Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (3)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (56)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ЕМПАТІЯ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 79
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-79 
1.

Практика управління закладом освіти - 2018г.,N 9 (Введено оглавление)
2.

Психологія і суспільство - 2002г.,N 3/4 (Введено оглавление)
3.

Особлива дитина: навчання і виховання - 2018г.,N 4 (Введено оглавление)
4.

Практична психологія та соціальна робота - 2010г.,N 8 (Введено оглавление)
5.

Практична психологія та соціальна робота - 2007г.,N 10 (Введено оглавление)
6.

Психолог. Шкільний світ - 2005г.,N 13(квітень) (Введено оглавление)
7.

Психолог. Шкільний світ - 2006г.,N 5(лютий) (Введено оглавление)
8.

Психологічна газета - 2004г.,N 2 (Введено оглавление)
9.

Троицкая Е. А. Влияние условий раздельного обучения на развитие эмпатии у школьников/Е. А. Троицкая // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2012,N № 5.-С.29-38
10.

Туркова Д. М. Емпатія як "спосіб буття" професійного психолога/Д. М. Туркова // Практична психологія та соціальна робота. -К.:компанія "Социс", 2010,N N 8.-С.69-77
11.

Баханов К. О. Розвиток емпатії на уроках історії/К. О. Баханов // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2012,N N 14/15.-С.11.
12.

Человеко-центрированный подход в психологии и психотерапии // Журнал практического психолога. -М.:"Фолиум" и Лидерс А. Г., 2012,N N 1.-С.3-210.
13.

Виговський С.Є. Емпатія як чинник розвитку смислової сфери особистості в юнацькому віці/С. Є. Виговський. - 2013
14.

Психодрама: история, теория и практика // Журнал практического психолога. -М.:"Фолиум" и Лидерс А. Г., 2012,N N 6.-С.5-208.
15.

Юрків Я. І. Телефонне консультування як метод соціально-педагогічної допомоги клієнтам/Я. І. Юрків // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Видавництво ЛНПУ імені Тараса Шевченка "Альма-матер", 2012,N N 4.-С.39-48.
16.

Человеко-центрированный подход в психологии, психотерапии и в жизни : К 110-летию Карла Роджерса // Журнал практического психолога. -М.:"Фолиум" и Лидерс А. Г., 2012,N N 4.-С.2-227.
17.

Десятов Д. Л. Розвиток емпатії учнів у процесі роботи школярів з історичними документами/Д. Л. Десятов // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2011,N N 26.-С.4-6
18.

Шаюк О. Емоційно-вольовий компонент толерантності/О. Шаюк // Освіта і управління. -Київ:ЗАТ "ВІПОЛ", 2011. т.Том 14,N N 1.-С.104-110.
19.

Столяренко О. Психолого-педагогічні умови формування толерантності у міжособистісних взаєминах студентів ВНЗ/О. Столяренко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 6.-С.46-50
20.

Кохан Л.В. Формуємо креативно-емпатичну особистість/Л. В. Кохан // Вивчаємо українську мову та літературу. -Харків:"Основа", 2011,N N 16/18.-С.2-16
21.

Наймарк Е. Увидеть мысль/Е. Наймарк // Новый мир. -М.:Редакция журнала "новый мир", 2010,N N 11.-С.174-186.
22.

Столяренко О. Формування критеріальної бази міжособистісної толерантності/О. Столяренко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 3.-С.31-35
23.

Карягина Т. Д. Проблема формирования эмпатии/Т. Д. Карягина // Консультативная психология и психотерапия. -М.:МГППУ,факультет психологического консультирования, 2010,N N 1.-С.38-54
24.

Аникина Ю. В. Формирование эмоционального интеллекта на уроках иностранного языка/Ю. В. Аникина // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2012,N № 11.-С.2-3
25.

Камінська Олена Гімнастика для душі/Олена Камінська // Дошкільне виховання, 2018,N № 8.-С.14-17
26.

Кобильченко В. Концептуальні засади психологічної допомоги молодшим школярам із порушеннями зору та їх найближчому соціальному оточенню/В. Кобильченко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 4.-С.7–14
27.

Горбенко С. С. Забезпечення вчителем особистісно орієнтованого мистецького навчання і виховання учнів/С. С. Горбенко // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2017,N № 1:I мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Актуальні проблеми мистецької освіти".-С.70-75
28.

Олійник О. "Мандрівна" бібліотека ЕМПАТІЯ - для освітян/О. Олійник // Практика управління закладом освіти. -Київ:ТОВ Видавничий будинок "Аванпост-прим", 2018,N N 9.-С.45-47.
29.

Світич Світлана Опановуємо емоції в грі/Світлана Світич // Дошкільне виховання, 2019,N № 3.-С.7-9
30.

Андрющенко Тетяна Емоційний інтелект і здоров’я/Тетяна Андрющенко // Дошкільне виховання. -К.:Світич, 2023,N N 9.-С.8-11.
 1-30    31-60   61-79 
 
Статистика
за 11.08.2024
Кількість запитів 46733
Кількість відвідувачів 1247
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя