Пошуковий запит: <.>II=П3/2003/4<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12 |
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Гуменюк, О. Духовно-універсумне самотворення - центральна ланка психологічного впливу [Текст] / О. Гуменюк> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2003. - N4. - С. 10-28. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 966-654-0ББК 88.37 Рубрики: Духовність Самотворення Кл.слова (ненормовані): самореалізація -- Я-концепція
Дод.точки доступу: Юнг, Карл Густав \о нем\ Є примірники у відділах:
всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Мединська, Ю. Чотири виміри міфу [Текст] / Ю. Мединська> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2003. - N4. - С. 29-36. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 966-654-0ББК 88.3 Рубрики: Міфологія Символи Кл.слова (ненормовані): міфологія -- ритуал -- лібідо
Є примірники у відділах:
всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Лазарук, А. Етико-психологічні контури інноваційної освіти [Текст] / А. Лазарук> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2003. - N4. - С. 37-45. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 966-654-0ББК 88.840 Рубрики: освіта інноваційна модульно-розвивальна система Моральна поведінка
Є примірники у відділах:
всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бугерко, Я. Процеси розгортання інтелектуальної рефлексії у модульно-розвивальному освітньому циклі [Текст] / Я. Бугерко> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2003. - N4. - С. 46-53. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 966-654-0ББК 88.840 Рубрики: Модульно-розвивальна система Рефлексія
Є примірники у відділах:
всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Буян, І. Взаємодія людини та економіки як суспільна проблема [Текст] / І. Буян> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2003. - N4. - С. 54-60. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 966-654-0ББК 88.37 Рубрики: Людина і економіка
Є примірники у відділах:
всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ложкін Г., Г., Лазорко О.. Поняття відповідальності в історико-філософському та психологічному дискурсах [Текст] / Г., Лазорко О. Ложкін Г.> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2003. - N4. - С. 61-74. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 966-654-0ББК 88.37 Рубрики: Відповідальність
Є примірники у відділах:
всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ребуха, Л. Психолого-педагогічні закономірності цілісного модульно-розвивального процесу [Текст] / Л. Ребуха> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2003. - N4. - С. 75- 95 . - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 966-654-0ББК 88.840 Рубрики: Модульно-розвивальний процес Освітні системи
Є примірники у відділах:
всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ревасевич, І. Обгрунтування психологічної концепції особистісної адаптованості за модульно-розвивальної оргсистеми [Текст] / І. Ревасевич, > // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2003. - N4. - С. 96- 109 . - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 966-654-0ББК 88.840 Рубрики: Модульно-розвивальна система
Є примірники у відділах:
всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Комар, Т. Особливості розвитку ціннісно-потребової сфери студентів з обмеженими можливостями [Текст] / Т. Комар> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2003. - N4. - С. 110-118 . - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 966-654-0ББК 88.840 Рубрики: Студенти з обмеженими можливостями Ціннісні орієнтації
Є примірники у відділах:
всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Павліченко, А. Ціннісні орієнтації як установка на продуктивну пошукову діяльність студентів-психологів [Текст] / А. Павліченко> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2003. - N4. - С. 119-127 . - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 966-654-0ББК 88.840 Рубрики: Ціннісні орієнтації діяльність пошукова Студенти-психологи
Є примірники у відділах:
всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Гірняк, А. Психоекологічний потенціал розвивального підручника [Текст] / А. Гірняк> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2003. - N4. - С. 128-136 . - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 966-654-0ББК 88.840 Рубрики: Психодидактика Розвивальний підручник Модульно-розвивальна система
Є примірники у відділах:
всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Сагач, Г. Павло Флоренський про магічність слова [Текст] / Г. Сагач> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2003. - N4. - С. 137-140. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 966-654-0ББК 87 Рубрики: Магічність слова Ораторське мистецтво
Дод.точки доступу: Флоренский, Павло (1882-1937) Є примірники у відділах:
всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі
|
|