Пошуковий запит: <.>II=Умлш-1/2007/1<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11 |
>1.
| Бакум З. Фонетико-стилістичні вправи як засіб підвищення мовної культури учнів/З. Бакум // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2007,N N1.-С.2-4
|
>2.
| Філоненко Л. Використання сучасних методів під час роботи над переказами текстів різних типів і стилів мовлення/Л. Філоненко // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2007,N N1.-С.9-13
|
>3.
| Лаврик В. Індивідуально-диференційований підхід - основа особистісно зорієнтованого навчання/В. Лаврик // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2007,N N1.-С.14-16
|
>4.
| Чумак Т. Є.А.Пасічник про сприйняття учнями духовних орієнтирів творчості письменників/Т. Чумак // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2007,N N1.-С.17-21
|
>5.
| Кріль Н. Методичний інструментарій для проведення уроку за вступною темою " Давня українська література"/Н. Кріль // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2007,N N1.-С.22-27
|
>6.
| Подранецька Н. Урок української літератури " Я народився і жив для добра і любові"(життєвий і творчий шлях Олександра Довженка)/Н. Подранецька // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2007,N N1.-С.31-35
|
>7.
| Лещенко Г. Уроки української словесності (бінарні) як засіб реалізації нового змісту мовно-літературної освіти/Г. Лещенко // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2007,N N1.-С.36-43
|
>8.
| Іванова О. Роль тексту при засвоєнні лексико-граматичних категорій/О. Іванова // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2007,N N1.-С.44-46
|
>9.
| Потапенко О. Фідеїстичні тексти на заняттях лінгвістичного гуртка/О. Потапенко // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2007,N N1.-С.60-63
|
>10.
| Харлан О. Екзистенційна модель катастрофізму в українській та польській літературі міжвоєнного двадцятиліття ( на матеріалі прози Валер’яна Підмогильного та Бруно Шульца)/О. Харлан; С. Підопригора // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2007,N N1.-С.51-54
|
>11.
| Підопригора С. Особливості художнього моделювання жіночих образів у романному триптиху " Вогненні стовпи" Романа Іваничука/С. Підопригора // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2007,N N1.-С.47-50
|
|