Пошуковий запит: <.>K=АНАЛІЗ ЛІТЕРАТУРНОГО ТВОРУ<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Лісовський А. М. Морфологія художності твору і вивчення літератури в школі/А. М. Лісовський. - 2005
|
>2.
| Хализев А. Е. О стратегиях анализа литературного произведения/А. Е. Хализев // Известия Российской академии наук. Серия литературы и языка. -М.:Российская Академия наук, 2007. т.Том66,N N6.-С.16-22
|
>3.
| Паламар С. Робота над художньою деталлю як елемент аналізу літературного твору в 5-7 класах/С. Паламар // Українська література в загальноосвітній школі. -К.:Антросвіт, 2008,N N12.-С.25-26
|
>4.
| Штейнбук Ф. Тілесно-міметичний метод аналізу художніх творів: суперечлива апологія/Ф. Штейнбук // Слово і Час. -К.:Фенікс, 2008,N N12.-С.56-66
|
>5.
| Савчук Н. Виразне читання оповідного тексту/Н. Савчук // Українська мова та література. -К.:Шкільний світ, 2010,N N 9/12 (березень).-С.89-95
|
>6.
| Бондаренко Ю. Художній конфлікт як предмет вивчення в процесі шкільного аналізу літературного твору/Ю. Бондаренко // Українська література в загальноосвітній школі. -К.:Антросвіт, 2011,N N 6.-С.12-14
|
>7.
| Бондаренко Ю. Концептуально-образний аналіз літературного твору в школі/Ю. Бондаренко // Українська література в загальноосвітній школі. -К.:Антросвіт, 2011,N N 11.-С.11-14
|
>8.
| Привалова С. Розвиток творчих здібностей старшокласників на уроці української літератури/С. Привалова // Українська література в загальноосвітній школі. -К.:Антросвіт, 2011,N N 11.-С.14-17
|
>9.
| Міщенко О. Робота над портретом на уроках української літератури/О. Міщенко // Українська література в загальноосвітній школі. -К.:Антросвіт, 2013,N N 2.-С.31-35.
|
>10.
| Глеб О. Формування навиків інтерпретації під час вивчення ліричних та ліро-епічних творів у старшій школі/О. Глеб // Українська література в загальноосвітній школі. -К.:Антросвіт, 2013,N N 2.-С.39-41.
|
>11.
| Цветкова О. В. Формирование навыков анализа эпизода художественного произведения на уроках литературы в средней школе/О. В. Цветкова // Русская словесность. -Москва:Школьная пресса, 2013,N N 2.-С.51-57.
|
>12.
| Хроменко І. Дистанційний навчальний тренінг "Шляхи аналізу художнього твору, адаптовані до шкільної практики"/І. Хроменко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2013,N N 7/8.-С.1-50.
|
>13.
| Приходько І. Ф. Модерна поетика раннього Юрія Яновського/І. Ф. Приходько // Вивчаємо українську мову та літературу. -Х.:"Основа", 2013,N N 34/36.-С.59-67.
|
>14.
| Азьомов В. Т. Система образів-символів оповідання для комп’ютера та циркуля “Дамаскин” Милорада Павича/В. Т. Азьомов, Т. М. Азьомова // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2014,N N 3.-С.26-32.
|
>15.
| Говорунець З. В. Система уроків за твором Льюїса Керрола "Аліса в країні див"/З. В. Говорунець // Зарубіжна література в школі:Видавнича група "Основа", 2017,N N 7/8.-С.32-62
|
>16.
| Лавренюк Ю. С. Роальд Дал - автор найсмачнішої казки "Чарлі і шоколадна фабрика"/Ю. С. Лавренюк // Зарубіжна література в школі:Видавнича група "Основа", 2017,N N 7/8.-С.63-65
|
>17.
| Нестеренко С. В. Формування етнокультурної компетентності учнів у процесі вивчення громадянської лірики Миколи Вінграновського в 11-му класі/С. В. Нестеренко // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2016,N № 4:П’яті Бугайківські читання.-С.95-100
|
>18.
| Лагола І. Хай книжечка дитині допоможе зробити світ барвистим і погожим/І. Лагола, Л. Свиріпа // Учитель початкової школи:Видавництво "Світич", 2019,N N 1.-С.8-12.
|
>19.
| Бондаренко Ю. Жанрово-родовий аналіз літературного твору в школі/Ю. Бондаренко // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2019,N N 3.-С.18-26.
|
>20.
| Бондаренко Ю. Жанрово-родовий аналіз літературного твору в школі/Ю. Бондаренко // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2019,N N 4.-С.6-11.
|
|
|