Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=П1/2013/6<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15
1.
74в1
С 31


    Сенько, Ю. В.
    Принцип научности в образовании: грани и границы / Ю. В. Сенько // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 3-11. - Библиогр.: 12 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в1
Рубрики: Педагогіка--методологія
   Росія--освіта
Кл.слова (ненормовані):
методологія педагогіки -- принцип науковості -- науковоцентричний підхід у педагогіці -- подолання науковоцентричності у педагогіці -- науково-предметна компетентність -- смислове поле
Анотація: Розглянуто грані і межі принципу науковості у зв'язку з подоланням наукоцентрічного (предметоцентрічного) підходу в освіті
Рассмотрены грани и границы принципа научности в связи с преодолением наукоцентрического (предметоцентрического) подхода в образовании.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

2.
74в
К 70


    Коршунова, Н. Л.
    Понятие методологии педагогики в прошлом и настоящем / Н. Л. Коршунова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 12-20. - Библиогр.: 14 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в
Рубрики: Педагогіка--методологія
   Росія--педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
методології педагогіки -- трансформація поняття методології -- класична наукова раціональність -- некласична наукова раціональність -- постнекласична наукова раціональність
Анотація: У статті представлена і детально охарактеризована динаміка трансформації поняття методології педагогіки в логіці руху від класичної до некласичної і від неї - до постнекласичної наукової раціональності.
В статье представлена и подробно охарактеризована динамика трансформации понятия методологии педагогики в логике движения от классической к неклассической и от неё -- к постнеклассической научной рациональности.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.
74в01
К 78


    Краснова, Л. А.
    Образ научного знания в содержании школьного образования: постановка проблемы / Л. А. Краснова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 21-28. - Библиогр.: 13 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в01
Рубрики: Педагогіка--методологія
   Росія--педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
методологія педагогіки -- принцип науковості -- образ наукового знання -- проблемно-гипотетичне знання -- дидактика
Анотація: У статті запроваджується авторський концепт "образ наукового знання в змісті шкільної освіти". Наукове знання постає як багатовимірне конструктивне утворення єдності пізнаного (відомого), непізнаного (гіпотетичного) і невпізнаного (потенційного).
В статье вводится авторский концепт "образ научного знания в содержании школьного образования". Научное знание предстаёт как многомерное конструктивное образование единства познанного (известного), непознанного (гипотетического) и неопознанного (потенциального).


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

4.
74в1
В 24


    Введенский, В. Н.
    Регулятивность в образовании как важнейшая проблема психолого-педагогических наук / В. Н. Введенский // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 28-36. - Библиогр.: 11 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в1 + 74в2:88 + 74.204.21 + 88.40
Рубрики: Педагогіка--методологія
   Психологія--педагогічна психологія--психологія вчителів

   Філософія--етика--професійна етика--педагоги

   Освіта--школознавство--вчителі--професійна етика

   Росія
Кл.слова (ненормовані):
методологія -- педагогічна психологія -- психологія вчителів -- регулятивність -- регулятивність в освіті -- особистисть -- функції психіки особистості -- компетентність -- регулятивна компетенція -- філософія -- етика -- професійна етика вчителів -- мораль -- рефлексія -- культура -- професійно-педагогічна культура -- школознавство
Анотація: У статті розглянуто особливості переходу освіти до компетентнісної парадигми (як до нового рівня), а також специфіка регулятивної компетенції викладачів, студентів, учнів: [регулятивний - направляючий, що вносить порядок, планомірність у що-л.]
В статье рассмотрены особенности перехода образования к компетентностной парадигме ( как к новому уровню), а также специфика регулятивной компетенции преподавателей, студентов, учащихся : [регулятивный - направляющий, вносящий порядок, планомерность во что-л.]


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

5.
74d01
И 46


    Ильин, Г. И.
    О своеобразии педагогической науки / Г. И. Ильин // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 36-44. - Библиогр.: 8 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74d01
Рубрики: Педагогіка--методологія
   Росія--педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
методологія педагогіки -- педагогічні теорії -- множинність педагогічних теорій -- картезіанська наука -- проективне пізнання -- оцінка педагогічної діяльності
Анотація: На історичному тлі, починаючи з епохи Просвітництва, розглядається становище педагогіки у взаєминах з іншими науками. Визначається відмінність двох видів педагогічного пізнання - об'єктивного, заснованого на картезіанському розумінні науки, і суб'єктивного, що припускає задуми і бажання того, хто пізнає.
На историческом фоне, начиная с эпохи Просвещения, рассматривается положение педагогики во взаимоотношениях с другими науками. Определяется различие двух видов педагогического познания -- объективного, основанного на картезианском понимании науки, и субъективного, предполагающего замыслы и желания познающего.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

6.
74.04(2Рос)01
Е 72


    Ермаков, Д. С.
    Образование для устойчивого развития в РФ / Д. С. Ермаков // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 44-48. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.04(2Рос)01
Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах--організація освіти--освіта для сталого розвитку
   Росія--освіта
Кл.слова (ненормовані):
організація освіти -- організація освіти в Росії -- Організація Об’єднаних Націй (ООН) -- сталий розвиток -- освіта для сталого розвитку -- Десятиліття ОСР (2005-2014) -- освітні заклади Росії -- якість ОУР -- критерії якості ОУР
Анотація: 2005-2014 рр. оголошені Організацією Об'єднаних Націй Десятиліттям освіти для сталого розвитку (ОУР). У статті представлена експертна оцінка прогресу в цій галузі для Російської Федерації. Сформульовано критерії якості ОУР на рівні освітньої установи.
2005-2014 гг. объявлены Организацией Объединённых Наций Десятилетием образования для устойчивого развития (ОУР). В статье представлена экспертная оценка прогресса в данной области для Российской Федерации. Сформулированы критерии качества ОУР на уровне образовательного учреждения.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

7.
74.04(2Рос)в052
Д 13


    Давыдова, Н. Н.
    Моделирование развития образовательных учреждений на основе сетевого подхода / Н. Н. Давыдова, В. А. Фёдоров // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 49-54. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.04(2Рос)в052
Рубрики: Освіта--організація освіти
   Росія--освіта
Кл.слова (ненормовані):
організація освіти в Росії -- регіональна освіта -- науково-освітня мережа -- регіональна науково-освітня мережа -- навчальні заклади -- управління освітньою системою
Анотація: Стаття присвячена опису можливостей використання мережевого підходу в управлінні розвитком сучасних освітніх установ загальної та професійної освіти (ОУ).
Статья посвящена описанию возможностей использования сетевого подхода в управлении развитием современных образовательных учреждений общего и профессионального образования (ОУ).


Дод.точки доступу:
Фёдоров, В. А.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

8.
74.202.11
К 44


    Киселёв, А. Ф.
    Проблемы внедрения новых стандартов в практику школьного образования / А. Ф. Киселёв, А. А. Кузнецов // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 55-72. - Библиогр.: 12 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.202.11
Рубрики: Освіта--дидактика--зміст навчання
   Росія--освіта
Кл.слова (ненормовані):
шкільна освіта -- дидактика -- зміст навчання -- освітні стандарти -- нові освітні стандарти -- впровадження нових стандартів -- варіативність шкільної освіти -- єдиний освітній простір -- якість освіти -- освітній ценз -- профільне навчання
Анотація: У статті зроблена спроба розкрити задум нового стандарту, обговорити можливі механізми та засоби його реалізації, роз'яснити нову термінологію, розглянути можливі труднощі і ризики його введення, показати, як можна уникнути або мінімізувати можливі негативні наслідки.
В статье сделана попытка раскрыть замысел нового стандарта, обсудить возможные механизмы и средства его реализации, разъяснить новую терминологию, рассмотреть возможные трудности и риски его введения, показать, как можно избежать или минимизировать возможные негативные последствия.


Дод.точки доступу:
Кузнецов, А. А.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

9.
74.100.51
П 64


    Потаповская, О. М.
    О методологических подходах к духовно-нравственному воспитанию детей дошкольного возраста / О. М. Потаповская // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 72-82. - Библиогр.: 11 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.100.51
Рубрики: Дошкільне виховання--духовно-моральне виховання
   Росія--дошкільна освіта
Кл.слова (ненормовані):
дошкільна педагогіка -- моральне виховання -- духовно-моральне виховання -- методологічний підхід
Анотація: У статті представлена ​​характеристика методологічних підстав дослідження процесу духовно-морального виховання дітей дошкільного віку в логіці антропологічного, аксіологічного, культурологічного, антропологічного та соціокультурного підходів.
В статье представлена характеристика методологических оснований исследования процесса духовно-нравственного воспитания детей дошкольного возраста в логике антропологического, аксиологического, культурологического, антропологического и социокультурного подходов.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

10.
74в
Х 69


    Ходусов, А. Н.
    Воспитание в ХХ --начале ХХІ в. / А. Н. Ходусов // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 83-88. - Библиогр.: 6 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в + 74.200 + 74.039(2)6
Рубрики: Педагогіка--методологія
   Педагогіка--виховання школярів

   історія педагогіки Росії(1917-

   Росія--педагогіка--історія
Кл.слова (ненормовані):
методологія педагогіки -- виховання школярів -- генезис -- металітет -- соціальний ідеал
Анотація: У статті, на основі аналізу теорії, методології, практики дається авторська інтерпретація розвитку вітчизняного виховання школярів періоду ХХ - початку ХХІ ст.
В статье, на основе анализа теории, методологии, практики даётся авторская интерпретация развития отечественного воспитания школьников периода ХХ -- начала ХХІ в.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

11.
74.584.22
Ф 18


    Факторович, А. А.
    Преподаватели и студенты вузов: новые роли и модели взаимодействия / А. А. Факторович // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 89-97. - Библиогр.: 6 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.584.22 + 74.584(2Рос)к94
Рубрики: Вища освіта--навчально-виховний процес
   Росія--вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
економіка вищої освіти -- процес навчання -- компетенції викладачів вузів -- сучасні студенти -- педагогічна взаємодія
Анотація: У статті розглядаються основні напрямки у розвитку вищої освіти в контексті змін характеру педагогічної взаємодії в освітньому процесі вузу
В статье рассматриваются основные направления в развитии высшего образования в контексте изменений характера педагогического взаимодействия в образовательном процессе вуза


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

12.
81.2 р30
З-69


    Змеёва, Т. Е.
    Профессионально-ориентированное обучение иностранному языку в неязыковом вузе в контексте диалога культур / Т. Е. Змеёва // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 97-103. - Библиогр.: 10 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 81.2 р30 + 74.580.22
Рубрики: Професійне навчання--іноземні мови
   андрагогіка

   Росія--освіта
Кл.слова (ненормовані):
іноземні мови -- немовні вузи -- іноземні мови в вузах -- процес навчання в вузах -- професійно-орієнтовне навчання -- особливості національних культур -- діалог культур -- міжкультурна ділова комунікація -- андрагогіка
Анотація: Для підвищення ефективності професійно-орієнтованого навчання іноземної мови у немовному вузі в контексті діалогу культур зміст навчання необхідно доповнити аспектом міжкультурної ділової комунікації, що включає знайомство з особливостями національної культури країни мови.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

13.
74.03(2Рос)
К 61


    Колпачёв, В. В.
    Аксиологические приоритеты учительской деятельности в контексте общепедагогической дискуссии конца 50-х гг. ХІХ в. / В. В. Колпачёв, Н. К. Маяцкая // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 104-111. - Библиогр.: 21 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.03(2Рос) + 74в1
Рубрики: Освіта Росії--історія педагогіки, 19 ст.
   історія педагогіки Росії до 1917 р.

   Росія--педагогіка--історія, 19 ст.
Кл.слова (ненормовані):
історія педагогіки -- педагогічна аксіологія -- ціннісні орієнтації -- ціннісні орієнтації вчительства -- реформування школи -- педагогічна громадськість
Анотація: Стаття присвячена проблемі ціннісних орієнтацій вчительства напередодні реформування школи в 50-х рр. ХІХ ст.


Дод.точки доступу:
Маяцкая, Н. К.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

14.
81.2Рос-8
П 55


    Помелов, В. Б.
    Просветительско-педагогическая деятельность В. В. Радлова / В. Б. Помелов // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 112-118. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 81.2Рос-8 + 74.03(2Рос)-8
Рубрики: Мовознавство--персоналії мовознавців
   педагоги Росії

   історія педагогіки України до 1917 р.

   Росія--педагоги
Кл.слова (ненормовані):
історія мовознавства -- історія педагогіки Росії -- Казанський навчальний округ -- музеї антропології та етнографії
Анотація: У статті рокрито біографію Радлова В. В. (1837-1918), російського лінгвіста, східознавця, етнографа, педагога.


Дод.точки доступу:
Радлов, Василій Васильович (російський лінгвіст, східознавець, етнограф, педагог ; 1837-1918) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

15.
87.3(4 Нім)-8
Ш 32


    Шачина, А. Ю.
    Цель и задачи педагогической науки в философско-педагогическом творчестве И. Канта / А. Ю. Шачина // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 119-126. - Библиогр.: 10 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 87.3(4 Нім)-8 + 74.03(4Нім)-8
Рубрики: філософи зарубіжних країн
   педагоги зарубіжних країн

   Історія педагогіки в зарубіжних країнах

   Німеччина--освіта--історія
    Німеччина--філософія--історія філософії

Кл.слова (ненормовані):
історія філософії Німечччини -- методи виховання -- антропологія -- Просвітництво -- самовизначення
Анотація: У статті робиться спроба представити філософсько-педагогічну систему І. Канта як альтернативу емпіричним педагогічним вченням


Дод.точки доступу:
Кант, Іммануїл (німецький філософ, родоначальник німецької класичної філософії ; 1724-1804) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 
Статистика
за 09.06.2024
Кількість запитів 472
Кількість відвідувачів 227
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя