Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=С-3/2012/4<.>
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 20
1.

Демків О. Соціальний капітал українського суспільства: сильні та слабкі капіталогенерувальні структури/О. Демків // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2012,N № 4.-С.3-21
2.

Малюк А. Теоретико-методологічні проблеми дослідження сучасної глобальної кризи/А. Малюк // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2012,N № 4.-С.22-50
3.

Рахманов О. Соціальні передумови та способи створення капіталу великих власників України/О. Рахманов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2012,N № 4.-С.51-68
4.

Каменська Т. Інтрига як раціональна форма усуспільнення знання/Т. Каменська // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2012,N № 4.-С.69-73
5.

Утц Р. Ідеально-типова конструкція структури відносин в інтризі - таємний двобій у тріаді/Р. Утц // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2012,N № 4.-С.74-86
6.

Бурлачук В. Громадська думка і розмова/В. Бурлачук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2012,N № 4.-С.87-101
7.

Отрешко Н. Проблема взаємозв’язку понять суб’єкта і влади в сучасних соціальних теоріях/Н. Отрешко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2012,N № 4.-С.102-111
8.

Шульга О. З приводу вживання терміна "феноменологічна соціологія": аргументація "за"/О. Шульга // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2012,N № 4.-С.112-126
9.

Пипич О. Соціальні кола в дослідженнях соціальних мереж/О. Пипич // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2012,N № 4.-С.127-147
10.

Стрельник О. Соціальна сигматизація мономатеринських сімей/О. Стрельник // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2012,N № 4.-С.148-157
11.

Костенко Н. Тестування шкали культурної компетентності (CQS): українська аудиторія/Н. Костенко, Л. Скокова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2012,N № 4.-С.159-193
12.

Степаненко В. "Українська соціологія - Ваша думка": результати опитування експертів/В. Степаненко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2012,N № 4.-С.194-209.
13.

Загороднюк Т. Соціологія Н. В. Паніної: вибрані праці/Т. Загороднюк // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2012,N № 4.-С.209-214
14.

Тарасенко В. Соціологія на шляху до нової якості - інтелектуального глобалізму/В. Тарасенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2012,N № 4.-С.215-222
15.

Іващенко О. Загальна й економічна соціологія Макса Вебера українською/О. Іващенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2012,N № 4.-С.223-227
16.

Михальченко М. Розвій сучасної української соціології/М. Михальченко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2012,N № 4.-С.228-231.
17.

Вітаємо ювіляра! // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2012,N № 4.-С.232-233.
18.

Вітаємо з ювілеєм Ларису Олександрівну Азу // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2012,N № 4.-С.234-235.
19.

Вітаємо Володимира Івановича Судакова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2012,N № 4.-С.236-237.
20.

Пам’яті Миколи Миколайовича Мокляка // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2012,N № 4.-С.238-239.
 
Статистика
за 27.06.2024
Кількість запитів 16540
Кількість відвідувачів 759
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя