Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=ШО1/2011/4<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.
83.3(4Укр)
К 72


    Костенко, Ліна.
    Осінній день, осінній день, осінній! : [текст вірша] / Л. Костенко // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 4. - 2-а с. обкл.
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Українська література--художня література (поезія)
Кл.слова (ненормовані):
Осінній день, вірш


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

2.
74.04
С 91


    Сухомлинська, Ольга Василівна.
    Колектив і особистість у контексті філософії освіти / О. В. Сухомлинська // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 4. - С. 2-5. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.04
Рубрики: Філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
структура філософії освіти -- колективи -- особистість
Анотація: У статті розглядається генеза понять "колектив" і "особистість" у структурі філософії освіти як складових світоглядних і діяльністних основ навчально-виховних систем.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.
74.04
Г 11


    Гірний, Олег Ігорович.
    Творчість як педагогічна проблема : тренінг творчості / О. І. Гірний, М. М. Савчин // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 4. - С. 5-10. - Бібліогр.: 21 назв.
ББК 74.04 + 88
Рубрики: Творчість
   Здібності

Кл.слова (ненормовані):
дивергенція -- конвергенція -- тренінги творчості -- підготовка вчителів -- розвиток творчості
Анотація: У статті розглядається проблема реалізації психологічної моделі конвергентно-дивергентного мислення під час тренінгів.


Дод.точки доступу:
Савчин, Марія Михайлівна

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

4.
74.58
Х 22


    Харченко, Тетяна Гадульзянівна.
    Індивідуальний підхід у підготовці майбутніх учителів як чиник гуманізації педагогічної освіти у Франції / Т. Г. Харченко // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 4. - С. 11-18. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Підготовка вчителів в зарубіжних країнах
   гуманізація освіти

   Франція--Освіта.Педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
індивідуальний підхід -- індивідуалізація -- диференціація -- персоналізація -- курси -- модульні курси -- індивідуальні проекти
Анотація: У статті розглядаються вищі навчальні заклади у Франції, що готують майбутніх учителів на засадах індивідуального підходу, диференціації та персоналізації як його найважливіших гуманістично орієнтованих складових.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

5.
74.58
В 67


    Волик, Лариса Віталіївна.
    Екстраполяція ідей університетської освіти у дитяче середовище / Л. В. Волик // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 4. - С. 18-21. - Бібліогр.: 3 назв.
ББК 74.58
Рубрики: діти обдаровані
   вища освіта--внз

Кл.слова (ненормовані):
університетська освіта -- нововвдення -- освітні нововведення -- університети -- університети для дітей -- концептуальні засади -- діяльність
Анотація: У статті розкривається генеза і сучасний стан університетської освіти у провідних країнах світу, екстраполяція її ідей серед дітей і пдлітків з метою розвитку їхніх здібностей і обдарованості.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

6.
74.04
Х 82


    Хоружий, Григорій Фокович.
    Вища освіта на шляху оптимізації : [стандартизація та прогнозування] / Г. Ф. Хоружий // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 4. - С. 22-27. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.04
Рубрики: Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
університетська освіта -- європейський простір -- академічні свободи -- автономія -- оптимізація -- стандартизація освіти -- якість освіти
Анотація: У статті аналізується розвиток університетської освіти крізь призму формування європейського освітнього простору; ключовими складовими розвитку є академічні свободи, автономія, оптимізація.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

7.
74.039(2)6
Д 11


    Дічек, Наталя Петрівна.
    Диференційований підхід до навчального процесу : спроба ретроаналізу / Н. П. Дічек // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 4. - С. 28-33. - Бібліогр.: 21 назв.
ББК 74.039(2)6
Рубрики: історія педагогіки Росії до 1917 р.
Кл.слова (ненормовані):
диференціація в освіті -- професіоналізація в освіті -- гендерний підхід -- конфесійність в освіті -- приватна ініціатива в освіті -- суспільно-педагогічні рухи
Анотація: У статті обгрунтовано міркування про те, що диференціація в освіті у Російській імперії ХІХ ст. еволюціонувала від політико- й елітарно орієнтованих державних форм організації навчання молоді через виникненя суспільно та економічно вмотивованих їх різновидів (головне - навчальних закладів приватної форми власності) до створення часткових, зумовлених результатами психологічно-педагогічних досліджень і зміною парадигми ставлення до особистості, індивідуалізованих варіантів освітніх закладів.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

8.
74.03(4УКР)
Л 32


    Лашко, Михайло Васильович.
    Становлення Марії Грінченко як педагога-просвітника / М. В. Лашко // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 4. - С. 33-37. - Бібліогр.: 16 назв.
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: історія педагогіки України(1917-
Кл.слова (ненормовані):
педагоги-просвітники -- становлення педагогів-просвітників
Анотація: У статті розглянуто основні чинники, які сприяли формуванню просвітницько-педагогічного світогляду М. Грінченко.


Дод.точки доступу:
Грінченко, Марія Миколаївна (українська письменниця, перекладач, педагог ; 1863-1928) \про неї\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

9.
74
К 32


    Квас, Олена Валеріївна.
    Світ дитинства епохи Середньовіччя / О. В. Квас // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 4. - С. 38-41. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74
Рубрики: історія педагогіки Середньовіччя
   Дитинство--періодизація

Кл.слова (ненормовані):
трактування поняття дитинства -- дитяча особистість -- періодизація дитинства -- дитячий розвиток
Анотація: У статті висвітлюються особливості трактування дитинства в епоху Середньовіччя, коли за визначеннями багатьох дослідників, не було світу дитинства. Цей період життя не був характерним для західноєвропейської культури аж до Нового часу. Формування сучасного образу дитини відбувалося в ХVІІ-ХVІІІ ст., коли світ дитинства почали визнавати як соціальну і психологічну цінність і визначати його відмінності від життя дорослих.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

10.
74.03(4Укр)
Н 73


    Новицька, Ольга Валеріївна.
    Організація науково-дослідної роботи як складової реформування системи освіти в Україні (1920-1924) / О. В. Новицька // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 4. - С. 42-47. - Бібліогр.: 14 назв.
ББК 74.03(4Укр)
Рубрики: історія педагогіки України(1917-
   Науково-дослідна робота--організація

Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- радянська система освіти -- педагогічна освіта -- науково-дослідна робота -- реформування освіти -- організація освіти
Анотація: У статті висвітлено організацію освіти в Україні у 1920-1924 рр.; розкрито зміни, що відбулися в системі освіти в ранній радянський період, зокрема, у педагогічній і науково-дослідній сферах; проаналізовано реорганізацію педагогічних закладів та науково-дослідних установ.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 
Статистика
за 06.06.2024
Кількість запитів 3160
Кількість відвідувачів 766
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя