Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=С-3/2012/3<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16
1.


    Куценко, О.
    Соціальні класи і політична мобілізація : (порівняльний аналіз європейських країн крізь призму трьох типів класових розколів) / Ольга Куценко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : наук.-теорет. часоп. - 2012. - № 3. - С. 3-27 : табл. - Бібліогр.: с. 26-27. . - ISSN 1563-3713
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія--соціальні класи
Кл.слова (ненормовані):
капіталістичний розкол -- організаційний розкол -- меритократичний розкол -- політична мобілізація -- електоральна активність -- партійна активність -- неорганізаційна політична активність -- соціальна нерівність
Анотація: Подано результати емпірічного вивчення конвенціональних форм політичної мобілізованості соціальних класів у різних типах європейських суспільств, включно з Україною. На підставі даних Європейського соціального дослідження 4-ї хвилі (2007-2008) проаналізовано відмінності у виявленні політичної мобілізованості альтернативних класів за "історичною капіталістичною", "організаційною" й "меритократичною" лініями розколів у чотирьох типах європейських країн: у країнах "історичного капіталізму" з розвиненим і з таким, що розвивається, постіндустріальним сектором і в постсоціалістичних країнах із більш та менш розвиненим постіндустріальним сектором. Обгрунтовано центральний висновок про вищу політичну мобілізованість сильноресурсних класів у всіх типах суспільств і специфіку мобілізації класів у цих типах європейських країн.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

2.


    Оксамитна, С.
    Міжгенераційна соціальна мобільність у фокусі академічних і соціально-політичних інтересів / Світлана Оксамитна // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : наук.-теорет. часоп. - 2012. - № 3. - С. 28-44. - Бібліогр.: с. 41-44. . - ISSN 1563-3713
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія--соціальна мобільність
Кл.слова (ненормовані):
міжгенераційна соціальна мобільність -- соціальна нерівність -- соціальний клас -- мобільність за доходом -- соціальна єдність
Анотація: У статті увага зосереджується на значенні досліджень міжгенераційної соціальної мобільності для розуміння цілісної системи соціальної нерівності у суспільстві, зокрема нерівності можливостей на противагу нерівності умов чи результатів. Особливість соціологічного підходу до соціальної мобільності полягає в акцентуванні нерівності саме у відносному, а не атрибутивному значенні, що характерно для аналізу міжгенераційної мобільності за доходами у працях економістів. Поряд із соціальним включенням та соціальним капіталом соціальна мобільність вважається важливою складовою соціальної єдності чи згуртованості. В Україні дослідженням міжгенераційної соціальної мобільності зараз не надають ані належного академічного, ані соціально-політичного значення.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.


    Савельєв, Ю.
    Соціологія в пошуках сутності сучасності: систематизація теорій суспільства модерну і модернізації / Юрій Савельєв // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : наук.-теорет. часоп. - 2012. - № 3. - С. 45-67. - Бібліогр.: с. 62-67. . - ISSN 1563-3713
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія--суспільство
Кл.слова (ненормовані):
модерн -- модернізація -- теорії сучасного суспільства -- соціальний розвиток -- суспільство модерну і модернізації
Анотація: У статті виокремлено та проаналізовано напрями соціологічного дискурсу модерну й модернізації, пропонується комплексне бачення відомих теорій модерну. Новизна пропонованого способу аналізу, підмурок якого закладено ДЖ. Александером і В. Цапфом, полягає в тому, що на відміну від традиційного уявлення соціологічного дискурсу модерну і модернізації як послідовної зміни теоретичних підходів чи безкомпромісної конкуренції різних дослідницьких програм, у статті зроблено акцент на глибинній спільності різних теорій модерну та можливості комплексного застосування низки пояснювальних платформ. Сформульовано висновок щодо багатовимірної сутності сучасного суспільства, що потребує систематичного застосування комплексу теорій модерну й модернізації; запропоновано класифікацію його вимірів.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

4.


    Кутуєв, П.
    Соціальна реальність і трансформації ХХ століття: поміж концепціями та утопіями / Павло Кутуєв // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : наук.-теорет. часоп. - 2012. - № 3. - С. 68-76. - Бібліогр.: с. 75-76. . - ISSN 1563-3713
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія--соціальна реальність
Кл.слова (ненормовані):
ідеологія -- соціальна реальність -- академічний дискурс -- розум
Анотація: Стаття обговорює чинники затьмарення розуму та викривленого сприйняття соціальної реальності. Аргументація статті базується на кількох типових прикладах. Автор статті зосереджується на потрактуванні І. Валерстайном радянського залучення до подій революції в Китаї. Стаття потверджує, що шляхом з ідеологічного глухого кута є відродження Макіавелієво-Веберової ідеї тверезої розсудливості у поєднанні з іронічною поставою до соціальної реальності в дусі І. Селені.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

5.


    Шульга, Р.
    Можливості реалізації смислового послання телепродукту / Раїса Шульга // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : наук.-теорет. часоп. - 2012. - № 3. - С. 77-98. - Бібліогр.: с. 97-98. . - ISSN 1563-3713
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія--засоби масової інформації--телебачення
   Засоби масової інформації (ЗМІ)--телебачення

Кл.слова (ненормовані):
особистісні смисли -- базові смисли -- моделі мистецтва -- художнє споживання -- подієвість -- надмірність -- художні пропозиції -- сприйняття -- масова культура -- телесеріали -- запінг
Анотація: У статті розглядаються можливості сучасного телебачення щодо формування смислового поля аудиторії. Визначається низка чинників, які зумовлюють суспільні очікування і вимоги щодо моральної, етичної наповненості телепродукту. Аналізується місце смислів у житті сучасної людини як за наявності рефлексії та саморефлексії, так і за відсутності їх, коли йдеться про буденну свідомість. особливу увагу приділено, по-перше, реаліям, які визначають нинішній стан телемовлення, по-друге, можливостям реципієнта щодо власного керування процесом художнього споживання. Автор розкриває подієвості в стосунках людини і мистецтва та її вплив на формування смислових настанов в процесі споживання художнього твору, зокрема телепродукту.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

6.


    Прибиткова, І.
    Статистичний аналіз і вимірювання в соціологічних дослідженнях / Ірина Прибиткова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : наук.-теорет. часоп. - 2012. - № 3. - С. 99-113 : табл., рис. - Бібліогр.: с. 113. . - ISSN 1563-3713
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія--соціологічні дослідження--методи
Кл.слова (ненормовані):
кількісний аналіз -- статистична інформація -- повторне опрацювання -- аналіз -- просторова соціальна мобільність населення -- моделювання -- прогнозування -- статистичний розподіл -- графічні моделі -- метод статистичного аналізу -- метод вимірювання
Анотація: Розглянуто методи статистичного аналізу та вимірювання, застосовувані в соціологічних дослідженнях для здійснення первинної систематизації й узагальнення даних статистичного спостереження і повторного опрацювання їх з метою глибшого розуміння сутності й закономірностей розвитку масових суспільних процесів і структур за конкретних умов місця і часу. Викладено результати застосування крокового регресійного аналізу для прогнозування територіальної мобільності населення. Продемонстровано можливості використання графічних моделей статистичних розподілів (кривої Лоренца, кумулятивної кривої) при вивченні просторової структури переміщень сільського населення з трудовими цілями.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

7.


    Єрьомічева, Г.
    Ставлення населення Росії, Білорусі та України до діяльності Євросоюзу в контексті соціальної нерівності / Галина Єрьомічева // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : наук.-теорет. часоп. - 2012. - № 3. - С. 114-138 : табл. - Бібліогр.: с. 136-138. . - ISSN 1563-3713
ББК 60.5
Рубрики: Європейський союз--діяльність--ставлення населення
   Соціологія--суспільство

Кл.слова (ненормовані):
соціальна нерівність -- Євросоюз -- трансформація країн -- внутрішня політика -- зовнішня політика -- інтеграційні процеси -- соціокультурні процеси
Анотація: У поданій статті розглянуто проблеми ставлення населення Росії, Білорусі та України до діяльності Євросоюзу й інших міжнародних організацій зі зниження у цих країнах рівня соціальної нерівності. Специфіка цього ставлення безпосередньо пов'язана із внутрішньою і зовнішньою політикою лідерів цих країн, їхнім ставленням до політики Євросоюзу загалом.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

8.


    Іванкова-Стецюк, О.
    Перспективи модифікації дисциплінарного статусу соціології релігії / Оксана Іванкова-Стецюк // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : наук.-теорет. часоп. - 2012. - № 3. - С. 139-149. - Бібліогр.: с. 147-149. . - ISSN 1563-3713
ББК 60.5
Рубрики: Релігія--соціологія релігії
   Соціологія--соціологія релігії

Кл.слова (ненормовані):
соціокультурний підхід -- соціологія релігії -- дисциплінарний статус -- предметне поле
Анотація: Мета публікації полягає в тому, щоб визначити перспективи модифікації дисциплінарного статусу соціології релігії, зокрема виявити можливості розширення її предметного поля та теоретико-методологічної бази. На думку автора, соціологія релігії в майбутньому набуде ознак дисципліни, яка зорієнтована на вивчення соціальних зв'язків у рамках соціокультурної системи та виявлення способів взаємодії в урбаністичному просторі.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

9.


    Пігіда, А.
    Про важливість коректного округлення кількості респондентів при побудові вибірки / Антон Пігіда // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : наук.-теорет. часоп. - 2012. - № 3. - С. 150-159 : табл., рис. - Бібліогр.: с. 158-159. . - ISSN 1563-3713
ББК 60.5
Рубрики: соціологія--методи досліджень
Кл.слова (ненормовані):
вибірка -- квота -- округлення чисел -- похибка -- випадкове округлення
Анотація: У роботі розглянуто проблеми, пов'язані з необхідністю округлювати кількість респондентів у стратах при побудові вибірки. Аналізуються відхилення від запланованого обсягу вибірки та зміщення у структурі вибіркової сукупності, що можуть виникнути внаслідок застосування загальновживаних правил округлення чисел. Пропонується алгоритм, що дає змогу мінімізувати похибки, які виникають в результаті округлення, та зберігає запланований обсяг вибірки. Аналізуються переваги такого випадкового округлення порівняно із загальновживаними правилами.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

10.


    Дембіцький, С.
    Метааналіз: ключові поняття та основи обчислень : (на прикладі даних крос-національних досліджень) / Сергій Дембіцький // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : наук.-теорет. часоп. - 2012. - № 3. - С. 160-174 : табл., рис. - Бібліогр.: с. 174. . - ISSN 1563-3713
ББК 60.5
Рубрики: соціологія--методи досліджень
Кл.слова (ненормовані):
метааналіз -- величина ефекту -- модель фіксованих ефектів -- модель випадкових ефектів -- форма опитування -- досідницькі звіти
Анотація: У статті розглянуто підхід емпіричного синтезу, що виник як альтернатива наративним оглядам і відомий під назвою "метааналіз". Описано відмітні риси, переваги й етапи цього підходу. Особливу увагу приділено поняттю "величина ефекту", видам ефекту й основним формулам обчислення. Висвітлено моделі метааналізу: модель фіксованих ефектів і модель випадкових ефектів. На практичному прикладі із застосуванням відношення шансів як величин ефектів продемонстровано використання моделі випадкових ефектів. перевірено гіпотезу про те, чи впливає стать на шанс мати роботу за кордоном (за емпіричну базу послугували результати четвертої хвилі Європейського соціального дослідження).


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

11.


    Акуліч, М.
    Тролінг як феномен мережі Інтернет / Марія Акуліч // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : наук.-теорет. часоп. - 2012. - № 3. - С. 175-185. - Бібліогр.: с. 184-185. . - ISSN 1563-3713
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія--інформаційне суспільство--Інтернет
Кл.слова (ненормовані):
тролінг -- Інтернет-тролінг -- мережа Інтернет -- бізнес-тролінг -- астротурфінг -- соціологія зв’язку
Анотація: У статті розглянуто поняття, зміст і форми Інтернет-тролінгу. Автор звертає увагу на те, що формування і розвиток інформаційного суспільства супроводжуються активним використанням у мережі Інтернет як позитивних, так і негативних соціальних практик. Тролінг постає як специфічна негативна практика, застосовувана в різних цілях. Відповідно до цілей троля виокремлено бізнес-тролінг і аматорський тролінг. Аналізуючи бізнес-тролінг, автор пропонує розрізняти такі його різновиди, як патентний тролінг і астротурфінг. У статті також розглядаються інші прояви тролінгу, аналізується тролінг у мережі Інтернет із соціологічних і психологічних позицій.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

12.


    Симончук, О.
    Час класової мобілізації? / Олена Симончук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : наук.-теорет. часоп. - 2012. - № 3. - С. 186-204. . - ISSN 1563-3713
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія--наукові заходи--конференції
   Соціологія--Україна

Кл.слова (ненормовані):
класові інтереси -- класові дії -- суспільний рух -- класові позиції -- політична мобілізація -- трудові конфлікти -- професійні асоціації -- спілки підприємців -- тіньова економіка -- групові інтереси -- протестні настрої -- класові протести -- соціальний діалог
Анотація: У статті висвітлено роботу Всеукраїнської наукової конференції "Класові інтереси та класові дії: теорії, практики, досвід вітчизняних досліджень", яка відбулася в Інституті соціології НАН України 28 березня 2012 р.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

13.


    Богданова, О.
    Якою є, може та має бути публічна соціологія в Україні? / Олена Богданова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : наук.-теорет. часоп. - 2012. - № 3. - С. 205-209. . - ISSN 1563-3713
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія--наукові заходи--конференції
   Соціологія--Україна

Кл.слова (ненормовані):
публічна соціологія -- соціологічна освіта -- дослідницькі гранти -- опитування населення -- українська соціологія
Анотація: У статті висвітлено роботу конференції "Актуальні проблеми публічної соціології", яка відбулася в Національному університеті "Києво-Могилянська академія" 28 травня 2012 р.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

14.


    Савельєв, Ю.
    Про тенденції в соціальних дослідженнях : (спостереження за діяльністю Лабораторії порівняльних соціальних досліджень НДУ-ВШЕ) / Юрій Савельєв // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : наук.-теорет. часоп. - 2012. - № 3. - С. 210-213. . - ISSN 1563-3713
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія--дослідження
   Росія--соціологія
Кл.слова (ненормовані):
аналіз даних -- літні школи -- соціальні дослідження -- порівняльні соціологічні дослідження
Анотація: У статті висвітлено роботу літньої школи "Причинні моделі та структурні рівняння", яка відбулася у передмісті Санкт-Петербурга 1-14 липня 2012 р.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

15.


   
    Вітаємо Тетяну Іванівну Заславську! // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : наук.-теорет. часоп. - 2012. - № 3. - С. 214-215. . - ISSN 1563-3713
ББК 60.5
Рубрики: Економіка--персоналії економістів
   Соціологія--персоналії

Кл.слова (ненормовані):
економічна соціологія
Анотація: Вітальне слово з нагоди ювілею Тетяні Іванівні Заславській - економісту, яка зробила вагомий внесок у розвиток економічної соціології.


Дод.точки доступу:
Заславська, Тетяна Іванівна (радянський соціолог, економіст та політолог, академік РАН, доктор економічних наук ; 1927-2013) \о ней\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

16.


   
    Вітаємо Миколу Миколайовича Чурилова, доктора соціологічних наук, провідного наукового співробітника Інституту соціології НАН України, генерального директора компанії "TNS Ukraine" // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : наук.-теорет. часоп. - 2012. - № 3. - С. 216-217. . - ISSN 1563-3713
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія--персоналії


Дод.точки доступу:
Чурилов, Микола Миколайович (український соціолог ; 1947) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 
Статистика
за 31.08.2024
Кількість запитів 17667
Кількість відвідувачів 692
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя