Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=Умлш-1/2013/7<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14
1.
83.3(4Укр)р30
М 11


    Міхно, Олександр
    Метод і творчість Олександра Мазуркевича (до 100-річчя від дня народження видатного українського педагога, першого академіка з методики викладання літератури [Текст] / Олександр Міхно, Шевченко Зоя // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 7. - С. 62-64
ББК 83.3(4Укр)р30
Рубрики: Викладання української літератури в школі
Кл.слова (ненормовані):
українські педагоги -- вчені-педагоги -- вчені-методисти
Анотація: Подані педагогічні читання з урочистого відкриття виставки "Метод і творчість Олександра Мазуркевича"які висвітлюють основні віхи життєвого й творчого шляху педагога.


Дод.точки доступу:
Зоя, Шевченко; Мазуркевич, Олександр Романович (український педагог, літературознавець, доктор педагогічних наук ; 1913–1995) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий

Знайти схожі

2.
81.411.1-90
У 45


   
    Українська мова. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською мовою (Програму затверджено Міністерством освіти, науки, молоді та спорту України) [Текст] / Н. В. Бондаренко, С. О. Караман, А. В. Ярмолюк, В. Л. Кононенко, О. В. Савченко // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 7. - С. 55-61. - Продовження. Початок в № 4. - 2013
ББК 81.411.1-90
Рубрики: Викладання української мови в школі--програми для середньої школи
Кл.слова (ненормовані):
мовленнєва змістова лінія -- мовна змістова лінія -- міжпредметні зв’язки -- дієслово -- діяльнісна змістова лінія -- соціокультурна змістова лінія -- 5-9 класи
Анотація: Подана <програма з української мови> для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російського мовою для 5-9 класів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий

Знайти схожі

3.
74.202
Б 24


    Барановська, Олена
    Основні напрями розвитку гуманітарної освіти в умовах компетентнісного підходу [Текст] / Олена Барановська // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 7. - С. 51-54. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74.202
Рубрики: Освіта--гуманітарна освіта
   Освіта--компетентнісний підхід у навчанні--наукові дослідження

Кл.слова (ненормовані):
фундаменталізація навчання -- гуманітаризація навчання -- гуманітарна освіта -- компетентнісний підхід -- компетентність (визначення) -- компетенція (визначення) -- українські науковці про компетентність
Анотація: Статтю присвячено аналізу можливостей фундаменталізації й гуманітаризації навчання в профільній школі в умовах компетентнісного підходу, Аналізується проблема компетентнісно спрямованого навчання в сучасній загальноосвітній школі. Розглядаються загальні підходи до проблеми фундаменталізації змісту освіти в старшій школі. Аналізується поняття "фундаменталізація змісту гуманітарних предметів". У статті розглядається поняття "гуманітарна освіта" як пріорітетний розвиток загальнокультурних компонентів у змісті освіти, спрямованих на формування особистісної зрілості учнів. Доводиться необхідність трансформації змісту освіти в основній школі. Визначаються очікувані результати гуманітаної освіти: самовизначення в оточуючому світі; ціннісні орієнації; творче застосування сформованих компетентносей4 особистісні якості, позитивна життєва позиція.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий

Знайти схожі

4.
74.202.245
Т 77


    Трубачева, Світлана
    Універсальні способи навчальної діяльності учнів у реалізації компетентнісного підходу [Текст] / Світлана Трубачёва, Осадчук Раїса // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 7. - С. 48-51. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.202.245
Рубрики: Навчання--компетентнісний підхід
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- способи навчальної діяльності
Анотація: Стаття присвячена проблемі реалізації компетентнісного підходу в освіті через універсалізацію навчальних дій, якими мають оволодіти учні для соціального становлення й професійно-орієнтованої підготовки. Одним із підходів до розв'язання цієї проблеми є створення інваріантної основи освітнього й виховного процесу у вигляді системи універсальних способів навчальних дій, які, з одного боку, будуть відігравати фундаменталізуючу роль у процесі формування змісту освіти, а з іншого, - узагальнювати та систематизувати вимоги до інтегрованого результату сучасної освіти - ключових компетентностей учнів. До основних універсальних блоків віднесено такі: загальнокультурний, особистісний, загальнонавчальний, технологічний, комунікативний. Характерними особливостями універсальних навчальних дій є по-перше, їх надпредметний і метапредметний характер; по-друге, спрямованість на забезпечення цілісності загальнокультурного, особистісного й пізнавального розвитку і саморозвитку особистості; по-третє, є основою організації й регуляції навчальної діяльності учня та основою для формування ключових компетентностей учнів.


Дод.точки доступу:
Раїса, Осадчук

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий

Знайти схожі

5.
81.0р
П 37


    Плахотник, Василь
    Категоріальний підхід у лінгводидактичних дослідженнях [Текст] / Василь Плахотник // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 7. - С. 45-48. - Бібліогр.: 18 назв.
ББК 81.0р
Рубрики: Мовознавство--лінгводидактика--дослідження
Кл.слова (ненормовані):
поняття (визначення) -- категорія (визначення) -- засоби навчання (визначення) -- дидактичні засоби -- прототип -- лінгводидактичні дослідження
Анотація: Показано значення категорійного підходу в лінгводидактичних дослідженнях, доведено, що базисними категоріями лінгводидактики є: методична система, її найближче середовище (система "вчитель-учень"), підручник і процес навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий

Знайти схожі

6.
83.3(4УКР)р10
П 11


    Підмурняк, Марія
    Олександр Петрович Довженко "Щоденник" (урок української літератури, 11 клас) [Текст] / Марія Підмурняк // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 7. - С. 42-44. - Бібліогр.: 3 назв.
ББК 83.3(4УКР)р10
Рубрики: Викладання української літератури в школі--вивчення творчості письменників, поетів
Кл.слова (ненормовані):
тоталітаризм -- драматизм -- Щоденник О. Довженка (критика)
Анотація: У розробці уроку запропоновано методику вивчення довженківського "Щоденника" - яскравого свідка життя українського народу в умовах тоталітарної системи. Автор розкриває основні етапи підготовки учнів до усвідомлення тих страшних часів, в умовах яких жив і працював великий мислитель доби Олександр Петрович Довженко.


Дод.точки доступу:
Довженко, Олександр Петрович (укр. письменник, кінорежисер ; 1894-1956) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий

Знайти схожі

7.
83.3(4УКР)р10
Д 74


    Дригула, Марія
    Урок-роздум з української літератури в 11 класі з використанням мультимедійної технології (О. П. Довженко,"Україна в огні") [Текст] / Марія Дригула // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 7. - С. 39-42
ББК 83.3(4УКР)р10
Рубрики: Викладання української літератури в школі--інформаційні технології
   Викладання української літератури в школі--вивчення творчості письменників, поетів

Кл.слова (ненормовані):
кіноповість -- презентація -- національна гідність -- життєва позиція -- негативне ставлення -- трагічна доля -- керівна спрямовуюча сила -- народні месники -- урок-роздум -- Україна в огні (критика твору)
Анотація: У статті пропонується розробка уроку формування знань, умінь і навичок учнів, проведеного у формі роздуму з використанням мультимедійної технології з української літератури в 11 класі. Урок апробований на семінарі вчителів-словесників міста Хмельницького).


Дод.точки доступу:
Довженко, Олександр Петрович (укр. письменник, кінорежисер ; 1894-1956) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий

Знайти схожі

8.
83.3(4УКР)р10
Б 81


    Бондаренко, Юрій Іванович.
    Шкільний аналіз образів-персонажів в аспекті феноменального [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 7. - С. 35-38. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 83.3(4УКР)р10
Рубрики: Викладання української літератури в школі--аналіз художнього твору
   Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів

Кл.слова (ненормовані):
феноменальне -- рівні феноменальної виразності -- образ-персонаж -- градація -- художня роль -- особистісно-зорієнтоване навчання -- опрацювання тексту
Анотація: У статті накреслено окремий спосіб вивчення образів-персонажів на основі особливостей їх феноменалізації. Автор матеріалу розкриває потенціал такого підходу для активізації особистісного сприйняття учнями літературних героїв, демонструє це на матеріалі конкретних художніх текстів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий

Знайти схожі

9.
83.3(4УКР)р10
Б 87


    Братко, Валентина.
    Реалізація змістової культурологічної лінії на уроках української літератури (5-й клас) [Текст] / Валентина Братко // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 7. - С. 30-34. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 83.3(4УКР)р10
Рубрики: Викладання української літератури в школі
Кл.слова (ненормовані):
змістова культурологічна лінія -- уроки української літератури -- ліричний твір -- сучасна проза -- інтегративний підхід -- 5 клас
Анотація: У статті розглядається проблема реалізації змістової культурологічної лінії на уроках української літератури в 5-класах загальноосвітніх навчальних закладів на прикладі вивчення ліричних та епічних творів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий

Знайти схожі

10.
83.3(4УКР)р10
Ш 37


    Шевченко, Зоя
    Мистецтво бароко як засіб формування загальнокультурної компетентності учнів на заняттях літературного факультативу [Текст] / Зоя Шевченко // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 7. - С. 24-30. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 83.3(4УКР)р10
Рубрики: Викладання української літератури в школі--факультативні заняття
Кл.слова (ненормовані):
мистецтво бароко -- українська література -- загальнокультурна компетенція -- літературний факультатив
Анотація: У статті розглядається проблема підвищення загальнокультурного рівня підростаючого покоління у процесі вивчення української літератури в умовах допрофільної підготовки. Особливаувага приділяється ролі і функціям факультативних занять у розв'язанні цієї проблеми. Подається навчальний матеріал для вчителя "мистецтво бароко і українська література" (найскладніший розділ шкільної пограми з української літератури у 8 і 9 класах), а також методичний апарат до занять літературного факультативу "Загальнокультурний контекст вивчення української літератури у 8-9-х класах" із цієї теми.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий

Знайти схожі

11.
81.411.1-90
Г 62


    Голуб, Ніна
    Ситуаційний метод на уроках української мови в школі [Текст] / Ніна Голуб // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 7. - С. 18-23. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 81.411.1-90
Рубрики: Уроки української мови--методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
ситуаційний метод -- аналіз ситуацій -- прийоми -- ситуаційний матеріал -- алгоритм дії методу -- методи навчання -- уроки української мови
Анотація: Автор статті розкриває суть ситуаційного методу, визначає переваги й особливості його, розробляє алгоритм застосування на уроках української мови, пропонує зразки ситуацій для розв'язання на уроках української мови важливих завдань шкільної мовної освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий

Знайти схожі

12.
83.7р
Н 71


    Нищета, Володимир
    Риторичні вміння як діяльнісний компонент риторичної компетентності [Текст] / Володимир Нищета // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 7. - С. 13-18. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 83.7р
Рубрики: Риторика--викладання
Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- складники компетентності -- риторична компетентність -- уміння -- риторичні вміння -- риторична освіта -- викладання риторики
Анотація: У статті розглядається питання визначення діяльнісного компонента риторичної компетентності. Розроблена номенклатура риторичних умінь учнів основної школи, розглянуті підходи до їх класифікації.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий

Знайти схожі

13.
81.411.1-90
К 95


    Кучеренко, Ірина
    Зміст уроку української мови в аспекті комунікативно спрямованої освіти [Текст] / Ірина Кучеренко // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 7. - С. 7-13. - Бібліогр.:15 назв.
ББК 81.411.1-90
Рубрики: Уроки української мови--зміст уроку
Кл.слова (ненормовані):
сучасний урок української мови -- зміст уроку -- лінгводидактичні вимоги до уроку рідної мови -- змістовий компонент уроку -- теоретичний компонент -- практичний компонент -- методичний компонент -- уроки української мови
Анотація: У статті встановлено взаємозв'язок змістових компонентів чинних державних документів, з'ясовано їх відповідність у змісті сучасного уроку української мови, запропоновано оновлені лінгводидактичні вимоги до змістовного наповнення сучасного уроку рідної мови, висвітлено концептуальні методологічні основи змісту уроку української мови в основній школі - науковість, оптимальність, навчально-виховна єдність, зв'язок із життям, комунікативна спрямованість, текстоцентричність; визначено сутність поняття "зміст уроку", визначено основні змістові компоненти уроку, схарактеризовано змістову наповнюваність теоретичного, практичного й методичного компонентів сучасного уроку української мови.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий

Знайти схожі

14.
81.43.21-90
А 64


   
    Аналіз правописних помилок учнів 5-7 класів та шляхи запобігання їм [Текст] / Неллі Бондаренко, Наталія Скрипець, Ольга Василюк, Людмила Зеленова // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 7. - С. 2-7. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Викладання української мови в школі--орфографія
Кл.слова (ненормовані):
орфографічна помилка -- пунктуаційна помилка -- уроки української мови -- піднесення культури писемного мовлення -- 5-7 класи
Анотація: У статті розкрито суть, природу і характер орфографічних і пунктуаційних помилок; на матеріалі їх аналізу в письмових роботах учнів 5-7 класів з'ясовано частотність і причини виникнення; надано методичні рекомендації щодо попередження й подолання правописних помилок, визначено основні параметри ефективності такої роботи.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий

Знайти схожі

 
Статистика
за 11.06.2024
Кількість запитів 34877
Кількість відвідувачів 1509
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя