Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (59)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (244)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=КОМПЕТЕНТНІСТЬ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1471
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 158.9(075.3)/Б 55
Автор(и) : Бех, Іван Дмитрович
Назва : Виховання особистості: Навч.-метод. посібник: У 2-х кн./ І. Д. Бех. Кн. 2: Особистісно-орієнтований підхід: Науково-практичні засади
Вихідні дані : К.: Либідь, 2003 - 2003
Кільк.характеристики :344 с
Примітки : Список літ.: с. 338-340
ISBN (в пер.), Ціна 966-06-0298-7: 11.20 грн.
ДРНТІ : 15.21.51
ББК : 88.5я73
Зміст : ОСВІТНЬО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНЕ ЯВИЩЕ ; Виховний процес у вимірі філософії освіти ; Виховання в сучасній соціально-освітній ситуації ; Два етапи розвитку педагогічної культури - дві експериментально-виховні стратегії ; Гуманістична педагогіка в контексті виховання особистості ; КОМУНІКАТИВНА ПРИРОДА ОСОБИСТОСТІ - СТРАТЕГІЧНИЙ ОРІЄНТИР У ЇЇ ВИХОВАННІ ; Спілкування як загальнопсихологічна основа виховання особистості ; Дискурсивна технологія інтимно-особистісного спілкування ; ПЕДАГОГ У ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОМУ ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ; Педагогічна позиція та ефективність виховного процесу ; Готовність педагога до інноваційної виховної діяльності ; Комунікативна компетентність педагога в оптимізаації виховног процесу ; ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС У траєкторії СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ; Сутність особистості у виховній перспективі ; Виховні інваріанти у розвитку особистості ; Домінанти психологічного супроводу особистісно орієнтованого виховного процесу ; Духовні цінності особистості у виховному діапазоні ; Виховання миролюбності у дітей ; Фізичне виховання у ціннісному сприйнятті ; МІЖОСОБИСТІСНА ВЗАЄМОДІЯ У ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ ; Вихованець у дитячій соціальній ситуації ; Дитина у виховному просторі міжособистісних взаємин ; ВИХОВНІ АКЦЕНТИ ВИЩОЇ ШКОЛИ ; Реалії виховання студентської молоді ; Індивідуальний досвід діяння та особистісний потенціал студентської молоді ; Становлення професіонала в сучасних соціальних умовах ; МЕТОДОЛОГІЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ ; Наукові засади проведення експерименту у сфері виховання ; Методи дослідження особистісно орієнтованого освітнього процесу ; ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО ВИХОВАННЯ: АВТОРСЬКІ ІНТЕРВ’Ю
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/П 78
Назва : Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г. С. Костюка АНН України : научное издание. Т. III, Ч. 9
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2002
Кільк.характеристики :206 с
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 5.60 грн.
ДРНТІ : 15
ББК : 88я43
Зміст : Наукова психологія і психологічна практика/ С. Д. Максименко. Професійна компетентність практичного психолога/ Н. В. Чепелєва. Експертне дослідження в практичній психології/ Ю М. Швалб. Когнітивний стиль як інструмент структурування пізнавального досвіду особистості/ Л. М. Куценко. Нові вимоги до школи і необхідність розширення вчительської психолого-педагогічної компетентності/ Н. І. Яковець. Діалогічність позиції як психологічний засіб діяльності в практичній психології/ М. В. Папуча. Інтерпретація психологічної ситуації клієнта: актуалізація діалогічних принципів діяльності практичного психолога/ Н. Ф. Литовченко. Формування спрямованості на діалогічне розуміння як професійної якості практичного психолога/ Я. Ф. Андрєєва. Проблеми формування мотивів професійної самореалізації майбутніх практичних психологів/ Т. Д. Кричковська. До питання вивчення історії психології (розвиток теорії почуттів в роботах М. Я Грота) 1852-1899/ М. Д. Бойправ. Розвиток суб’єкта учіння в молодшому шкільному віці/ А. О. Шатирко. Мотивація діяльності та професійно важливі якості психолога-практика/ Н. В. Пророк. Ступінь сформованості ціннісно-смислової сфери у студентів з різним рівнем властивостей психофізіологічних функцій/ О. П. Никоненко. Художній текст як "задача на смисл"/ Н. М. Тимофєєва. Етико-психологічні аспекти проблеми толерантності через призму християнського світогляду/ В. П. Пісоцький, А. М. Горянська. Ознайомча практика важливий елемент професійного становлення соціального педагога та практичного психолога/ А. І. Конончук. Споглядальна активність і її розвиток у практичного психолога/ Г. П. Шилова. Діагностика професійних інтересів студентів-першокурсників до практичної психології/ В. С. Король. Особистість в соціальній ситуації: до постановки проблеми/ І. В. Кошова. Діагностика особистісних властивостей учнів педагогічного ліцею як умова реалізації особистісно-зорієнтованого навчання/ Н. С. Ярослав. Тактика якісного дослідження ставлення майбутніх психологів до роботи з управлінським персоналом організації/ О. П. Щотка. Психологічні особливості педагогічного дослідження спілкування зі старшокласниками/ О. Ф. Гурська. Особливості професійного висловлювання як одиниці мовленнєвого спілкування психолога/ Н. Ф. Шевченко. Наука і соціально-політична система (на прикладі знищення вітчизняної педології)/ І. В. Болотнікова.
Примірники : всього 50: аб(29), Ч.З.№2(20), ав(5), фб(1)
Вільні : аб(29), Ч.З.№2(20), ав(5), фб(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4. Ч. 2
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2002
Кільк.характеристики :180 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 10.00 грн.
ДРНТІ : 15.41.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна майстерність
Педагогічна практика
Комютерні технології
Вчитель-- розвиток особистості
Здібності-- педагогічні
Здоровий спосіб життя-- виховання
Самостійна робота-- студенти
Педагогічна творчість
Адаптація студентів до ВНЗ
Зміст : ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ; Психологічний зміст педагогічної майстерності/ Е. О. Помиткін. Психолого-педагогічні межі викорстання комп’ютерів у навчанні/ М. Танась. Театральна педагогіка - шлях до педагогічної майстерності/ Л. І. Зязюн. Професійне становлення і виховання пофесіоналізму педагога/ В. Ф. Орлов. Використання інноваційних технологій у процесі професійної діяльності викладача, майстра професійної школи/ О. А. Грищенко. Педагогічні технології комукативної взаємодії викладача ПТНЗ/ Т. В. Іванова. До проблеми інформаційно-довідкового та методичного аналізу мультимедійних навчальних матеріалів/ О. А. Палій. Нові технології контролю у вищій школі/ О. Б. Кобзар. Особистісна компетентність як складова професіоналізму соціального педагога/ Л. П. Євтушик. Розвиток творчої особистості вчителя в умовах вищої школи/ Д. Г. Іванова. Професійна спрямованість і здібності - основні фактори саморуху до вершин майстерності/ В. М. Вакуленко. Дидактичні засади підготовки студентів до використання декоративно-ужиткового мистецтва на уроках праці/ З. В. Резніченко. Реалізація активних методів навчання як засіб дидактичної адаптації студентів-першокурсників у вищому навчальному закладі/ О. Ф. Александрова. Актуальні проблеми формування сучасного професіоналізму викладачів французької мови/ О. І. Авксентьєва. Сучасний учитель-майстер очима студентів/ О. А. Жукова. Творчість - основа підготовки вчителя/ І. І. Киричок, В. М. Солова. Педагогічні здібності в структурі педагогічної майстерності/ О. В. Ляшко. Навчання студентів методиці викладання історії за допомогою засобів умовно-графічної наочності/ О. В. Желіба. Роль педагога у процесі навчання іноземних мов/ Л. В. Сакун. Сучасна практика викладання музики в школі: уроки першого всеукраїнського конкурсу "Учитель музики - 2001"/ О. Я. Ростовський. Інтеграція мистецтв у системі професійної підготовки педагога-хореографа/ О. Отич. Формування художньо-образного мислення як педагогічна проблема/ Н. О. Батюк. Проблема професіоналізму кадрів вищої диригентсько-хорової освіти/ Т. А. Смирнова. Педагог-митець: мрія чи реальність?/ Н. В. Семергей. Основи формування музично-педагогічної компетентності вчителя початкових класів/ О. М. Грисюк. Підготовка студентів музично-педагогічних факультетів до просвітницької діяльності: історія та сучасність/ О. В. Васильєва. Традиції та новаторство у професійній підготовці майбутніх учителів музики та хореографії/ Ю. О. Ростовська. Виховання у старших підлітків позитивного ставлення до здорового способу життя/ В. Ю. Кузьменко. Сучасні проблеми правового виховання учнівської молоді у профтехучилищах України/ В. В. Кахній. Готовність вчителів загальноосвітніх шкіл до формування правової свідомості учнів/ В. М. Благінін, І. В. Половко. Деякі принципи екологічної освіти у формуванні морального ставлення до природи у студентів педагогічних навчальних закладів США/ Я. М. Бельмаз. Вимоги до вчителя к контексті парадигми вільного виховання/ О. А. Барило. ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ; Підготовка майбутніх вчителів трудового навчання до педагогічної практики (з досвіду вищих навчальних закладів Російської Федерації)/ П. Г. Буянов. Педагогічна практика в закладах жіночої освіти: вітчизняний досвід/ О. В. Аніщенко. З досвіду роботи ЗОШ І-ІІІ ступеня № 7 м. Ніжина з творчого самовиявлення учнів/ Н. В. Білоусова. Впровадження ігрових елементів у процес музично-теоретичної підготовки студентів як засіб оптимизації навчання у мистецькій вищій школі/ К. І. Станіславська. Теоретичні основи розбудови змісту практичної професійно-педагогічної підготовки в педвузах України 1917-1922 рр./ О. А. Лавриненко. САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ ; Організаційно-методичні аспекти самостійної навчальної роботи студентів/ М. М. Солдатенко. Про співвідношення між поняттями "самоосвіта" та самостійна робота/ Н. Г. Сидорчук. Сасмостійна робота студентів як засіб формування творчої особистості майтутнього вчителя/ О. М. Кочерга. Педагогічні проблеми організації самостійної роботи студентів/ Т. Г. Темерівська. Виховання потягу до самовдосконалення у майбутнього педагога/ А. І. Дзундза, Н. М. Лосєва. Погляди М. Ф. Сумцова на організацію самоосвіти особистості/ Л. Д. Зеленська. ПСИХОЛОГІЯ ; Професійна свідомість як фактор професійного становлення майбутніх фахівців/ Н. Ф. Шевченко. Роль тренінгових занять у розвитку комунікативних умінь майбутніх психологів/ Т. М. Качан. Врахування індивідуальних особливостей пам’яті в процесі навчання іноземної мови/ І. С. Аветісова. Позиція шкільного психолога в системі педагогічних ситуацій/ І. В. Кошова. Вчитель і естетичний розвиок учнів: точка зору гуманістичної психології/ Г. П. Шилова. Нестандартні форми змагань з ігрових видів спорту у педагогічному вузі/ С. М. Селюнін, П. І. Щербак, В. В. Боровик.
Примірники : всього : Ч.З.№2(4), ав(1), аб(4), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(4), ав(1), аб(4), фб(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2004
Кільк.характеристики :254 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 12.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Болонський процес
викладання основ безпеки життєдіяльності
Вчителі-- підготовка
Майбутні вчителі
Зміст : ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Шляхи оптимізації професійної підготовки майбутніх учителів у процесі вивчення педагогічних дисциплін у спеціалізованому педагогічному ВНЗ/ В. М. Глазиріна. Удосконалення професійної підготовки вчителів природничих дисциплін за спеціалізацією "Основи безпеки життєдіяльності"/ О. В. Пуляк, І. Л. Царенко, О. М. Царенко. Зміст диригентської підготовки спеціалістів на мистецьких і музично-педагогічних факультетах педагогічних університетів/ В. Ф. Кривозуб. Психолого-педагогічні вимоги до особистості викладача фахових дисциплін технічного закладу освіти/ С. О. Демченко. Основні технологічні аспекти підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з сім’ями різних типів/ Т. І. Шанскова. Формування професійно-комунікативної грамотності майбутніх соціальних педагогів/ О. В. Паскаль. Теоретико-методичні аспекти підготовки майбутнього педагога до діагностичної діяльності/ А. П. Щербина. Теоретичні аспекти формування гуманістичної позиції майбутнього вчителя/ Б. М. Багай, І. О. Ковба. Педагогічна технологія формування лінгвістичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи/ О. Б. Мамчич. Формування професійної культури майбутніх учителів іноземних мов на заннятях з основ екології як інтегративної педагогічної дисципліни/ Г. В. Марченко. Стан використання енциклопедично-довідникової літератури у системі неперервної професійної освіти/ С. В. Кривець. Некоторые проблемы гендерного образования в процессе профессиональной подготовки студента-филолога в педагогическом вузе/ Т. О. Доронина. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи у закладах освіти/ Л. М. Завацька, О. Г. Платонова. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до взаємодії з дитячими та молодіжними організаціями/ О. В. Лісовець. Мовленнєва компетентність як складова професійної підготовки фахівців дошкільного виховання/ А. М. Аніщук. Творча самоактуалізація як фактор професійного розвитку майбутніх учителів початкових класів/ Л. П. Перхач. Проблема підготовки майбутніх педагогів до навчання дорослих людей/ І. О. Зель. Підготовка майбутніх учителів до формування в учнів потреби у вдосконаленні/ Н. В. Білоусова. Системний підхід до професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкової школи/ О. П. Хижна. Інформаційні технології в системі професійно-педагогічної підготовки вчителя фізики/ М. П. Бойко. Професійна готовність майбутніх учителів до співпраці з батьками школярів/ Н. М. Стрельнікова. Історико-педагогічний досвід як основа інновацій у підготовці працівників дошкільних закладів/ Т. А. Василенко. Роль фізичної культури в удосконаленні професійного становлення фахівців у вузі/ І. І. Заплішний. Інтегративний підхід при підготовці майбутніх робітників/ Н. О. Падун. Соціальна педагогіка як компонент змісту педагогічної освіти/ Н. М. Суховєєва. Підготовка соціальних педагогів до організації клубної роботи з учнівською молоддю/ Н. С. Останіна. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Інноваційні процеси у вищій освіті України у 20-ті роки XX ст./ Є. І. Коваленко. Формування комунікативної культури у майутнього вчителя в історії педвузів України (1917-1924рр.)/ О. В. Лавріненко. Нововведення у вищій школі у контексті наукової організації праці (80-ті роки ХХ століття)/ О. Аніщенко. Розвиток музично-педагогічної думки міста Ніжина на початку ХХ століття (1900-1933 рр.)/ Ж. М. Володченко, С. І. Самаріна. Проблема підготовки вчителів у теоретичній спадщині М. О. Лавровського та М. Є. Скворцова/ Н. М. Баленко. До питання історії музичної освіти на Чернігівщині/ О. П. Васюта. Професіоналізм у педагогічній освіті США/ С. В. Тезікова. Інноваційні підходи до підготовки вчителя у педагогічній спадщині М. І. Демкова/ Н. І. Бєлкіна. Педагогічні ідеї Г. Сковороди та проблеми вищої освіти в Україні/ І. О. Кулик. Професійна підготовка вчителів Чернігівщини на початку ХХ століття/ І. І. Киричок. З історії організації навчального процесу в Гімназії вищих наук князя Безбородька/ Т. О. Білик. Інновації в освіті Німеччини в умовах розвитку європейської інтеграції/ Н. В. Абашкіна. Сучасні підходи до акредитації педагогічних навчальних закладів в Англії та Уельсі/ Н. М. Авшенюк. Формування професійної компетентності педагогів у вищих навчальних закладах будівельного профілю України та Німеччини/ А. Корнілова. Досвід роботи зарубіжних науковців у впровадженні диференційованого підходу у навчанні іноземній мові у вищих закладах освіти/ Є. Є. Гончарова. Зміст і форми професійної підготовки профконсультантів служби зайнятості у ВНЗ Німеччини/ Н. Удовиченко. Про становлення і розвиток теорії реальної освіти у працях європейських педагогів/ Л. В. Кнодель; С. А. Нургалиева; А. І. Турчин; А. В. Василюк; В. В. Синявський; Л. А. Колбіна; О. Л. Мерзлякова; І. Я. Мищук. Тенденції професійної підготовки майбутнього вчителя рідної словесності у США/ О. М. Семеног. Новые подходы в сфере профессионального образования в Германии/ Л. В. Кнодель. Проблеми змісту підготовки соціальних педагогів у Німеччині/ Л. П. Євтушик. Проблемы интеграции высшего образования Казахстана в мировое образовательное пространство/ С. А. Нургалиева. Австрія: риси вищої освіти ХХІ століття і Болонський процес/ Т. В. Зінченко. Організаційно-структурні особливості сучасної системи підготовки вчителів для професійно-освітніх закладів у Німеччині/ А. І. Турчин. Математизація змісту шкільної освіти у США, Франції та Україні в ІІ половині ХХ століття. Порівняльний аналіз/ В. М. Благінін, М. В. Потапенко. Досвід демократичної Польщі: участь у Болонському процесі та інших планах освітньо-наукової інтеграції Європи/ А. В. Василюк. Демарш-французький метод рівності у здібностях/ О. І. Авксентьєва. ПСИХОЛОГІЯ ; Психодіагностичне і професіографічне забезпечення професійного навчання як важливий чинник підвищення його ефективності/ В. В. Синявський. Розвиток мотивації до творчості в студентської молоді/ Н. І. Литвинова. Особливості роботи кризових центрів соціально-психологічної допомоги молоді/ О. В. Михайленко. Діагностика сформованості особистісних цінностей майбутніх учителів початкової школи/ Л. А. Колбіна. Особливості становлення психотерапії у сфері гуманістичної педагогіки/ С. О. Борисюк. Використання тренінгу в підготовці майбутніх фахівців/ В. М. Котеленець, М. І. Вовковінський. Проблеми профілактики психологічного маніпулювання та контролю свідомості в молодіжному середовищі/ О. Л. Мерзлякова. Соціально-психологічні чинники професійної адаптації студентів педагогічного університету/ Н. В. Коваленко. Тренінг розвитку професійно-управлінського самовизначення майбутніх фахівців освіти/ О. П. Щотка. Психолого-педагогічні аспекти комп’ютеризації навчання фізики за модулями у педколеджі/ І. Я. Мищук. Екопсихологічна культура в професійній підготовці учнівської молоді/ В. І. Панченко. Формування в студентської молоді інтересу до творчої діяльності/ А. О. Коркунова.
Примірники : всього : Ч.З.№2(1), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(1), фб(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9(075.3)/В 58
Автор(и) : Власова, Олена Іванівна
Назва : Педагогічна психологія : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів
Вихідні дані : К.: Либідь, 2005
Кільк.характеристики :400 с
ISBN, Ціна 966-06-0369-Х: 18.20, 26.90, 28.00, 21.50, грн.
ДРНТІ : 15.31.31
ББК : 88.840я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Психологія навчальної діяльності
Навчальна діяльність
Форми навчання
Методи навчання
Педагогічна психологія-- підручники та посібники для ВНЗ
Види навчання
програмоване навчання
Сугестопедичне навчання
Знаково-контекстне навчання
Модульне навчання
Психологія учіння
Здібності
Психологія виховання
Моральне виховання
Сімейне виховання
Характер
Перевиховання
важковиховуваність
Психологія педагогічної праці
Педагог
Педагогічне спілкування
Професійна компетентність педагога
Психологічна служба системи освіти
Психолог освіти
Готовність до школи
Психологія-- методики-- опитувальники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вибір професії - опитувальник--класифікатор професій голанда--научіння--моделі навчання--учіння
Примірники : всього 282: фб(1), ав(2), аб(265), пед.(1), Ч.З.№2(15), НМК ф-т ПСР(2)
Вільні : фб(1), ав(2), аб(265), пед.(1), Ч.З.№2(15), НМК ф-т ПСР(2)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.01/Р 60
Автор(и) : Родигіна, Ірина Вікторівна
Назва : Компетентнісно орієнтований підхід до навчання : методический материал
Вихідні дані : Х.: Основа, 20052006
Кільк.характеристики :96 с
Серія: Бібліотека журналу "Управління школою"; Вип. 8 (32)
ISBN, Ціна 966-333-214-Х: 5.50, 6.50, грн.
ДРНТІ : 14.25.07
ББК : 74.202.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Оцінювання учнів
Компетентність-- поняття-- сутність
Компетентність учнів
Примірники : всього : Ч.З.№2(5), фб(1), ав(1)
Вільні : Ч.З.№2(5), фб(1), ав(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 5
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Кільк.характеристики :182 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Ніжинській вищій школі - 200 років
Ціна : 11.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Болонський процес
Кредитно-модульна система
Викладання іноземної мови в школі
викладання психології
Викладання зарубіжної літератури в школі
Викладання біології в школі
Профорієнтація
Екологічна освіта
Мотивація творчості
Підручникотворення
Професійна підготовка
Майбутні вчителі літератури
Інноваційна діяльність
економічна культура
Підготовка викладачів
Зміст : Міжнародні проекти і Болонський процес у забезпеченні конкурентоспроможності України в галузі освітніх послуг/ К. М. Лубинець. Самостійна пізнавальна діяльність в умовах інформаційного суспільства/ М. М. Солдатенко. Виховання і медії/ Танась Мацей. Мотиваційний фактор як структурний компонент відповідального ставлення студентів до вивчення іноземної мови/ Г. П. Татаурова. Впровадження кредитно-модульної системи у ВІКНУ/ О. О. Безносюк. Інноваційний стиль навчання психології майбутніх вчителів/ Н. А. Побірченко. Проблеми формування духовності студентів вищих навчальних закладів/ А. П. Щербина. Психотехнологія бесіди як одного з основних методів профконсультації особистості/ В. В. Синявський. До проблеми визначення сутності соціальних рекламних технологій у соціально-педагогічній діяльності/ О. В. Сватенков. Мистецькі технології навчання французької мови/ О. І. Авксентьєва. Методика використання наочності на етапі перевірки теоретико-літературних знань учнів на заняттях із зарубіжної літератури/ Ю. А. Глєбова. Актуальні аспекти проблеми визначення рівнів читацької компетенції/ Л. Светенок. Особливості вивчення художніх творів із філософською проблематикою (на матеріалі драми Бертольда Брехта "Матінка Кураж та її діти")/ А. Нагорна. Організація самостійної пізнавальної діяльності у змісті екологічної освіти: результати експерименту/ Л. Б. Лук’янова. Вимоги до розробки дидактичного забезпечення модулів підвищення кваліфікації з професій будівельного профілю/ М. І. Михнюк. Психологічні чинники розвитку в майбутніх педагогів мотивації до творчості/ Н. І. Литвинова. Аналіз як вид дослідницької діяльності/ В. Г. Базелюк. Теоретичні основи вживання поняття "Компетентність" у контексті нових освітніх систем/ І. М. Чемерис. Поняття індивідуальності і її прояви в життєдіяльності людини/ К. Дубич. Застосування інтерактивних технологій при формуванні економічних знань і вмінь старшокласників в умовах довузівської підготовки/ С. Д. Булавенко. Психолого-педагогічні умови удосконалення навчально-виховного процесу в кооперативних вищих навчальних закладах І рівня акредитації/ Л. Р. Алексюк. Інноваційні підходи до створення навчальної літератури/ Ю. Г. Новгородська. Змістова лінія "Методи наукового пізнання" у шкільному курсі біології/ О. В. Комарова. Електронні навчальні засоби у професійній підготовці студентів-філологів/ О. М. Семеног. Формування професійної свідомості як фактор професійного становлення майбутнього вчителя літератури/ Т. Чередник. Взаимодействие мастера производственногоь обучения и преподавателя специальных дисциплин в профессиональном развитии будущих квалифицированных рабочих швейного профиля/ Г. Л. Омельченко. Галузевий стандарт як модель професійної компетенції вчителя/ С. В. Тезікова. Особливості підготовки керівників освітніх установ до інноваційної діяльності/ О. А. Грищенко. Особливості підготовки майбутніх викладачів професійно-технічного навчального закладу/ В. В. Пилипчук. Андрагогічна модель навчання у професійному розвитку особистості в умовах трансформації освіти/ О. І. Огієнко. Орієнтація старшокласників на педагогічні професії в умовах профільного навчання/ М. Піддячий. Підготовка магістрантів до управління якістю освіти загальноосвітньої школи/ Г. М. Тимошко. Вимоги до викладання сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах Канади у зв’язку з переходом на соціальну модель професійної діяльності медсестер/ Ю. Е. Лавриш. Формування професійної економічної культури студентів економічних спеціальностей/ Л. В. Тандир. Підготовка майбутніх педагогів до впровадження особистісно зорієнтованих технологій виховання/ В. М. Солова. Підготовка педагогів - слухачів курсів підвищення кваліфікації до роботи з важковиховуваними дітьми/ Г. Л. Черепанова. Особливості формування у майбутніх учителів комунікативних здібностей/ Н. М. Стрельнікова. Відродження ідей трудової етики у професійній підготовці фахівців: із німецького досвіду/ Н. Абашкіна. Стандарт як інструмент реформування професійної підготовки педагогічного персоналу у Великій Британії/ Н. М. Авшенюк. Підготовка майбутніх учителів дошкільних закладів та початкової школи Греції/ Н. О. Постригачь. Вчительство як соціально-професійна група: професійний образ сучасного вчителя в США і Канаді/ І. В. Гушлевська; Н. Олійник. Школи для дорослих, організовані земствами Чернігівської губернії/ Н. Олійник; Н. Стукало. Діяльність Київського фізико-математичного товариства з реформування шкільної математичної освіти в кінці ХІХ - на початку ХХ ст./ Н. Стукало; Н. М. Баленко. Вищі початкові училища на Чернігівщині в системі освіти кінця ХІХ - початку ХХ століття/ І. В. Лисенко. Мова як інструмент формування національної самовідомості в теоретичній спадщині вітчизняних педагогів, мовознаввців та літературознавців другої половини ХІХ - початку ХХ століття/ Н. М. Баленко.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 6
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Кільк.характеристики :196 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Ніжинській вищій школі - 200 років
Ціна : 12.10 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Управління школою
Викладання інформатики
Директор школи
Педагогічний колектив
Управління освітою
Вища освіта в Україні-- якість освіти
Здоров’я учнів
Дистанційна освіта
Економічна освіта
Профільне навчання
Управління персоналом
Викладачі вищих навчальних закладів
Початкова освіта в Україні-- історія, 1917-1920 рр.
освіта в зарубіжних країнах
Географіч. рубрики: Чернігівщина-- початкова освіта-- історія
Франція-- освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підвищення якості освіти
Зміст : Освіта Чернігівщини: модернізація в умовах переходу до інформаційного суспільства/ А. А. Заліський. Соціально-педагогічні аспекти управлінського процесу загальноосвітніми навчальними закладами/ В. В. Химинець. Якість інформаційного забезпечення управління загальноосвітнім навчальним закладом із використанням технічних засобів (29.05.05 р.)/ Л. М. Калініна. Методологічні основи підвищення професійної компетенції керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів/ В. М. Швидун. Педагогічний менеджмент як система управління якістю роботи загальноосвітньої школи/ Г. М. Тимошко. Системний характер формування понять у школярів/ І. В. Малафіїк. Педагогічні основи змісту і структури інноваційної діяльності директора школи/ Н. В. Василенко. Персоналізований підхід в управлінні педагогічним колективом загальноосвітньої школи/ Т. В. Рогова. Педагогічне обгрунтування зв’язку творчої та пректної діяльностей/ О. В. Купенко. Проекція міської структури та змісту науково-методичної діяльності на план шкільного методичного об’єднання/ О. В. Землянська. Роль дидактичних засобів управління у формуванні професійних умінь студентів при вивченні дисциплін метрологічного профілю/ О. Є. Ріхтер. Проблема інформаційного забезпечення постановки цілей діяльності педагогічного колективу/ В. Л. Логвін. Освіта та інформаційне суспільство/ О. В. Слєсаренко. Шляхи вдосконалення роботи з кадровим резервом освіти/ А. А. Петренко. Стратегії управління системою загальної середньої освіти в місті/ К. Д. Новченкова. Організаційно-управлінські засади самоосвіти молодого вчителя/ О. Онаць. Модель гуманістично зорієнтованої системи внутрішкільного управління в загальноосвітніх навчальних закладах/ Л. В. Вознюк. Технологія прогнозування якості освіти/ В. Т. Гурець. Збереження й зміцнення здоров’я учнів - стратегічний напрям роботи сучасної школи/ Т. М. Давидова. Загальні принципи побудови дистанційної освіти/ В. А. Тверезовський. Підготовка керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів до управління якістю освіти/ Т. В. Дупляк. Деякі аспекти якості економічної освіти в ЗНЗ/ І. О. Климчук. Автоматизоване робоче місце керівника навчального закладу/ Т. І. Блакитна. Управлінський супровід процесу профільного навчання старшої школи/ С. А. Тельнова. Погляд на інформатизацію освіти черед призму площин/ Н. Т. Тверезовська. Управління розвитком персоналу в освітній організації: ретроспектива ровитку та сучасні підходи/ Т. В. Михайленко. Розробка локальних освітніх програм як шлях розвитку періональної системи освіти/ М. С. Артюх. Інформаційно-комунікаційні технології в навчальній діяльності закладів освіти І ступеня/ О. П. Кивлюк. Проблеми формування соціальної компетенції учнів багатопрофільного ліцею інтернатного типу/ М. І. Рябуха. Зміст і структура управлінської компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів/ Р. П. Вдовиченко. Інформаційний супровід навчального процесу/ М. Ф. Письменна. Інформативна компетентність викладача вищого нвчального закладу/ Л. Л. Філіппова. Управління підвищенням професійного рівня учителів іноземної мови з використанням інформаційно-комунікаційних технологій/ О. П. Губаш, В. В. Лапінський. Управління навчальним закладом в умовах реалізації освітніх інновацій/ В. Звоник. Управління сучасною школою на засадах педагогічних інновацій/ Г. І. Деркач. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в управлінській та навчальній діяльності Першої української гімназії імені Миколи Аркаса м. Миколаєва/ С. В. Бережний, Л. С. Аристова. Діяльність методичної служби з підготовки керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів до управління якістю освіти/ О. О. Удовиченко. Інформаційно-комунікативні технології як засіб розвитку гімназії/ В. О. Федоренко. Організаційні умови інформаційного забезпечення управління навчальним закладом/ А. А. Грушова. Ретроспективний аналіз використання методу проектів у контексті вивчення інформатики учнями 10-11 класів/ С. С. Петровський. Моніторинг якості професійної підготовки майбутніх учителів/ Є. І. Коваленко. Моніторинг внутрішкільного управління як механізм трансформації освітянської галузі/ К. Б. Авраменко. Оцінка компетентності суб’єктів навчальногопроцесу - стратегія управління якістю уроку/ Н. Островерхова. Моніторинг динаміки особистісного розвитку учнів/ Л. П. Пасечнікова. Технологія підготовки педагогічного колективу до експертного оцінювання результатів навчальної діяльності учнів/ Л. М. Петренко. Індивідуалізація навчально-виховного процесу як засіб самоактуалізації особистості/ Л. В. Шалар. Управління становленням початкової освіти в Україні (1917 - 1920 рр.)/ І. Лебідь. Підготовка керівників освітніх установ другого ступеня у Франції/ В. В. Хоменко. Розвиток вищої початкової освіти на Чернігівщині в контексті проведення освітніх реформ у кінці ХІХ - на початку ХХ століття/ І. В. Лисенко.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.3)/В 84
Автор(и) : Яковець, Наталія Іванівна, Аніщенко, Олена Валеріївна, Дубровська, Лариса Олександрівна, Крига, Тамара Іванівна, Литвиненко, Людмила Іванівна, Стрельніков, Микола Анатолійович, Стрельнікова, Ніна Михайлівна, Яковець, Олександр Васильович
Назва : Вступ до спеціальності : навчально-методичний посібник для студентів педагогічних спеціальностей
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2006
Кільк.характеристики :167 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Бібліогр.: с. 128-131
Ціна : 5.40, 1.40, 5.40, грн.
ДРНТІ : 14.01.33
ББК : 74я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіка-- підручники та посібники для ВНЗ-- вступ до спеціальності
Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту
професійна діяльність вчителя
Педагогічна діяльність
Вчителі
Професіоналізм вчителя
професійна компетентність
Педагогічне спілкування
Підготовка вчителів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самососвіта вчителя--самовиховання вчителя--навчальна праця студентів--культура праці студентів--організація навчального процесу
Примірники : всього 191: Ч.З.№2(18), фб(1), ав(1), аб(178)
Вільні : Ч.З.№2(18), фб(1), ав(1), аб(178)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378(075.3)/Г 95
Автор(и) : Гура, Олександр Іванович
Назва : Педагогіка вищої школи: Вступ до спеціальності : навчальний посібник для вузів
Вихідні дані : К.: Центр навчальної літератури, 2005
Кільк.характеристики :224 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України
Різночитання назви :Загл. обл.: Вступ до спеціальності: Педагогіка вищої школи
Примітки : Бібліогр.: с. 213-223
ISBN, Ціна 966-364-129-0: 16.00, 17.60, грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74.58я73
Предметні рубрики (Галузі знань): педагогіка вищої школи
Компетентність педагогів
Зміст : Загальна характеристика професійної діяльності педагога вищої школи ; Професійна компетентність педагога вищої школи ; Основні етапи професійного становлення та розвитку педагога вищої школи
Примірники : всього : фб(1), пед.(1), Ч.З.№2(10), ав(2)
Вільні : фб(1), пед.(1), Ч.З.№2(10), ав(2)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2006
Кільк.характеристики :158 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 20.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Зміст : Компетентний склад соціальної відповідальності майбутнього педагога/ О. М. Кочерга. Формування мотивації учіння гри на фортепіано як педагогічна проблема/ І. О. Ростовська. До питання про теорію освітніх реформ/ А. В. Василюк. Сиріство як соціальне явище/ Ю. Г. Новгородська. Розвиток професійно-технічної освіти як передумова здобуття освіти дорослим населенням/ Н. Ф. Федорова. Статеві особливості мовленнєвого самовираження старших дошкільників/ А. М. Аніщук. Урок музики як основа формування духовної культури школяра/ Т. В. Котирло. Організація навчальної діяльності майбутніх учителів музики за вимогами кредитно-модульної системи (на прикладі вивчення курсу "хорознавство та хорове аранжування")/ Л. В. Костенко, Л. Ю. Шумська. Інтеграція художніх знань як чинник творчого розвитку музиканта/ О. М. Щербініна. Формування музично-слухової активності виконавця в теорії та практиці музично-виконавської підготовки/ С. А. Сливко. Визначення музичних, танцювальних і ритмічних здібностей при прийманні дітей до хореографічної школи/ В. М. Кирилюк. Леонід Глібов "Журба" (до проблеми виразного читання)/ Л. І. Драчук. Соціально-педагогічна робота клубів для учнівськоїз молоді у сфері дозвілля/ Н. С. Останіна. Роль педагогічної практики у формуванні професійних навичок студентів-філологів/ О. В. Забарний. Інтерактивне навчання як шлях удосконалення професійної підготовки вчителя початкових класів/ Н. М. Юрченко. Професійна преадаптація майбутніх учителів/ Н. В. Коваленко. Проблеми формування готовності до інструментально-виконавської діяльності у майбутніх учителів музики/ Л. В. Гусейнова. Професійна комунікативна компетентність спиеціалістів гуманітарного профілю та її значення у підготовці майбутніх андрагогів/ І. О. Зель. Проблема наукової організації праці у довідковій літературі з педагогіки (1995-2006 рр.)/ О. В. Аніщенко. Сучасні підходи до формування професійних пошукових умінь майбутніх учителів/ С. В. Кривець. Розвиток мистецько-педагогічного мислення майбутніх дизайнерів у процесі художньо-творчої діяльності/ С. В. Зінченко. Особистісно орієнтований підхід до інформатичної підготовки майбутніх економістів в умовах нових інформаційних технологій/ О. М. Гончарова. Софія Русова - фундатор вітчизняного дошкільного виховання/ Є. І. Коваленко. Зміст фізичного виховання школярів України в кінці ХІХ - початку ХХ століття/ В. В. Боровик. Творчі пошуки педагогів Ніжинського історико-філологічного інституту в професійній підготовці майбутнього вчителя (1875-1882 рр.)/ О. А. Лавріненко. Проблеми підготовки вчителів географії в педагогічній спадщині М. М. Баранського/ М. Г. Криловець. Музиченко О. Ф. Маловідомі сторінки біографії/ Н. О. Ярмак. З історії трудового виховання учнів у Чернігівському будинку для сиріт (друга половина ХІХ ст.)/ Д. П. Огієнко. Історико-педагогічний аспект розвитку валеологічних ідей/ Т. М. Давидова. Наукові засади організації навчального процесу у ПТНЗ художнього профілю (на прикладі підготовки майстрів народних ремесел)/ О. В. Аніщенко. Педагогічні погляди Й. Ф. Гербарта крізь призму сучасної професійної діяльності вчителів/ Н. В. Абашкіна. Розвиток педагогічних ідей Дж. Дьюї у школах США (на початку ХХ століття)/ В. О. Коваленко. Система управління освітою у США/ Т. Г. Чувакова. Зростання суспільно-економічної ролі системи освіти: приклад Ірландії/ Ю. Кучер. Проблема соціалізації шкільної молоді в педагогічній спадщині Г. Кершенштейнера/ Р. Г. Новгородський. Історична ретроспектива діяльності вчительських спілок у США з проблеми досконалості підготовки фахівців-педагогів/ Т. В. Ларіна. Підготовка вчителів у країнах Європейського Союзу і Польщі/ Рената Новаковська-Сюта.
Примірники : всього : фб(1), ав(1), аб(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(1), ав(1), аб(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.001/Р 15
Автор(и) : Радченко, Анжела Євгеніївна
Назва : Професійна компетентність учителя
Вихідні дані : Х.: Основа, 2006
Кільк.характеристики :128 с
Примітки : Літ.: с. 131
ISBN, Ціна 966-333-331-6: 6.50 грн.
ДРНТІ : 14.37
ББК : 74.204.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Вчитель-- самоосвіта
Професійна компетентність педагога
Зміст : Моніторинг професійної педагогічної компетентності вчителя (МППКВ) ; Організація самоосвітньої діяльності вчителя на моніторинговій підставі
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(2), пед.(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(2), пед.(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 5
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2006
Кільк.характеристики :198 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 24.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Зміст : Термінологічне поле інновацій в дошкільній освіті/ К. Л. Крутій. Природа й типологічні особливості дитячої творчості/ В. Л. Захарова. Інноваційні підходи щодо визначення рівня пізнавальної самостійності старших дошкільників/ Ю. О. Демидова. До питання формування культури мовної особитстості педагога/ Н. М. Шацька. До питання про компетентність та конкурентноспроможність майбутнього педагога/ Т. Андрущенко. Проблеми підготовки вихователів до формування основ комп’ютерної грамотності у старших дошкільників у контексті технологізаційної освітньої парадигми/ С. В. Дяченко. Мистецька діяльність як умова творчого розвитку дітей старшого дошкільного віку/ Н. Нападій. Сакральне хорове мистецтво в духовному розвитку особистості/ Т. В. Котирло. Алгоритм підготовки магістерського дослідження з дошкільної педагогіки/ Л. Лохвицька. Аналіз сучасного стану чинних програм початкової та дошкільної ланок освіти з мовно-понятійної роботи/ С. Дем’яненко. Впровадження основ християської культури в систему роботи дошкільних навчальних закладів/ Н. Є. Химич. Психолінгвістика у формуванні психологічної компетентності фахівців дошкільного профілю/ Л. О. Калмикова. Концептуальні основи професійної підготовки фахівців кваліфікації "вихователь дітей дошкільного віку з правом проведення занять іноземною мовою"/ І. О. Мордоус. Особливості формування мовленнєвої активності у дітей на заняттях з іноземної (англійської) мови/ О. Бойко. Використання інтерактивних методів у процесі підготовки майбутніх вихователів дитячих дошкільних закладів/ І. В. Грушевська. Формування професійної мотивації учіння у студентів спеціальності "Дошкільне виховання"/ Г. В. Бєлєнька. Інтерактивні методи як шлях активізації пізнавальної активності студентів/ К. М. Поліщук. Логіко-математичний розвиток дошкільнят: інноваційні аспекти альтернативної технології математичної освіти/ В. В. Позднякова, Н. В. Заплаткіна. До проблеми формування етики міжнаціонального спілкування в дітей дошкільного віку/ К. С. Лупінович. Технологія особистісно орієнтованого навчання дошкільників іноземної мови/ К. Й. Щербакова, О.Д. Сидельникова. Формування художньо-естетичної компетентності у майбутніх дошкільних працівників на заняттях з теорії та методики музичного виховання (з досвіду роботи)/ К. Й. Борисова. Технологія використання матеріалізованих засобів наочності у формуванні елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку/ Л. В. Білоусько. Формування у старших дошкільників ціннісного ставлення до власного здоров’я/ Т. К. Андрющенко. Динаміка суб’єктивних уявлень майбутніх вихователів ДНЗ про професійні якості фахівця дошкільної освіти/ Л. Пісоцька. Формування екологічної культури у закладах освіти/ Т. В. Зінченко. Духовное развитие дошкольника как цель и задача нравственного воспитания/ В. Л. Дубровский, Л. А. Дубровская. Соціально-педагогічна робота у сфері дозвілля з сім’єю, де є дитина дошкільного віку/ Н. С. Останіна. Формування професійної готовності майбутніх вихователів до викладання художньої праці/ Ю. Г. Новгородська. Форми роботи з батьками з екологічного виховання дошкільників/ Н. М. Кот. До проблеми викладання курсу "ОПМ" студентам спеціальності "дошкільне виховання; практична психологія" за кредитно-модульною системою організації навчального процесу/ Н. П. Пихтіна. Концептуальні основи професійної підготовки майбутніх вихователів до фізкультурно-оздоровчої діяльності/ О. Л. Богініч. Формування професійної готовності майбутніх фахівців до оздоровлення дошкільнят/ І. І. Заплішний. Особливості організації та проведення педагогічної практики студентів спеціальності "Дошкільне виховання" на різних ОКР/ Н. Терещенко. Особливості професійної підготовки сучасного педагога дошкільної освіти/ М. А. Машовець. Використання етнічної кольорової символіки у процесі підготовки майбутніх дизайнерів/ С. В. Зінченко. Художньо-оцінна діяльність студентів в системі підготовки фахівців дошкільного виховання/ О. І. Крюкова. Проблема підготовки майбутніх вихователів до забезпечення здорового способу життя дітей/ О. Бурова. Організаційно-методичні аспекти практичної підготовки студентів дошкільного фаху/ О. Г. Брежнєва. Формування педагогічної техніки майбутніх вихователів на заняттях з "Основ педагогічної майстерності"/ О. О. Долманова. Використання міжпредметних зв’язків у професійній підготовці майбутніх вчителів/ М. Г. Криловець. / О. Н. Байер. Удосконалення теоретико-практичної підготовки студентів до педагогічної практики в процесі вивчення фахових дисциплін/ З. О. Суддя. Використання методу конкретних ситуацій у процесі підготовки до управлінської діяльності в системі дошкільної освіти/ О. І. Кошелівська; Т. Т. Андрєєва. Ознайомлення майбутніх педагогів зі становленням етичних аспектів відношення "людина-природа"/ Т. Т. Андрєєва; Н. В. Харченко. Специфіка організації навчальної педагогічної практики студентів у ВНЗ І-ІІ р. а./ Н. В. Харченко; Т. Д. Кричковська. Мотиви професійної самореалізації майбутніх фахівців дошкільної освіти/ Т. Д. Кричковська; О. М. Кочерга. Інтеграція психолого-педагогічних дисциплін та окремих методик у професійній підготовці майбутнього вчителя початкових класів/ О. М. Кочерга; Н. Карпенко. Особливості організації педагогічного процесу у дошкільних закладах Швеції/ Н. Карпенко; А. В. Василюк. Стан і тенденції дошкільної освіти в Польші/ А. В. Василюк; О. Р. Павлішак. Супервізія та метод біографічних розвідок у підготовці соціальних педагогів в Австрії/ О. Р. Павлішак; Ж. Петрова. Роль громадських педагогічних товариств кінця XIX - початку XX століття ( до 1920 року ) у розвитку явища педагогізації батьків дітей дошкільного віку / Ж. Петрова; О. В. Аніщенко. Професійно-художня освіта жінок у Німеччині та Франції (кінець XIX - початок XX століття) / О. В. Аніщенко; Ю. Косенко. Професійна підготовка кадрів із дошкільного виховання в Україні у другій половині XX - на початку XXI століття як історико-педагогічна проблема/ Ю. Косенко; Р. Г. Новгородський. Іграшка як засіб соціальної особистості в контексті педагогічної спадщини Тимофея Лубенця/ Р. Г. Новгородський.
Примірники : всього : фб(1), ав(1), пед.(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(1), ав(1), пед.(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 36(4Укр)(05)/С 69
Назва : Соціальна робота в Україні: теорія і практика : Науково-методичний журнал. № 4 (16) : жовтень-грудень
Вихідні дані : К., 2006
Кільк.характеристики :160 с
Колективи : Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Державний центр соціальних служб для молоді, Благодійна організація "Фонд соціальної роботи", Всеукраїнська громадська організація "Ліга соціальних працівників України"
Ціна : 3.00 грн.
ДРНТІ : 06.71.47
ББК : 65.9(4Укр)272я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна робота
Соціальні служби --Україна
Зміст : Компоненти системи соціально-педагогічної роботи, орієнтованої на розвиток сім’ї ( на прикладі мережі центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді)/ І. М. Трубавіна. Послідовність у вирішенні соціальних проблем неповнолітніх і молоді, які готуються до звільнення та повернулися з місць позбавлення волі/ І. М. Пінчук. Відновлення життєвого потенціалу та підвищення виховної спроможності прийомних сімей/ Г. М. Бевз, Г. З. Герасим. Комунікативна компетентність як складова процесу підготовки соціального працівника/ А. Й. Капська, Д. М. Годлевська. Реалізація соціально-педагогічної програми формування культури материнства у вищому навчальному закладі/ Н. О. Максимовська. Формування толерантності як професійно значущої якості особистості соціальнщ-педагогічного працівника/ К. А. Юр’єва. Підготовка студентів педагогічних університетів до ігрової діяльності з дітьми у дитячих оздоровчих закладах/ Н. Я. Олійник. Характеристика соціально-педагогічних функцій молодіжних організацій/ А. В. Гулевська-Черниш. Софія Русова про соціалізацію особистості в умовах нової школи/ Р. Г. Новгородський. Доброчинність як родинна традиція у сфері освіти України XIX - початку XX століття/ Н. А. Сейко. Особливості роботи з неповнолітніми засудженими/ Т. С. Нестеренко. Особливості роботи соціального педагога в загальноосвітній школі/ Л. М. Різник. Просвітницька та профілактична діяльність серед студентської молоді/ В. С. Новакова.
Примірники : всього 49: фб(1), ав(2), НМК ф-т ПСР(2), аб(33), Ч.З.№2(15)
Вільні : фб(1), ав(2), НМК ф-т ПСР(2), аб(33), Ч.З.№2(15)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371/Ш67
Назва : Школа першого ступеня: Теорія і практика : Збірник наукових праць Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди. Вип. 21
Вихідні дані : Тернопіль: Астон, 2007
Кільк.характеристики :304 с
Колективи : Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди
Ціна : 4.00 грн.
ДРНТІ : 14.15
ББК : 74.20я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Родинне виховання
Зміст : КУЛЬТУРОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПЕДАГОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО ; Етнічний архетип у праці В. О. Сухомлинського "Серце віддаю дітям"/ О. Жорнова; Л. Забарило; О. Сараєва. Культуротворча модель освіти: Від Василя Сухомлинського до сучасності/ Л. Забарило; О. Сараєва; Г. Федорченко. Сухомлинський В. О. як читач і пропагандист художньої літератури та фольклору/ О. Сараєва; О. Макаренко. Естетичне виховання школярів у педагогічній системі Василя Олександровича Сухомлинського/ О. Макаренко; І. Гагаріна; К. Слесик. ШКІЛЬНА ОСВІТА У КУЛЬТУРОЛОГІЧНИХ ВИМІРАХ ; Родинні виховні традиції українців як джерело соціального становлення особистості/ І. Гагаріна; К. Дорошенко. Слово і книга як засіб духовного збагачення учнів/ Т. Кравченко; К. Слесик. Рідна мова - творець духовного світу дитини/ К. Дорошенко. Виховання культури міжстатевих стосунків школярів/ К. Слесик. КУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ; Виховання особистості гуманного вчителя/ К. Дорошенко. Професійна компетентність і культура педагога - шлях до духовного зростання підростаючого покоління/ К. Слесик. Компетентність педагога - визначальна умова ефективної органзації самовиховання учнів/ Н. Стельмах, Є. Забзалюк.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2008
Кільк.характеристики :216 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 29.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Вчителі музики-- підготовка
Вчителі образотворчого мистецтва-- підготовка
Зміст : Основні напрямки досліджень проблем музичної освіти у Ніжинській вищій школі на початку ХХІ ст./ О. Я. Ростовський. Музично-педагогічна освіта як феномен ХХ століття/ Г. Ю. Ніколаї. Проблема якості вищої музично-педагогічної освіти в контексті системного аналізу/ О. П. Щолокова. Сенергетична парадигма і модернізація змісту мистецької освіти/ О. М. Олексюк. Методологічні та методичні основи формування художньох-ментального досвіду майбутніх учителів мистецьких дисциплін/ О. Є. Реброва. Інтеграційні тенденції розвитку вищої мистецької освіти/ О. О. Кайдановська. Освітні функції української музично-педагогічної спадщини та їх реалізація у процесі практичної підготовки майбутніх учителів музики/ Т. О. Бодрова. Принципи формування інтерпретаційної культури майбутнього вчителя музики/ Н. Г. Велінова. Цілі та завдання загальної музичної освіти сьогодення у контексті її гуманізації/ С. С. Горбенко. Проблема педагогічного розуміння в музичній освіті/ І. М. Алексєєва. Теорія інтонації як методологічна основа функціонування та розуміння музичного мистецтва/ З. М. Корінець. Актуальні проблеми музично-виконавської інтерпретації/ Л. П. Гончаренко. Інтегративні тенденції у вивченні предметів художньо-естетичного циклу/ С. Ю. Пірошенко. Самовираження педагога-музиканта як умова ефективної професійної діяльності/ А. Растригіна. До сутності поняття "Досвід емоційно-ціннісного ставлення до музичного мистецтва"/ В. С. Вергунова. Досвід підготовки фахівців соціальної роботи у США/ В. А. Поліщук. Принцип діалогічної взаємодії як один з оснвоположних факторів особистісного підходу до інструментальної підготовки студента/ П. Б. Косенко. Сутність і зміст педагогічної спрямованості майбутніх учителів музики/ О. О. Морозова. Художньо-перцептивний компонент у структурі художньої компетентності майбутніх учителів музики та хореографії/ Лю Цяньцянь. Інтеграція змісту у фахової підготовки вчителів як педагогічна проблема/ О. В. Михайлюк. До сутності поняття "музична інтонація"/ О. В. Спіліоті. Актуальні проблеми музичного навчання у контексті загальної та фортепіанної освіти/ О. М. Щербініна. Технологія впровадження методики організації навчальної взаємодії викладача та студента у класі фортепіано/ В. В. Ревенчук. До проблеми організації самостійної роботи судентів у класі основного музичного інструмента/ Л. В. Кожевникова, І. А. Малашевська. Робота над штриховою технікою у навчальному оркестрі/ Т. М. Пляченко. Шляхи впровадження духовної музики в навчально-виховний процес вищої школи/ Л. М. Радковська. Траєкторія творчого розвитку майбутнього вчителя музики в процесі вивчення українського музичного фольклору/ Г. В. Яківчук. Організація культурно-дозвіллєвої діяльності студентів класичних університетів засобами мистецтва/ О. О. Бондаренко. Забезпечення фахового спрямування змісту живопису як навчальної дисципліни/ В. В. Михайлюк. Значення декоративного мистецтва у процесі виховання творчої особистості студентів художньої спеціальності/ З. В. Гуріч. Методичне забезпечення процесу вивчення образотворчого мистецтва майбутніми вчителями початкових класів/ І. М. Мужикова. Стан сформованості мотивації учіння гри на фортепіано у школярів (на матеріалі констатувального дослідження)/ І. О. Ростовська. Науково-методичні засади удосконалення процесу музично-виконавської підготовки учнів/ С. Л. Ліпська. Особистісно орієнтоване естетичне виховання молодших школярів у процесі виконавської діяльності/ Т. М. Турчин. Педагогічні умови застосування національних традицій у навчально-виховному процесі/ М. В. Мартинюк. Деякі питання формування базису вокального слуху молодших школярів/ О. В. Кривоносова. Роль театрального мистецтва у формування емоційної культури молодших школярів/ Т. В. Дорошенко. Естетико-виховна робота концертно-просвітницького спрямування серед учнівської молоді/ Т. В. Жигінас. Особливості кіноосвіти дітей молодшого шкільного віку/ О. М. Плотникова. Програмно-методична діяльність педагогів у галузі викладання образотворчого мистецтва в загальноосвітній школі (друга половина ХХ ст.)/ Ю. М. Малежик. Ігрові форми організації навчального процесу в шкільному курсі світової художньої культури/ О. С. Алексійчук. Педагогічні умови забезпечення творчої самореалізації учнів у мистецькому колективі/ Л. І. Паньків. Музично-фольклорне середовище як чинник підготовки дітей дошкільного віку до музичної діяльності/ С. М. Садовенко. Напрями формування здатності майбутніх учителів музики до творчої самореалізації у процесі виконавської діяльності/ А. В. Зайцева. Виконавсько-методична компетентність у формуванні основ педагогічної майстерності студентів-піаністів/ Т. С. Казарцева. Стан сформованострі ціннісних орієнтацій студентів як складової частини фахової компетентності майбутніх учителів музики/ М. А. Михаськова. Самостійна робота як складова частина професійної підготовки майбутнього вчителя музики/ Т. М. Тімашева. Вокальна підготовка майбутнього вчителя музики у контексті професійної культури/ Дянь Юнь Чжао. Зміст професійної підготовки майбутнього вчителя музики у класі сольфеджіо/ В. В. Юрчак. Музично-інструментальна підготовка вчителів музики у першій половині ХХ століття/ М. П. Назаренко. Підготовка майбутніх учителів до керівництва музично-театральною діяльністю учнів початкової школи/ А. Захарченко. Естрадно-джасове музикування як засіб розвитку майбутнього викладача музичної школи/ О. В. Хижко. Використання дидактичних функцій іншомовних художніх текстів у формуванні інтеркультурної свідомості студентів/ М. П. Долматова. Структура фахових музичних компетенцій майбутніх учителів-гуманітаріїв/ Л. В. Пушкар. Живопис на склі у професійній підготовці вчителя образотворчого мистецтва/ Т. В. Саєнко. Професійна підготовка дизайнерів як об’єкт педагогічних досліджень/ К. В. Ткачов. Комп’ютерна графіка як засіб у професійній підготовці вчителів образотворчого мистецтва/ Т. В. Фурсикова. Психолого-педагогічні основи особистісно орієнтованого музичного виховання/ О. М. Грисюк. Залучення учнівської молоді Чернігівщини до музичної етнографії краю: історичний аспект/ С. І. Матвієнко. Досвід вітчизняних та зарубіжних волонтерських організацій у формуванні здорового способу життя молоді/ Я. Токар. Директори юридичного ліцею князя Безбородька як організатори навчально-виховного процесу в Ніжинській класичній гімназії/ О. В. Самойленко.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373/Н32
Автор(и) : Андрєєва В. М., Григораш В. В.
Назва : Настільна книга педагога: Актуальні прийоми та методи навчання. Практичні поради. Нормативні документи : учебное пособие : Посібник для тих, хто хоче бути вчителем-майстром
Вихідні дані : Х.: Основа: Тріада+, 2007
Кільк.характеристики :352 с
ISBN, Ціна 966-333-348-0: 25.00 грн.
ББК : 74.20
Предметні рубрики (Галузі знань): Теорія навчання
Дидактика навчання
Методи навчання
Контроль знань
Оцінювання знань
Уроки
Нестандартні уроки
Нетрадиційні уроки
Самоаналіз уроку
Компетентність учнів
Технології навчання
Модульне навчання
Інтерактивне навчання
Сугестивне навчання
Розвивальне навчання
Ігрові методи навчання
Психологія уроку
Робота з батьками
Батьківські збори (сценарії)
Сценарії батьківських зборів
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.001/В 19
Автор(и) : Васильченко Л. В., Гришина І. В.
Назва : Професійна компетентність керівника школи
Вихідні дані : Х.: Основа, 2006
Кільк.характеристики :208 с
Серія: Управління школою
Примітки : Бібліогр.: с. 182-206
ISBN, Ціна 966-333-329-4: 10.00 грн.
ББК : 74.204.1
Предметні рубрики (Галузі знань): Професійна компетентність директора школи
Директор школи
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(09)(4Укр)/Л 13
Автор(и) : Лавріненко, Олександр Андрійович
Назва : Педагогічна майстерність в історико-педагогічному вимірі: теорія, практика, поступ : монографія
Вихідні дані : К.: Богданова А. М., 2009
Кільк.характеристики :328 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Примітки : Бібліогр.: с. 299-328
ISBN, Ціна 978-96-2184-08-2: 19.80 грн.
ДРНТІ : 14
ББК : 74.03(4Укр) + 74.204.2
Предметні рубрики (Галузі знань): педагогічна майстерність
професійна компетентність
Підготовка вчителів-- історія
педагогічна техніка-- історія
Зміст : Проблема педагогічної майстерності в історії світової і вітчизняної педагогічної думки ; Специфіка педагогічної майстерності в підготовці вчителя провідними освітніми закладами України кінця ХVІ - другої половини ХVІІ ст. ; Особливості змісту педагогічної майстерності вчителя періоду українського національно-культурного відродження ХІХ першої половини ХІХ ст. ; Тенденції розвитку педагогічної майстерності у вищих закладах освіти України першої половини ХХ ст. ; Ідеї гуманізації процесу підготовки вчителя та їх вплив на розвиток педагогічної майстерності у вищих навчальних закладах України другої половини ХХ - початку ХХІ ст. ; Педагогічна майстерність у підготовці вчителя Ніжинським історико-філологічним інститутом князя Безбородька (1875-1916рр.)
Анотація: У монографії розглядаються ідеї та практичний досвід становлення педагогічної майстерності в освітньо-виховних системах педагогічних закладів України середини ХVI - XX ст.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9(075.3)/Б 55
Автор(и) : Бех, Іван Дмитрович
Назва : Виховання особистості : підручник для студентів вищих навчальних закладів
Вихідні дані : К.: Либідь, 2008
Кільк.характеристики :848 с.: іл
ISBN, Ціна 978-966-06-0490-2: 79.50 грн.
ББК : 88.5я73 + 74.200я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Виховання особистості
Дошкільний вік-- психологія
Молодші школярі-- психологія
Підлітки-- психологія
Старшокласники-- виховання
Рання юність-- психологія
Я - теорія (психол.)
Особистісно-орієнтоване виховання
Фізичне виховання дітей
Виховання миролюбності
Виховання студентів
Воля (психологія)
Відповідальність
Сенс життя
Майстерність вчителя
Вчинок (псих.)
Зміст : Особистісні цінності як духовні надбання людини ; Виховання в особистісному вимірі ; Наукове розуміння становлення особистості - основа ефективного виховання ; Психологічні закономірності особистості в ранній юності ; Психологічні закономірності особистості в підлітковому віці ; Психологічні закономірності особистості в молодшому шкільному віці ; Психологічні закономірності особистості в дошкільному віці ; Особистісно орієнтовані технології у виховному процесі ; Психолого-педагогічні засади розв’язання соціально-моральних задач ; ОСВІТНЬО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНЕ ЯВИЩЕ ; Виховний процес у вимірі філософії освіти ; Виховання в сучасній соціально-освітній ситуації ; Два етапи розвитку педагогічної культури - дві експериментально-виховні стратегії ; Гуманістична педагогіка в контексті виховання особистості ; КОМУНІКАТИВНА ПРИРОДА ОСОБИСТОСТІ - СТРАТЕГІЧНИЙ ОРІЄНТИР У ЇЇ ВИХОВАННІ ; Спілкування як загальнопсихологічна основа виховання особистості ; Дискурсивна технологія інтимно-особистісного спілкування ; ПЕДАГОГ У ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОМУ ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ; Педагогічна позиція та ефективність виховного процесу ; Готовність педагога до інноваційної виховної діяльності ; Комунікативна компетентність педагога в оптимізаації виховног процесу ; ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС У траєкторії СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ; Сутність особистості у виховній перспективі ; Виховні інваріанти у розвитку особистості ; Домінанти психологічного супроводу особистісно орієнтованого виховного процесу ; Духовні цінності особистості у виховному діапазоні ; Виховання миролюбності у дітей ; Фізичне виховання у ціннісному сприйнятті ; МІЖОСОБИСТІСНА ВЗАЄМОДІЯ У ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ ; Вихованець у дитячій соціальній ситуації ; Дитина у виховному просторі міжособистісних взаємин ; ВИХОВНІ АКЦЕНТИ ВИЩОЇ ШКОЛИ ; Реалії виховання студентської молоді ; Індивідуальний досвід діяння та особистісний потенціал студентської молоді ; Становлення професіонала в сучасних соціальних умовах ; МЕТОДОЛОГІЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ ; Наукові засади проведення експерименту у сфері виховання ; Методи дослідження особистісно орієнтованого освітнього процесу ; ВОЛЯ ЯК ОСОБИСТІСНА ОНТОЛОГІЯ ; Вікові особливості вольового розвитку особистості ; Характеристика особистісної рефлексії ; ПСИХОЛОГІЧНА РЕФЛЕКСІЯ ВОЛЬОВОЇ СПОНУКИ ; Формування мотиву до рефлексії ; Модель рефлексії як складника вольового процесу ; Психологічні умови довільного прийняття рішення ; Особливості поведінки особистості ; МОВЛЕННЯ І ВОЛЬОВИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ ; Генетичні перетворення мовлення ; Внутрішнє мовлення як механізм довільної регуляції поведінки ; ВИХОВАННЯ НА ЗАСАДАХ ДОВІЛЬНОСТІ ; Відповідальність як виховна мета ; Відчуття провини в розвитку особистості ; МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ПРОСТІР СУЧАСНОГО ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ ; Моральний розвиток особистості в історико-педагогічному осмисленні ; Законосфера інноваційного виховання ; Психологічні резерви виховання особистості ; Духовно-розвивальний потенціал розумового розвитку особистості ; Сенс життя в духовно-розвивальній траєкторії особистості ; Почуття успіху у вихованні особистості ; Справедливість - несправедливість у міжособистісних стосунках ; СПАДКОВІ ЧИННИКИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ; Спадкове й набуте як наукова проблема ; Природна емоційна основа виховання особистості ; Темперамент в особистісному розвитку людини ; ОСОБИСТІСТЬ У МЕЖАХ ШКІЛЬНОГО ВІКУ ; Молодший школяр ; Підліток ; Старшокласник ; КОНТУРИ ПРАВИЛОВІДПОВІДНОГО ВИХОВАННЯ ; Вихованець у контексті моральної культури людства ; Педагогічне регулювання виховної ситуації ; Оптимізація особистісно-розвитвального відношення "дорослий-дитина" ; Майстерність педагога у виховній взаємодії ; Таємниці виховання поступливої особистості ; ВЧИНОК ЯК ДУХОВНА КОНСТАНТА ОСОБИСТОСТІ ; ПСИХОЛОГІЯ ДУХОВНОСТІ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО: СПРОБА МЕТОДОЛОГІЧНОЇ РЕФЛЕКСІЇ ; Моральна самосвідомість особистості як предмет докладання педагогічних зусиль В. Сухомлинського ; Почуття сердечності у виховній спадщині В. Сухомлинського ; Екзистенційна теорія виховання В. Сухомлинського ; Життя як цінність у культурно-виховній інтерпретації В. Сухомлинського ; ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО ВИХОВАННЯ: АВТОРСЬКІ ІНТЕРВ’Ю
Примірники : всього 25: фб(1), ав(1), Ч.З.№2(16), НМК ф-т ПСР(1), аб(10)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(16), НМК ф-т ПСР(1), аб(10)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 12.07.2024
Кількість запитів 55588
Кількість відвідувачів 1012
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя