Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=КОМЕРЦІЙНА РЕКЛАМА<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 76/Ч-46
Автор(и) : Череповська Н.
Назва : Медіакультура та медіаосвіта учнів ЗОШ : візуальна медіакультура
Місце публікування : Бібліотека Шкільного світу. Українська мова та література. - К.: Шкільний світ, 2010. - N 11. - С. 1-126. (Шифр Б838257/2010/11)
ББК : 76
Предметні рубрики (Галузі знань): Засоби масової інформації (ЗМІ)-- історія
медіа-культура
Медіапедагогіка
викладання медіакультури в школі
Реклама
Здоров’я учнів
комп’ютер і фізичне здоров’я
Гігієна дітей та підлітків
медіагігієна
фотографія
Телебачення
Сприймання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медіатехнології--фізичні вправи--вправи для очей--кінематограф--комерційна реклама--політична реклама--медіасприймання--психологічний захист--візуальна інформація--соціальна реклама
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Таланова Н. Н., Сергиенко Е. А.
Назва : Связь уровня развития модели психического с пониманием телевизионной рекламы детьми 3-6 лет
Місце публікування : Психол. журн. - Москва : Наука: Рос. акад. наук, 2012. - Т. 33, № 3. - С. 76-87. - ISSN 0205-9592 (Шифр ПЖ/2012/33/3). - ISSN 0205-9592
Примітки : Бібліогр.: 38 назв.
ББК : 88.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Дитяча психологія-- розуміння реклами дітьми
Дитяча психологія-- дошкільний вік
Кафедра дошкільної освіти
Психологія розвитку-- дошкільний вік
Анотація: Розуміння реклами дітьми 3-6 років вперше вивчається у взаємозв'язку з розвитком моделі психічного як ментального механізму цього розуміння. Порівнювалось розуміння комерційної (реклама дитячого продукту харчування та іграшок) і соціальної реклами (цінності сім'ї і сімейного виховання) з задачами на модель психічного (розуміння обману, невірних думок, емоцій і наративів, різних соціальних взаємодій дітей: дитина-дитина, дитина-батько, дитина-незнайомий дорослий). Показаний зв'язок розуміння реклами з вирішенням задач на модель психічного і наративів. Діти 5-6 років розуміють комерційну і соціальну рекламу, тоді як молодші діти обмежені у розумінні навіть реклами іграшок. Це вказує на необхідність аналізу таких ментальних механізмів соціальних впливів, як реклама.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 76/Ч-46
Автор(и) : Череповська Н.
Назва : Медіакультура та медіаосвіта учнів ЗОШ : візуальна медіакультура
Місце публікування : Бібліотека "Шкільного світу". Психолог. Бібліотека/ Шкільний світ. - К.: Редакції загальнопедагогічних газет, 2010. - N 11. - С. 128 с. (Шифр БШС1/2010/11)
ББК : 76
Предметні рубрики (Галузі знань): засоби масової інформації-- історія
медіакультура учнів
викладання медіакультури в школі
Реклама
Здоров’я учнів
комп’ютер і фізичне здоров’я
Гігієна дітей та підлітків
медіагігієна
фотографія
Телебачення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медіатехнології--фізичні вправи--вправи для очей--кінематограф--камера-обскура--сторобоскоп--комерційна реклама--політична реклама--комерційна реклама
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 76/Ч-46
Автор(и) : Череповська Н.
Назва : Медіакультура та медіаосвіта учнів ЗОШ : візуальна медіакультура
Місце публікування : Бібліотека Шкільного світу. Зарубіжна література. - К.: Шкільний світ, 2010. - N 11 (Шифр Б251149/2010/11)
ББК : 76
Предметні рубрики (Галузі знань): Засоби масової інформації (ЗМІ)-- історія
медіакультура учнів
викладання медіакультури в школі
Реклама
Здоров’я учнів
комп’ютер і фізичне здоров’я
Гігієна дітей та підлітків
фотографія
Телебачення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медіатехнології--фізичні вправи--вправи для очей--кінематограф--комерційна реклама--політична реклама--комерційна реклама
Знайти схожі

 
Статистика
за 25.06.2024
Кількість запитів 16175
Кількість відвідувачів 476
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя