя у січні 2013 р. О В. О Кутьеве (1933-2013) - русском педагоге-исследователе, зам. главного редактора журнала "Педагогика", ушедшем из жизни в январе 2013 г.
Дод.точки доступу: Кут''єв, Віктор Осипович (російський педагог-дослідник, заст. головного редактора журналу «Педагогика», кандидат педагогічних наук ; 1933-2013) \про нього\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>7.
| 74.03(4Укр)-8 Б 44
Беляев, В. И. Социально-педагогическая система А. С. Макаренко / В. И. Беляев> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 2. - С. 103-111. - Библиогр.: 3 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74.03(4Укр)-8 + 60.5 + 74.66 Рубрики: історія педагогіки України(1917- Соціальна педагогіка Кл.слова (ненормовані): педагогізація -- соціальна педагогіка -- соціально-педагогічні системи -- виховання особистості -- перевиховання -- виховний колектив -- виховно-освітньо-виробничі комплекси Анотація: У статті обгрунтовано соціально-педагогічну концепцію видатного педагога-новатора ХХ ст. А. С. Макаренка з перевиховання молоді. В статье обоснована социально-педагогическая концепция выдающегося педагога-новатора ХХ ст. А. С. Макаренко по перевоспитанию молодёжи.
Дод.точки доступу: Макаренко, Антон Семенович (педагог-новатор, письменник, творець нової методики виховної роботи з дитячим колективом ; 1888–1939) \про нього\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>8.
| 74.03(4Укр)-8 Г 59
Годник, С. М. Педагогический подвиг А. С. Макаренко / С. М. Годник> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 2. - С. 112-117. - Библиогр.: 5 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74.03(4Укр)-8 Рубрики: Історія педагогіки України, 20 ст. Кл.слова (ненормовані): педагогіка -- історія педагогіки -- педагоги-новатори -- педагогічні системи -- методологічні відкриття -- перетворення колективу -- перетворення особистості Анотація: У статті розглядається сутність педагогічного подвигу видатного педагога-новатора ХХ ст. А. С. Макаренка. Розкриваються зміст і значення його методологічних відкриттів. В статье рассматривается сущность педагогического подвига выдающегося педагога-новатора ХХ ст. А. С. Макаренко. Раскрываются смысл и значение его методологических открытий.
Дод.точки доступу: Макаренко, Антон Семенович (педагог-новатор, письменник, творець нової методики виховної роботи з дитячим колективом ; 1888–1939) \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>9.
| 32 Е 72
Ермаков, Д. С. Информационная компетентность в информационном обществе / Д. С. Ермаков> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 2. - С. 26-30. - Библиогр.: 15 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 32 + 73 + 74в052 Рубрики: Техніка--технічні науки--обчислювальна техніка--комп’ютерізація освіти Інформатизація освіти Педагогіка--методологія--інформаційно-комунікативні технології--застосування Кл.слова (ненормовані): технічні науки -- ікомп’ютерізація -- методологія педагогіки -- педагогіка й науково-технічний прогрес -- інформаційна компетентність -- нформаційно-комунікативні технології (ІКТ) -- ІКТ -- ІКТ в освіті -- застосування інформаційно-комунікативних технологій -- застосування ІКТ в освіті Анотація: Запропоновано систему освітніх результатів в області роботи з інформацією та застосування інформаційно-комунікативних технологій. Предложена система образовательных результатов в области работы с информацией и применения информационно-коммуникативных технологий
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>10.
| 74.03(2Рос) Б 74
Богуславская, Т. Н. Формирование теории содержания дошкольного образования в отечественной педагогике второй половины ХХ в. / Т. Н. Богуславская> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 2. - С. 31-38. - Библиогр.: 10 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74.03(2Рос) + 74.13(2Рос) Рубрики: Дошкільна освіта в зарубіжних країнах--історія Росія--дошкільна освіта--історія Кл.слова (ненормовані): історія освіти -- дошкільна освіта -- історія дошкільної освіти -- концепція дошкільної освіти -- зміст дошкільної освіти Анотація: У статті охарактеризовано основні теорії та концепції змісту дошкільної освіти розроблені в російській педагогіці та психології другої половини ХХ ст. В статье охарактеризованы основные теории и концепции содержания дошкольного образования разработанные в российской педагогике и психологии второй половины ХХ в.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>11.
| 72.4(2Рос) Ф 39
Фельдштейн, Д. И. Перспективы психолого-педагогической науки и проблемы аттестации научных работников / Д. И. Фельдштейн> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 2. - С. 3-16
. - ISSN 0869-561XББК 72.4(2Рос) + 74.04(2Рос)р4 Рубрики: Наука--атестація кадрів Педагогіка--методологія Освіта--організація освіти--наукові кадри--підготовка Кл.слова (ненормовані): наука -- наукові кадри -- підготовка наукових кадрів -- атестація наукових кадрів -- кваліфікація науковців -- методологія педагогіки -- методологічна позиція -- наукові дослідження -- якість наукових досліджень -- теми досліджень -- результати досліджень -- наукові публікації -- дисертації Анотація: У статті визначені недоробки у справі атестації наукових кадрів з педагогічних і психологічних спеціальностей та намічені шляхи їх усунення. В статье обозначены недоработки в деле аттестации научных кадров по педагогическим и психологическим специальностям и намечены пути их устранения.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>12.
| 32 А 82
Аркусова, И. В. Преподаватель и компьютер: сотрудничество или соперничество (конкуренция)? / И. В. Аркусова> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 2. - С. 17-25. - Библиогр.: 5 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 32 + 74.580.253 Рубрики: Техніка--технічні науки--обчислювальна техніка Викладач і комп’ютер комп’ютер на уроках Кл.слова (ненормовані): технічні науки -- обчислювальна техніка -- комп’ютери -- вища освіта -- модернізація вищої освіти -- навчання у вузах -- оптимізація навчання -- комп’ютерне навчання у вузах -- комп’ютерні навчальні програми -- педмайстерність -- педмайстерність викладачів вузів -- управління освітнім процесом Анотація: У статті розкриваються провідна роль комп'ютерних засобів як сучасного інструменту оптимізації навчання і найважливіша роль викладача, що забезпечує керування освітнім процесом. В статье раскрываются ведущая роль компьютерных средств как современного инструмента оптимизации обучения и важнейшая роль преподавателя, обеспечивающего управление образовательным процессом.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>13.
|
Костецкий, В. В. Философия музыки в пространстве теории образования / В. В. Костецкий> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 2. - С. 58-66. - Библиогр.: 5 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 85.30 + 87 + 88.4 + 74 Рубрики: Мистецтво--музичне мистецтво Філософія--філософія мистецтва--музичне мистецтво Психологія мистецтва Кл.слова (ненормовані): музичне мистецтво -- філософія музичного мистецтва -- психологія музичного мистецтва -- історія музичного мистецтва -- теорія освіти -- освітній простір -- особистисть -- духовність особистості -- формування особистості Анотація: Філософія музики і теорія освіти перетинаються при розгляді проблем особистості, що особливо стосуються духовності і внутрішнього світу людини. Философия музыки и теория образования пересекаются при рассмотрении проблем личности, особенно касающихся духовности и внутреннего мира человека.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>14.
| 88.38 Б 44
Беляев, А. В. Социализация и воспитание детей опережающего развития / А. В. Беляев> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 2. - С. 67-73. - Библиогр.: 1 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 88.38 + 74.200 Рубрики: Психологія--дитяча психологія--обдаровані діти Дитяча психологія соціалізація дитини Обдаровані діти Кл.слова (ненормовані): дитяча психологія -- обдаровані діти -- соціальна педагогіка -- виховання школярів -- індивідуалізація виховання -- соціалізація -- додаткова освіта Анотація: Розглядаються методичні підходи до організації процесу соціалізації та виховання дітей. Рассматриваются методические подходы к организации процесса социализации и воспитания детей.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>15.
| 74в052 К 78
Краснов, В. И. Теоретические основания системы обучения инновационному проектированию / В. И. Краснов, Р. Г. Каменский> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 2. - С. 39-44. - Библиогр.: 8 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74в052 Рубрики: Педагогіка--методологія--інноваційне проектування Освіта--інновації Кл.слова (ненормовані): методологія педагогіки -- нноваційне проектування в освіті -- суб’єкти інноваційної діяльності Анотація: У статті викладені теоретичні та методологічні основи навчання проектної діяльності суб'єктів інноваційної освіти. В статье изложены теоретические и методологические основы обучения проектной деятельности субъектов инновационного образования.
Дод.точки доступу: Каменский, Р. Г. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>16.
| 74.58 Б 83
Боровских, А. В. Что такое стандарт и что такое "не-стандарт"? / А. В. Боровских, Л. В. Попов, Н. Х. Розов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 2. - С. 45-57. - Библиогр.: 6 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74.58 Рубрики: Вища освіта--стандарти вищої освіти Кл.слова (ненормовані): стандарти вищої освіти -- стандарти нового покоління -- проектування освітніх стандартів -- діяльнісний підхід в освіті -- кластери -- проблеми впровадження стандартів -- квазістандарти -- абстрактні стандарти -- професійність Анотація: У статті дана загальна схема та короткий опис системи уявлень діяльнісного підходу у вищій освіті, який становить потужну теоретичну базу для роботи з проектування освітніх стандартів. В статье дана общая схема и краткое описание системы представлений деятельностного подхода в высшем образовании, который составляет мощную теоретическую базу для работы по проектированию образовательных стандартов.
Дод.точки доступу: Попов, Л. В.; Розов, Н. Х. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
|