Пошуковий запит: <.>II=П3/2003/4<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12 |
>1.
| Гуменюк О. Духовно-універсумне самотворення - центральна ланка психологічного впливу/О. Гуменюк // Психологія і суспільство. -Тернопіль:Інститут експериментальних систем освіти, 2003,N N4.-С.10-28
|
>2.
| Мединська Ю. Чотири виміри міфу/Ю. Мединська // Психологія і суспільство. -Тернопіль:Інститут експериментальних систем освіти, 2003,N N4.-С.29-36
|
>3.
| Лазарук А. Етико-психологічні контури інноваційної освіти /А. Лазарук // Психологія і суспільство. -Тернопіль:Інститут експериментальних систем освіти, 2003,N N4.-С.37-45
|
>4.
| Бугерко Я. Процеси розгортання інтелектуальної рефлексії у модульно-розвивальному освітньому циклі/Я. Бугерко // Психологія і суспільство. -Тернопіль:Інститут експериментальних систем освіти, 2003,N N4.-С.46-53
|
>5.
| Буян І. Взаємодія людини та економіки як суспільна проблема/І. Буян // Психологія і суспільство. -Тернопіль:Інститут експериментальних систем освіти, 2003,N N4.-С.54-60
|
>6.
| Ложкін Г. Поняття відповідальності в історико-філософському та психологічному дискурсах/Г., Лазорко О. Ложкін Г. // Психологія і суспільство. -Тернопіль:Інститут експериментальних систем освіти, 2003,N N4.-С.61-74
|
>7.
| Ребуха Л. Психолого-педагогічні закономірності цілісного модульно-розвивального процесу/Л. Ребуха // Психологія і суспільство. -Тернопіль:Інститут експериментальних систем освіти, 2003,N N4.-С.75- 95
|
>8.
| Ревасевич І. Обгрунтування психологічної концепції особистісної адаптованості за модульно-розвивальної оргсистеми /І. Ревасевич, // Психологія і суспільство. -Тернопіль:Інститут експериментальних систем освіти, 2003,N N4.-С.96- 109
|
>9.
| Комар Т. Особливості розвитку ціннісно-потребової сфери студентів з обмеженими можливостями/Т. Комар // Психологія і суспільство. -Тернопіль:Інститут експериментальних систем освіти, 2003,N N4.-С.110-118
|
>10.
| Павліченко А. Ціннісні орієнтації як установка на продуктивну пошукову діяльність студентів-психологів/А. Павліченко // Психологія і суспільство. -Тернопіль:Інститут експериментальних систем освіти, 2003,N N4.-С.119-127
|
>11.
| Гірняк А. Психоекологічний потенціал розвивального підручника/А. Гірняк // Психологія і суспільство. -Тернопіль:Інститут експериментальних систем освіти, 2003,N N4.-С.128-136
|
>12.
| Сагач Г. Павло Флоренський про магічність слова/Г. Сагач // Психологія і суспільство. -Тернопіль:Інститут експериментальних систем освіти, 2003,N N4.-С.137-140
|
|