Пошуковий запит: <.>K=ЖИТТЄДІЯЛЬНІСТЬ<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Щербань П. М. Пам’ятай ім’я своє: Заповіді сімейної педагогіки/П. М. Щербань. - 2006
|
>2.
| Шавровська Н. Розуміти мову свого організму/Н. Шавровська // Дошкільне виховання. -К.:Світич, 2014,N № 2.-С.13-17
|
>3.
| Фурман О. Соціальні норми як психокультурний фактор життєдіяльності особистості/О. Фурман, М. Дідора, У. Христинюк // Психологія і суспільство. -Тернопіль:ТНЕУ, 2022,N N 1.-С.179-198.
|
>4.
| Татенко В.О. Суб’єктна парадигма у психології освіти /В.О. Татенко // Педагогіка і психологія. -К.:Педагогічна думка, 2004,N N2.-С.11-23
|
>5.
| Семенов И. Н. Социокультурная роль экзистенциальной рефлексии в развитии целеобразования и самоотношения творческой индивидуальности/И. Н. Семенов // Мир психологии. -Москва ; Воронеж : Рос. акад. гос. службы при Президенте РФ : Моск. психол.-соц. ин-т:Рос. акад. образования, 2011,N № 1.-С.69-82
|
>6.
| Сабадуха В. О. Пріоритет духовного над матеріальним як онтологічна засада життєдіяльності людини й суспільства/В. О. Сабадуха // Практична філософія. -К.:Центр практичної філософії, 2014,N N 3.-С.153-161.
|
>7.
| Розин В.М. Культурно-историческая обусловленность жизнедеятельности человека и его идентичность/В.М. Розин // Мир психологии. -Москва:Рос.Академия образования. Моск.психолого-социальный ин-т, 2004,N N2.-С.12-28
|
>8.
| Радул В. Соціально-професійне середовище у формуванні якісних характеристик особистості/В. Радул // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2014,N № 4/5.-С.27-31
|
>9.
| Радул В. Кореляційний взаємозв’язок соціальної зрілості та активності особистості/В. Радул // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 6.-С.7-12
|
>10.
| Радул В. Базові якості особистості в глобалізаційних процесах/В. Радул // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2020,N N 2/4.-С.29-35.
|
|
|