Пошуковий запит: <.>K=ЕМПАТІЯ<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 79
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Ємельянова Т. Емпатія - основа взаємодії(уроки психології)/Т. Ємельянова // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2005,N N13(квітень).-С.13-14
|
>2.
| Агавелян Р. О. Умение сопереживать/Р. О. Агавелян, В. С. Агавелян // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО "Изд-во "Детство-Пресс", 2007,N N8.-С.47-50
|
>3.
| Андрющенко Тетяна Емоційний інтелект і здоров’я/Тетяна Андрющенко // Дошкільне виховання. -К.:Світич, 2023,N N 9.-С.8-11.
|
>4.
| Аникина Ю. В. Формирование эмоционального интеллекта на уроках иностранного языка/Ю. В. Аникина // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2012,N № 11.-С.2-3
|
>5.
| Артемова Л. Любов до дітей - основа педагогічної майстерності/Л. Артемова // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2021,N N 4.-С.49-51.
|
>6.
| Атаханов Р. Психологическое воздействие и профессиональная установка педагога на эмпатийный способ взаимодействия/Р. Атаханов; Ф. В. Шведовский // Психологическая наука и образование. -М.:Московский городской психолого-педагогический ун-т. Психологический ин-тут Рос. академии образования. Международный образовательный и психологический колледж, 2007,N N1.-С.93-102
|
>7.
| Білецька І. Толерантна особистість: Відкрите тренінгове заняття. 10 клас/І. Білецька // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2006,N N23/24 (червень).-С.75-81
|
>8.
| Баханов К. О. Розвиток емпатії на уроках історії/К. О. Баханов // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2012,N N 14/15.-С.11.
|
>9.
| Берн Ш. Гендерная психология/Ш. Берн. - 2002
|
>10.
| Вісник Чернігівського національного педагогічного університету/Чернігівський нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка Вип. 105 Т. 1. - 2012
|
>11.
| Вісник Чернігівського національного педагогічного університету/Чернігівський нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка Вип. 114. - 2013
|
>12.
| Василюк Ф. Е. Семиотика и техника эмпатии/Ф. Е. Василюк // Вопросы психологии. -М.:ООО "Вопросы психологии", 2007,N N2.-С.3-14
|
>13.
| Вдовина С. А. Педагогические средства развития рефлексии/С. А. Вдовина // Педагогическое образование и наука. -М.:Издательство " Ремдер", 2007,N N6.-С.64-67
|
>14.
| Виговський С.Є. Емпатія як чинник розвитку смислової сфери особистості в юнацькому віці/С. Є. Виговський. - 2013
|
>15.
| Войцихова А. І. Виховуємо лідерів: Програма спецкурсу "Розвиток комунікативних та організаторських здібностей"/А. І. Войцихова // Психологічна газета. -К.:СПДФО Главник О. П., 2006,N N15(серпень).-С.2-20
|
>16.
| Гавран І.А. Формування педагогічної емпатії майбутніх учителів музики в процесі диригентсько-хорової підготовки/І. А. Гавран. - 2015
|
>17.
| Гольдштейн А. Тренінг умінь спілкування: Як допомогти проблемним підліткам/А. Гольдштейн, В. Хомик; пер. з англ. В. Хомик. - 2003
|
>18.
| Горбенко С. С. Забезпечення вчителем особистісно орієнтованого мистецького навчання і виховання учнів/С. С. Горбенко // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2017,N № 1:I мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Актуальні проблеми мистецької освіти".-С.70-75
|
>19.
| Гришунина Е. В. Особенности личности волонтеров/Е. В. Гришунина, Е. Н. Пятакова // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2014,N № 5.-С.71-78
|
>20.
| Губкина Т.К. Социально-психологический тренинг с учителями/Т.К. Губкина // Психология и школа. -М.; Обнинск:Технограф, 2003,N N3.-С.91-118
|
>21.
| Десятов Д. Л. Розвиток емпатії учнів у процесі роботи школярів з історичними документами/Д. Л. Десятов // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2011,N N 26.-С.4-6
|
>22.
| Докукіна О. Підготовки до виховання емпатії в дітей/О. Докукіна // Директор школи. Україна. -К.:Видавництво "Плеяди", 2006,N N9.-С.36-43.
|
>23.
| Ерніязова В. Нейротичні ускладнення розвитку дитини за шкільним чинником походження/В. Ерніязова // Рідна школа. -київ:Преса України, 2004,N N12.-С.54-56
|
>24.
| Камінська Олена Гімнастика для душі/Олена Камінська // Дошкільне виховання, 2018,N № 8.-С.14-17
|
>25.
| Карягина Т. Д. Проблема формирования эмпатии/Т. Д. Карягина // Консультативная психология и психотерапия. -М.:МГППУ,факультет психологического консультирования, 2010,N N 1.-С.38-54
|
>26.
| Кобильченко В. Концептуальні засади психологічної допомоги молодшим школярам із порушеннями зору та їх найближчому соціальному оточенню/В. Кобильченко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 4.-С.7–14
|
>27.
| Коваленко О.Г. Особливості емпатії студентів різної статі/О.Г. Коваленко // Гуманітарні науки. -Ялта:"Педагогічна преса ", 2005,N N2.-С.129-134
|
>28.
| Кожухарь Г. С. Исследование профессионально важных качеств специалистов помогающих профессий/Г. С. Кожухарь // Психологическая наука и образование. -М.:Московский городской психолого-педагогический ун-т. Психологический ин-тут Рос. академии образования. Международный образовательный и психологический колледж, 2006,N N3.-С.65-72
|
>29.
| Козяревич Л. В. Вербальні й невербальні засоби емпатизації діалогічного дискурсу (на метаріалі англомовної прози ХХ століття)/Л. В. Козяревич. - 2006
|
>30.
| Комаровська О. Художній образ твору як прояв обдарованості митця/О. Комаровська // Мистецтво та освіта. -К.:"Педагогічна думка", 2009,N N 4.-С.2-6
|
|
|