Пошуковий запит: <.>K=ВЗАЄМОДІЇ<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 570
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Бондар О. І. Японська мова як наслідок взаємодії мов ностратичної і австро-тайсько-австронезійської макросімей/О. І. Бондар // Мовознавство. -К.:Інститут мовознавства ім. О. О. Потебні НАН України, 2012,N N 6.-С.53-62
|
>2.
| Герасимчук Оксана Якщо ваші діти особливі : на підтримку батькам дітей з особливими освітніми потребами/Оксана Герасимчук,Наталія Голованенко // Дошкільне виховання, 2020,N № 12.-С.20-21
|
>3.
| Ляльчук Г.Д. Я серед інших: Соціально-комунікативний тренінг конструктивної взаємодії для учнівської молоді (9-10кл.)/Г.Д. Ляльчук // Психологічна газета. -К.:СПДФО Главник О. П., 2005,N N17( вересень).-С.29
|
>4.
| Україна. М-во освіти і науки. Щодо комунікації з дітьми дошкільного віку з родин учасників ООС/АТО, внутрішньо переміщених осіб та організації взаємодії з їхніми батьками : методичні рекомендації /Україна. М-во освіти і науки // Дошкільне виховання, 2020,N № 1.-С.10-12 (Дод.)
|
>5.
| Попова І. Ще один універсальний закон бюрократії? (Хабарництво як побічний продукт взаємодії влади і громадян)/І. Попова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2007,N N2.-С.36-52
|
>6.
| Шлях освіти - 2010г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>7.
| Шлях освіти - 2009г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>8.
| Савельєва Н. В. Школа партнерства як модель ефективної взаємодії всіх учасників освітнього процесу/Н. В. Савельєва, О. В. Бендерська, М. О. Федорець // Управління школою. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2018,N N 25/27.-С.64-80.
|
>9.
| Кунаева А. М. Школа для подростков с девиантным поведением: создание реабилитационной среды/А. М. Кунаева // Социальная педагогика. -Москва:НИИ школьных технологий, 2012,N № 1.-С.53-70.
|
>10.
| Шкільна історична освіта України: зміст, проблеми, пошуки/Національна Академія Наук України, Інститут історії України, Міністерство освіти і науки України, Інститут інноваційних технологій і змісту освіти. - 2010
|
|
|