Пошуковий запит: <.>K=ЗАДАТКИ<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
|
Кабардов, М. К. К истории становления дифференциальной психофизиологии в Психологическом институте [Текст] / М. К. Кабардов> // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2004. - N2. - С. 81-93.
. - ISSN 0042-8841ББК 88.33 + 88.4 Рубрики: Диференціальна психологія психофізіологія Здібності Кл.слова (ненормовані): способности, задатки
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Горай, Ю. Творчі здібності та обдарованість [Текст] / Ю. Горай, М. Гетманська> // Психолог. - 2006. - N25/28. - С. 54-56
ББК 88.840 Рубрики: обдарованість Кл.слова (ненормовані): ЗДІБНОСТІ -- ЗАДАТКИ
Дод.точки доступу: Гетманська, М. Є примірники у відділах:
всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
, Моргун В. Розвиток інтелектуально-евристичних здібностей учня [Текст] / Моргун В. > // Бібліотека "Шкільного світу". - 2003. - N1(Психологічна підтримка творчості учня). - С. 4-8
ББК 88.840 Рубрики: Здібності дитини-- обдарованість геніальність Кл.слова (ненормовані): ЗАДАТКИ -- творчість
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4.
| 74 Т 36
Тесленко, В. В. Проблеми розвитку обдарованості в історії та теорії педагогіки / В. В. Тесленко> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 32-35.
ББК 74 Рубрики: Історія педагогіки Обдарованість--розвиток Кл.слова (ненормовані): розвиток обдарованості -- природа обдарованості -- здібності -- задатки -- спадковість -- набутість -- діагностика обдарованості -- загальна обдарованість -- спеціальна обдарованість -- творчість особистості Анотація: У статті аналізується палітра поглядів мислителів та учених на феномен обдарованості дитини, що висловлювалися в різні епохи й у різних країнах. Представлено сучасні наукові концепції обдарованості дитини, що розробляються в Україні.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>5.
| 88.374 Л 47
Леонова, Надія. Здібності та задатки як базові чинники обдарованості / Н. Леонова> // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2012. - № 4. - С. 26-28. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 88.374 Рубрики: діти обдаровані Кл.слова (ненормовані): чинники обдарованості -- практика виховання Анотація: У статті розглядаються базові чинники обдарованості у контексті сучасних психологічних студій вітчизняних та зарубіжнихнауковців. Обгрунтовуються типи індивідуальної обдарованості й окреслюються умови розвитку обдарованості, важливі для врахування у практиці виховання.
Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>6.
| 74.1 Ф 95
Фурсова, Сніжанна. Дитячі таланти та обдарованість / С. Фурсова> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 9. - С. 26-33.
ББК 74.1 Рубрики: Дошкільна освіта--обдарованість Кл.слова (ненормовані): задатки -- схильності -- здібності -- ознаки здібностей -- прояви обдарованості -- виявлення обдарованості -- унікальність особистості -- шляхи розвитку таланту Анотація: У статті розглядається питання про те, як визначити сферу талантів кожної дитини, щоб праваильно спрямувати їх розвиток.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>7.
| 373.2.016:51](477) З-17
Зайцева, Л. Точна наука розвиває творчі задатки, або Математика для дошкільників / Лариса Зайцева> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 3. - С. 17–24. - Зміст: Які творчі здібності розвивати ; Що використовувати.
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з математики Кл.слова (ненормовані): методика навчання в ДНЗ -- математика -- експериметнування -- творчі здібності -- творчі задатки -- уява -- кмітливість -- фантазія -- допитливість -- винахідливість -- сюжетно-рольові ігри -- дидактичні ігри -- прислів’я -- приказки -- лабіринти -- оцінювання -- малювання Анотація: У статті вміщено поради вихователям закладів дошкільної освіти щодо розвитку творчості під час навчання дошкільників математики.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8.
| 74 Л 47
Леонова, Н. С. Здібності та задатки як базові чинники обдарованості [Текст] / Н. С. Леонова> // Хімія : науково-методичний журнал. - 2014. - N 1/2. - С. 4-8.
ББК 74 Рубрики: Обдаровані діти Кл.слова (ненормовані): геніальність -- талановитість -- здібності -- задатки
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Кочерга, О. Психофізіологія чутливості емоційно-почуттєвої сфери учнів початкової школи [Текст] / О. Кочерга> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 12. - С. 5-9.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--психофізіологія учня Кл.слова (ненормовані): мислення учнів -- уява учня -- задатки учня -- почуття учнів -- довіра учня -- психосоматика
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10.
| 88.8 Г 93
Губенко, О. В. Розвиваємо фінансові здібності і задатки дитини, навчаючи її вести фінансовий щоденник та складати бізнес-план [Текст] / О. В. Губенко> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 2. - С. 29-34
ББК 88.8 + 74.200.525 Рубрики: Діти--гроші Економічне виховання--гроші--фінансові здібності Кл.слова (ненормовані): ставлення до грошей -- фінансові здібності -- бізнес-план -- фінансовий щоденник
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|
|