Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (3)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (56)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ЕМПАТІЯ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 79
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-79 
1.
Шифр: ПУЗО/2018/9
   Журнал

Практика управління закладом освіти [Текст] : щомісячний спеціалізований журнал/ видається за інформаційної підтримки Міністерства освіти і науки України, Державної служби якості освіти України. - Київ : ТОВ Видавничий будинок "Аванпост-прим", 2006 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 9
Зміст:
Мозирко, Ганна. Професійний стандарт - для вчителів початкових класів / Г. Мозирко. - С.4-7.
Денисенко, Олександр. Мін’юст змінив правила діловодства: нові норми та кроки, щоб їх додержати / О. Денисенко. - С.8-13.
Денисенко, Олександр. Особові справи формуйте по-новому / О. Денисенко, І. Іванченко. - С.16-20.
Нові нормативні акти у сфері освіти. - С.22-24.
Організовуємо індивідуальне навчання: хто що робить. - С.25-27.
Клименко, Антоніна. Посадові оклади директора та заступника директора: що формує їх розмір / А. Клименко. - С.28-30.
Денисенко, Олександр. Ініціали та прізвища в реквізитах документів - що спочатку, а що потім / О. Денисенко, Т. Мартинюк. - С.31-33.
Хто знає, той і має: основні складові вартості платних освітніх послуг. - С.34-37.
Як провести інвентарізацію: шпаргалка для керівника. - С.42.
Олійник, Оксана. "Мандрівна" бібліотека ЕМПАТІЯ - для освітян / О. Олійник. - С.45-47.
Дорош, Марина. Інформація в інтернеті: правила, як розпізнати фейк / М. Дорош. - С.48-53.
Юдін, Олег. Право вибору чи обов’язок - робити щеплення / О. Юдін. - С.54-57.
Грицак, Тамара. Як оптимізувати роботу в Excel: підказки користувача / Т. Грицак. - С.58-62.
Шукалюк, Галина. 8 порад, як ефективно навчити працівників прийомам домедичної допомоги / Г. Шукалюк. - С.63-66.
Про безоплатність здобуття повної загальної середньої освіти : лист... від 10 серпня 2018 р. № 1/11-8477. - С.70-71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: П3/2002/3/4
   Журнал

Психологія і суспільство [Текст] : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис/ Тернопільський національний економічний університет. - Тернопіль : ТНЕУ, 2000 - . - ISSN 1810-2131. - Виходить кожного кварталу
2002р. N 3/4
Зміст:
Фурман, А. Теорія освітньої діяльності як метасистема / А. Фурман. - С.20-58
Кл.слова: ПАРАДИГМА, модульно-розвивальна система
Гуменюк, О. Психологічний оргвплив у структурі модульно-розвивальних взаємин / О. Гуменюк. - С.59-82
Кл.слова: ПАРАДИГМА, модульно-розвивальна система
Комісаров, В. Модель соціально-культурного простору експериментальної школи та її емпіричне обгрунтування / В. Комісаров. - С.83-104
Кл.слова: модульно-розвивальна система, інноваційні моделі, ЗДІБНОСТІ
Тімотін, А. Наукове проектування розвивальної комунікації у цілісному освітньому метапроцесі / А. Тімотін. - С.105-123
Кл.слова: ПОВЕДІНКА, НАВЧАННЯ, СПІЛКУВАННЯ
Бамбурак, Н. Аналіз інноваційних моделей навчання за параметричними ознаками Я-концепції / Н. Бамбурак. - С.124-141
Кл.слова: психосоціальний розвиток
Бугерко, Я. Динаміка різновидів рефлексії у модульно-розвивальному навчальному циклі / Я. Бугерко. - С.142-159
Кл.слова: РЕФЛЕКСІЯ, МИСЛЕННЯ, УЯВЛЕННЯ
Ященко, Е. Параметри психологічного впливу в контексті інноваційного навчання / Е. Ященко. - С.160-169
Кл.слова: ПАРАДИГМА
Розвиток ціннісно-смислової сфери особи за модульно-розвивального навчання / А. Лазарук. - С.170-186
Кл.слова: ЦІННОСТІ, аксіогенез, емпатія
Список наукових праць з теорії , методології та практики модульно-розвивальної освіти. - С.277-284
Бригадир, М. Дослідження умов і чинників ефективної організації модульно-розвивальних занять (багатофакторний аналіз) / М. Бригадир ; Л. Ребуха; А. Гірняк; С. Сівак. - С.187-200
Кл.слова: ІННОВАЦІї, ДІАГНОСТИКА
Ребуха, Л. Система експертно-діагностичного забезпечення експерименту з модульно-розвивального навчання / Л. Ребуха ; А. Гірняк; С. Сівак. - С.201-216
Гірняк, А. Зміст, структура та оформлення розвивального підручника / А. Гірняк ; С. Сівак. - С.217-241
Кл.слова: Психодидактика
Сівак, С. Історико-еволюційне порівняння моделей організації соціально-психологічної роботи / С. Сівак. - С.242-262
Кл.слова: психопрактика, КОНСУЛЬТУВАННЯ, МОНИТОРИНГ
Покажчик статей за 2002 рік. - С.286-290
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: ОДнв/2018/4
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст]/ науковий, навчальний, інформаційний журнал. - Київ : Педагогічна преса ; К. : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України, 1995 . - ISSN 2312-2781. - Виходить кожного кварталу
2018р. N 4
Зміст:
Кобильченко, В. Концептуальні засади психологічної допомоги молодшим школярам із порушеннями зору та їх найближчому соціальному оточенню / Вадим Кобильченко. - С.7–14. - Бібліогр.: 7 назв.
Кл.слова: емпатія, психологічне здоров’я, психологічне консультування
Кульбіда, С. Конфігурація як компонент жесту / Світлана Кульбіда. - С.15–31. - Бібліогр.: 27 назв. : мал., таб.
Кл.слова: жестова мова, жестова одиниця, жестове мовлення
Прохоренко, Л. Суб’єктно-когнітивна концепція саморегуляції навчання школярів із затримкою психічного розвитку / Леся Прохоренко. - С.32–39. - Бібліогр.: 6 назв. : мал.
Кл.слова: мотивація, самоконтроль, рефлексія
Омельченко, І. Методологічні орієнтири екзистенціально-суб’єктного підходу до дослідження комунікативної діяльності у дошкільників із затримкою психічного розвитку / Ірина Омельченко. - С.40–52. - Бібліогр.: 15 назв.
Кл.слова: спілкування, комунікація, діалогічне спостереження
Данілавічютє, Е. Концептуальна модель використання МКФ-ДП в інклюзивному навчальному процесі / Еляна Данілавічютє. - С.53–64. - Бібліогр.: 7 назв. : мал.
Кл.слова: інклюзивна освіта, інклюзивне навчання, діти з особливими освітніми потребами
Лещій, Н. Культурологічний підхід у парадигмі фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку / Наталія Лещій. - С.65–74. - Бібліогр.: 15 назв. : мал.
Кл.слова: реабілітаційна робота, спортивно-оздоровча робота, діти з особливими потребами
Пахомова, Н. Особистісний потенціал дитини старшого дошкільного віку із моторною алалією: психологічні особливості розвитку / Наталія Пахомова, Інна Баранець. - С.75–87. - Бібліогр.: 13 назв.
Кл.слова: мовленнєва діяльність, пізнавальні процеси, моторна алалія
Некраш, Л. Теоретичні аспекти формування концепції раннього втручання в психолого-педагогічних дослідженнях / Людмила Некраш. - С.88–95. - Бібліогр.: 15 назв.
Кл.слова: раннє втручання, діагностика порушень, діти раннього віку
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
Шифр: ПП/2010/8
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2010р. N 8
Зміст:
Волянюк, Н. Ю. Психологические предпосылки формирования циничности в педагогической профессии / Н. Ю. Волянюк. - С.1-4
Кіричевська, Є. Насильство в загальноосвітніх навчальних закладах: стратегії подолання / Є. Кіричевська. - С.4-10
Найдьонова, Л. А. Кібер-буллінг підлітків (віртуальний терор) як новітній феномен інформаційної доби: теоретико-методичні засади подолання і профілактики / Л. А. Найдьонова. - С.10-18
Циганчук, Т. В. Підвищення стресостійкості у студентів ВНЗ / Т. В. Циганчук. - С.18-30
Семенков, Д. І. Суб’єктивний досвід учня: його зміст та технології використання при організації особистісно орієнтованої освіти / Д. І. Семенков. - С.40-46
Ночевник, І. Н. Виявлення та оцінка способів учбової роботи учнів на особистісно орієнтованих уроках / І. Н. Ночевник. - С.46-53
Туркова, Д. М. Емпатія як "спосіб буття" професійного психолога / Д. М. Туркова. - С.69-77
Глінка, А. І. Дослідження критичних суперечностей між сімейною та професійно-організаційною ролями жінки-керівника / А. І. Глінка. - С.77-80
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: ПП/2007/10
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2007р. N 10
Зміст:
Дусавицкий, А. К. О мотивационной системе модели урока в системе развивающего обучения / А. К. Дусавицкий. - С.1-4
Варфоломєєва, О. В. Акмеологічний і герменевтичний аспекти вивчення психотерапевтичних напрямів / О. В. Варфоломєєва. - С.5-8
Хомік, В. С. Емпатія та децентрація: досвід теоретичного осмислення та емпіричних досліджень / В. С. Хомік. - С.8-13. Далі буде.
Розов, В. І. Психотехнології адаптивної саморегуляції стресу / В. І. Розов. - С.14-19. Далі буде.
Рибалка, В. В. Психологічна профілактика суїцидальних тенденцій в учнівської молоді / В. В. Рибалка. - С.42-52
Сорока, А. В. Етапи періодизації історії вітчизняної пенітенціарної психології / А. В. Сорока. - С.52-53
Калошин, В. Ф. Роль позитивного мислення у розвитку творчості особистості / В. Ф. Калошин. - С.67-72
Балл, Г. А. Представляя социальные представления: беседа / Г. А. Балл. - 72-77. Продолжение следует.
Ліщинська, О. А. Звіт про результати вивчення громадської думки жителів України з приводу поширення нетрадиційних релігій / О. А. Ліщинська. - С.78-80. Далі
Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: П2/2005/13(квітень)
   Газета

Психолог. Шкільний світ [Текст]/ Всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів. - К. : Шкільний світ, 2001 - . - Виходить щотижня
2005р. N 13(квітень)
Зміст:
Артихович, В. Розвиток образного мислення - основа формування творчо-дослідницьких навичок / В. Артихович. - С.9-12
Кл.слова: творча уява
Артихович, В. Сходинки творчого мислення / В. Артихович. - С.Вкладка
Гуменюк, О. Структурно-функціональна модель глобальної Я-концепції в науковому підході Роберта Бернса:складові психологічної самоорганізації у сфері самосвідомості людини / О. Гуменюк. - С.3-8
Ємельянова, Т. Емпатія - основа взаємодії(уроки психології) / Т. Ємельянова. - С.13-14
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: П2/2006/5(лютий)
   Газета

Психолог. Шкільний світ [Текст]/ Всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів. - К. : Шкільний світ, 2001 - . - Виходить щотижня
2006р. N 5(лютий)
Зміст:
Жебровський, Б. М. Про освітній та кваліфікаційний рівень практичних психологів і соціальних педагогів навчальних закладів : Лист Міністерства освіти і науки України від 08.12.2005р. / Б. М. Жебровський. - С.3-4.
Маценко, Ж. Найлюдяніше в людині : Психологія гуманістичної складової духовності / Ж. Маценко. - С.5-8.
Кл.слова: гуманність, добро, емпатія, співчуття, готовність прийти на допомогу
Батищева, Г. Б. Діяльність психолога в період атестації : Програма діагностики педагогів, що проходять атестацію (методики діагностики) / Г. Б. Батищева. - С.9-16.
Кл.слова: методики, анкети
Пашнев, Б. Вивчення пізнавальної діяльності учнів у школі : Опитувальник / Б. Пашнев. - С.18-22.
Кл.слова: психодіагностика, пізнавальна активність, пізнавальний інтерес
Мороз, Р. Запобігання і подолання наслідків насильства : Психокорекція / Р. Мороз. - С.23-27
Кл.слова: діти і насильство
Носков, В. Психолого-педагогічний консиліум у профорієнтаційній роботі : професійні наміри й можливості учнів класу / В. Носков. - С.28-29.
Кл.слова: профорієнтація, профконсультація
Шаповал, Т. Гра "Права дитини" / Т. Шаповал. - С.29-30.
Кл.слова: психологічні ігри
Татенко, В. Про парадокси лідерства / В. Татенко. - С.31-32.
Кл.слова: лідер
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: ПГ/2004/2
   Газета

Психологічна газета [Текст] : ТОВ "Мікрос-СВС" за сприяння Інституту психології ім.Г.С.Костюка. - К. : СПДФО Главник О. П., 2004 - . - Виходить двічі на місяць
2004р. N 2
Зміст:
Максименко, С. Д. Види спостереження та специфіка його реалізації / С.Д. Максименко. - С.4-7
Клименко, В. В. Критерії психічного здоров’я / В.В. Клименко. - С.8-12
Підготовка учнівької молоді в системі професійної освіти . - С.13-17
Лабораторія психології дошкільника. - С.18-21
Рябовол, Т. А. Емпатія в соціальній адаптації / Т.А. Рябовол. - С.22-24
Філоненко, Л. А. Витоки поширення наркоманії та алкоголізму / Л.А. Філоненко. - С.28-31
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
88.4
Т 70


    Троицкая, Е. А.
    Влияние условий раздельного обучения на развитие эмпатии у школьников / Е. А. Троицкая // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 5. - С. 29-38. - Бібліогр.: 26 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.4
Рубрики: Педагогічна психологія--відокремнене навчання--роздільне навчання
   Психологія--емпатія--почуття

Кл.слова (ненормовані):
роздільне навчання -- відокремнене навчання -- емпатія -- почуття -- компоненти емпатії -- підлітки -- юнацький вік
Анотація: Представлено результати емпіричного дослідження, націленого на виявлення особливостей впливу системи роздільного навчання на процес розвитку емпатії та її структурних компонентів у школярів підліткового і юнацького віку. Показано, що специфіка впливу системи навчання на рівень розвитку емпатії та її компонентів залежить від статі і гендерного типу учнів.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

10.
88
Т 88


    Туркова, Д. М.
    Емпатія як "спосіб буття" професійного психолога [Текст] / Д. М. Туркова // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2010. - N 8. - С. 69-77
ББК 88
Рубрики: Практичні психологи--професійна діяльність
   Співчуття

   "Я-концепція"

   Міжособистісні стосунки

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
співпереживання


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

11.
63.3р10
Б 30


    Баханов, К. О.
    Розвиток емпатії на уроках історії [Текст] / К. О. Баханов // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 14/15. - С. 11.
ББК 63.3р10 + 88.840
Рубрики: Виховання на уроках історії
   Емпатія

   Психологія виховання

Кл.слова (ненормовані):
розуміння іншого -- враження від інших -- стосунки з іншими -- пізнання інших
Анотація: В статті розглядається таке явище як емпатія, що полягає в умінні ставити себе на місце інших. Це допомагає учням краще пізнати людей, зрозуміти себе та поліпшити стосунки з іншими.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

12.
88.36
Ч-39


   
    Человеко-центрированный подход в психологии и психотерапии [Текст] : спецвыпуск // Журнал практического психолога : Научно-практический журнал. - 2012. - N 1. - С. 3-210. - Зміст: Необходимые и достаточные условия терапевтических личностных изменений / К. Р. Роджерс. Человекоцентрированный подход в психологии, психотерапии, образовании и политике / А. Б. Орлов. Фундаментальные аспекты подхода Карла Роджерса / В. В. Войтов. Этиология психических нарушений в клиент-центрированной терапии / О. Р. Бондаренко. Клиент-центрированная психотерапия как невербальная практика / А. С. Кочарян. Обобщенный портрет ревизиониста / А. Б. Орлов. Плейбэк-театр как театр эмпатического отклика / К. С. Крючков. Состояние бессильной жертвы внешних обстоятельств или дееспособность ответственности за свое самочуствие? / В. В. Колпачников.
ББК 88.36
Рубрики: Психотерапія
   Психічні стани

   Психологія особистості

Кл.слова (ненормовані):
інкогруентність -- клієнт -- емпатія -- гіпотеза -- аутохтонні імена -- екзістенціальна психотерапія -- експіриєнталізм -- конгруентність -- консультант


Дод.точки доступу:
Роджерс, Карл Ренсон (1902 - 1987) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

13.
88
В 41


    Виговський, Сергій Євгенович.
    Емпатія як чинник розвитку смислової сфери особистості в юнацькому віці [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.психологічних наук. Спец.19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / С. Є. Виговський ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського" (Одеса). - : ДЗПНПУ імені К.Д.Ушинського, 2013. - 20 с. -
УДК
ББК 88
РУБ 88
Рубрики: Юнацький вік
   емпатія--підлітків

   Кафедра психології



Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського" (Одеса)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

14.
88.492
П 86


   
    Психодрама: история, теория и практика [Текст] : [спецвипуск] // Журнал практического психолога : Научно-практический журнал. - 2012. - N 6. - С. 5-208. - Зміст: Духовные основы классической психодрамы / И. Б. Гриншпун, В. В. Семенов. Психодраматическая техника "Архетипический оракул" в работе с психологической травмой предательства / Е. В. Лопухина. Тени забытых правил / Е. Л. Михайлова. Детская символическая монодрама: дороги в мир ребенка / Л. А. Могунова. Особенности применения психодрамы в работе с детскими граппами или "интерсно, что ждет наших героев на этот раз..." / Н. А. Горовец. Внутриличностные конфликты трудных подростков с точки зрения теории ролей / С. Панцырь. Внутренний мир ребенка: поиск ресурсов средствами психодрами / О. Н. Богомягкова. Профориентация средствами психодрамы (опыт работы) / И. А. Савченко, Н. Н. Волгина. Движущая сила психодрамы в работе с детьми с синдромом Дауна и их родителями / А. Миненко. Плэйбэк театр и психодрама: точки соприкосновения / Н. Кожина. Психодрама и гештальт / Л. Х. Аубекерова.
ББК 88.492
Рубрики: Практична психологія--психодрама
   Соціометрія

   Сім’я--діти з вадами розвитку

   Педагогічна психологія--виховання

   Психотерапія--методи

Кл.слова (ненормовані):
психодраматичні техніки -- дитяча психодрама -- фантомний біль -- театр зрительных историй -- психодрама Морено Я. Л. -- духовно-моральне виховання -- біблійні сюжети -- емпатія -- протогонист


Дод.точки доступу:
Морено, Джекоб Леві (амер. психіатр, психолог та соціолог. Засновник психодрами, соціометрії та групової соціометрії ; 1889-1974) \о нем\; Перлз, Фредерік Саломон (нім. психотерапевт, засновник гештальттерапії ; 1893 - 1970) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

15.
74.6
Ю 74


    Юрків, Я. І.
    Телефонне консультування як метод соціально-педагогічної допомоги клієнтам [Текст] / Я. І. Юрків // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2012. - N 4. - С. 39-48.
ББК 74.6
Рубрики: Консультування--телефонне консультування
   Соціально-педагогічна робота

   Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи

Кл.слова (ненормовані):
соціально-педагогічна допомога -- телефонне консультування -- рефлексивне слухання -- емпатія


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

16.
88.35
Ч-39


   
    Человеко-центрированный подход в психологии, психотерапии и в жизни : К 110-летию Карла Роджерса [Текст] : [добірка статей] // Журнал практического психолога : Научно-практический журнал. - 2012. - N 4. - С. 2-227. - Зміст: Преображенная боль (трансформация боли, горя) / Н. Роджерс. Пиктограммы отношений / Р. Ли. Стратегическое будущеечеловеко-центрированного подхода / Э. Медоус. Феномен сновидения в теории и практике человеко-центрированного подхода / А. Б. Паукова. Человеко-центрированная экспрессивная арт-терапия / Н. Роджерс. Психотерапия - это политика или это - не психотерапия : человеко-центрированный подход как исходно политическое предприятие / П. Шмид.
ББК 88.35
Рубрики: Психотерапія
   Психологічне консультування

   психологія політична

   арт-терапія

   Психологія особистості

Кл.слова (ненормовані):
співчуття -- емпатія -- відносини -- увага -- сновидіння -- експресивна арт-терапія


Дод.точки доступу:
Роджерс, Карл Ренсом (американський психолог, один із засновників гуманістичної психології ; 1902-1987) \о нем\; Лі, Роберт \о нем\; Босс, Медарт \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

17.
63.3(4УКР)р10
Д 37


    Десятов, Д. Л.
    Розвиток емпатії учнів у процесі роботи школярів з історичними документами [Текст] / Д. Л. Десятов // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 26. - С. 4-6
ББК 63.3(4УКР)р10
Рубрики: Викладання історії України
   Уроки історії України

Кл.слова (ненормовані):
Голодомор -- депортація татар із Криму -- емпатія -- використання історичних документів на уроках


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

18.
88
Ш 32


    Шаюк, Ольга.
    Емоційно-вольовий компонент толерантності [Текст] / О. Шаюк // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2011. - Том 14, N 1. - С. 104-110.
ББК 88
Рубрики: Толерантність
   Емпатія

Кл.слова (ненормовані):
інтолерантність -- емоційно-вольовий компонент -- психологічний механізм -- психологічна стійкість -- захісні механізми особистості -- копінг-стратегії -- асертивність


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

19.
74.58
С 81


    Столяренко, Оксана.
    Психолого-педагогічні умови формування толерантності у міжособистісних взаєминах студентів ВНЗ / О. Столяренко // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 6. - С. 46-50. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.58
Рубрики: Толерантність
   Особисті контакти--студенти

   Міжособистісні стосунки

   студенти ВНЗ

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
міжособистісні взаємини -- сенситивність -- взаємодія -- моделі взаємодії -- особистісні моделі взаємодії -- саморегуляція -- рефлексія -- емпатія -- формування толерантності студентів
Анотація: У статті аналізуються психолого-педагогічні умови формування толерантності у міжособистісних взаєминах студентів ВНЗ. Наголошується на важливості виховання в молодої людини терпимого ставлення до найближчого оточення, оволодіння агресивною поведінкою, навичками об'єктивного сприймання себе та інших людей.


Дод.точки доступу:
\про нього\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)

Знайти схожі

20.


    Кохан, Л. В.
    Формуємо креативно-емпатичну особистість [Текст] / Л. В. Кохан // Вивчаємо українську мову та літературу : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 16/18. - С. 2-16
Рубрики: Викладання української літератури в школі
   педагогічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
уроки літератури -- КРЕАТИВНІСТЬ ДИТЯЧА -- ЕМПАТІЯ


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

21.
28
Н 20


    Наймарк, Елена.
    Увидеть мысль [Текст] / Е. Наймарк // Новый мир : Ежемесячный журнал художественной литературы и общественной мысли. - 2010. - N 11. - С. 174-186. . - ISSN 0130-7673
ББК 28 + 88
Рубрики: Кафедра психології
   Кафедра загальної та практичної психології

   Емпатія

   психофізіологія--емоції

   Кафедра біології

   нейрофізіологія людини

Кл.слова (ненормовані):
телепатія -- зеркальные нейроны -- нейрофизиология сочувствия -- чтение мыслей -- техногенная телепатия -- поліграф (детектор лжи)
Анотація: Почти полтора столетий размышляли ученые над задачей разгадывания мыслей, что привело к замечательным открытиям. Предполагается, что "чтение мыслей" поможет инвалидам, лишенным возможности двигаться и говорить, как-то выражать свои мысли и жедания. Правда, пока что исследованиями по "чтению мыслей" больше интересуются специалисты по рекламе и крупные компании-производители.


Дод.точки доступу:
Майерс, Фредерик (англ. философ) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

22.
74.58
С 81


    Столяренко, Оксана.
    Формування критеріальної бази міжособистісної толерантності / О. Столяренко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 3. - С. 31-35. - Бібліогр.: 18 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.58
Рубрики: виховання толерантності--студенти
Кл.слова (ненормовані):
міжособистісна толерантність -- критерії -- показники -- емпатія -- асертивна поведінка


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

23.
88
К 27


    Карягина, Т. Д.
    Проблема формирования эмпатии [Текст] / Т. Д. Карягина // Консультативная психология и психотерапия. - 2010. - N 1. - С. 38-54 . - ISSN 2075-3470
ББК 88
Рубрики: Емпатія
   Кафедра загальної та практичної психології

Кл.слова (ненормовані):
развитие эмпатии -- ИНТЕРИОРИЗАЦИЯ


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

24.
81.2-9
А 67


    Аникина, Ю. В.
    Формирование эмоционального интеллекта на уроках иностранного языка [Текст] / Ю. В. Аникина // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 11. - С. 2-3. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 81.2-9
Рубрики: Іноземні мови--форми навчання--емоційний інтелект
Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- форми навчання -- творчий підхід -- самооцінка -- самосвідомість -- управління емоціями -- мотивація досягнень -- емпатія -- соціальні навики -- рольові ігри -- казки -- вірші -- пісні -- групові дискусії -- прислів’я -- приказки
Анотація: У статті розкривається питання про формування емоційного інтелекту на уроках іноземної мови. Розглядаються різні форми навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : нмк іноз. мов (1)
Вільні: нмк іноз. мов (1)

Знайти схожі

25.


    Камінська, Олена
    Гімнастика для душі [Текст] / Олена Камінська // Дошкільне виховання. - 2018. - № 8. - С. 14-17 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільний вік--психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологічний клімат -- психогімнастика -- розвиток психічних процесів -- емоції -- арттерапія -- емпатія -- заняття з психогімнастики
Анотація: Досвідом навчання дошкільнят приймати, усвідомлювати та керувати своїми емоціями за допомогою методу психогімнастики та з використанням творів В. Сухомлинського ділиться практичний психолог.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

26.
159.98
К 55


    Кобильченко, В.
    Концептуальні засади психологічної допомоги молодшим школярам із порушеннями зору та їх найближчому соціальному оточенню / В. Кобильченко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 4. - С. 7–14. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Психологія--психологічна допомога--молодші школярі із вадами зору
Кл.слова (ненормовані):
емпатія -- психологічне здоров’я -- психологічне консультування -- вади зору -- соціальна адаптація -- психологічна допомога -- психологічний супровід -- психологічне консультування
Анотація: Теоретично обгрунтовано та розроблено концептуальні засади психологічної допомоги дітям молодшого шкільного віку, які мають порушення зору.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

27.
15
Н 34


    Горбенко, Сергій Семенович.
    Забезпечення вчителем особистісно орієнтованого мистецького навчання і виховання учнів [Текст] / С. С. Горбенко // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - № 1 : I мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Актуальні проблеми мистецької освіти". - С. 70-75
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів музики
   Особистісно орієнтоване навчання--процес навчання--мистецтво

Кл.слова (ненормовані):
емпатія -- фасилітація


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 5 : фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Вільні: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

28.


    Олійник, Оксана.
    "Мандрівна" бібліотека ЕМПАТІЯ - для освітян [Текст] / О. Олійник // Практика управління закладом освіти : щомісячний спеціалізований журнал. - 2018. - N 9. - С. 45-47.
Рубрики: Бібліотеки України--освітянські бібліотеки--діяльність--пересувні, мандрівні
Кл.слова (ненормовані):
мандрівна бібліотека для освітян -- проект “Школа емпатії”


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

29.


    Світич, Світлана
    Опановуємо емоції в грі [Текст] / Світлана Світич // Дошкільне виховання. - 2019. - № 3. - С. 7-9 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--ігри
Кл.слова (ненормовані):
психологічний клімат -- особистість дитини -- емоційний інтелект -- релаксація -- емпатія -- емоції
Анотація: "Розвиток емоційного інтелекту охоплює вміння розпізнавати почуття, власні та інших людей, регулювати емоції, вибудовувати відносини з іншими людьми і розв'язувати конфлікти, а також здатність співпереживати". Подано приклади ігор, вправ та прийомів, які допоможуть цілеспрямовано розвивати кожне з цих умінь.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

30.


    Андрющенко, Тетяна
    Емоційний інтелект і здоров’я [Текст] : вправи для дітей дошкільного віку / Тетяна Андрющенко // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2023. - N 9. - С. 8-11. . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільне виховання--емоційний розвиток
Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- самоусвідомлення -- саморегуляція -- емпатія -- керування відносинами -- особистість дитини -- дошкільники


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-30    31-60   61-79 
 
Статистика
за 13.07.2024
Кількість запитів 99286
Кількість відвідувачів 906
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя