Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (3)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (45)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 51
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-51   51-51 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Єресько, Олег
Назва : Розвиток емоційного інтелекту як педагогічна проблема
Місце публікування : Рідна школа: Науково-педагогічний журнал. - К.: Преса України, 2021. - N 3. - С. 51-57. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2021/3). - ISSN 0131-6788
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіка-- наукові дослідження
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційний інтелект--емоційні компетенції--позитивне мислення--програма ceeh--програма sel
Анотація: Статтю присвячено висвітленню феномена емоційного інтелекту як педагогічної проблеми. Розглянуто роль емоцій у житті людини як біосоціальної істоти, їх вплив на формування особистості. Охарактеризовано складові емоційного інтелекту (за моделлю Д. Ґоулмана) та емоційні компетенції, які його формують. Наведено доказову базу ефективності впровадження у закладах освіти програм соціально-емоційного навчання. Визначено шляхи підвищення рівня емоційного інтелекту та формування емоційних компетенцій, сформовано рекомендації щодо активізації зазначеної роботи в закладах дошкільної і повної загальної середньої освіти.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 811.161.2-112/Z99
Автор(и) : Єрмоленко, Світлана Яківна
Назва : Експресивний потенціал української мови в листах-розмовах Тараса Шевченка
Місце публікування : Українська мова: Науково-теоретичний журнал/ Інститут української мови НАН України. - К.: Інститут української мови НАН України, 2017. - N 1 (61). - С. 18-28. - ISSN 1682-3540 (Шифр УМ/2017/1 (61)). - ISSN 1682-3540
УДК : 811.161.2-112 + 811.161.2’42
Предметні рубрики (Галузі знань): Українська мова-- стилістика-- епістолярний стиль
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мова листів--листи-розмови--листування шевченка--епістолярій українських письменників--емоційний інтелект--поетичне мовомислення--усно-розмовні експресеми
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іваненко О.
Назва : Розвиток емоційного інтелекту на прикладі складання есе
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2019. - № 8. - С. 26–27. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2019/8). - ISSN 0131-5358
УДК : 373.3.016:811.161.2](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова школа-- уроки української мови
Початкова школа-- емоції учнів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): уроки української мови--методика викладання--складання есе--емоційний інтелект--переживання--початкова школа
Анотація: У статті запропоновано зразок уроку з української мови на тему: "Складання есе" для учнів початкової школи, на якому можна побачити емоції дітей, відчути їхній настрій, переживання.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88.6/А 28
Автор(и) : Князев Г. Г., Митрофанова Л. Г., Разумникова О. М.
Назва : Адаптация русскоязычной версии "Опросника эмоционального интеллекта" К. Барчард
Місце публікування : Психол. журн. - Москва : Наука: Рос. акад. наук, 2012. - Т. 33, № 4. - С. 112-118: рис., табл. - ISSN 0205-9592 (Шифр ПЖ/2012/33/4). - ISSN 0205-9592
Примітки : Библиогр.: 45 назв.
ББК : 88.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія емоцій
Психологія інтелекту
Анотація: Приводятся результаты адаптации "Опросника эмоционального интеллекта" К. Барчард на российской выборке (n=691). Применение эксплораторного и конфиматорного факторного анализа показало хорошее соответствие факторной структуры опросника теоретически ожидаемой. Выявленные половые и возрастные различия в оценках по шкалам опросника соответствовали описаным в литературе: эмоциональный интеллект у женщин был выше, чем у мужчин, и у взрослых выше, чем у подростков. Корреляция со шкалами "Маркеров факторов большой пятерки" соответствовали теоретически предсказанным. Эксперименты с предъявлением эмоциональных стимулов показали более высокую чувствительность к эмоциональному содержанию стимулов у лиц с высокими значениями по шкалам эмоционального интеллекта.Наводяться результати адаптації "Опитувальника емоційного інтелекту" К. Барчард на російській вибірці (n = 691). Застосування експлораторного і конфіматорного факторного аналізу показало гарну відповідність факторної структури опитувальника теоретично очікуваної. Виявлені статеві і вікові відмінності в оцінках за шкалами опитувальника відповідали описам в літературі: емоційний інтелект у жінок був вище, ніж у чоловіків, і у дорослих вище, ніж у підлітків. Кореляція зі шкалами "Маркерів факторів великої п'ятірки" відповідали теоретично передбаченим. Експерименти з пред'явленням емоційних стимулів показали більш високу чутливість до емоційного змісту стимулів у осіб з високими значеннями по шкалах емоційного інтелекту.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ананко Тетяна
Назва : Добре роби - добре й буде : заняття для дітей старшої групи
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2019. - № 3. - С. 26-27. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д199251/2019/3). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільне виховання-- моральне виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічний клімат--ікт--емоційний інтелект--доброта--кольоротерапія
Анотація: Подано розробку заняття, мета якого - формувати в дітей уміння узгоджувати особисті інтереси з колективними; учити аналізувати життєві ситуації, передбачати наслідки вчинків, сприяти усвідомленню цінності дружби; розвивати емоційно-вольову сферу, емпатію; виховувати чуйність, доброту.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88/А 65
Автор(и) : Андреева И. Н.
Назва : Взаимосвязи эмоционального интеллекта и характеристик социально-психологической адаптации личности
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота: Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К.: компанія "Социс", 2010. - N 12. - С. 63-67. (Шифр ПП/2010/12)
ББК : 88
Предметні рубрики (Галузі знань): соціальна адаптація
Гендер-- социальная психология
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційний інтелект
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Андреева И. Н.
Назва : Предпосылки развития эмоционального интеллекта
Місце публікування : Вопросы психологии: Научный журнал/ Российская Академия образования. - М.: ООО "Вопросы психологии", 2007. - N5. - С. 57-65. - ISSN 0042-8841 (Шифр ВП 2/2007/5). - ISSN 0042-8841
Предметні рубрики (Галузі знань): Емоції
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційний інтелект
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Андрющенко Тетяна
Назва : Емоційний інтелект і здоров’я : вправи для дітей дошкільного віку
Місце публікування : Дошкільне виховання: Науково-методичний журнал для педагогів і батьків/ Міністерство освіти і науки України. - К.: Світич, 2023. - N 9. - С. 8-11. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д199251/2023/9). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільне виховання-- емоційний розвиток
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційний інтелект--самоусвідомлення--саморегуляція--емпатія--керування відносинами--особистість дитини--дошкільники
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 81.2-9/А 67
Автор(и) : Аникина Ю. В.
Назва : Формирование эмоционального интеллекта на уроках иностранного языка
Місце публікування : Англ. мова та л-ра: наук.-метод. журн. - Харків: Основа, 2012. - № 11. - С. 2-3 (Шифр А491234/2012/11)
Примітки : Бібліогр.: 7 назв.
ББК : 81.2-9
Предметні рубрики (Галузі знань): Іноземні мови-- форми навчання-- емоційний інтелект
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційний інтелект--форми навчання--творчий підхід--самооцінка--самосвідомість--управління емоціями--мотивація досягнень--емпатія--соціальні навики--рольові ігри--казки--вірші--пісні--групові дискусії--прислів’я--приказки
Анотація: У статті розкривається питання про формування емоційного інтелекту на уроках іноземної мови. Розглядаються різні форми навчання.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання : 74.2/Г 15
Автор(и) : Галіцина, Людмила
Назва : Чи можливе управління без емоцій
Місце публікування : Управління освітою: Часопис для керівників освітньої галузі. - К.: Перше вересня, 2011. - N 12. - С. Вкладка. С.2-3. (Шифр УО-1/2011/12)
ББК : 74.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Управління освітою
Емоції-- управління
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційний інтелект
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-51   51-51 
 
Статистика
за 26.06.2024
Кількість запитів 124280
Кількість відвідувачів 1796
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя