Пошуковий запит: <.>II=УПШ/2018/11<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9 |
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Барабаш, Ольга. Вчимося міркувати самостійно та розважливо [Текст] : умови розвитку критичного мислення / О. Барабаш, Н. Глинянюк> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 11. - С. 3-6.
Рубрики: Початкова школа--розвиток критичного мислення Кл.слова (ненормовані): молодші школярі -- розвиток критичного мислення
Дод.точки доступу: Глинянюк, Наталія Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Баранова, Ірина. Оцінка vs самооцінювання: інструменти контролю чи розвитку? [Текст] / І. Баранова> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 11. - С. 7-11. - Зміст статті: Оцінка як інструмент контролю; Трансформування щоденного оцінювання в якісний зворотній зв’язок; Розвиток здатності до рефлексії; Варіанти організації рефлексії.
Рубрики: Початкова школа--навчання--оцінювання знань учнів
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Петрик, Ольга. Мови навчаємо, граємо і мислення розвиваємо [Текст] : добірка вправ та ігор до уроків мови / О. Петрик> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 11. - С. 12-15.
Рубрики: Початкова школа--уроки української мови Кл.слова (ненормовані): початкова школа -- уроки мови -- ігрове навчання -- розвиток критичного мислення
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Перхач, Людмила. Вчимося розуміти себе, світ, інших людей і успішно взаємодіяти [Текст] : формування соціально-комунікативної компетентності засобами технологій розвитку критичного мислення / Л. Перхач> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 11. - С. 16-19.
Рубрики: Початкова школа--розвиток критичного мислення Початкова школа--формування соціально-комунікативної компетентності Кл.слова (ненормовані): молодші школярі -- морально-етичне виховання -- соціально-комунікативна компетентність -- розвиток критичного мислення
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Шевчук, Кристина. Проблемне навчання як засіб формування стійких навичок здорового способу життя [Текст] : розвиток критичного мислення на уроках основ здоров’я / К. Шевчук> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 11. - С. 20-24.
Рубрики: Початкова школа--уроки з основ здоров’я Кл.слова (ненормовані): молодші школярі -- уроки основ здоров’я -- проблемне навчання -- розвиток критичного мислення -- валеологічний світогляд -- здоров’язбережувальна компетентність
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Лакоцька, Мирослава. Освоїмо за кроком крок цей незвичайний кейс-урок! [Текст] : кейс-технологія: зміст та види методів, особливості їх використання / М. Лакоцька> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 11. - С. 25-31.
Рубрики: Початкова школа--навчання--інтерактивні технології Кл.слова (ненормовані): початкова школа -- інтерактивні методи навчання -- кейс-метод на уроках -- 2 клас
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Богданова, Ольга. Візуалізуємо інформацію: наочно, структурно, чітко [Текст] : формування критичного мислення на уроках інформатики / О. Богданова> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 11. - С. 32-35.
Рубрики: Початкова школа--уроки інформатики Кл.слова (ненормовані): початкова школа -- уроки інформатики -- розвиток критичного мислення -- інфографіка -- ментальні карти -- скрайбінг -- лепбук
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Матоніна, Раїса. Як і навіщо ставити запитання [Текст] : тренінг з розвитку критичного мислення для педагогів / Р. Матоніна> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 11. - С. 36-40.
Рубрики: Вчителі початкової школи--тренінги для вчителів Кл.слова (ненормовані): методи розвитку критичного мислення -- тренінги для педагогів
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бірюкова, Тетяна. Критично осмислим умову задачі. Дослідження любим, бо ми не ледачі [Текст] : пропедевтична робота над задачами у початковій школі / Т. Бірюкова, А. Гримальська> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 11. - С. 52-54.
Рубрики: Початкова школа--уроки математики--задачі Кл.слова (ненормовані): уроки математики -- пропедевтична робота -- кооперативне навчання
Дод.точки доступу: Гримальська, Альона Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|