Пошуковий запит: <.>II=РШ/2012/10<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 18 |
>1.
| Топузов О. Науково-методичні підходи до організації навчання вчителів географії для професійної діяльності в умовах профільної школи/Олег Топузов, Тетяна Назаренко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 10.-С.3-7
|
>2.
| Муранова Н. Компетентнісний підхід у системі доуніверситетської підготовки майбутніх студентів технічних спеціальностей/Наталія Муранова // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 10.-С.7-12
|
>3.
| Митник О. Теоретико-методологічні засади побудови навчання у ЗНЗ як цілісного творчого процесу/Олександр Митник // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 10.-С.13-17
|
>4.
| Міхненко Г. Генеза поняття "інтелектуальна мобільність фахівця" /Галина Міхненко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 10.-С.17-22
|
>5.
| Жирна О. Розроблення завдань для проведення моніторингових досліджень рівня сформованості базових знань учнів з хімії/Олена Жирна, Наталія Титаренко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 10.-С.23-27
|
>6.
| Горбачова О. Дослідження з історичного краєзнавства як інструмент діагностики рівня сформованості історичної компетентності старшокласників/Ольга Горбачова // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 10.-С.28-31
|
>7.
| Семененко А. Дослідження якості математичної освіти учнів 9-х класів/Аліна Семененко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 10.-С.31-34.
|
>8.
| Ткаченко В. Дослідження з визначення рівня сформованості мовної компетенції семикласників/Валентина Ткаченко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 10.-С.35-39
|
>9.
| Сухарев Д. Комп’ютерне тестування з англійської мови як ефективний метод контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів/Дмитро Сухарев // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 10.-С.40-42.
|
>10.
| Мартинюк Л. Музично-виконавська діяльність підлітків в умовах позашкільної спеціалізованої освіти/Любов Мартинюк // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 10.-С.43-46
|
>11.
| Ткачук О. Використання дитячих саморобних музичних інструментів на уроках музики/Олеся Ткачук // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 10.-С.47-49
|
>12.
| Дзюба І. Розвиток музично-естетичних смаків школярів засобами сучасної інструментальної музики/Ірина Дзюба // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 10.-С.49-52
|
>13.
| Гупан Н. Здійснення диференціації у змісті шкільних навчальних книг доби Української революції/Нестор Гупан // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 10.-С.53-57
|
>14.
| Олексій Ю. Підходи до внутрішньої диференціації в навчанні історії старшокласників у рядянській школі/Юрій Олексій // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 10.-С.57-61
|
>15.
| Бондар Л. Особливості диференційованого підходу до навчального процесу в закладах освіти духовного відомства/Людмила Бондар // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 10.-С.62-67
|
>16.
| Панасенко Е. Відображення виховних експериментів у вітчизняних науково-педагогічних досліденнях/Елліна Панасенко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 10.-С.68-74
|
>17.
| Литвиненко Г. Становлення та перспективи розвитку районних (міських) методичних кабінетів/Григорій Литвиненко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 10.-С.75-78
|
>18.
| Савченко О. Впровадження інновацій - об’єкт педагогічної теорії і практики/Олександра Савченко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 10.-С.79-80.
|
|