Пошуковий запит: <.>II=ШО1/2012/2<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13 |
>1.
| 88.8 А 47
Алексеєнко, Т. Ф. Явища мобінгу та булінгу в стосунках групи і особистості / Т. Ф. Алексеєнко> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 12-16. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 88.8 + 74.2 Рубрики: Психологія--групова психологія Насилля в школі Кафедра психології Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): мобінг -- булінг -- босинг -- групова психологія -- групові взаємовідносини -- взаємовідносини у групах -- насилля у групах -- психічне насилля у групах Анотація: У статті розкриваються різні види психологічного насилля у взаємовідносинах групи й особистості, передумови і механізми їх розвитку, можливі соціальні ефекти, наслідки та перспективи профілактики.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>2.
| 74.03(4/8) А 88
Арцишевський, Р. А. Мислитель, педагог, гуманіст : до 420-річчя від дня народження Яна Амоса Коменського / Р. А. Арцишевський> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 44-47. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74.03(4/8) Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах педагоги зарубіжних країн Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): пансофія -- пансифічні школи -- картина світу -- людиноцентризм -- педагогіка -- історія педагогіки -- персоналії Анотація: У статті охарактеризовано світоглядні, педагогічні й гуманістичні засади вчення Яна Амоса Коменського.
Дод.точки доступу: Коменський, Ян Амос (чеський мислитель, педагог, письменник ; 28.03.1592-15.11.1670) \про нього\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>3.
| 74.58 В 11
Вітченко, А. О. До проблеми розробки критеріїв оцінювання студентів з методики викладання зарубіжної літератури / А. О. Вітченко> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 37-40. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 74.58 Рубрики: Студенти--оцінювання знань студентів Оцінювання знань студентів Викладання зарубіжної літератури в ВНЗ Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): оцінювання -- норми оцінювання -- критерії оцінювання -- кредитно-модульна система навчання -- методика викладання літератури -- оцінювання знань -- оцінювання знань студентів -- критерії оцінювання знань Анотація: Стаття присвячена актуальній проблемі оцінювання студентів ВНЗ ІІІ-ІV рівнів аккредитації в умовах кредитно-модульної системи навчання, дослідженню методологічних засад порушеної проблеми, розкриттю теоретико-технологічних підходів до розробки критеріїв оцінювання студентів з методики викладання зарубіжної літератури.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>4.
| 74.204 В 67
Волик, Л. В. Театралізація навчально-виховного процесу : праксеологічний аспект / Л. В. Волик> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 2-7. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.204 Рубрики: Педагогіка--шкільна педагогіка--шкільна театральна педагогіка Навчально-виховний процес Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): педагогічний артистизм -- шкільна педагогіка -- шкільна театральна педагогіка -- театральна шкільна педагогіка -- імпровізація -- театральні уроки -- театральні студії -- педагогічні студії Анотація: У статті висвітлюється питання театралізації навчально-виховного процесу, презентовано технології та методи формування театральної майстерності педагогів.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>5.
| 76.1 Д 55
До відома авторів. Вимоги до рукописів статей> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 27
ББК 76.1 Рубрики: Преса--педагогічна преса Кл.слова (ненормовані): преса -- педагогічна преса -- вимоги до рукописів -- автори педагогічної преси
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>6.
| 74 К 21
Караманов, О. В. Музейна педагогіка в контексті багатокультурного освітнього середовища в Україні / О. В. Караманов> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 8-11. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74 Рубрики: Педагогіка--музейна педагогіка Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): музейна педагогіка -- музеї -- багатокультурність -- культурно-освітня діяльність -- демократичне середовище
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>7.
| 74.24 К 71
Коса, Т. Г. Управління навчально-виховним процесом в умовах коледжу засобом проектних технологій / Т. Г. Коса> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 41-43. - Бібліогр.: 14 назв.
ББК 74.24 Рубрики: Коледжі--навчально-виховний процес коледжі--управління Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): навчально-пізнавальна діяльність -- проекти -- проектні технології -- коледжі -- навчально-виховний процес Анотація: У статті розкрито зміст проектної технології як засобу управління навчально-пізнавальною діяльністю коледжу. Окреслено визначальні риси проектної технології в коледжі, наведено характеристику етапів виконання проекту.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>8.
| 74.2 П 27
Першукова, О. О. Погляди зарубіжних учених на двомовну та багатомовну освіту школярів у країнах Європи / О. О. Першукова> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 23-27. - Бібліогр.: 16 назв.
ББК 74.2 Рубрики: Школярі--освіта школярів--двомовна освіта школярів Школярі--освіта школярів--багатомовна освіта школярів Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): двомовна освіта -- двомовна освіта школярів -- багатомовна освіта школярів -- рідні мови -- нерідні мови -- вивчення мови як системи -- мовні предмети -- немовні предмети -- мовна більшість -- мовна меншість -- імерсія -- субімерсія Анотація: У статті на основі аналізу праць провідних зарубіжних фахівців розглядаються сутнісні характеристики термінів "двомовна освіта" та "багатомовна освіта" учнів європейських шкіл; визначено їх спільні та відмінні особливості, з'ясовано роль у формуванні багатомовності молодих європейців.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>9.
| 74.04(4Укр) С 13
Савусин, М. П. Проектний метод. Методика поліпшення навчально-виховного проекту узгодження ролей його виконавців / М. П. Савусин, С. Ф. Дімов, С. М. Пеняєв> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 34-36. - Бібліогр.: 16 назв.
ББК 74.04(4Укр) Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності навчання--метод проектів Кл.слова (ненормовані): загальна теорія систем -- психологія сутності -- латентні структури -- критерії оптимальності -- проекти -- виконавці проекти -- ролі виконавців проектів -- метод проектів -- навчально-виховні проекти Анотація: Розглядаються оптимальні умови реалізації методу проектів, доктрина психології сутності, що розвивається групою каліфорнійських соціопсихологів, а також критерій оптимальності функціонування систем, з'ясовуються особливості і значення виконання кожним суб'єктом діяльності певної життєвої ролі. Подано класифікацію груп-учасників навчально-виховного процесу.
Дод.точки доступу: Дімов, С. Ф.; Пеняєв, С. М. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>10.
| 74.04 С 78
Сташевська, І. О. Методи порівняльної педагогіки : проблеми класифікації та використання / І. О. Сташевська> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 17-22. - Бібліогр.: 22 назв.
ББК 74.04 Рубрики: Педагогіка--порівняльна педагогіка--методологія порівняльної педагогіки Педагогіка--порівняльна педагогіка Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): порівняльна педагогіка -- методи порівняльно-педагогічних досліджень -- методологія порівняльної педагогіки -- класифікація методів педагогіки -- проблеми методів педагогіки Анотація: У статті на основі аналізу провідних педагогів-компаративістів, дисертаційних порівняльно-педагогічних досліджень України та Росії останніх десятиріч виявлено й класифіковано основні методи, які можуть бути використані для реалізації мети та завдань науково-дослідної роботи в галузі порівняльної педагогіки.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>11.
|
Тичина, Павло. Квітучий луг і дощик золотий : [текст вірша] / П. Тичина> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 2. - 2-га с. обкл.
Рубрики: Українська література--художня література (поезія) Кл.слова (ненормовані): вірші -- тексти віршів -- Квітучий луг і дощик золотий, вірш
Дод.точки доступу: Тичина, Павло Григорович (український поет ; 1891-1967) \про нього\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>12.
| 74.04(3) Х 22
Харченко, Т. Г. Нормативно-правове забезпечення індивідуального розвитку вчителя в системі підготовки педагогічних кадрів Франції / Т. Г. Харченко> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 28-33. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 74.04(3) Рубрики: Вчителі--підготовка освіта в зарубіжних країнах Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Франція--освіта Кл.слова (ненормовані): підготовка вчителів -- розвиток вчителів -- індивідуальний розвиток вчителів -- педагогічні кадри -- підготовка педагогічних кадрів -- система підготовка кадрів -- нормативно-правове забезпечення
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>13.
| 74.04(4Укр) Х 98
ХХІ Всеукраїнська науково-практична конференція : "Українська педагогіка 1920-х років - сучасні оцінки і виміри" [відбудеться 1-2 листопада 2012 р. в Уманському державному педагогічному університеті]> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 2. - 3-я с. обкл.
ББК 74.04(4Укр) Рубрики: Конференції--педагогічні конференції Кл.слова (ненормовані): конференції -- педагогічні конференції -- всеукраїнські педагогічні конференції -- науково-практичні конференції -- українська педагогіка
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
|