Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=С-3/2014/2<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Рущенко І. Від "кримінальної революції" до "кримінального суспільства"/І. Рущенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2014,N N 2.-С.3-23.
2.

Арсеєнко А. США й Україна: сценарії деіндустріалізації/А. Арсеєнко, Т. Петрушина // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2014,N N 2.-С.23-48.
3.

Мєркулова Д. Поведінка дошкільників у мережі Інтернет/Д. Мєркулова, В. Звоновський // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2014,N N 2.-С.61-73.
4.

Соціальні індекси: теорія і практика // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2014,N N 2.-С.101-128.
5.

Рахманов О. Перетворення власників великого капіталу на капіталістів-рантьє як фаза розвитку капіталізму в Україні/О. Рахманов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2014,N N 2.-С.128-143.
6.

Шульга О. Евристичний потенціал поняття "символічний універсум"/О. Шульга // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2014,N N 2.-С.143-157.
7.

Резнік В. Соціологічна наукова спільнота в Україні після 1990 року: фахова структура, соціальна інфраструктура та тенденції відтворення/В. Резнік, О. Резнік // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2014,N N 2.-С.157-180.
8.

Танчер В. Актуальні проблеми соціологічної науки/В. Танчер // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2014,N N 2.-С.180-190.
9.

Дембіцький С. З приводу проблематичності стохастичної перевірки теоретичних конструктів/С. Дембіцький // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2014,N N 2.-С.190-195.
 
Статистика
за 28.07.2024
Кількість запитів 73509
Кількість відвідувачів 766
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя