Пошуковий запит: <.>II=РШ/2017/9/10<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Отич О. Професійний саморозвиток учителів спеціалізованих загальноосвітніх навчальних закладів естетичного профілю під час дослідно-експериментальної роботи/О. Отич, Я. Овсієнко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 9/10.-С.85–89
|
>2.
| Упровадження STEM-освіти у загальноосвітніх та позашкільних закладах: методичний аспект/О. Патрикеєва [та ін.] // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 9/10.-С.90–95.
|
>3.
| Завалевський Ю. Сутність та особливості моделювання змін в авторській школі/Ю. Завалевський, О. Мариновська // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 9/10.-С.79–84
|
>4.
| Биковська О. Освіта як система. Тріада "Людина–Освіта–Держава"/О. Биковська // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 9/10.-С.68–74
|
>5.
| Janicka-Panek T. Education as a hidden treasure: the value of lifelong learning/T. Janicka-Panek // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 9/10.-С.75–78
|
>6.
| Центр освіти, культури та інновацій на Поділлі // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 9/10.-С.109–110.
|
>7.
| Пугач А. Новий етап українсько-польської наукової співпраці: освіта для майбутнього/А. Пугач, О. Пугач // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 9/10.-С.111–112.
|
>8.
| Вербицький В. Розвиток натуралістичного інтелекту дітей в умовах позашкільного навчального закладу/В. Вербицький // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 9/10.-С.105–108
|
>9.
| Бережна Т. Формування здоров’язбережувального освітнього середовища: обґрунтування стратегії/Т. Бережна, Н. Карленко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 9/10.-С.96–99
|
>10.
| Мельник С. Школа інтелектуального розвитку та громадянського становлення в аспекті всеукраїнського педагогічного експерименту/С. Мельник // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 9/10.-С.100–104
|
>11.
| Пугач А. Журнал "Шлях освіти" в контексті міжнародних зв’язків українських педагогів/А. Пугач // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 9/10.-С.63–67
|
>12.
| Бех І. Зростаюча особистість у просторі духовності/І. Бех // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 9/10.-С.25–29
|
>13.
| Ніколаєнко С. Виховання студеньської молоді в контексті викликів сучасності/С. Ніколаєнко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 9/10.-С.30–33
|
>14.
| Огнев’юк В. "Аватари" поступу/В. Огнев’юк // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 9/10.-С.17–24
|
>15.
| Кремень В. Філософія і мислення/В. Кремень // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 9/10.-С.4–9
|
>16.
| Андрющенко В. Феноменологія освіти/В. Андрющенко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 9/10.-С.10–16
|
>17.
| Ничкало Н. Педагогіка серця і добра Івана Зязюна/Н. Ничкало // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 9/10.-С.49–55
|
>18.
| Дем’янко Н. Парадигмальний вимір розвитку вищої школи в Україні/Н. Дем’янко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 9/10.-С.56–62
|
>19.
| Савченко О. Аксіологічні смисли літературної спадщини Василя Сухомлинського: філософія для дітей/О. Савченко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 9/10.-С.44–48
|
>20.
| Курило В. Актуальні проблеми шкільної освіти в умовах гібридної війни на Донбасі/В. Курило, О. Караман // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 9/10.-С.34–39
|
|
|