Пошуковий запит: <.>K=АНКЕТИ<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 64
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Акопян Л. С. Структурированная анкета по выявлению страхов у детей дошкольного и младшего школьного возраста /Л. С. Акопян // Психотерапия. -М.:Гениус, 2005,N N2.-С.44-46.
|
>2.
| Андреєва Г. П. Професійні здібності учня : Програма соціально-психологічного дослідження "Особливості особистісного розвитку учнів 8-х класів" /Г. П. Андреєва, І. А. Дорошенко // Психологічна газета. -К.:СПДФО Главник О. П., 2005,N N15(серпень).-С.22-29.
|
>3.
| Анкетування в школі: про всіх і для всіх/упоряд.: Т. М. Гулєвич, Н. М. Омельчук // Бібліотека Шкільного світу. Завуч. Бібліотека. -К.:Шкільний світ, 2014,N N 8.-С.1-128.
|
>4.
| Анкетування в школі: про всіх і для всіх/упоряд.: Т. М. Гулєвич, Н. М. Омельчук // Бібліотека "Шкільного світу". Психолог. Бібліотека. -К.:Редакції загальнопедагогічних газет, 2014,N N 8.-С.1-128.
|
>5.
| Бібліотека "Шкільного світу" - 2003г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>6.
| Батищева Г. Б. Діяльність психолога в період атестації : Програма діагностики педагогів, що проходять атестацію (методики діагностики) /Г. Б. Батищева // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2006,N N5(лютий).-С.9-16.
|
>7.
| Брежнєва Числова вежа, або Актуалізуємо математичні знання педагогів /Олена Брежнєва // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2020,N № 2.-С.53-56.
|
>8.
| Вихователь-методист дошкільного закладу - 2020г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>9.
| Виявлення освітніх запитів батьків // Вихователь-методист дошкільного закладу. -київ:ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2016,N N 10.-С.16-18.
|
>10.
| Ген Д. Місце консультування в системі методичної роботи/Д. Ген, Л. Ненова // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2013,N № 2.-С.58-65.
|
>11.
| Гиперактивный ребенок: Тематическая вкладка // Шкільний психолог. -Москва:Издательский дом "Первое сентября", 2002,N N11.-С.13-20, 29-36
|
>12.
| Грицан С. Як стишити галоп часу, або Тайм-менеджмент для професійного зростання/Світлана Грицан // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2017,N № 1.-С.37–43.
|
>13.
| Діагностичний інструментарій для виявлення рівня вихованості культури демократизму старшокласників/авт.-розробник Г. А. Назаренко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 12.-С.71-75.
|
>14.
| Діденко А. Н. Сучасне діловодство/А. Н. Діденко. - 2006
|
>15.
| Дмітрієва О. А. Особливості потребнісно-мотиваційної сфери психосоціально зрілих і психосоціально незрілих особистостей /О. А. Дмітрієва // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2005,N N9.-С.8-12.
|
>16.
| Додаток 1: тести й анкети // Шкільний світ, 2004,N N25/28 (липень).-С.175-180
|
>17.
| Жиляев А. Г. Выявление факторов риска наркотизации у детей младшего школьного возраста/А. Г. Жиляев, Т. И. Палачева // Психология и школа. -М.; Обнинск:Технограф, 2005,N N4.-С.57-61
|
>18.
| Завражин С. А. Исследование отношения к жизни и смерти у подростков с нарушением интеллекта/С. А. Завражин, Н. В. Жукова // Вопросы психологии. -М.:ООО "Вопросы психологии", 2006,N N2.-С.58-67
|
>19.
| Карпенко Н. В. Психокорекція та психопрофілактика страхів у дошкільників: Ч. 1/Н. В. Карпенко // Психологічна газета. -К.:СПДФО Главник О. П., 2006,N N7 (квітень).-С.1-31
|
>20.
| Карпенко Н. В. Практики на робочому місці психолога: Норми професійної етики для розробників і користувачів психодіагностичних методик/Н. В. Карпенко // Психологічна газета. -К.:СПДФО Главник О. П., 2006,N N2(січень).-С.16-32.
|
|
|