Пошуковий запит: <.>II=УШ/2019/10/12<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Руденко О. С. Школа-родина як модель сучасного закладу освіти/О. С. Руденко // Управління школою. -Харків:Основа, 2019,N № 10/12.-С.54–56
|
>2.
| Хурда А. А. Формування інформаційної культури педагогічних працівників/А. А. Хурда // Управління школою. -Харків:Основа, 2019,N № 10/12.-С.57–59
|
>3.
| Матвєєва Н. В. Умови впровадження інновацій у закладі загальної середньої освіти/Н. В. Матвєєва // Управління школою. -Харків:Основа, 2019,N № 10/12.-С.51–53
|
>4.
| Захарченко Ю. О. Організація науково-дослідницької діяльності педагогів/Ю. О. Захарченко // Управління школою. -Харків:Основа, 2019,N № 10/12.-С.46–47
|
>5.
| Масюженко Д. В. Упровадження тайм-менеджменту як інноваційної технології управління в роботу закладу освіти/Д. В. Масюженко // Управління школою. -Харків:Основа, 2019,N № 10/12.-С.48–50
|
>6.
| Шелест В. А. Інноваційні підходи в організації і проведенні педагогічних рад/В. А. Шелест // Управління школою. -Харків:Основа, 2019,N № 10/12.-С.60–72
|
>7.
| Стельмах А. Г. Педагогіка партнерства в освітніх округах/А. Г. Стельмах // Управління школою. -Харків:Основа, 2019,N № 10/12.-С.90–93.
|
>8.
| Пально Н. В. Педагогіка партнерства у виховному процесі/Н. В. Пально // Управління школою. -Харків:Основа, 2019,N № 10/12.-С.94–95
|
>9.
| Батраченко О. В. Використання ігрових технологій в освітньому процесі як засіб соціалізації особистості дитини/О. В. Батраченко, Л. Ф. Чипчева // Управління школою. -Харків:Основа, 2019,N № 10/12.-С.81–89
|
>10.
| Дишко О. П. Упровадження інноваційних технологій у початковій ланці як засіб розвитку інтересу в учнів до вивчення навчальних дисциплін/О. П. Дишко // Управління школою. -Харків:Основа, 2019,N № 10/12.-С.73–76.
|
>11.
| Касьяненко С. В. Інноваційні підходи до організації та проведення педагогічної ради/С. В. Касьяненко // Управління школою. -Харків:Основа, 2019,N № 10/12.-С.77–80
|
>12.
| Косачова Н. М. Коучинг як інноваційний підхід до управління персоналом у закладі освіти/Н. М. Косачова // Управління школою. -Харків:Основа, 2019,N № 10/12.-С.43–45
|
>13.
| Калошин В. Ф. Навчена безпорадність: що це і як вона впливає на дитину?/В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк // Управління школою. -Харків:Основа, 2019,N № 10/12.-С.16–21.
|
>14.
| Бурцев М. В. Школа реформаторських ідей педагогічної системи М. П. Гузика як модель інноваційного закладу освіти/М. В. Бурцев // Управління школою. -Харків:Основа, 2019,N № 10/12.-С.22–25
|
>15.
| Козлова С. С. Фінська школа з погляду українського вчителя/С. С. Козлова // Управління школою. -Харків:Основа, 2019,N № 10/12.-С.13–15.
|
>16.
| Климко Л. В. Соціальне партнерство – визначальний стандарт громадсько-активної школи/Л. В. Климко // Управління школою. -Харків:Основа, 2019,N № 10/12.-С.2–6.
|
>17.
| Сєдова Т. Д. Виховання патріотизму за умов сучасних викликів інформаційного суспільства/Т. Д. Сєдова, І. В. Чепіга // Управління школою. -Харків:Основа, 2019,N № 10/12.-С.8–11
|
>18.
| Гептельманова М. М. Управління процесом упровадження STEM-освіти в закладах загальної середньої освіти/М. М. Гептельманова // Управління школою. -Харків:Основа, 2019,N № 10/12.-С.26–28
|
>19.
| Коваленко А. Є. Дистанційне навчання як актуальний етап інформатизації закладу загальної середньої освіти/А. Є. Коваленко // Управління школою. -Харків:Основа, 2019,N № 10/12.-С.37–39
|
>20.
| Корнієнко С. П. Використання хмарних технологій в управлінні закладом освіти/С. П. Корнієнко // Управління школою. -Харків:Основа, 2019,N № 10/12.-С.40–42
|
|
|