Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=РШ/2012/10<.>
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 18
1.


    Топузов, О.
    Науково-методичні підходи до організації навчання вчителів географії для професійної діяльності в умовах профільної школи / Олег Топузов, Тетяна Назаренко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 10. - С. 3-7. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.204
Рубрики: Вчителі географії--професійна діяльність
   Профільне навчання--готовність вчителя

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
науково-методичні підходи -- профільне навчання -- предмет географії -- географічна компетентність -- професійне навчання
Анотація: У статті розглянуто погляди на професію вчителя в Україні та європейських країнах. Досліджено рівень готовності вчителів географії до професійної діяльності в умовах профільного навчання, а також узагльнено науково-методичні підходи до організації підвищення їхньої кваліфікації.


Дод.точки доступу:
Назаренко, Тетяна

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

2.


    Муранова, Н.
    Компетентнісний підхід у системі доуніверситетської підготовки майбутніх студентів технічних спеціальностей / Наталія Муранова // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 10. - С. 7-12. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.5
Рубрики: Технічні спеціальності--довузівська підготовка
   Довузівська підготовка--технічні спеціальності

   Компетентнісний підхід--довузівська підготовка

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- компетенції -- компетентності -- система доуніверситетської підготовки
Анотація: У статті розглядаються різні наукові погляди щодо проблеми розвитку та впровадження в освітній процес компетентнісного підходу, пропонуються визначення понять "компетенція" та "компетентність", що становлять його основу. Запропоновано концепцію компетентнісного підходу в системі доуніверситетської підготовки старшокласників з технічних напрямів.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.


    Митник, О.
    Теоретико-методологічні засади побудови навчання у ЗНЗ як цілісного творчого процесу / Олександр Митник // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 10. - С. 13-17. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: Навчання--організація--загальноосвітні навчальні заклади
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
навчання -- цілісний творчий процес -- психолого-педагогічні умови навчання -- контекстний -- особистісно орієнтований -- рефлексивно-діяльнісний -- аксіологічний підходи
Анотація: У статті розкрито зміст поняття "навчання як цілісний творчий процес". Розглянуто систему цільових орієнтирів, принципи, психолого-педагогічні умови навчання та наукові підходи щодо побудови творчого навчально-виховного процесу у загальноосвітньому навчальному закладі.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

4.
378.1:62(477)
М 11


    Міхненко, Г.
    Генеза поняття "інтелектуальна мобільність фахівця" / Галина Міхненко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 10. - С. 17-22. - Бібліогр.: 18 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Інженери--підготовка--вища освіта
   Мобільність--професійна--інженери

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
інтелект -- мобільність -- інтелектуальна мобільність фахівця -- особистісна якість
Анотація: У статті розкрито генезу та сутність поняття "інтелектуальна мобільність фахівця". Вказано на необхідність формування цієї інтегрованої якості у майбутніх інженерів та визначено напрями подальших наукових досліджень, одним з яких є вивчення і розроблення структурної моделі інтелектуальної мобільності фахівця-інженера.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

5.


    Жирна, О.
    Розроблення завдань для проведення моніторингових досліджень рівня сформованості базових знань учнів з хімії / Олена Жирна, Наталія Титаренко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 10. - С. 23-27 : табл. . - ISSN 0131-6788
ББК 24р10 + 74.202
Рубрики: Хімія--методика викладання--тести
   Моніторингові дослідження--знання учнів--хімія

   Тестові завдання--хімія

Кл.слова (ненормовані):
тестовий зошит -- моніторингове дослідження -- специфікація тесту
Анотація: У статті розглянуто на прикладі завдань, створених для дослідження рівня сформованості базових хімічних знань учнів 8-го класу, різні види завдань з хімії, які розробляються в Центрі науково-освітніх інновацій та моніторингу й використовуються як інструментарій під час проведення моніторингових досліджень в загальноосвітніх навчальних закладах м. Києва.


Дод.точки доступу:
Титаренко, Наталія

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

6.


    Горбачова, О.
    Дослідження з історичного краєзнавства як інструмент діагностики рівня сформованості історичної компетентності старшокласників / Ольга Горбачова // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 10. - С. 28-31 : табл. . - ISSN 0131-6788
ББК 63.3(4УКР)р10
Рубрики: Викладання історії в школі--формування історичної компетентності
   Викладання історичного краєзнавства в школі

Кл.слова (ненормовані):
історична компетентність -- предметні компетенції -- історичне краєзнавство -- історія Києва -- навчальні досягнення
Анотація: У статті проаналізовано результати дослідження з історії Києва, проведеного Центором науково-освітніх інновацій та моніторингу серед учнів 10-х класів київських шкіл у 2010 р. Визначено рівень сформованості історичної компетентності та предметних компетенцій десятикласників. Доведено важливість та актуальність вивчення минулого рідного краю в контексті історії України.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

7.


    Семененко, А.
    Дослідження якості математичної освіти учнів 9-х класів / Аліна Семененко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 10. - С. 31-34. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.202
Рубрики: освіта математична
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
моніторингове дослідження -- якість математичної підготовки -- методичні рекомендації -- рівень навчальних досліджень -- анкетування -- математична освіта
Анотація: У статті висвітдено результати моніторингового дослідження якості математичної освіти учнів 9-х класів загальноосвітніх навчальних закладів м. києва. Проаналізовано рівень сформоваості знань, умінь і навичок дев'ятикласників з предмета, причини, що впливають на ефективність навчального процесу, визначено динаміку результатів трьох етапів дослідження (2007, 2009 і 2011 років) та відповідність результатів дослідження й річного оцінювання учнів.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

8.


    Ткаченко, В.
    Дослідження з визначення рівня сформованості мовної компетенції семикласників / Валентина Ткаченко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 10. - С. 35-39 : табл. - Бібліогр.: 3 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.202 + 85.30
Рубрики: Компетенція--мовна--моніторингові дослідження
   Моніторинги--мовна компетенція

   мовна культура учнів

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
мовна компетенція -- культура мовлення -- тестові завдання
Анотація: У статті представлено концепцію та результати моніторингового дослідження з культури мовлення, проведеного серед учнів 7-х класів загальноосвітніх навчальних закладів м. Києва в 2010/2011 н. р. Наведено зразки тестових завдань, які були використані в цьому дослідженні. На підставі аналізу результатів дослідження сформульовано рекомендації вчителям української мови щодо вдосконалення мовної компетенції учнів.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

9.


    Сухарев, Д.
    Комп’ютерне тестування з англійської мови як ефективний метод контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів / Дмитро Сухарев // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 10. - С. 40-42. . - ISSN 0131-6788
ББК 81.43.21-90 + 74.202
Рубрики: Тестування--комп’ютерне--англійська мова
   Комп’ютерне тестування--англійська мова

   Тестування--англійська мова

Кл.слова (ненормовані):
комп’ютерне тестування -- Тест, автоматизована система -- моніторингове дослідження -- навчальні досягнення -- тестові завдання
Анотація: У статті аналізуються результати комп’ютерного тестування з англійської мови учнів 8-х класів ЗНЗ м. Києва, проведеного у травні 2011 р. Наведено приклади завдань, використаних у досліджені, а також розкрито переваги комп’ютерного тестування, що здійснюється на базі АС "Тест".


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

10.


    Мартинюк, Л.
    Музично-виконавська діяльність підлітків в умовах позашкільної спеціалізованої освіти / Любов Мартинюк // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 10. - С. 43-46. - Бібліогр.: 4 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.202 + 85.30
Рубрики: Музично-виконавська діяльність--позашкільна освіта
   Музична педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
музично-виконавська діяльність -- творчі здібності -- слухове виховання -- образні уявлення -- підліток
Анотація: У статті розглянуто проблему вдосконалення музично-виконавської діяльності учнів підліткового віку в умовах позашкільної спеціалізованої освіти. Визначено концептуальні позиції щодо підвищення ефективності початкової музичної підготовки шляхом застосування інтегративної технології навчання.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

11.


    Ткачук, О.
    Використання дитячих саморобних музичних інструментів на уроках музики / Олеся Ткачук // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 10. - С. 47-49. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 85.30р10
Рубрики: Інструменти--музичні--використання на уроках
   Музичні інструменти--саморобні--уроки музики

   викладання музики в школі

Кл.слова (ненормовані):
музичні інструменти -- музичні здібності -- інтонування -- імпровізація -- відчуття ритму
Анотація: У статті обгрунтовується доцільність використання традиційних та саморобних дитячих музичних інструментів у навчальному процесі. Пропонуються практичні поради щодо їх виготовлення.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

12.


    Дзюба, І.
    Розвиток музично-естетичних смаків школярів засобами сучасної інструментальної музики / Ірина Дзюба // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 10. - С. 49-52. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.200.5
Рубрики: Естетичне виховання--засобами музики
   Виховання--естетичне виховання

Кл.слова (ненормовані):
музично-естетичні смаки -- школярі -- сучасна інструментальна музика -- естетичний смак -- генетичне усвідомлення
Анотація: В статті розповідається про складність розвитку естетичних смаків школярів засобами сучасної інструментальної музики, визначає поетапність цього процесу.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

13.


    Гупан, Н.
    Здійснення диференціації у змісті шкільних навчальних книг доби Української революції / Нестор Гупан // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 10. - С. 53-57. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: Підручникотворення--історія
   Історія України--Українська революція, 1917-1921 рр.

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
шкільна освіта -- Українська революція 1917-1921 рр. -- диференціація -- зміст навчальних книг -- українознавчий аспект -- шкільні підручники
Анотація: У статті висвітлено основні питання диференціації навчання засобами шкільних підручників у період 1917 - 1920-х років. Відображено тенденції розвитку українського підручникотворення, що були пов'язані зі змінами в освіті в умовах національної революції. Досліджено особливості та напрями диференціації, зокрема за мовними та соціальними ознаками.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

14.


    Олексій, Ю.
    Підходи до внутрішньої диференціації в навчанні історії старшокласників у рядянській школі : (70 - 80-ті роки ХХ ст.) / Юрій Олексій // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 10. - С. 57-61. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Диференційоване навчання--історія--СРСР, 1970-1980 рр.
   історія педагогіки України(1917-

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
внутрішня диференціація -- індивідуально-психологічні особливості розвитку дітей -- навчання історії -- радянська школа -- індивідуалізація навчання
Анотація: У статті розкрито основні підходи до внутрішньої диференціації у навчанні історії старшокласників у радянській школі періоду 70 - 80-х років ХХ ст. Наголошується, що в радянській школі навчальний предмет "Історія" в старших класах виконував переважно ідеологічну функцію, тому в програмних вимогах навчання не передбачалося диференціації змісту предмета. Педагоги лише впроваджували елементи внутрішньої диференціації навчання, почали враховуватися індивідуально-психологічні особливості розвитку дітей у процесі навчання, однак потребували додаткового осмислення проблеми змісту і спрямованості групової роботи на уроках історії.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

15.


    Бондар, Л.
    Особливості диференційованого підходу до навчального процесу в закладах освіти духовного відомства : (кінець XIX ст. - до 1917 р.) / Людмила Бондар // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 10. - С. 62-67 : табл. - Бібліогр.: 29 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Церковнопарафіяльні школи--початкові--історія
   історія педагогіки Росії до 1917 р.

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
початкова освіта -- міністерські початкові школи -- церковнопарафіяльні школи -- школи грамоти -- земські школи -- навчальні плани -- програми -- диференційований підхід
Анотація: У статті розглянуто типи початкових шкіл, які існували в кінці ХІХ-на початку ХХ ст., зміст їхніх навчальних планів та програм як засіб здійснення диференційованого підходу до навчального процесу.Зосереджено увагу на висвітленні історії розвитку церковнопарафіяльних шкіл та особливостей їх функціонування.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

16.


    Панасенко, Е.
    Відображення виховних експериментів у вітчизняних науково-педагогічних досліденнях : (1943 - 50-ті роки ХХ ст.) / Елліна Панасенко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 10. - С. 68-74. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Виховання особистості--експерименти--історія
   Науково-педагогічні дослідження--історія

   історія педагогіки України(1917-

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
педагогічний експеримент -- виховний експеримент -- програма експерименту -- дослідник-експериментатор
Анотація: У статті розглянуто програми і методики проведення та основні результати виховних експериментів, представлених у дисертаціях вітчизняних авторів 1943 - 50-х років ХХ ст. На основі контент-аналізу визначено провідні тенденції розвитку експериментів у галузі виховання упродовж досліджуваного історичного періоду.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

17.


    Литвиненко, Г.
    Становлення та перспективи розвитку районних (міських) методичних кабінетів / Григорій Литвиненко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 10. - С. 75-78. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта в Україні--методичні служби--історія
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
районні методичні кабінети -- міські методичні кабінети -- підвищення кваліфікації вчителя -- навчально-методична робота -- науково-методична установа -- методична служба
Анотація: У статті висвітлено історичний аспект становлення і розвитку районних (міських) методичних кабінетів і особливості їх функціонування в сучасних умовах як науково-методичних установ. Розглянуто актуальні проблеми діяльності методичної служби України.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

18.


    Савченко, О.
    Впровадження інновацій - об’єкт педагогічної теорії і практики / Олександра Савченко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 10. - С. 79-80.
Рец. на Бойко А. Упровадження педагогічної інноватики в практику виховання : монографія / Алла Бойко. - Полтава : ПНПУ ім. В. Г. Короленка, 2011. - 384 с.
. - ISSN 0131-6788
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Виховання--педагогічні інновації
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна інноватика -- виховання -- монографії -- рецензії -- педагогічна наука -- педагогічна практика


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 
Статистика
за 24.06.2024
Кількість запитів 25314
Кількість відвідувачів 592
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя