Пошуковий запит: <.>K=ВАДИ<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 104
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Хамагуті Е. Що таке японська модель: Переваги та вади в добу глобалізації/Е. Хамагуті. - 2003
|
>2.
| Психолог. Шкільний світ - 2004г.,N 2(січень) (Введено оглавление)
|
>3.
| Кащенко В.П. Педагогічна корекція : Вади характеру дітей і підлітків : Психокорекція/В.П. Кащенко // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2004,N N2(січень).-С.9-13.
|
>4.
| Сєрова Л. Акустична дисграфія в молодших школярів та її подолання/Л. Сєрова, С. Янчевська // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2005,N N8 (лютий).-С.17-18
|
>5.
| Свіжина Н. Теоретичні підходи до вивчення мислення дошкільників 5-7 років з вадами слуху/Н. Свіжина // Дефектологія. -К.:"Педагогічна преса", 2005,N N4.-С.16-23
|
>6.
| Момот В. Теоретические основы социально-психологической реабилитации лиц с глубокими нарушениями зрения/В. Момот // Психологическая наука и образование. -М.:Московский городской психолого-педагогический ун-т. Психологический ин-тут Рос. академии образования. Международный образовательный и психологический колледж, 2005,N N4.-С.30 - 37
|
>7.
| Кульбіда С. Правила дактилювання/С. Кульбіда // Дефектологія. -К.:"Педагогічна преса", 2006,N N1.-С.39 - 41
|
>8.
| Легкий О. Особливості формування трудових рухів та дій у дітей з порушеннями зору на уроках трудового навчання/О. Легкий // Дефектологія. -К.:"Педагогічна преса", 2006,N N1.-С.48 - 50
|
>9.
| Головіна Г. "Здрастуй, гостю - зимо!" Інтегрований урок (1-й клас, для дітей, що мають порушення зору)/Г. Головіна // Психологічна газета. -К.:СПДФО Главник О. П., 2006,N N10 (травень).-С.26-28
|
>10.
| Кульбіда С. Білінгвальне навчання нечуючих: стан, перспективи розвитку/С. Кульбіда // Дефектологія. -К.:"Педагогічна преса", 2006,N N3.-С.2-3.
|
>11.
| Сушкова Г. Вади зору- не перешкода для повноцінного розвитку дітей/Г. Сушкова // Дошкільне виховання. -К.:Преса України, 2006,N N12.-С.11-13
|
>12.
| Егорова Л. В. Некоторые особенности работы со слабовидящими детьми. Консультации для родителей/Л. В. Егорова // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО "Изд-во "Детство-Пресс", 2007,N N1.-С.48-49
|
>13.
| Фомина Л. О развитии микроориентировки у дошкольников с нарушением зрения/Л. Фомина // Дошкольное воспитание. -М.:Дошкольное воспитание, 2007,N N9.-С.98-99
|
>14.
| Право України - 2008г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>15.
| Мартинюк Р. Інститут імпічменту в Україні: вади вітчизняної моделі/Р. Мартинюк // Право України. -К.:Міністерство юстиції України, 2008,N N2.-С.105-108
|
>16.
| Здоровье учащихся и учащих // Педагогіка толерантності. -Київ:КГОВЦ "Полікультурний світ", 2008,N N1/2.-С.89-154
|
>17.
| Соціальна педагогіка: теорія та практика - 2008г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>18.
| Носенко В.В. Особисті вади учнів на різних вікових етапах/В.В. Носенко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Видавництво ЛНПУ імені Тараса Шевченка "Альма-матер", 2008,N N4.-С.18-23
|
>19.
| Радченко О. Як важливо чути світ../О. Радченко // Дошкільне виховання. -К.:Світич, 2009,N N4.-С.26-28
|
>20.
| Моляко Р. В. Образ фізичного Я: становлення та деформації у пацієнтів з косметичними вадами/Р. В. Моляко. - 2006
|
|
|