Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=С-3/2013/2<.>
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 18
1.

Прибиткова І. Презентація міста у функціонально-діяльнісній парадигмі/І. Прибиткова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2013,N № 2.-С.3-19
2.

Соколова Г. Базова верства білоруського суспільства як можлива альтернатива середньому класу/Г. Соколова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2013,N № 2.-С.20-35
3.

Малюк А. Зміна соціально-класової стратегії владних і панівних груп Заходу за умов структурної кризи капіталізму/А. Малюк // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2013,N № 2.-С.36-51
4.

Мельніков А. Можливості дослідження ціннісно-нормативних трансформацій українського суспільства з позиції екзистенціальної соціології/А. Мельніков // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2013,N № 2.-С.52-72
5.

Загороднюк Т. Трансформація російського та українського суспільства у концепціях Т. І. Заславської та Н. В. Паніної: порівняльний аналіз/Т. Загороднюк // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2013,N № 2.-С.73-88
6.

Джефрі Ч.Александер Соціальна наука як прочитання і як перформанс: культурсоціологічне розуміння епістемології/Ч.Александер Джефрі, А.Рід Ісаак // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2013,N № 2.-С.89-104
7.

Коджадаш Б. Один із першопрохідників турецької соціології - Хільмі Зія Улькен/Б. Коджадаш // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2013,N № 2.-С.105-116.
8.

Петрушина Т. Якість життя - головний критерій стану суспільства/Т. Петрушина, Ю. Саєнко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2013,N № 2.-С.117-141
9.

Федоренко Н. Статуси вторинної зайнятості студентів в економічному просторі міста/Н. Федоренко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2013,N № 2.-С.142-157
10.

Устич С. Інструменти оптимізації системи транскордонного співробітництва/С. Устич // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2013,N № 2.-С.158-173
11.

Міщенко М. Сім’я як середовище формування електоральних орієнтацій: політично консолідовані і політично неконсолідовані родини/М. Міщенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2013,N № 2.-С.174-183.
12.

Макеєв С. Огюст Конт: біля витоків соціологічної уяви/С. Макеєв // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2013,N № 2.-С.184-198.
13.

Титаренко Л. Пострадянська трансформація суспільства крізь призму оцінок російських і українських соціологів/Л. Титаренко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2013,N № 2.-С.199-209
14.

Даниленко О. Соціальні проблеми: від смислової морфології соціуму - до інтерпретацій/О. Даниленко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2013,N № 2.-С.210-212.
15.

Злобіна О. Ідентичність у координатах нестабільності/О. Злобіна // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2013,N № 2.-С.213-216.
16.

Юркевич О. Концепція соціальної візуалістики: від відображення - до зображення/О. Юркевич // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2013,N № 2.-С.216-219.
17.

Вітаємо Володимира Абрамовича Полторака // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2013,N № 2.-С.220-222.
18.

Ходорівська Наталія Вікторівна // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2013,N № 2.-С.223-224.
 
Статистика
за 30.07.2024
Кількість запитів 89672
Кількість відвідувачів 894
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя