Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (11)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (11)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ІННОВАЦІї<.>
Загальна кількість знайдених документів : 449
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/П 78
Назва : Проблеми освіти : Наук.-метод. зб. Вип. 22
Вихідні дані : К.: НМЦ ВО, 2000
Кільк.характеристики :224 с
ISBN, Ціна 5-8238-0603-5: 2.40 грн.
ДРНТІ : 14.01
ББК : 74.58
Зміст : Оцінка стану нормативно-методичного забезпечення вищої освіти України/ Д. Б. Панасевич, В. С. Черненко, А. К. Солоденко. Різнорівневі програмні вимоги до вивчення основ штучного інтелекту у педагогічному вузі/ О. М. Спірін. До питання про освітню парадигму/ Н. В. Щубелка. Освітня система як технологічний комплекс/ В. К. Маригодов, А. А. Слободянюк, Г. О. Козлакова. Психолого-педагогічні аспекти втілення модульно-рейтингової системи/ І. І. Драч. Про методологічну направленість навчального процесу/ Б. В. Сверида. Структура організації науково-технічної творчості/ А. В. Шевченко. Педагогічні інновації у практиці підготовки фахівців сфери туризму/ Л. І. Поважна. Використання інноваційних технологій/ Н. К. Кульга. Емпатійна педагогіка: співчуття чи співдія/ О. Д. Кайріс. Проблема виховання у дитячих будинках сімейного типу/ М. М. Василькова. Формування творчої особистості учителя (на прикладі Коломийського педагогічного коледжу)/ В. І. Ковтун. Диференціація підходів у керуванні пізнавальною діяльністю студентів на лабораторно-практичних заняттях/ І. О. Колосок. Вплив психофізіологічного та емоційного стану старших школярів на підвищення їхньої розумової працездатності/ І. В. Воронюк, М. В. Соцька. Практицизм педагогічної системи А. С. Макаренка та його реалізація у галузі гігієнічного виховання/ Г. Л. Кривошеєва, Л. Т. Заплатников. Про становлення жіночої середньої освіти у другій половині Х1Х століття./ Л. О. Смоляр. Розбудова вищої педагогічної освіти в україні у 1917-1941 роках/ Л. ф. Курило. Методичні аспекти формування пізнавальної активності студентів на лекції/ П. Г. Лузан.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/Г 94
Назва : Гуманітарний вісник Переяслав-Хмельницького державного педагогічного інституту імені Г. С. Сковороди : науково-теоретичний збірник : Педагогіка. Психологія. Філологія. Філософія. В. 1
Вихідні дані : Переяслав-Хмельницький, 2000
Кільк.характеристики :306 с
ISBN, Ціна 966-7053-09-1: 9.00 грн.
ДРНТІ : 14.35.01
ББК : 74.58
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільна освіта
Вищі навчальні заклади
Важковиховуваність
Зміст : ПЕДАГОГІКА ; Проблема організації студенської науки/ Ю. І. Горобець, С. М. Порев. Розвиток освіти і педагогічної думки в Західній україні в ХІХ століття/ І. М. Яровий. Оволодіння багатозначними прйменниками української мови - основа розвитку граматичної вправності дітей дошкільного віку/ Л. О. Калмикова. Педагогічні інновації в практиці роботи вищих навчальнихз закладів/ О. І. Шапран. Формування валеологічної свідомості в учнів школи І ступеня/ Н. І. Коцур, Л. С. Гармаш. Народне природознавство: його використання в підготовці вчителів початкових класів/ В. В. Куйбіда. Інформаційні технології навчання в системі освітніх інновацій/ В. Ф. Хомич. Місце природничих наук у системі освіти України початку ХХ століття/ А. П. Россоха. Пізнавальні інтереси в системі самореалізації особистості дошкільника/ Л. В. Лохвицька. Виховання молоді на засадах християнської молоді в процесі духовного відродження України/ Н. Є. Химич. Мотивація старшокласників до оздоровчих занять/ С. А. Закопайло. ПСИХОЛОГІЯ ; Психологічні основи розвитку особистісної готовності фахвця до педагогічної діяльності в умовах ринкової економіки/ Н. А. Побірченко. Становлення особистості в умовах дефіциту спілкування/ Г. О. Хомич. Нормативне "Я" як структурне утворення моральної самосвідомості особистості підлітка/ І. С. Булах. Про деякі аспекти використання музикотерапії як засобу виховання "важких" підлітків/ А. М. Виногородський. До питання про виникнення феномена і поняття ранньої шкільної дезадаптації/ Л. В. Дзюбко. Дослідження особливостей готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності/ Я. З. Василькевич. Дослідження проблеми емоційного розвитку молодших школярів/ І. М. Холод. Переживання кризових станів у перехідні періоди як проблема наукового пзнання/ В. А. Вінс. Розвиток професійних міжособистісних стосунків у майбутніх вчителів/ О. О. Грейліх. Системно-діяльнісний підхід до морального виховання молодших школярів/ О. М. Мильнікова. ФІЛОЛОГІЯ ; Григорій Сковорода в романі Валер’яна Поліщука і симфонії П. Тичини/ М. М. Сулима. Теорія хозаризму як міфоіделогема в національному літописанні XVII - XVIII сторіч та її коріння/ М. П. Корпанюк. Семантичні особливості лексем на позначенні основних кольорів в українській та російських мовах/ Л. Е. Довбня. Трагічне в драмі Т. С. Еліота "Вбивство у храмі"/ П. М. Мільошина. Співвідношення багатозначних і однозначних питомих українських дієслів соціально-економічної сфери в засобах масової інформації кінця ХХ ст./ М. І. Навальна. Поетична спадщина Я. М. Нахімова в контексті ситановлення української російсько-мовної літератури/ М. О. Саприкін. ФІЛОСОФІЯ ; Про силу духу і вчення Г. С. Сковороди/ І. П. Стогній. Гуманістично-світоглядна парадигма філософії постмодерму/ В. І. Ярошевець. Основні інтеграційні фактори української культури/ С. М. Рик. Практичний розум як предмет філософського дослідження/ Т. І. Білобровко. Теологічна концепція Рассела В. Маатмана щодо єдності науки і релігії та її невідповідність/ М. М. Стадник. Істинна людина Григорія Сковороди і сучасність/ О. П. Свириденко.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.3)/А 67
Автор(и) : Аніщенко, Олена Валеріївна, Яковець, Наталія Іванівна
Назва : Сучасні педагогічні технології : курс лекцій
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Кільк.характеристики :198 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Предм.покажч.: с. 191-198
Ціна : 6.00 грн.
ДРНТІ : 14.33.07
ББК : 74я73 + 74.202.4я7
Предметні рубрики (Галузі знань): Школа
Педагогічні інновації
Педагогічні технології
Виховні технології
Класний керівник
Учні-- важковиховуваність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): школярі
Примірники : всього 92: Ч.З.№2(31), фб(1), ав(1), аб(62)
Вільні : Ч.З.№2(31), фб(1), ав(1), аб(62)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2004
Кільк.характеристики :254 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 12.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Болонський процес
викладання основ безпеки життєдіяльності
Вчителі-- підготовка
Майбутні вчителі
Зміст : ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Шляхи оптимізації професійної підготовки майбутніх учителів у процесі вивчення педагогічних дисциплін у спеціалізованому педагогічному ВНЗ/ В. М. Глазиріна. Удосконалення професійної підготовки вчителів природничих дисциплін за спеціалізацією "Основи безпеки життєдіяльності"/ О. В. Пуляк, І. Л. Царенко, О. М. Царенко. Зміст диригентської підготовки спеціалістів на мистецьких і музично-педагогічних факультетах педагогічних університетів/ В. Ф. Кривозуб. Психолого-педагогічні вимоги до особистості викладача фахових дисциплін технічного закладу освіти/ С. О. Демченко. Основні технологічні аспекти підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з сім’ями різних типів/ Т. І. Шанскова. Формування професійно-комунікативної грамотності майбутніх соціальних педагогів/ О. В. Паскаль. Теоретико-методичні аспекти підготовки майбутнього педагога до діагностичної діяльності/ А. П. Щербина. Теоретичні аспекти формування гуманістичної позиції майбутнього вчителя/ Б. М. Багай, І. О. Ковба. Педагогічна технологія формування лінгвістичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи/ О. Б. Мамчич. Формування професійної культури майбутніх учителів іноземних мов на заннятях з основ екології як інтегративної педагогічної дисципліни/ Г. В. Марченко. Стан використання енциклопедично-довідникової літератури у системі неперервної професійної освіти/ С. В. Кривець. Некоторые проблемы гендерного образования в процессе профессиональной подготовки студента-филолога в педагогическом вузе/ Т. О. Доронина. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи у закладах освіти/ Л. М. Завацька, О. Г. Платонова. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до взаємодії з дитячими та молодіжними організаціями/ О. В. Лісовець. Мовленнєва компетентність як складова професійної підготовки фахівців дошкільного виховання/ А. М. Аніщук. Творча самоактуалізація як фактор професійного розвитку майбутніх учителів початкових класів/ Л. П. Перхач. Проблема підготовки майбутніх педагогів до навчання дорослих людей/ І. О. Зель. Підготовка майбутніх учителів до формування в учнів потреби у вдосконаленні/ Н. В. Білоусова. Системний підхід до професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкової школи/ О. П. Хижна. Інформаційні технології в системі професійно-педагогічної підготовки вчителя фізики/ М. П. Бойко. Професійна готовність майбутніх учителів до співпраці з батьками школярів/ Н. М. Стрельнікова. Історико-педагогічний досвід як основа інновацій у підготовці працівників дошкільних закладів/ Т. А. Василенко. Роль фізичної культури в удосконаленні професійного становлення фахівців у вузі/ І. І. Заплішний. Інтегративний підхід при підготовці майбутніх робітників/ Н. О. Падун. Соціальна педагогіка як компонент змісту педагогічної освіти/ Н. М. Суховєєва. Підготовка соціальних педагогів до організації клубної роботи з учнівською молоддю/ Н. С. Останіна. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Інноваційні процеси у вищій освіті України у 20-ті роки XX ст./ Є. І. Коваленко. Формування комунікативної культури у майутнього вчителя в історії педвузів України (1917-1924рр.)/ О. В. Лавріненко. Нововведення у вищій школі у контексті наукової організації праці (80-ті роки ХХ століття)/ О. Аніщенко. Розвиток музично-педагогічної думки міста Ніжина на початку ХХ століття (1900-1933 рр.)/ Ж. М. Володченко, С. І. Самаріна. Проблема підготовки вчителів у теоретичній спадщині М. О. Лавровського та М. Є. Скворцова/ Н. М. Баленко. До питання історії музичної освіти на Чернігівщині/ О. П. Васюта. Професіоналізм у педагогічній освіті США/ С. В. Тезікова. Інноваційні підходи до підготовки вчителя у педагогічній спадщині М. І. Демкова/ Н. І. Бєлкіна. Педагогічні ідеї Г. Сковороди та проблеми вищої освіти в Україні/ І. О. Кулик. Професійна підготовка вчителів Чернігівщини на початку ХХ століття/ І. І. Киричок. З історії організації навчального процесу в Гімназії вищих наук князя Безбородька/ Т. О. Білик. Інновації в освіті Німеччини в умовах розвитку європейської інтеграції/ Н. В. Абашкіна. Сучасні підходи до акредитації педагогічних навчальних закладів в Англії та Уельсі/ Н. М. Авшенюк. Формування професійної компетентності педагогів у вищих навчальних закладах будівельного профілю України та Німеччини/ А. Корнілова. Досвід роботи зарубіжних науковців у впровадженні диференційованого підходу у навчанні іноземній мові у вищих закладах освіти/ Є. Є. Гончарова. Зміст і форми професійної підготовки профконсультантів служби зайнятості у ВНЗ Німеччини/ Н. Удовиченко. Про становлення і розвиток теорії реальної освіти у працях європейських педагогів/ Л. В. Кнодель; С. А. Нургалиева; А. І. Турчин; А. В. Василюк; В. В. Синявський; Л. А. Колбіна; О. Л. Мерзлякова; І. Я. Мищук. Тенденції професійної підготовки майбутнього вчителя рідної словесності у США/ О. М. Семеног. Новые подходы в сфере профессионального образования в Германии/ Л. В. Кнодель. Проблеми змісту підготовки соціальних педагогів у Німеччині/ Л. П. Євтушик. Проблемы интеграции высшего образования Казахстана в мировое образовательное пространство/ С. А. Нургалиева. Австрія: риси вищої освіти ХХІ століття і Болонський процес/ Т. В. Зінченко. Організаційно-структурні особливості сучасної системи підготовки вчителів для професійно-освітніх закладів у Німеччині/ А. І. Турчин. Математизація змісту шкільної освіти у США, Франції та Україні в ІІ половині ХХ століття. Порівняльний аналіз/ В. М. Благінін, М. В. Потапенко. Досвід демократичної Польщі: участь у Болонському процесі та інших планах освітньо-наукової інтеграції Європи/ А. В. Василюк. Демарш-французький метод рівності у здібностях/ О. І. Авксентьєва. ПСИХОЛОГІЯ ; Психодіагностичне і професіографічне забезпечення професійного навчання як важливий чинник підвищення його ефективності/ В. В. Синявський. Розвиток мотивації до творчості в студентської молоді/ Н. І. Литвинова. Особливості роботи кризових центрів соціально-психологічної допомоги молоді/ О. В. Михайленко. Діагностика сформованості особистісних цінностей майбутніх учителів початкової школи/ Л. А. Колбіна. Особливості становлення психотерапії у сфері гуманістичної педагогіки/ С. О. Борисюк. Використання тренінгу в підготовці майбутніх фахівців/ В. М. Котеленець, М. І. Вовковінський. Проблеми профілактики психологічного маніпулювання та контролю свідомості в молодіжному середовищі/ О. Л. Мерзлякова. Соціально-психологічні чинники професійної адаптації студентів педагогічного університету/ Н. В. Коваленко. Тренінг розвитку професійно-управлінського самовизначення майбутніх фахівців освіти/ О. П. Щотка. Психолого-педагогічні аспекти комп’ютеризації навчання фізики за модулями у педколеджі/ І. Я. Мищук. Екопсихологічна культура в професійній підготовці учнівської молоді/ В. І. Панченко. Формування в студентської молоді інтересу до творчої діяльності/ А. О. Коркунова.
Примірники : всього : Ч.З.№2(1), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(1), фб(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 02(05)/Н 34
Назва : Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського : сборник научных трудов. Вип. 12
Вихідні дані : К., 2004
Кільк.характеристики :310 с
Колективи : Національна Академія Наук України, Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського, Асоціація бібліотек України
Ціна : 8.25 грн.
ДРНТІ : 12.91
ББК : 78.3я54
Предметні рубрики (Галузі знань): Бібліотеки-- інноваційна діяльність
бібліотечні технології
освіта-- бібліотечно-інформаційна
Бібліотекарі-- підвищення кваліфікації
сервіс-- бібліотечний-- інновації
Зміст : Управління інноваційними процесами соціально-культурного розвитку бібліотек/ В. Ільганаєва. Новітні технології в процесі обслуговування читачів залу періодичних видань НБУВ/ О. Лопата. Стратегія забезпечення онлайнового бібліотечного сервісу/ Д. Соловяненко. Інформаційне забезпечення бібліотечних працівників/ С. Масловська. Інформаційна діяльність Державної науково-педагогічної бібліотеки України для задоволення потреб освітян/ Т. Букшина. Автоматизація бібліотечних процесів з використанням штрихкодових технологій/ І. Чабан. Використання Інтернету у формуванні фондів періодичних видань України і Росії/ О. Родзінська. Розвиток системи підвищення кваліфікації бібліотечних співробітників НБУВ: результати дослідження/ В. Корнієнко.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 336/Е 32
Автор(и) : Едвардес, Уоррен
Назва : Ключові фінансові інструменти: Орієнтування та інновації у світі деривативів
Вихідні дані : К.: Всеувито: Наукова думка, 2003
Кільк.характеристики :255 с
Серія: Усе про менеджмент
Примітки : Бібліогр.: с. 247-251; Предм.-імен. покаж.: с. 252-255
ISBN, Ціна 966-520-018-6: 20.00 грн.
ДРНТІ : 06.73
ББК : 65.261
Предметні рубрики (Галузі знань): Менеджмент ризику
Хеджування
Деривативи-- кредитні-- страхові
Ризики фінансові
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дериватофобія
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378(4Укр)/Н 73
Назва : Новітні технології навчання : Науково-методичний збірник
Вихідні дані : К.: НМЦ ВО, 2003
Кільк.характеристики :248 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти
Ціна : 20.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74.58(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання екології
Комп’ютерні засоби навчання
Технології навчання
Інформаційні технології
Зміст : Інтегроване заняття - одна з форм нових педагогічних технологій/ К. І. Волинець, В. Ф. Александрова. До питання про необхідність запровадження модульно-рейтингової системи/ Н. Г. Сазонова. Ділові ігри та проблемно-фахові ситуації як засіб набуття досвіду соціальної поведінки і формування професійної компетенції майбутніх юристів/ Т. Б. Крамаренко. Методичні прийоми викладання екології у ВНЗ/ Н. М. Заверуха. Впровадження інноваційних, комп’ютерних методів навчання у Вінницькому технічному коледжі/ С. М. Марценюк. Загальні тенденції та психолого-педагогічні проблеми запровадження сучасних технологій навчання/ М. В. Головко. Рейтинг як форма індивідуального підходу до всебічного розвитку особистості/ К. В. Зеленський, В. І. Козак, О. В. Синишин. Методологічні аспекти розвитку інформаційно-програмного і програмно-методичного забезпечення навчального процесу/ О. Ю. Коновалов. Інтеграція навчання і національного виховання в контексті сучасної освіти/ В. І. Артюшенко. Застосування модульно-блочної технології з рейтинговою системою оцінки/ Т. Г. Величко. Управління підготовкою студентів щодо організації дозвілля школярів на основі концепції соціально-етичного маркетингу/ Н. М. Флегонтова. Експериментальне дослідження шляхів і засобів формування екологічного світогляду студентів сільськогосподарських технікумів та учнів СПТУ економічних спеціальностей/ Н. А. Негруца. Шляхи гармонізації мотиваційної сфери студентства/ Н. О. Проніна. Впровадження самостійної, індивідуальної роботи студентів як важливого чинника формування особистісно-орієнтованої системи навчання/ І. О. Бочан. Структура процесу навчання на основі графічно-інформаційної технології/ О. Г. Глазунова. Використання новітніх навчальних технологій підготовки молодшого спеціаліста у Миколаївському державному вищому училищі культури/ Л. В. Рура. Новітні технології навчання: пошуки, перспективи/ В. Д. Левченко. Виховна робота: система, досвід, інновації/ М. І. Виннічик. Нові підходи до формування екологічної культури студентів/ О. В. Земляк. Інноваційний простір системи підготовки молодших спеціалістів документально-інформаційної сфери/ Л. В. Озарчук. Тестування в інноваційній діагностиці знань/ С. С. Никитюк. Нові інформаційні технології і перспективи підвищення ефективності навчально-виховного процесу/ Б. В. Дерикоз. Метод ситуативного навчання в процесі викладання соціально-гуманітарних дисциплін/ Н. М. Рудік. Проблемність як засіб удосконалення технології навчання/ Н. М. Демчишина. Використання мультимедійних курсів у навчанні іноземної мови/ Н. В. Дейнега. Формування навиків роботи студентів у нових економічних умовах/ О. І. Павлова. Використання інформаційних систем при викладанні предметів циклу економічних дисциплін/ Н. М. Кондратьева. Технологія проблемно-модульного навчання з урахуванням міжпредметних зв’язків/ А. В. Федько. Форми та методи інтенсифікації навчального процесу при вивченні іноземної мови/ Н. М. Плаксіна. Форми і методи контролю знань студентів в умовах сучасних навчальних технологій/ Т. П. Баюл, Л. Т. Степанкова. Електронні технології в навчальному процесі/ В. В. Сизов. Юридична клініка як форма практичного навчання студентів-правовиків/ К. П. Костяєва.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378(075.3)/П 24
Назва : Педагогіка вищої школи : Навч. посіб. . -2-е вид., перероб. і доп.
Вихідні дані : К.: Знання, 2005
Кільк.характеристики :399 с
Примітки : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 966-346-010-5: 10.00, 45.00, 10.00, грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74.584я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіка вищої школи
Дидактика вищої школи
Вища освіта-- інновації
Викладачі вищих навчальних закладів
Студенти
Наукові дослідження
Методологія наукових досліджень
Педагогічні дослідження
Інноваційна діяльність-- вища школа
Педагогічний менеджмент
Педагогічна техніка вчителя
Управління вищим навчальним закладом
Виховання студентів
Моральне виховання студентів
Правове виховання студентів
Екологічне виховання студентів
Позаудиторна робота студентів
Куратори студентських груп
Майбутні вчителі
Примірники : всього : фб(1), ав(2), Ч.З.№2(16), пед.(1), аб(2)
Вільні : фб(1), ав(2), Ч.З.№2(16), пед.(1), аб(2)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 02(4Укр)/В 53
Назва : Вісник Харківської державної академії культури : збірник наукових праць. Вип. 14
Вихідні дані : Х.: ХДАК, 2004
Кільк.характеристики :295 с
Колективи : Міністерство культури і мистецтв України, Харківська державна академія культури
ISBN, Ціна 966-7352-66-8: 10.75 грн.
ДРНТІ : 13.07
ББК : 78(4Укр)я54 + 71.0я54
Зміст : Знання й освіта в інформаційній цивілізації/ В. М. Шейко. Історіографія культури України в роки незалежності/ Г. В. Приходько. Гончарство Чернігівщини: традиційне та сучасне/ С. О. Сватковський. Бібліотечний фактор у становленні інформаційного суспільства: підсумки та завдання бібліотечної освіти 90-х рр. XX ст. - поч. XXI ст./ В. О. Ільганаєва. Формування електронної бібліотеки як бібліотекознавча проблема/ М. С. Слободяник. Електронна бібліотека в системі дистанційної освіти/ Л. Я. Філіпова. Вища бібліотечно-інформаційна освіта в Україні: орієнтація на електронну бібліотеку/ С. В. Сищенко. Зберігання бібліотечних фондів: дієвий консерватизм чи малоефективні інновації?/ І. О. Бондаренко. Технологія та методика бібліотечної селекції документів у сучасних умовах/ Т. Д. Булах. Інформаційна діяльність у вищій школі: поняття, зміст і основні напрями/ М. М. Чурсін. Засоби модернізації вищої педагогічної освіти/ А. І. Прокопенко.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 1Ф7/С 24
Назва : Світоглядно-методологічні інновації в західноєвропейській філософії
Вихідні дані : К.: Український Центр духовної культури, 2001
Кільк.характеристики :296 с
Колективи : Національна Академія Наук України, Інститут філософії ім. Г. С. Сковороди
Примітки : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 966-7276-97-Х: 6.50 грн.
ДРНТІ : 02.31
ББК : 87.3(4)6
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): постструктуралізм (філос.)--трансцендентальна прагматика (філос.)--сенс (філос.)--феноменологія (філос.)
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(5), аб(11)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(5), аб(11)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 26.06.2024
Кількість запитів 116619
Кількість відвідувачів 1742
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя