Пошуковий запит: <.>II=П3/2002/3/4<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14 |
>1.
|
Фурман, А. Теорія освітньої діяльності як метасистема [Текст] / А. Фурман> // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 20-58. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 966-654-0ББК 88.840 + 74 Рубрики: освітні технології Кл.слова (ненормовані): ПАРАДИГМА -- модульно-розвивальна система
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Гуменюк, О. Психологічний оргвплив у структурі модульно-розвивальних взаємин [Текст] / О. Гуменюк> // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 59-82. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 966-654-0ББК 88.840 Рубрики: навчання інноваційне Кл.слова (ненормовані): ПАРАДИГМА -- модульно-розвивальна система Анотація: Загально-визнано, що в сучасній психології наявні три стратегії та відповідні парадигми психологічного впливу ( реактивна-імперативна, акціональна - маніпулятивна, діалогічна - розвивальна), а також описані різноманітні способи, види, принципи і механізми зазначеного діяння.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Комісаров, В. Модель соціально-культурного простору експериментальної школи та її емпіричне обгрунтування [Текст] / В. Комісаров> // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 83-104. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 966-654-0ББК 88.840 Рубрики: Модульно-розвивальне навчання Кл.слова (ненормовані): модульно-розвивальна система -- інноваційні моделі -- ЗДІБНОСТІ
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Тімотін, А. Наукове проектування розвивальної комунікації у цілісному освітньому метапроцесі [Текст] / А. Тімотін> // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 105-123. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 966-654-0ББК 88.840 Рубрики: Модульно-розвивальне навчання--ІННОВАЦІЙНЕ НАВЧАННЯ Кл.слова (ненормовані): ПОВЕДІНКА -- перцепція -- спілкування
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Бамбурак, Н. Аналіз інноваційних моделей навчання за параметричними ознаками Я-концепції [Текст] / Н. Бамбурак> // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 124-141. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 966-654-0ББК 88.840 Рубрики: освіта інноваційна Модульно-розвивальне навчання Я-концепція навчання особистісно-орієнтоване Кл.слова (ненормовані): психосоціальний розвиток
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Бугерко, Я. Динаміка різновидів рефлексії у модульно-розвивальному навчальному циклі [Текст] / Я. Бугерко> // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 142-159. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 966-654-0ББК 88.840 Рубрики: інноваційне навчання Кл.слова (ненормовані): РЕФЛЕКСІЯ -- МИСЛЕННЯ -- УЯВЛЕННЯ
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Ященко, Е. Параметри психологічного впливу в контексті інноваційного навчання [Текст] / Е. Ященко> // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 160-169. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 966-654-0ББК 88.840 Рубрики: навчання інноваційне психологічний вплив Модульно-розвивальне навчання Кл.слова (ненормовані): ПАРАДИГМА
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Лазарук, А. Розвиток ціннісно-смислової сфери особи за модульно-розвивального навчання [Текст] / А. Лазарук> // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 170-186. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 966-654-0ББК 88.840 Рубрики: Модульно-розвивальне навчання--Аксіопсихологія Кл.слова (ненормовані): ЦІННОСТІ -- аксіогенез, емпатія, медитація, -- РЕФЛЕКСІЯ
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Список наукових праць з теорії , методології та практики модульно-розвивальної освіти [Текст]> // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 277-284
. - ISSN 966-654-0ББК 74 + 88.840
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Бригадир, М. Дослідження умов і чинників ефективної організації модульно-розвивальних занять (багатофакторний аналіз) [Текст] / М. Бригадир; Л. Ребуха> // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 187-200. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 966-654-0ББК 74 + 88.840 Рубрики: Модульно-розвивальне навчання--Психологічний клімат Кл.слова (ненормовані): ІННОВАЦІї -- ДІАГНОСТИКА
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
Ребуха, Л. Система експертно-діагностичного забезпечення експерименту з модульно-розвивального навчання [Текст] / Л. Ребуха; А. Гірняк> // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 201-216. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 966-654-0ББК 74 + 88.840 Рубрики: Модульно-розвивальне навчання--Психологічна експертиза Анотація: Здійснюється сутнісний аналіз змісту соціально-психологічної експертизи за двома методиками ( ефективності модульно-розвивального заняття порівняно з традиційним уроком та повноцінності безперервної розвивальної педвзаємодії у класі), описуться процедура методично-діагностичної перевірки ефективності нововведень.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>12.
|
Гірняк, А. Зміст, структура та оформлення розвивального підручника [Текст] / А. Гірняк; С. Сівак> // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 217-241. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 966-654-0ББК 74 + 88.840 Рубрики: освіта інноваційна Модульно-розвивальне навчання Підручники Кл.слова (ненормовані): Психодидактика
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>13.
|
Сівак, С. Історико-еволюційне порівняння моделей організації соціально-психологічної роботи [Текст] / С. Сівак> // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 242-262. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 966-654-0ББК 88.840 Рубрики: Практичні психологи Модульно-розвивальне навчання Психологічне консультування Кл.слова (ненормовані): психопрактика -- МОНИТОРИНГ
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>14.
|
Покажчик статей за 2002 рік [Текст]> // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 286-290
. - ISSN 966-654-0
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|