Пошуковий запит: <.>II=П1/2013/3<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 17 |
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74в052 Л 17
Лазарев, В. С. Направления и задачи совершенствования инновационной деятельности в образовании / В. С. Лазарев> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 2-13. - Библиогр.: 7 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74в052 Рубрики: Педагогіка--методологія--інноваційна діяльність Освіта--інновації Росія--освіта--федеральні державні освітні стандарти Кл.слова (ненормовані): методологія педагогіки -- інноваційна діяльність у педагогіці Анотація: У статті обгрунтовується необхідність підвищення здатності освітніх установ до розвитку як умови ефективного введення нових стандартів освіти.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.03(4/8) Л 69
Логвинов, И. И. О содержании школьного обучения / И. И. Логвинов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 14-22. - Библиогр.: 10 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74.03(4/8) + 74.202.1 Рубрики: Педагогіка--історія педагогіки Педагогіка--дидактика--зміст навчання Навчання--зміст навчання Кл.слова (ненормовані): історія педагогіки -- зміст освіти -- зміст шкільного навчання -- навчальні предмети -- навчальні плани -- формальна освіта -- матеріальна освіта Анотація: У статті автор описує недоліки існуючих підходів до проектування змісту освіти
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 65.9(2Рос)49 Г 96
Гуськова, М. В. Количественные и качественные исследования в образовательной эволюции / М. В. Гуськова> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 23-29. - Библиогр.: 4 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 65.9(2Рос)49 + 74.04(2Рос)к94 Рубрики: Освіта--економіка освіти Освіта--якість освіти Росія--освіта Кл.слова (ненормовані): економіка освіти -- якість освіти -- освітня еволюція Анотація: Представлені проблеми поєднання якісних і кількісних даних у евалюації. Евалюація - це систематичне дослідження і оцінка будь-якого предмета з наміром виявити і далі розвивати його якісність, тобто умови, процеси, продукти і їх дії у зв'язку з навчальними закладами, навчанням, вихованням та розвитком. Зовнішня евалюації - це систематичне дослідження і оцінка навчальних закладів (округи, системи) зовнішньою особою чи організацією, внутрішня - це засноване на даних систематичне дослідження співробітниками які працюють у навчальних закладах власної роботи та її результату.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88.1(2Рос)-8 Ш 17
Шаин, Е. Г. И. С. Кон и развитие отечественной педагогики / Е. Г. Шаин> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 30-35. - Библиогр.: 16 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 88.1(2Рос)-8 + 74.03(2Рос)-8 + 28.7 + 87 + 74в2 + 60.5 + 74.6 Рубрики: психологи зарубіжних країн педагоги зарубіжних країн Філософія--філософська антропологія (філософія людини) Педагогіка--методологія--педагогічна антропологія Біологія--антропологія Соціологія--соціальна педагогіка Росія--педагогіка--історія Росія--педагоги Росія--психологи Кл.слова (ненормовані): історія психології -- психологія ранньої юності -- гендерна психологія -- сексологія -- історія педагогіки -- педагогічна антропологія -- етнопедагогіка -- етнографія дитинства -- батьківство -- філософська антропологія -- соціальна педагогіка -- соціологія особистості Анотація: У статті аналізуються праці І. С. Кона (1928-2011) - російського соціолога, антрополога, філософа, сексолога з позиції поглядів видатного російського педагога К. Д. Ушинського (1824-1871). Показано, що результати міждисциплінарних досліджень І. С. Кона дозволили вийти на новий рівень розуміння процесів виховання і розвитку людини, зокрема дитини.
Дод.точки доступу: Кон, Ігор Семенович (рос. соціолог, антрополог, філософ, сексолог ; 1928-2011) \о нем\; Ушинський, Костянтин Дмитрович (рос. педагог укр. походження ; 1824-1871) \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88.840 К 48
Клепиков, В. Н. Формирование культуры мышления современного школьника / В. Н. Клепиков, М. М. Мартынова> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 36-43. - Библиогр.: 8 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 88.840 Рубрики: Педагогічна психологія--шкільний вік Навчання--міжпредметні зв’язки Навчання--культура мислення Викладання математики в школі--формування мислення Кафедра вищої математики Росія--освіта Кл.слова (ненормовані): дитяча психологія -- психологія школярів -- культура мислення -- самобутність -- процес навчання -- міжпредметні зв’язки Анотація: Про необхідність формування у школярів культури мислення.
Дод.точки доступу: Мартынова, М. М. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 87 Щ 61
Щербаков, Р. Н. Взаимосвязь логического и исторического в учебно-познавательной деятельности / Р. Н. Щербаков> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 44-50. - Библиогр.: 7 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 87 + 63.3(0) + 74в55 + 74.266.3-21 Рубрики: Освіта--філософія освіти Викладання історії в школі--зміст навчання Педагогіка--методологія Навчання--зміст навчання Росія--освіта Кл.слова (ненормовані): методологія педагогіки -- філософія освіти -- синергетика освіти -- методика викладання історії -- викладання історії в школі -- історизм -- логіка -- зміст навчання -- логіка у навчанні -- логіка навчальних предметів -- взаємозв’язок логічного та історичного -- історизм у навчанні Анотація: Про взаємозв'язок логічного та історичного у вивченні історії в школі. Синергетичний підхід у навчанні.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88.5 С 79
Степанова, Г. С. Проблемы социализации современной молодёжи / Г. С. Степанова> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 51-55. - Библиогр.: 3 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 88.5 + 87.6 + 74.000 Рубрики: Психологія--соціальна психологія--соціалізація молоді Молодь--соціалізація молоді Росія--молодь Кл.слова (ненормовані): соціальна психологія -- психологія міжпоколінной спадкоємності -- психологія міжпоколінного конфлікту -- взаємозв’язок поколінь -- трансляція соціокультурного досвіду -- старше (прабатьківське) покоління -- потенціал старшого покоління -- досвід батьків -- використання досвіду батьків -- соціальна етика -- виховання молоді -- соціалізація молоді -- взаємовиховання різних поколінь Анотація: У статті проаналізовано причини недостатнього використання сучасною молоддю потенціалу старшого (прабатьківського) покоління.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 5р30 А 66
Андрющенко, И. В. Инновационные обучающие технологии на клинической кафедре / И. В. Андрющенко, Е. В. Малинина> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 56-58. - Библиогр.: 6 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 5р30 + 74.58.2 Рубрики: Медицина--вища медична освіта Навчання студентів--інноваційні технології Росія--вища освіта--медична освіта Кл.слова (ненормовані): вища медична освіта -- нноваційні технології навчання -- клінічні кафедри Анотація: Про впровадження інноваційних техологій в навчальний процес медичних вузів.
Дод.точки доступу: Малинина, Е. В. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74р30 С 20
Саранцев, Г. И. Гармонизация методической подготовки бакалавров педагогического образования / Г. И. Саранцев> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 59-66. - Библиогр.: 6 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74р30 Рубрики: Вища освіта--освітньо-кваліфікаційні рівні--молодший спеціаліст, бакалавр, спеціаліст, магістр Вища освіта--педагогічна освіта Росія--вища освіта--педагогічна освіта Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- вища педагогічна освіта -- стандарти освіти -- бакалаври -- методична діяльність -- методична підготовка бакалаврів -- методичні компетенції -- гармонізація Анотація: Аналізується проблема узгодження цілей методичної підготовки бакалаврів.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Жуланова, И. В. Подготовка будущих педагогов и психологов: декларации и возможности / И. В. Жуланова, А. М. Медведев> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 67-72. - Библиогр.: 15 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 88р30 + 88.40 + 74р30 Рубрики: Підготовка майбутніх психологів Підготовка майбутніх педагогів Вища освіта--педагогічна освіта Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): вища психологічна освіта -- вища педагогічна освіта -- педагогічна психологія -- психологічно орієнтована педагогіка -- методи навчання -- метод проектів -- блочно-модульне навчання -- блочно-модульне програмування занять -- наукові школи -- авторські наукові школи Анотація: Про використання методу проектів у вищій психологічний та педагогічній освіті.
Дод.точки доступу: Медведев, А. М.; Виготський, Лев Семенович (російський психолог ; 1896-1934) \о нем\; Слободчиков, Віктор Іванович (д-р психологічних наук (1994), проф. (1995), чл.-кор. РАО (1996), дир. Ін-ту розвитку дошкільної освіти РАО, Президент Російської асоціації А. С. Макаренка, нагороджений медаллю К. Д. Ушинського (1995). ; 1944 р. н.) \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 81.2-9 В 39
Ветчинова, М. Н. Изучение иностранных языков в гимназиях России (вторая половина ХІХ - начало ХХ в. / М. Н. Ветчинова> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 73-79. - Библиогр.: 17 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 81.2-9 + 74.03(2Рос) + 74.268.1г Рубрики: Викладання іноземної мови в школі--історія історія педагогіки Росії до 1917 р. Кафедра іноземних мов Росія--педагогіка--історія, 19 ст. 2 пол.-поч.20 ст. Кл.слова (ненормовані): мовознавство -- іноземні мови -- рідна мова -- педагогіка -- історія педагогіки -- історія російської педагогіки -- методика викладання мов -- викладання мов в школі -- історія викладання мов -- вивчення іноземних мов -- гімназії -- вивчення мов в гімназіях -- вивчення стародавніх мов -- література -- антична література -- переклад -- художній переклад -- розвиток особистості -- розвиток інтелекту -- розширення кругозору -- мотивація до вивчення мов -- освітні подорожі -- екскурсії -- іншомовна культура -- пізнання іншомовних культур Анотація: Розглядається процес вивчення іноземних мов в гімназіях у дореволюційної Росії. Рассматривается процесс изучения иностранных языков в гимназиях в дореволюционной России.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.03(2Рос)-8 Е 30
Егоров, О. Г. Классическое образование в педагогической концепции Т. Н. Грановского / О. Г. Егоров> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 79-85. - Библиогр.: 8 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74.03(2Рос)-8 Рубрики: історія педагогіки Росії до 1917 р. педагоги Росії Росія--педагогіка--історія Росія--педагоги Кл.слова (ненормовані): історія педагогіки -- історія педагогіки Росії -- зміст освіти -- реальна освіта -- реформи в освіті -- гімназії -- класичні гімназії Анотація: Показано еволюцію педагогічних ідей російського історика, педагога Т. М. Грановського (1813-1855) та їх місце в розвитку освіти в Росії.
Дод.точки доступу: Грановський, Тимофій Миколайович (рос. історик, медієвіст, педагог ; 1813-1855) \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Данилова, Л. Н. Реформирование общего образования в Болгарии: история и современность / Л. Н. Данилова> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 86-91. - Библиогр.: 7 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74.03(4Бол) + 74.04(4Бол) Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах--історія освіти Освіта в зарубіжних країнах Болгарія--освіта Кл.слова (ненормовані): історія освіти Болгарії -- організація освіти в Болгарії -- реформування освіти в Болгарії -- загальна освіта -- розвиток загальної освіти Анотація: У статті дано огляд розвитку болгарської школи з 1946 р. по теперiшнiй час.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 63.5(4Беа) С 95
Сычёва, И. С. Принцип единства рационального и иррационального в этнопедагогике / И. С. Сычёва> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 92-99. - Библиогр.: 14 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 63.5(4Беа) + 74.65 Рубрики: Етнологія --етнопедагогіка Етнопедагогіка зарубіжних країн Білорусь--етнопедагогіка Кл.слова (ненормовані): етнологія -- педагогіка -- етнопедагогіка -- методологія етнопедагогіки -- філософія етнопедагогіки -- білоруська етнопедагогіка -- регіональна педагогіка -- народне виховання -- принципи виховання -- єдність раціонального та ірраціонального -- традиційна культура регіоніа Анотація: Про реалізацію принципу єдності раціонального та ірраціонального в етнопедагогіці Білорусі.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.202.2 Р 31
Реализация компетентностного подхода в образовательном процессе> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 100-121
. - ISSN 0869-561XББК 74.202.2 Рубрики: Навчання--компетентнісний підхід Росія--освіта Кл.слова (ненормовані): процес навчання -- компетентність -- компетентнісний підхід в освіті -- університети -- гуманітарні університети -- педагогічні журнали Анотація: Про проведення в 2012 р. "круглого столу" "Реалізація компетентнісного підходу в освітньому процесі" журналом "Педагогика" і Московським державним гуманітарним університетом ім. М. О. Шолохова.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 26.89(2Рос) З-38
Захлебный, А. Н.. Байкал для всех / А. Н. Захлебный, Т. А. Гнеушева> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 122-124
. - ISSN 0869-561XББК 26.89(2Рос) + 74.262.6-251 + 74.262.6-215.1 Рубрики: Виховання--екологічне виховання Росія--виховання--екологічне виховання Кл.слова (ненормовані): географія -- кразнавство -- методика викладання географіі -- викладання географії в школі -- позакласна робота -- навчальні посібники Анотація: Про новий навчально-методичний комплект "Байкал для всех: учебно-дидактическое пособие для внеурочной деяльности в образовательных учреждениях и в учреждениях дополнительного образования", який був випущен в Улан-Уде у 2012 р.
Дод.точки доступу: Гнеушева, Т. А. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74в05 Ш 16
Шадриков, В. Д. Образование, власть и общество в эпоху роста культуры знаний / В. Д. Шадриков> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 125-126
. - ISSN 0869-561XББК 74в05 Рубрики: Педагогіка--методологія Кл.слова (ненормовані): методологія педагогіки -- педагогіка і суспільство -- культура знань Анотація: Про монографію О. О. Карпова "Образовательный институт, власть и общество в єпоху роста культуры знаний. - СПб., 2013,.- 260 с.". Книга "присвячена дослідженню конфліктних зон і становленню освітнього інституту суспільства, «працюючого» на знаннях. Дан аналіз соціокогнітивний особливостей суспільства, що живе в епоху зростання культури знань, як у частини особистості, що включається до сфери виробництва знань, так і щодо нових економічних кластерів, що вибудовуються на основі епістеміческіх спільнот."
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
|