Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=Умлш-1/2018/3<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13
1.


    Жайворон, Михайло.
    Світ української поезії [Текст] / Михайло Жайворон // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 3. - С. 63
Рубрики: Українська література--художня література (поезія)
Анотація: Вірші Михайла Жайворона.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

2.


    Фасоля, Анатолій.
    Сучасна шкільна літературна освіта: новий підручник української літератури для 10-го класу [Текст] / Анатолій Фасоля, Валентина Тименко // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 3. - С. 57-62
Рубрики: Українська література--підручники та посібники для середньої школи (5-12 кл.)
Кл.слова (ненормовані):
підручник Українська література -- компетентнісний підхід -- особистісно орієнтований підхід -- культурно-мистецький контекст
Анотація: У статті охарактеризовано новий підручник української літератури для 10 класу авторського колективу Інституту педагогіки НАПН України. Розкрито зміст основних рубрик навчальної книжки, подано зразки запитань і завдань.


Дод.точки доступу:
Тименко, Валентина

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

3.


    Криворотенко, Ольга.
    Притча про блудного сина. Універсальність євангельських істин людського буття. Українська література : [урок], 9 клас [Текст] / Ольга Криворотенко // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 3. - С. 52-56
Рубрики: Викладання української літератури в школі--уроки в 9 класі
Кл.слова (ненормовані):
притча -- біблійні твори -- Притча про блудного сина -- полеміка
Анотація: Подано розробку уроку, мета якого - у ході уроку сприяти усвідомленню школярами навчального змісту Притчі про блудного сина, розвивати предметні й ключові компетентності, уміння сприймати художній твір як явище мистецтва слова, розвивати комунікативні здібності учнів, їхнє самостійне й критичне мислення, культуру полеміки, уміння аргументовано доводити власну думку, вироблення уміння використовувати здобуті навички в практичному житті; сприяти розвитку особистості й самореалізації в сучасному житті.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

4.


    Адаменко, Вікторія.
    Хроніка руйнації роду Гречок як хроніка руйнації ментальності українців в кінці ХІХ - на початку ХХ століття (за повістю Володимира Леонтовича "Хроніка Гречок") [Текст] / Вікторія Адаменко // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 3. - С. 50-52
Рубрики: Українська література--історія, 19 ст. кінець ; 20 ст. початок
Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості В. Леонтовича -- педагогічний досвід викладання -- ментальність українців -- хроніка Гречок (В. Леонтович) -- література та історія


Дод.точки доступу:
Леонтович, Володимир Миколайович (український письменник, меценат ; 1866 - 1933) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

5.


    Масловська, Людмила.
    Роль нестандартних уроків української мови та літератури у формуванні предметної й ключових компетентностей [Текст] / Людмила Масловська // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 3. - С. 44-49. - Бібліогр.: 19 назв.
Рубрики: Викладання української літератури в школі--інноваційні методи
   Викладання української мови в школі--інноваційні методи

Кл.слова (ненормовані):
ціннісні орієнтації старшокласників -- педагогічні інновації -- настандартний урок -- інтерактивні методи -- дидактична гра -- сучасний урок -- інтерактивне навчання
Анотація: У статті розглянуто роль нестандартних уроків української мови та літератури в розвитку мовленнєвої компетентності ціннісних орієнтацій старшокласників у системі україномовної освіти. На основі наукового осмислення порушеної проблеми окреслено зміст понять "педагогічні інновації", "нестандартний урок", "традиційні, нетрадиційні інтерактивні методи", "дидактична гра - імітаційне моделювання ситуацій", "інтерактивне навчання". Шляхом аналізу науково-методичної літератури й синтезу теоретичних ідей визчено принципи побудови й реалізації педагогічної системи, спрямованої на розвиток творчої мовної особистості, розглянуто ефективні методи організації творчої мовленнєвої діяльності учнів.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

6.


    Рудик, Людмила.
    Уроки вивчення повісті І. Нечуя-Левицького "Кайдашева сім’я" [Текст] / Людмила Рудик // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 3. - С. 38-43. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Викладання української літератури в школі--вивчення творчості письменників, поетів
Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості І. Нечуя-Левицького
Анотація: Подано розробку уроку, мета якого - ознайомити учнів з образною системою повісті; поглиблювати вміння характеризувати образи персонажів; виховувати в учнів почуття поваги до старшого покоління, зовнішню і внутрішню культуру.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

7.


    Азьомов, Віктор.
    Родоцентричні первні поетичного світу Тараса Шевченка у вірші "У тієї Катерини хата на помості..." [Текст] / Віктор Азьомов // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 3. - С. 34-37. - Бібліогр.: 3 назви.
Рубрики: Викладання української літератури в школі--вивчення творчості письменників, поетів
Кл.слова (ненормовані):
моральні ціннісні орієнтири -- статус козацької нареченої -- аналіз вірша -- вивчення поезії Т. Г. Шевченка -- позакласне читання
Анотація: У статті з позицій сучасного літературознавства проаналізований зміст вірша Тараса Шевченка "У тієї Катерини..." Робота має на меті допомогти вчителеві в підготовці уроку позакласного читання в загальноосвітній школі.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

8.


    Бондаренко, Юрій.
    Літературні спостереження в школі як вид діяльності [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 3. - С. 30-33. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Викладання української літератури в школі
Кл.слова (ненормовані):
спостереження -- художній фрагмент -- етапи діяльності -- читання -- коментування -- опис -- переказ -- робота з текстом
Анотація: У статті означено роль текстуального спостереження в організації навчального процесу під час вивчення літератури. Автор розкриває етапи відповідної діяльності, цілеспрямованість завдань, демонструє способи розв'язання тих дидактичних проблем, які можна вирішити саме з допомогою літературного спостереження. Одна з провідних думок - якість осмислення учнями художнього матеріалу безпосередньо залежить від яскравості і глибини одержуваних вражень.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

9.


    Галаєвська, Людмила.
    Формування інформаційної компетентності старшокласників на уроках української мови [Текст] / Людмила Галаєвська // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 3. - С. 26-29. - Бібліогр.: 13 назв.
Рубрики: Викладання української мови в школі--інформаційно-комунікаційні технології
   Викладання української мови в школі--уроки

Кл.слова (ненормовані):
інформаційна компетентність -- інформаційно-комунікаційні технології навчання -- функції інформаційної комунікації -- інформаційна культура -- ІКТ
Анотація: У статті висвітлено актуальні питання формування інформаційно-комунікативної компетентності на уроках української мови. Проаналізовано сучасні погляди науковців щодо означеної проблеми. Подано визначення інформаційно-комунікаційної компетентності; визначено складники інформаційно-комунікативної компетентності та можливості їх застосування у процесі вивчення української мови.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

10.


    Попова, Людмила.
    Принципи формування текстотворчих умінь учнів старшої школи [Текст] / Людмила Попова // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 3. - С. 22-25
Рубрики: Викладання української мови в школі
Кл.слова (ненормовані):
текстотворчі вміння -- принципи формування текстотворчих умінь -- учні старшої школи -- текстоцентризм -- робота з текстом
Анотація: У статті проаналізовано наукову літературу з обраної проблеми, виокремлено принципи формування текстотворчих умінь учнів старшої школи й подано лінгвометодичний коментар до їх реалізації. На основі аналізу наукової літератури автор доходить висновку, що продуктивному формуванню текстотворчих умінь учнів сприятиме врахування таких принципів: текстцентризму, жанрової зумовленості, авторської індивідуальності, інтеграції автора, органічна реалізація виокремлених принципів має позитивно позначатися на формуванні текстотворчих умінь учнів старшої школи, забезпечити свідому мотивацію й відповідальність їх за результат власної текстотворчої діяльності, вплинути на вибір методів і прийомів, адекватних меті й завданням навчання.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

11.


    Кучеренко, Ірина.
    Технологія проблемного навчання української мови: сутність та лінгводидактичний потенціал [Текст] / Ірина Кучеренко // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 3. - С. 14-21. - Бібліогр.: 15 назв.
Рубрики: Викладання української літератури в школі--проблемне навчання
Кл.слова (ненормовані):
проблемне навчання -- проблемна ситуація -- проблемна вправа -- проблемне завдання -- проблемне запитання -- проблемна технологія уроку -- методика мови
Анотація: Мета статті - проаналізувати особливості проблемного навчання як сучасної продуктивної технології навчання української мови; здійснити компаративний аналіз традиційної методики та технології проблемного навчання, схарактеризувати особливості проблемної технології сучасного уроку української мови, розробити шляхи її реалізації.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

12.


    Бондаренко, Неллі.
    Норми української літературної мови в курсі старшої школи [Текст] / Неллі Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 3. - С. 8-13
Рубрики: Викладання української мови в школі--культура мовлення
Кл.слова (ненормовані):
мовна освіта -- норми ураїнської літературної мови -- рівень стандарту -- культура мовлення -- мовна норма
Анотація: Статтю присвячено нововведенням у змісті курсу української мови для 10--11 класів - нормам сучасної літературної мови. Обґрунтовано актуальність додержання мовних норм як показника високої мовленнєвої та загальної культури; окреслено й розглянуто категорійний спектр проблеми засвоєння норм літературної мови, розкрито суть основних понять. Проаналізовано зміст курсу української мови для старшої школи з методичного погляду, акцентовано увагу на ключових питаннях засвоєння старшокласниками норм української літературної мови, подано практичні рекомендації словесникам і всім, хто прагне стати добрим мовцем.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

13.


    Горошкіна, Олена.
    Роль шкільного підручника в реалізації компететнісного підходу до навчання української мови учнів ліцею [Текст] / Олена Горошкіна // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 3. - С. 2-7. - Бібліогр.: 10 назв.
Рубрики: Українська мова--підручники та посібники
Кл.слова (ненормовані):
підручник української мови -- функції підручника -- компетентнісний підхід
Анотація: У статті окреслено функції підручника української мови, зокрема мотиваційну, світоглядну, ціннісно-орієнтувальну, розвивальну, інформативну, рефлексійно-корекційну. Акцентовано на зміні пріоритетності традиційних функцій підручника, зокрема інформативної, запропоновано шляхи реалізації цієї функції в суспільних сучасних умовах, зокрема через збільшення питомої ваги електронної підтримки підручника. Особливу увагу приділено проблемі впровадження компетентнісного підходу в освітній процес, що уможливлює використання теоретичних знань як практичного засобу пояснення явищ і розв'язання проблем, застосування досвіду успішних дій у конкретних ситуаціях. Визначено, що прикметною ознакою сучасного підручника української мови є спрямованість його на формування ключових і предметної компетентності учнів.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

 
Статистика
за 13.06.2024
Кількість запитів 42032
Кількість відвідувачів 1475
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя