Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=АНАЛІЗ ЛІТЕРАТУРНОГО ТВОРУ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-21 
1.

Лісовський А. М. Морфологія художності твору і вивчення літератури в школі/А. М. Лісовський. - 2005
2.

Хализев А. Е. О стратегиях анализа литературного произведения/А. Е. Хализев // Известия Российской академии наук. Серия литературы и языка. -М.:Российская Академия наук, 2007. т.Том66,N N6.-С.16-22
3.

Паламар С. Робота над художньою деталлю як елемент аналізу літературного твору в 5-7 класах/С. Паламар // Українська література в загальноосвітній школі. -К.:Антросвіт, 2008,N N12.-С.25-26
4.

Штейнбук Ф. Тілесно-міметичний метод аналізу художніх творів: суперечлива апологія/Ф. Штейнбук // Слово і Час. -К.:Фенікс, 2008,N N12.-С.56-66
5.

Савчук Н. Виразне читання оповідного тексту/Н. Савчук // Українська мова та література. -К.:Шкільний світ, 2010,N N 9/12 (березень).-С.89-95
6.

Бондаренко Ю. Художній конфлікт як предмет вивчення в процесі шкільного аналізу літературного твору/Ю. Бондаренко // Українська література в загальноосвітній школі. -К.:Антросвіт, 2011,N N 6.-С.12-14
7.

Бондаренко Ю. Концептуально-образний аналіз літературного твору в школі/Ю. Бондаренко // Українська література в загальноосвітній школі. -К.:Антросвіт, 2011,N N 11.-С.11-14
8.

Привалова С. Розвиток творчих здібностей старшокласників на уроці української літератури/С. Привалова // Українська література в загальноосвітній школі. -К.:Антросвіт, 2011,N N 11.-С.14-17
9.

Міщенко О. Робота над портретом на уроках української літератури/О. Міщенко // Українська література в загальноосвітній школі. -К.:Антросвіт, 2013,N N 2.-С.31-35.
10.

Глеб О. Формування навиків інтерпретації під час вивчення ліричних та ліро-епічних творів у старшій школі/О. Глеб // Українська література в загальноосвітній школі. -К.:Антросвіт, 2013,N N 2.-С.39-41.
11.

Цветкова О. В. Формирование навыков анализа эпизода художественного произведения на уроках литературы в средней школе/О. В. Цветкова // Русская словесность. -Москва:Школьная пресса, 2013,N N 2.-С.51-57.
12.

Хроменко І. Дистанційний навчальний тренінг "Шляхи аналізу художнього твору, адаптовані до шкільної практики"/І. Хроменко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2013,N N 7/8.-С.1-50.
13.

Приходько І. Ф. Модерна поетика раннього Юрія Яновського/І. Ф. Приходько // Вивчаємо українську мову та літературу. -Х.:"Основа", 2013,N N 34/36.-С.59-67.
14.

Азьомов В. Т. Система образів-символів оповідання для комп’ютера та циркуля “Дамаскин” Милорада Павича/В. Т. Азьомов, Т. М. Азьомова // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2014,N N 3.-С.26-32.
15.

Говорунець З. В. Система уроків за твором Льюїса Керрола "Аліса в країні див"/З. В. Говорунець // Зарубіжна література в школі:Видавнича група "Основа", 2017,N N 7/8.-С.32-62
16.

Лавренюк Ю. С. Роальд Дал - автор найсмачнішої казки "Чарлі і шоколадна фабрика"/Ю. С. Лавренюк // Зарубіжна література в школі:Видавнича група "Основа", 2017,N N 7/8.-С.63-65
17.

Нестеренко С. В. Формування етнокультурної компетентності учнів у процесі вивчення громадянської лірики Миколи Вінграновського в 11-му класі/С. В. Нестеренко // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2016,N № 4:П’яті Бугайківські читання.-С.95-100
18.

Лагола І. Хай книжечка дитині допоможе зробити світ барвистим і погожим/І. Лагола, Л. Свиріпа // Учитель початкової школи:Видавництво "Світич", 2019,N N 1.-С.8-12.
19.

Бондаренко Ю. Жанрово-родовий аналіз літературного твору в школі/Ю. Бондаренко // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2019,N N 3.-С.18-26.
20.

Бондаренко Ю. Жанрово-родовий аналіз літературного твору в школі/Ю. Бондаренко // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2019,N N 4.-С.6-11.
 1-20    21-21 
 
Статистика
за 21.07.2024
Кількість запитів 73844
Кількість відвідувачів 902
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя