Пошуковий запит: <.>II=ШО1/2011/4<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10 |
>1.
| 83.3(4Укр) К 72
Костенко, Ліна. Осінній день, осінній день, осінній! : [текст вірша] / Л. Костенко> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 4. - 2-а с. обкл.
ББК 83.3(4Укр) Рубрики: Українська література--художня література (поезія) Кл.слова (ненормовані): Осінній день, вірш
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>2.
| 74.04 С 91
Сухомлинська, Ольга Василівна. Колектив і особистість у контексті філософії освіти / О. В. Сухомлинська> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 4. - С. 2-5. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.04 Рубрики: Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): структура філософії освіти -- колективи -- особистість Анотація: У статті розглядається генеза понять "колектив" і "особистість" у структурі філософії освіти як складових світоглядних і діяльністних основ навчально-виховних систем.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>3.
| 74.04 Г 11
Гірний, Олег Ігорович. Творчість як педагогічна проблема : тренінг творчості / О. І. Гірний, М. М. Савчин> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 4. - С. 5-10. - Бібліогр.: 21 назв.
ББК 74.04 + 88 Рубрики: Творчість Здібності Кл.слова (ненормовані): дивергенція -- конвергенція -- тренінги творчості -- підготовка вчителів -- розвиток творчості Анотація: У статті розглядається проблема реалізації психологічної моделі конвергентно-дивергентного мислення під час тренінгів.
Дод.точки доступу: Савчин, Марія Михайлівна Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>4.
| 74.58 Х 22
Харченко, Тетяна Гадульзянівна. Індивідуальний підхід у підготовці майбутніх учителів як чиник гуманізації педагогічної освіти у Франції / Т. Г. Харченко> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 4. - С. 11-18. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 74.58 Рубрики: Підготовка вчителів в зарубіжних країнах гуманізація освіти Франція--Освіта.Педагогіка Кл.слова (ненормовані): індивідуальний підхід -- індивідуалізація -- диференціація -- персоналізація -- курси -- модульні курси -- індивідуальні проекти Анотація: У статті розглядаються вищі навчальні заклади у Франції, що готують майбутніх учителів на засадах індивідуального підходу, диференціації та персоналізації як його найважливіших гуманістично орієнтованих складових.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>5.
| 74.58 В 67
Волик, Лариса Віталіївна. Екстраполяція ідей університетської освіти у дитяче середовище / Л. В. Волик> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 4. - С. 18-21. - Бібліогр.: 3 назв.
ББК 74.58 Рубрики: діти обдаровані вища освіта--внз Кл.слова (ненормовані): університетська освіта -- нововвдення -- освітні нововведення -- університети -- університети для дітей -- концептуальні засади -- діяльність Анотація: У статті розкривається генеза і сучасний стан університетської освіти у провідних країнах світу, екстраполяція її ідей серед дітей і пдлітків з метою розвитку їхніх здібностей і обдарованості.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>6.
| 74.04 Х 82
Хоружий, Григорій Фокович. Вища освіта на шляху оптимізації : [стандартизація та прогнозування] / Г. Ф. Хоружий> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 4. - С. 22-27. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.04 Рубрики: Вища освіта Кл.слова (ненормовані): університетська освіта -- європейський простір -- академічні свободи -- автономія -- оптимізація -- стандартизація освіти -- якість освіти Анотація: У статті аналізується розвиток університетської освіти крізь призму формування європейського освітнього простору; ключовими складовими розвитку є академічні свободи, автономія, оптимізація.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>7.
| 74.039(2)6 Д 11
Дічек, Наталя Петрівна. Диференційований підхід до навчального процесу : спроба ретроаналізу / Н. П. Дічек> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 4. - С. 28-33. - Бібліогр.: 21 назв.
ББК 74.039(2)6 Рубрики: історія педагогіки Росії до 1917 р. Кл.слова (ненормовані): диференціація в освіті -- професіоналізація в освіті -- гендерний підхід -- конфесійність в освіті -- приватна ініціатива в освіті -- суспільно-педагогічні рухи Анотація: У статті обгрунтовано міркування про те, що диференціація в освіті у Російській імперії ХІХ ст. еволюціонувала від політико- й елітарно орієнтованих державних форм організації навчання молоді через виникненя суспільно та економічно вмотивованих їх різновидів (головне - навчальних закладів приватної форми власності) до створення часткових, зумовлених результатами психологічно-педагогічних досліджень і зміною парадигми ставлення до особистості, індивідуалізованих варіантів освітніх закладів.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>8.
| 74.03(4УКР) Л 32
Лашко, Михайло Васильович. Становлення Марії Грінченко як педагога-просвітника / М. В. Лашко> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 4. - С. 33-37. - Бібліогр.: 16 назв.
ББК 74.03(4УКР) Рубрики: історія педагогіки України(1917- Кл.слова (ненормовані): педагоги-просвітники -- становлення педагогів-просвітників Анотація: У статті розглянуто основні чинники, які сприяли формуванню просвітницько-педагогічного світогляду М. Грінченко.
Дод.точки доступу: Грінченко, Марія Миколаївна (українська письменниця, перекладач, педагог ; 1863-1928) \про неї\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>9.
| 74 К 32
Квас, Олена Валеріївна. Світ дитинства епохи Середньовіччя / О. В. Квас> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 4. - С. 38-41. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74 Рубрики: історія педагогіки Середньовіччя Дитинство--періодизація Кл.слова (ненормовані): трактування поняття дитинства -- дитяча особистість -- періодизація дитинства -- дитячий розвиток Анотація: У статті висвітлюються особливості трактування дитинства в епоху Середньовіччя, коли за визначеннями багатьох дослідників, не було світу дитинства. Цей період життя не був характерним для західноєвропейської культури аж до Нового часу. Формування сучасного образу дитини відбувалося в ХVІІ-ХVІІІ ст., коли світ дитинства почали визнавати як соціальну і психологічну цінність і визначати його відмінності від життя дорослих.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>10.
| 74.03(4Укр) Н 73
Новицька, Ольга Валеріївна. Організація науково-дослідної роботи як складової реформування системи освіти в Україні (1920-1924) / О. В. Новицька> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 4. - С. 42-47. - Бібліогр.: 14 назв.
ББК 74.03(4Укр) Рубрики: історія педагогіки України(1917- Науково-дослідна робота--організація Кл.слова (ненормовані): система освіти -- радянська система освіти -- педагогічна освіта -- науково-дослідна робота -- реформування освіти -- організація освіти Анотація: У статті висвітлено організацію освіти в Україні у 1920-1924 рр.; розкрито зміни, що відбулися в системі освіти в ранній радянський період, зокрема, у педагогічній і науково-дослідній сферах; проаналізовано реорганізацію педагогічних закладів та науково-дослідних установ.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
|