Пошуковий запит: <.>K=ВЗАЄМОДІЇ<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 568
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Васютинський В.О. Психогенетичні рівні ідеологічного залучення особи як суб’єкта взаємодії/В.О. Васютинський // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2004,N N6.-С.13-15
|
>2.
| Локтіонов В. Оптимізація взаємодії в системі "Екологія - Економіка - Людина" (Матеріали до уроку-семінару "Географічне середовище як сфера взаємодій суспільства і природи" в 10 класі)/В. Локтіонов // Географія та основи економіки в школі. -К.:"Педагогічна преса", 2007,N N1.-С.17-26
|
>3.
| Актуальна готовність вчителів до взаємодії з учнями/С.О.Мусатов, В.М.Зливков, Н.Н.Хомутиннікова, Н.В.Кузьменко // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2004,N N2.-С.4-17
|
>4.
| Винославська О.В. Зміст моделі психолого-управлінського консультування працівників навчальних закладів з проблеми ефективної міжособистісної взаємодії /О.В. Винославська // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2004,N N3.-С.1-4
|
>5.
| Ситченко А. Основи взаємодії наукових і навчальних методів літературного аналізу/А. Ситченко // Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах. -К.:Редакція журналу "Дивослово", 2007,N N5.-С.14-16
|
>6.
| Тищук Л. Психологічні передумови гуманізації взаємодії педагога і дитини в дошкільному закладі/Л. Тищук // Дитячий садок. -К.:Шкільний світ, 2005,N N8 (лютий).-С.3-6
|
>7.
| Світ хаосу. Командна гра з розвитку навичок колективної взаємодії для дітей 13-15 років // Психолог. Бібліотека. -К.:Редакції загальнопедагогічних газет, 2004,N N12( Дитина у кризовому соціумі: як її розуміти і виховувати).-С.74-83
|
>8.
| Амоша О. Підгрунтя інноваційного розвитку. Проблеми і перспективи взаємодії академічної науки й освіти/О. Амоша, А. Землянкін, Г. Моісеєв // Вісник Національної академії наук України. -К.:Видавничий дім "Академперіодика", 2006,N N10.-С.3-16
|
>9.
| Бовть О.Б. Проблеми психологічного дослідження особливостей віктимної поведінки у разі агресивної взаємодії/О.Б. Бовть // Педагогіка і психологія. -К.:Педагогічна думка, 2004,N N2.-С.113-119
|
>10.
| Гриценок Л. Підтримка - основа конструктивної взаємодії/Л. Гриценок // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2004,N N47 (грудень).-С.17-20
|
|
|