Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=П3/2002/3/4<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14
1.


    Фурман, А.
    Теорія освітньої діяльності як метасистема [Текст] / А. Фурман // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 20-58. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 966-654-0
ДРНТІ
ББК 88.840 + 74
Рубрики: освітні технології
Кл.слова (ненормовані):
ПАРАДИГМА -- модульно-розвивальна система


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.


    Гуменюк, О.
    Психологічний оргвплив у структурі модульно-розвивальних взаємин [Текст] / О. Гуменюк // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 59-82. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 966-654-0
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: навчання інноваційне
Кл.слова (ненормовані):
ПАРАДИГМА -- модульно-розвивальна система
Анотація: Загально-визнано, що в сучасній психології наявні три стратегії та відповідні парадигми психологічного впливу ( реактивна-імперативна, акціональна - маніпулятивна, діалогічна - розвивальна), а також описані різноманітні способи, види, принципи і механізми зазначеного діяння.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.


    Комісаров, В.
    Модель соціально-культурного простору експериментальної школи та її емпіричне обгрунтування [Текст] / В. Комісаров // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 83-104. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 966-654-0
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: Модульно-розвивальне навчання
Кл.слова (ненормовані):
модульно-розвивальна система -- інноваційні моделі -- ЗДІБНОСТІ


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.


    Тімотін, А.
    Наукове проектування розвивальної комунікації у цілісному освітньому метапроцесі [Текст] / А. Тімотін // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 105-123. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 966-654-0
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: Модульно-розвивальне навчання--ІННОВАЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
Кл.слова (ненормовані):
ПОВЕДІНКА -- перцепція -- спілкування


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.


    Бамбурак, Н.
    Аналіз інноваційних моделей навчання за параметричними ознаками Я-концепції [Текст] / Н. Бамбурак // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 124-141. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 966-654-0
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: освіта інноваційна
   Модульно-розвивальне навчання

   Я-концепція

   навчання особистісно-орієнтоване

Кл.слова (ненормовані):
психосоціальний розвиток


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.


    Бугерко, Я.
    Динаміка різновидів рефлексії у модульно-розвивальному навчальному циклі [Текст] / Я. Бугерко // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 142-159. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 966-654-0
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: інноваційне навчання
Кл.слова (ненормовані):
РЕФЛЕКСІЯ -- МИСЛЕННЯ -- УЯВЛЕННЯ


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.


    Ященко, Е.
    Параметри психологічного впливу в контексті інноваційного навчання [Текст] / Е. Ященко // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 160-169. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 966-654-0
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: навчання інноваційне
   психологічний вплив

   Модульно-розвивальне навчання

Кл.слова (ненормовані):
ПАРАДИГМА


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.


    Лазарук, А.
    Розвиток ціннісно-смислової сфери особи за модульно-розвивального навчання [Текст] / А. Лазарук // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 170-186. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 966-654-0
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: Модульно-розвивальне навчання--Аксіопсихологія
Кл.слова (ненормовані):
ЦІННОСТІ -- аксіогенез, емпатія, медитація, -- РЕФЛЕКСІЯ


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.


   
    Список наукових праць з теорії , методології та практики модульно-розвивальної освіти [Текст] // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 277-284 . - ISSN 966-654-0
ДРНТІ
ББК 74 + 88.840



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.


    Бригадир, М.
    Дослідження умов і чинників ефективної організації модульно-розвивальних занять (багатофакторний аналіз) [Текст] / М. Бригадир; Л. Ребуха // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 187-200. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 966-654-0
ДРНТІ
ББК 74 + 88.840
Рубрики: Модульно-розвивальне навчання--Психологічний клімат
Кл.слова (ненормовані):
ІННОВАЦІї -- ДІАГНОСТИКА


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

11.


    Ребуха, Л.
    Система експертно-діагностичного забезпечення експерименту з модульно-розвивального навчання [Текст] / Л. Ребуха; А. Гірняк // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 201-216. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 966-654-0
ДРНТІ
ББК 74 + 88.840
Рубрики: Модульно-розвивальне навчання--Психологічна експертиза
Анотація: Здійснюється сутнісний аналіз змісту соціально-психологічної експертизи за двома методиками ( ефективності модульно-розвивального заняття порівняно з традиційним уроком та повноцінності безперервної розвивальної педвзаємодії у класі), описуться процедура методично-діагностичної перевірки ефективності нововведень.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

12.


    Гірняк, А.
    Зміст, структура та оформлення розвивального підручника [Текст] / А. Гірняк; С. Сівак // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 217-241. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 966-654-0
ДРНТІ
ББК 74 + 88.840
Рубрики: освіта інноваційна
   Модульно-розвивальне навчання

   Підручники

Кл.слова (ненормовані):
Психодидактика


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

13.


    Сівак, С.
    Історико-еволюційне порівняння моделей організації соціально-психологічної роботи [Текст] / С. Сівак // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 242-262. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 966-654-0
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: Практичні психологи
   Модульно-розвивальне навчання

   Психологічне консультування

Кл.слова (ненормовані):
психопрактика -- МОНИТОРИНГ


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

14.


   
    Покажчик статей за 2002 рік [Текст] // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 286-290 . - ISSN 966-654-0


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 26.09.2024
Кількість запитів 20461
Кількість відвідувачів 1079
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя