Пошуковий запит: <.>K=ЕМПАТІЯ<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 79
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Практика управління закладом освіти - 2018г.,N 9 (Введено оглавление)
|
>2.
| Психологія і суспільство - 2002г.,N 3/4 (Введено оглавление)
|
>3.
| Особлива дитина: навчання і виховання - 2018г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>4.
| Практична психологія та соціальна робота - 2010г.,N 8 (Введено оглавление)
|
>5.
| Практична психологія та соціальна робота - 2007г.,N 10 (Введено оглавление)
|
>6.
| Психолог. Шкільний світ - 2005г.,N 13(квітень) (Введено оглавление)
|
>7.
| Психолог. Шкільний світ - 2006г.,N 5(лютий) (Введено оглавление)
|
>8.
| Психологічна газета - 2004г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>9.
| Троицкая Е. А. Влияние условий раздельного обучения на развитие эмпатии у школьников/Е. А. Троицкая // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2012,N № 5.-С.29-38
|
>10.
| Туркова Д. М. Емпатія як "спосіб буття" професійного психолога/Д. М. Туркова // Практична психологія та соціальна робота. -К.:компанія "Социс", 2010,N N 8.-С.69-77
|
>11.
| Баханов К. О. Розвиток емпатії на уроках історії/К. О. Баханов // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2012,N N 14/15.-С.11.
|
>12.
| Человеко-центрированный подход в психологии и психотерапии // Журнал практического психолога. -М.:"Фолиум" и Лидерс А. Г., 2012,N N 1.-С.3-210.
|
>13.
| Виговський С.Є. Емпатія як чинник розвитку смислової сфери особистості в юнацькому віці/С. Є. Виговський. - 2013
|
>14.
| Психодрама: история, теория и практика // Журнал практического психолога. -М.:"Фолиум" и Лидерс А. Г., 2012,N N 6.-С.5-208.
|
>15.
| Юрків Я. І. Телефонне консультування як метод соціально-педагогічної допомоги клієнтам/Я. І. Юрків // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Видавництво ЛНПУ імені Тараса Шевченка "Альма-матер", 2012,N N 4.-С.39-48.
|
>16.
| Человеко-центрированный подход в психологии, психотерапии и в жизни : К 110-летию Карла Роджерса // Журнал практического психолога. -М.:"Фолиум" и Лидерс А. Г., 2012,N N 4.-С.2-227.
|
>17.
| Десятов Д. Л. Розвиток емпатії учнів у процесі роботи школярів з історичними документами/Д. Л. Десятов // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2011,N N 26.-С.4-6
|
>18.
| Шаюк О. Емоційно-вольовий компонент толерантності/О. Шаюк // Освіта і управління. -Київ:ЗАТ "ВІПОЛ", 2011. т.Том 14,N N 1.-С.104-110.
|
>19.
| Столяренко О. Психолого-педагогічні умови формування толерантності у міжособистісних взаєминах студентів ВНЗ/О. Столяренко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 6.-С.46-50
|
>20.
| Кохан Л.В. Формуємо креативно-емпатичну особистість/Л. В. Кохан // Вивчаємо українську мову та літературу. -Харків:"Основа", 2011,N N 16/18.-С.2-16
|
>21.
| Наймарк Е. Увидеть мысль/Е. Наймарк // Новый мир. -М.:Редакция журнала "новый мир", 2010,N N 11.-С.174-186.
|
>22.
| Столяренко О. Формування критеріальної бази міжособистісної толерантності/О. Столяренко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 3.-С.31-35
|
>23.
| Карягина Т. Д. Проблема формирования эмпатии/Т. Д. Карягина // Консультативная психология и психотерапия. -М.:МГППУ,факультет психологического консультирования, 2010,N N 1.-С.38-54
|
>24.
| Аникина Ю. В. Формирование эмоционального интеллекта на уроках иностранного языка/Ю. В. Аникина // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2012,N № 11.-С.2-3
|
>25.
| Камінська Олена Гімнастика для душі/Олена Камінська // Дошкільне виховання, 2018,N № 8.-С.14-17
|
>26.
| Кобильченко В. Концептуальні засади психологічної допомоги молодшим школярам із порушеннями зору та їх найближчому соціальному оточенню/В. Кобильченко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 4.-С.7–14
|
>27.
| Горбенко С. С. Забезпечення вчителем особистісно орієнтованого мистецького навчання і виховання учнів/С. С. Горбенко // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2017,N № 1:I мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Актуальні проблеми мистецької освіти".-С.70-75
|
>28.
| Олійник О. "Мандрівна" бібліотека ЕМПАТІЯ - для освітян/О. Олійник // Практика управління закладом освіти. -Київ:ТОВ Видавничий будинок "Аванпост-прим", 2018,N N 9.-С.45-47.
|
>29.
| Світич Світлана Опановуємо емоції в грі/Світлана Світич // Дошкільне виховання, 2019,N № 3.-С.7-9
|
>30.
| Андрющенко Тетяна Емоційний інтелект і здоров’я/Тетяна Андрющенко // Дошкільне виховання. -К.:Світич, 2023,N N 9.-С.8-11.
|
|
|