Пошуковий запит: <.>II=РШ/2011/1/2<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Освіта України: регіональний вимір // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 1/2.-С.1-2-а с. обкл.
|
>2.
| Бех І. Совість/І. Бех // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 1/2.-С.3-7
|
>3.
| Андрущенко Т. Виховна функція мистецтва в освітньому процесі/Т. Андрущенко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 1/2.-С.8-12
|
>4.
| Ципко В. Психолого-педагогічні підходи до формування цінностей студентів у процесі навчання суспільнознавчих дисциплін/В. Ципко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 1/2.-С.13-17
|
>5.
| Захаренко С. Педагогіка конкретної мети як провідний виховний метод у системі превентивного виховання О. А. Захаренка/С. Захаренко, О. Захаренко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 1/2.-С.18-22
|
>6.
| Клокар Н. Теоретико-методологічні засади формування інформаційно-навчального середовища системи освіти регіону/Н. Клокар // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 1/2.-С.23-29
|
>7.
| Нові державні стандарти професійно-технічної освіти - забезпечення якісної підготовки робітників // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 1/2.-С.29
|
>8.
| Ільман В. Деякі аспекти вдосконалення професійної підготовки вчителя початкової школи: сучасні тенденції/В. Ільман // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 1/2.-С.30-32
|
>9.
| Курило В. Створення та розвиток першого педагогічного ВНЗ Донбасу (до 90-річчя Луганського національного університету імені Тараса Шевченка/В. Курило, А. Климов // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 1/2.-С.33-39
|
>10.
| Бенера В. Відображення проблеми самостійної роботи студентів у вітчизняній педагогічній думці/В. Бенера // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 1/2.-С.40-44
|
>11.
| Крутько О. Навчальне телебачення: погляд у минуле/О. Крутько // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 1/2.-С.44-48
|
>12.
| Дем’яненко Н. Ідея освіти впродовж життя у світовому освітньому просторі/Н. Дем’яненко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 1/2.-С.49-53
|
>13.
| Редько В. Сучасний підхід до навчання іноземних мов/В. Редько // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 1/2.-С.54-55
|
>14.
| Липова Л. Диференціація як провідний принцип допрофільної підготовки учнів основної школи/Л. Липова, М. Войцехівський, П. Замаскіна // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 1/2.-С.56-60
|
>15.
| Громадська В. Вибір методів виховання як ефективного засобу формування загальнолюдських цінностей/В. Громадська // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 1/2.-С.61-63
|
>16.
| Орішак Л. Організація роботи педагогічного колективу гімназії у контексті вивчення освітніх систем інших країн/Л. Орішак // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 1/2.-С.64-66
|
>17.
| Глушко О. Психологічний супровід допрофільної підготовки і профільного навчання учнів гімназії/О. Глушко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 1/2.-С.67-71
|
>18.
| Секіріна В. Дослідницько-пошукова робота учнів у процесі вивчення світової літератури/В. Секіріна // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 1/2.-С.71-73
|
>19.
| Россихіна О. Збагачення словникового запасу учнів на уроках української мови з огляду на їх профільне самовизначення та майбутню професійну орієнтацію/О. Россихіна // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 1/2.-С.74-76
|
>20.
| Ковтун Н. Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української літератури/Н. Ковтун // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 1/2.-С.77-80
|
|
|