Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=П1/2013/8<.>
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 18
1.
74в01
О-66


    Орлов, А. А.
    Специфика современного педагогического знания / А. А. Орлов // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 3-14. - Библиогр.: 15 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в01 + 74в02 + 74в3 + 60.5
Рубрики: Педагогіка--методологія
   Соціологія

   Росія--Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
педагогіка -- методологія -- методологія високого модернізму -- функції педагогіки -- педагогічні знання -- інформація -- відомості -- наукові факти -- понятійно-термінологічний апарат педагогіки -- суспільні науки -- соціологія -- якісна соціологія -- SWOT-аналіз -- дисциплінарна організація науки
Анотація: У статті показано особливості сучасного педагогічного знання, обгрунтовано необхідність систематизації понятійно-термінологічного апарату, а також значущість використання методів якісної соціології для отримання знань і продуктивної реалізації пояснювальній і прогностичної функцій педагогічної науки.
В статье показаны особенности современного педагогического знания, обоснована необходимость систематизации понятийно-терминологического аппарата, а также значимость использования методов качественной социологии для получения знаний и продуктивной реализации объяснительной и прогностической функций педагогической науки.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

2.
74.202.8
Б 79


    Болотов, В. А.
    Виды и назначение программ оценки результатов обучения школьников / В. А. Болотов, И. А. Вальдман // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 15-26. - Библиогр.: 1 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.202.8 + 74е(0)ж + 74.04(2Рос)к
Рубрики: освіта в Росії
   Росія--Освіта
Кл.слова (ненормовані):
організація освіти -- керування та управління освітою -- економіка організації освіти -- якість освіти -- оцінка якості освіти -- тестування -- процедури оцінки -- міжнародні порівняльні дослідження -- моніторинги навчальних досягнень -- національні оцінки -- державні екзамени
Анотація: У статті розглядаються основні види програм оцінки навчальних досягнень школярів (оцінювання в класі, державні іспити, великомасштабні дослідження), а також обговорюються актуальні наукові та практичні завдання, які необхідно враховувати при побудові ефективної системи оцінки якості освіти.
В статье рассматриваются основные виды программ оценки учебных достижений школьников (оценивание в классе, государственные экзамены, крупномасштабные исследования), а также обсуждаются актуальные научные и практические задачи, которые необходимо учитывать при построении эффективной системы оценки качества образования.


Дод.точки доступу:
Вальдман, И. А.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.
74
Р 69


    Романов, К. В.
    Риски в развитии образования: философский взгляд / К. В. Романов // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 27-34. - Библиогр.: 20 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74
Рубрики: освіта в Росії
   Росія--Освіта
Кл.слова (ненормовані):
методологія -- філософські закони у педагогіці -- педагогічне філософствування -- філософське значення понять -- зміст освіти -- філософія управління
Анотація: У статті розкривається філософський сенс питання про значущість для людини розвитку освіти.
В статье раскрывается философский смысл вопроса о значимости для человека развития образования.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

4.
74в01
Р 88


    Русецкий, В. Ф.
    Общее образование в информационном обществе: проблемы и перспективы / В. Ф. Русецкий // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 34-43. - Библиогр.: 3 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в01 + 74в4 + 74с51 + 32.97
Рубрики: Педагогіка--методологія--напрямки розвитку педагогіки
   Освіта--інформаційно-комп’ютерні технології

Кл.слова (ненормовані):
організація науково-дослідного процесу -- зміст освіти -- методики навчання -- наукові дослідження -- прикладні наукові дослідження -- планування наукових досліджень -- перспективні напрямки досліджень -- використання ІКТ в освіті
Анотація: У статті аналізуються передумови, що визначають постановку завдань з планування наукових досліджень проблем розвитку освіти, формулюються перспективні напрямки наукових досліджень в галузі фундаментальних проблем освіти.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

5.
74.54
П 84


   
    Профессиональное образование и занятость молодёжи -- глобальная проблема ХХІ в. / С. В. Иванова [и др.] // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 43-51 . - ISSN 0869-561X
ББК 74.54 + 65240
Рубрики: Освіта--професійна освіта--організація професійної освіти
   Економіка--економіка праці--зайнятість населення

Кл.слова (ненормовані):
професійна освіта -- організація професійної освіти -- освітні заклади -- зайнятість населення -- зайнятість молоді
Анотація: Стаття присвячена проблемі розвитку системи професійної орієнтації та професійної освіти в Росії і за кордоном. Показана реальна практика становлення форм професійної освіти і взаємодії суспільства, бізнесу та освітніх установ у цій сфері.
Статья посвящена проблеме развития системы профессиональной ориентации и профессионального образования в России и за рубежом. Показана реальная практика становления форм профессионального образования и взаимодействия общества, бизнеса и образовательных учреждений в этой сфере.


Дод.точки доступу:
Иванова, С. В.; Пахомова, Е. А.; Пальянов, М. П.; Руднева, Е. Л.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

6.
74.202.2
Л 33


    Лебедева, О. В.
    Проектирование и организация исследовательской деятельности учащихся в учебном процессе / О. В. Лебедева, И. В. Гребенёв // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 52-58. - Библиогр.: 11 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.202.2 + 88.840
Рубрики: Педагогіка--дидактика --процес навчання
   психологія дитяча

   навчання інноваційне

   Росія--освіта
Кл.слова (ненормовані):
процес навчання -- дослідницька діяльність учнів -- закономірності проектування -- формування дослідницьких умінь -- психологія школярів
Анотація: У статті представлені дидактичні підстави проектування дослідницької діяльності учнів у навчальному процесі, розглянуто можливі варіанти організації дослідницької діяльності на уроці залежно від змісту навчання і основної дидактичної мети уроку.
В статье представлены дидактические основания проектирования исследовательской деятельности учащихся в учебном процессе, рассмотрены возможные варианты организации исследовательской деятельности на уроке в зависимости от содержания обучения и основной дидактической цели урока.


Дод.точки доступу:
Гребенёв, И. В.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

7.
74.200.51
В 26


    Веденеева, Г. И.
    Феномен родного края и его ресурс в духовно-нравственном воспитании учащихся / Г. И. Веденеева // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 58-63. - Библиогр.: 10 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.200.51 + 26.89 + 87.7
Рубрики: Педагогіка--виховання школярів--моральне виховання
   краєзнавство

   виховання моральне

   Росія--Освіта
Кл.слова (ненормовані):
виховання школярів -- духовно-моральне виховання -- довіра -- відповідальність -- духовна прихильність -- моральні цінності -- рідний край
Анотація: У статті характеризуються особливості рідного краю та можливості їх використання в духовно-моральному вихованні учнів.
В статье характеризуются особенности родного края и возможности их использования в духовно-нравственном воспитании учащихся.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

8.
88.8
Я 65


    Янушкявичене, О. Л.
    Реформа образования и развитие мышления ребёнка в начальной школе / О. Л. Янушкявичене // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 63-66. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 88.8 + 74.202.2
Рубрики: психологія дитяча
   Педагогіка--дидактика--процес навчання

   Технології навчання

   Росія--Освіта
Кл.слова (ненормовані):
дитяча психологія -- психологія школярів -- процес навчання -- молодші класи -- освіта -- реформи освіти
Анотація: У статті розглядаються фактори, що сприяють і перешкоджають розвитку мислення учнів початкових класів у контексті проведених реформ освіти. Дане дослідження базується на психології розвитку мислення, розробленої Л. С. Виготським та іншими вченими.
В статье рассматриваются факторы, способствующие и препятствующие развитию мышления учащихся начальных классов в контексте проводимых реформ образования. Данное исследование базируется на психологии развития мышления, разработанной Л. С. Выготским и другими учеными.


Дод.точки доступу:
Виготський, Лев Семенович (російський психолог ; 1896-1934) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

9.
88.4
В 46


    Вильчинский, С. С.
    Коммуникативное воздействие в образовательном процессе / С. С. Вильчинский, Н. М. Шленская // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 67-71. - Библиогр.: 3 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 88.4 + 81.2р
Рубрики: психологія педагогічна
   навчання--мотивація

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна психологія -- психологія викладачів -- психологія студентів -- методика викладання мов -- процес навчання -- педагогічні стратегії -- навчальні ситуації -- потреби студентів
Анотація: Організація успішної взаємодії викладача зі студентами будується на активізації, стимуляції процесів осмисленого вчення. Імітаційні активні методи, при яких студенти аналізують запропоновану ситуацію і виробляють рішення, є важливою частиною в навчанні.
Организация успешного взаимодействия преподавателя со студентами строится на активизации, стимуляции процессов осмысленного учения. Имитационные активные методы, при которых студенты анализируют предложенную ситуацию и вырабатывают решение, являются важной частью в обучении.


Дод.точки доступу:
Шленская, Н. М.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

10.
60.5
Г 95


    Гурьянова, М. П.
    Развитие института социальных педагогов в сельской России / М. П. Гурьянова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 72-77 . - ISSN 0869-561X
ББК 60.5 + 71.4(2Рос) + 74.66р30
Рубрики: Соціальні педагоги--підготовка в вищій школі
   Соціальна педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
соціальна педагогіка в Росії -- інститут соціальних педагогів -- соціокультурна модернізація -- соціокультурна модернізація в освіті -- педагоги сімейного типу
Анотація: Стаття присвячена аналізу стану і перспектив розвитку інституту соціальних педагогів у сільській місцевості Росії.
Статья посвящена анализу состояния и перспектив развития института социальных педагогов в сельской местности России.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

11.
60.5
О-34


    Овсянникова, Е. А.
    Анализ гендерных особенностей кадров в российском образовании / Е. А. Овсянникова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 77-81. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 60.5 + 60.6 + 65.24 + 74.04(2Рос)п + 74.04(2Рос)к95
Рубрики: освіта в Росії
   Економіка--економіка праці

   Освіта--організація освіти--педагогічні кадри

   Росія--Освіта
Кл.слова (ненормовані):
соціологія -- статистика -- педагогічні кадри -- гендерні особливості
Анотація: У статті розглядаються гендерні особливості кадрів у системі освіти, підтверджені статистичними даними.
В статье рассматриваются гендерные особенности кадров в системе образования, подтверждённые статистическими данными.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

12.
65р30
Л 17


    Лазарев, Г. И.
    Предпринимательский университет: инновационный образовательный менеджмент / Г. И. Лазарев // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 82-89. - Библиогр.: 4 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 65р30 + 74.584(2Рос)7
Рубрики: Вищі навчальні заклади--інновації
   Вища освіта--університетська освіта

   Росія--освіта
Кл.слова (ненормовані):
вища економічна освіта -- управління освітніми процесами -- освітні технології -- проектні технології -- наукові дослідження -- підприємницькі університети -- інноваційний освітній менеджмент -- дипломне проектування -- бізнес-інкубатори
Анотація: У статті аналізуються проблеми організації вузівського освітнього процеса з точки зору його практико і наукооріентірованності.
В статье анализируются проблемы организации вузовского образовательного процеса с точки зрения его практико и наукоориентированности


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

13.
63.3(2Рос)-8
А 65


    Андреев, А. Л.
    Образование в эпоху Анны Иоанновны / А. Л. Андреев // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 90-100. - Библиогр.: 13 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 63.3(2Рос)-8 + 74.03(2Рос) + 5г
Рубрики: Педагогіка зарубіжних країн--історія, 18 ст.
   Медицина--історія медицини, 18 ст.

   Росія--педагогіка--історія, 18 ст.
Кл.слова (ненормовані):
історія Росії -- освітня політика -- освітні проекти -- кадетські корпуси -- гарнізонні школи -- Морська академія
Анотація: У статті розглядається політика російської держави в галузі освіти в період правління імператриці Анни Іоанівни (1730-1740)


Дод.точки доступу:
Анна, Іоанівна (російська імператріця (1730-1740) з дінастії Романових ; 1693-1740) \о ней\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

14.
22.3г(4Іта)-8
Щ 61


    Щербаков, Е. Н.
    Галилей и его методология просвещения : к 400-летию со дня рождения великого учёного / Е. Н. Щербаков // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 101-107. - Библиогр.: 10 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 22.3г(4Іта)-8 + 22.6г(4Іта)-8 + 74.03(4Іта)-8 + 87.3(4Іта)-8 + 83.3(4Іта)-8 + 72.3(4Іта)-8 + 88.3
Рубрики: Астрономія--персоналії астрономів
   Італія--персоналії вчених
Кл.слова (ненормовані):
астрономи -- об’єкти пізнання
Анотація: Про педагогічну цінність наукових відкриттів видатного італійського вченого епохи Відродження Галілео Галілея (1564-1642).


Дод.точки доступу:
Галілей, Галілео (видатний італійський вчений, один з основоположників природознавства, фізик, механік, астроном, філософ, поет, філолог, критик ; 1564-1642) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

15.
65.240
Д 31


    Демченко, А. Р.
    Формирование профессионального самоопределения обучающихся в процессе профильного обучения за рубежом / А. Р. Демченко, М. В. Морозова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 108-116. - Библиогр.: 6 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 65.240 + 74.04(4/8) + 74.202.04 + 74.200.52
Рубрики: освіта в зарубіжних країнах
   виховання трудове

Кл.слова (ненормовані):
організація освіти за кордоном -- виховання школярів -- трудове виховання -- профорієнтація -- профконсультації -- профільне навчання
Анотація: У статті аналізуються організаційно-педагогічні умови формування професійного самовизначення учнів старшої ступені загальноосвітніх шкіл за кордоном.
В статье анализируются организационно-педагогические условия формирования профессионального самоопределения обучающихся старшей ступени общеобразовательных школ за рубежом.


Дод.точки доступу:
Морозова, М. В.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

16.
65.240
Н 21


    Накашидзе, Р. М.
    Особенности профессионального образования в Грузии / Р. М. Накашидзе // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 117-123. - Библиогр.: 10 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 65.240 + 74.564(5Гру) + 74.57045Гру)
Рубрики: освіта в зарубіжних країнах
   Грузія--Освіта
Кл.слова (ненормовані):
ринок праці -- освіта в Грузії -- система професійної освіти
Анотація: Про становище професійної освіти в Грузії і необхідність її розвитку та модернізації.
О положении профессионального образования в Грузии и необходимости его развития и модернизации.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

17.
74.03(2Рос)-8
Ю 13


   
    Юбилей А. А. Орлова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 124-125 . - ISSN 0869-561X
ББК 74.03(2Рос)-8
Рубрики: педагоги Росії
Кл.слова (ненормовані):
визначні педагоги
Анотація: Про О. А. Орлова (1938), російського вченого, доктора педагогічних наук, професора, чл.-кор. РАО.
Об А. А. Орлове (1938), российском учёном, докторе педагогических наук, профессоре, чл.-кор. РАО.


Дод.точки доступу:
Орлов, Олександр Андрійович (російський вчений, доктор педагогічних наук, професор, чл.-кор. РАО, зав. кафедрою педагогіки Тульського держ. педагог. ун-ту ім. Л. М. Толстого. ; 1938) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

18.
74.03(2Рос)-8
К 11


   
    К 75- летию В. М. Полонского // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 126 . - ISSN 0869-561X
ББК 74.03(2Рос)-8
Рубрики: педагоги Росії
Кл.слова (ненормовані):
визначні педагоги
Анотація: Про В. М. Полонського (1938), російського вченого, доктора педагогічних наук, професора, чл.-кор. РАО.
Об В. М. Полонском (1938), российском учёном, докторе педагогических наук, профессоре, чл.-кор. РАО.


Дод.точки доступу:
Полонський, Валентин Михайлович (російський вчений, доктор педагогічних наук, професор, чл.-кор. РАО ; 1938) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 
Статистика
за 06.06.2024
Кількість запитів 39531
Кількість відвідувачів 1633
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя